Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Arkadaşlar selamlar
Biliyorsunuz bende Z300 abs modeli vardı. Ön fren manetinin iki parmakla tam sıkıştıramamaktan şikayetçiydim. Daha doğrusu balataların tam ısırması için fren manetini tam anlamı ile elciğe yapıştırmam gerekiyordu. İki parmakla sıkıştırmak istediğimde diğer iki parmak yüzünden manet elçiğe yapışamıyordu ve tam sıkıştırmıyordu.
Manet çok kolay iki parmak ile sıkıştırılabilecek sertlikte bu arada.
Cumartesi günü Z motora gittim. Burak usta ile birlikte baktık. Sağolsun baya ilgilendi. Ancak Z300 deki tüm abs li modellerde bu şekilde olduğunu ve yapılabilecek bir şey olmadığını söyledi. Hatta orada teslim bekleyen 2 adet Z300 vardı. Birisi abs li diğeri abs siz. İkisinde de baktık. Gerçekten ABS li modelde benim fren maneti ile aynı durum geçerliydi. ABS siz olanda ise tam tersi standart durum geçerliydi. Bu noktada hollanda ya yazacaklarını söylediler. Ancak kısa vadede pek bir değişiklik olamayacak gibi. Bu yüzden spor kısa manet siparişi verdim yurtdışından. İki parmak sıkılabilecek yumuşaklıkta olduğu için açıkçası kısa manetten pek çekinmiyorum. Bakalım gelince takalım bir değişiklik olacak mı.
Z300 ABS alacak arkadaşlar için freni dört parmak sıkıştırmak zorunda olduklarını lütfen unutmasınlar.
Reklamlar
-
CengoCenk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar
Biliyorsunuz bende Z300 abs modeli vardı. Ön fren manetinin iki parmakla tam sıkıştıramamaktan şikayetçiydim. Daha doğrusu balataların tam ısırması için fren manetini tam anlamı ile elciğe yapıştırmam gerekiyordu. İki parmakla sıkıştırmak istediğimde diğer iki parmak yüzünden manet elçiğe yapışamıyordu ve tam sıkıştırmıyordu.
Manet çok kolay iki parmak ile sıkıştırılabilecek sertlikte bu arada.
Cumartesi günü Z motora gittim. Burak usta ile birlikte baktık. Sağolsun baya ilgilendi. Ancak Z300 deki tüm abs li modellerde bu şekilde olduğunu ve yapılabilecek bir şey olmadığını söyledi. Hatta orada teslim bekleyen 2 adet Z300 vardı. Birisi abs li diğeri abs siz. İkisinde de baktık. Gerçekten ABS li modelde benim fren maneti ile aynı durum geçerliydi. ABS siz olanda ise tam tersi standart durum geçerliydi. Bu noktada hollanda ya yazacaklarını söylediler. Ancak kısa vadede pek bir değişiklik olamayacak gibi. Bu yüzden spor kısa manet siparişi verdim yurtdışından. İki parmak sıkılabilecek yumuşaklıkta olduğu için açıkçası kısa manetten pek çekinmiyorum. Bakalım gelince takalım bir değişiklik olacak mı.
Z300 ABS alacak arkadaşlar için freni dört parmak sıkıştırmak zorunda olduklarını lütfen unutmasınlar.
Dostum ben gözümde canlandıramadım nedemek istediğini. Ben Abs'li Ninja 300 kullanıyorum. Temelde motorlar aynı sadece keranaj farklı diye biliyorum. Resim çekip durumu gösterirsen sevinrim. Bu durum senin fren yapmanımı güçleştiriyor tam anlayamadım.
-
TimFx adlı üyeden alıntı
Dostum ben gözümde canlandıramadım nedemek istediğini. Ben Abs'li Ninja 300 kullanıyorum. Temelde motorlar aynı sadece keranaj farklı diye biliyorum. Resim çekip durumu gösterirsen sevinrim. Bu durum senin fren yapmanımı güçleştiriyor tam anlayamadım.
Selamlar arkadaşım,
Sabah foto çekemedim otoparka inmediğim için ama olayı şöyle özetlemeye çalışayım.
Şimdiye kadar baktığım motorlarda ön fren manetleri hiçbir zaman elciğe değecek kadar sıkıştırılamıyordu. Kısaca maneti ne kadar sıkarsan sık elcik ile arasında 1-2 cm mesafe kalıyordu. Böylelikle manet i sadece iki parmak ile sıkıştırdığında, elcikte kalan diğer iki parmağa manet değmediği için fren yapmak için sıkıştırmada sorun çıkmıyordu.
Ancak Z300 abs de, maneti sıkıştırdığında direkt elciğe kadar geliyor. Ve en fazla sıkıştırma performansını milimetrik olarak elciğe yakın durumdayken veriyor. Eğer iki parmak ile fren yaptıysan elcik ile manet arasında diğer iki parmak kalıyor ve maneti tam sıkıştıramıyorsun. Tam fren için mecburen her seferinde 4 parmak ile maneti sıkmak zorunda kalıyorsun. 4 parmak frende sorun yok.
-
CengoCenk adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşım,
Sabah foto çekemedim otoparka inmediğim için ama olayı şöyle özetlemeye çalışayım.
Şimdiye kadar baktığım motorlarda ön fren manetleri hiçbir zaman elciğe değecek kadar sıkıştırılamıyordu. Kısaca maneti ne kadar sıkarsan sık elcik ile arasında 1-2 cm mesafe kalıyordu. Böylelikle manet i sadece iki parmak ile sıkıştırdığında, elcikte kalan diğer iki parmağa manet değmediği için fren yapmak için sıkıştırmada sorun çıkmıyordu.
Ancak Z300 abs de, maneti sıkıştırdığında direkt elciğe kadar geliyor. Ve en fazla sıkıştırma performansını milimetrik olarak elciğe yakın durumdayken veriyor. Eğer iki parmak ile fren yaptıysan elcik ile manet arasında diğer iki parmak kalıyor ve maneti tam sıkıştıramıyorsun. Tam fren için mecburen her seferinde 4 parmak ile maneti sıkmak zorunda kalıyorsun. 4 parmak frende sorun yok.
Evet şimdi anladım çok enteresan bir durum. Niçin böyle yaptılar acaba. Benim ABS'li Ninja 300'de durum normal.
Bu durum ön frendeki hidrolik sıvı basıncıyla ilgili sanırım. Acaba eksik sıvımı koydular yoksa kastenmi böyle yapıldı. Bence konuyu ciddiye al. İngilizce biliyorsan zmoto'yu aradan çıkart kawasaki'ye mail at yabancı forumlara göz gezdir , sor soruştur. Çünkü durum fren hidroliğine ayar gerektiriyorsa servisler bu sıvı ile uğraşmak istemiyorlar. Burak ustada lafı bu yüzden gevelemiş işten kaçmış olabilir. Genel merkezden belki güdülmeleri gerekir.
-
TimFx adlı üyeden alıntı
Evet şimdi anladım çok enteresan bir durum. Niçin böyle yaptılar acaba. Benim ABS'li Ninja 300'de durum normal.
Bu durum ön frendeki hidrolik sıvı basıncıyla ilgili sanırım. Acaba eksik sıvımı koydular yoksa kastenmi böyle yapıldı. Bence konuyu ciddiye al. İngilizce biliyorsan zmoto'yu aradan çıkart kawasaki'ye mail at yabancı forumlara göz gezdir , sor soruştur. Çünkü durum fren hidroliğine ayar gerektiriyorsa servisler bu sıvı ile uğraşmak istemiyorlar. Burak ustada lafı bu yüzden gevelemiş işten kaçmış olabilir. Genel merkezden belki güdülmeleri gerekir.
Evet dediğin gibi hidrolik sıvı basıncı ile ilgili olabilir. Ancak diğer Z300 de de aynı durum olmasa dediğin gibi konunun üzerine daha fazla düşecektim. Hayya Ninja 300 de neden böyle değil. Olmadı onun ABS dahil tüm fren sistemini taktıralım şeklinde konuştum. Ancak olmayacağını söyledi Burak Usta. Dediğin gibi Hollanda Kawasaki ye güzel detaylı fotoğraflı bir mail yazacağım. Ayrıca da Onur abiye ara ara bu onların yapacağı yazışmayı sorarım ki konu unutulup gitmesin.
-
ARkadaşlar slm iki motor arasında kaldım. r25 mi z300 mü şehir içi işe giderken vs kullancam hergün 60 km git gel şimdiden teşekkürler.
-
extrerminate adlı üyeden alıntı
ARkadaşlar slm iki motor arasında kaldım. r25 mi z300 mü
şehir içi işe giderken vs kullancam hergün 60 km git gel şimdiden teşekkürler.
R25 kullanmadım. Sadece dışardan yorumlara ve değerlendirmelere istinaden ikisini karşılaştırabilirim.
R25 SS bir motor. Kısaca oturuş pozisyonu itibariyle biraz daha SS a yakın.
Z300 bir parça daha rahat bir oturuşu var. Ancak bir inazuma kadar değil.
Z300 de ABS opsiyonu var. Ancak R25 de bildiğim kadarıyla yok. İki motorda şu sıralarda hazırda bulunmuyor bildiğim kadarıyla. Kısaca almak istediğinizde hemen hazırda motor bulamayabilirsiniz.
R25 göstergesi çok daha fonksiyonel. (Vites göstergesi vs var) Z300 biraz daha yavan kalıyor o konuda.
İkisininde artçı selesi küçük ve rahatsız.
İki motorda yeni olduğu için yan sanayi parçaları henüz piyasada yok. O yüzden herhangi bir ihtiyaçta orjinallere ister istemez bağlanıyorsunuz. Bu da maliyetlere yansıyor.
İkisi de çift silindir. Bu yüzden daha dengeli motorlar.
R25 250 cc olmasına rağmen yanlış bilmiyorsam 34 veya 36 beygir üretiyor. Ki bu güzel. Z300 de, 300 cc olmasına rağmen 39 beygir. Kısaca güç olarak iki motorda neredeyse kafa kafaya.
Ben olsaydım bu bilgiler ışığında karar vermeni sağlayacak iki önemli fark var.
1- Hangi tip motordan hoşlanıyorsun. Naked ? SS? Direkt oturuş pozisyonu farkı var çünkü
2- Aralarındaki fiyat farkı senin için ne kadar önemli? Z300 ÖTV için vergi diliminde bir üst segmentten değerlendirildiği için ister istemez fiyatı daha fazla.
Ben yaklaşık 800 km dir Z300 kullanıyorum. İlk motorum. Başlangıç için gayet yeterli ve stabil bir motor. Beni tatmin etti. Ancak dediğim gibi ilk motorum olduğu için buradan yapacağım yorumlar tecrübeli arkadaşlar kadar değerli olmayacaktır.
-
Amacım küçük bir motorla başlayıp MT 07 almak z300 bana daha uygun gibi. belkide mt 07 almaya bile gerek kalmaz şehir içi kullaım için uygun. abs yoksa zaten r25 hiç almam cbr daha iyi Z300 lastik ince mi bana mı öyle geliyor.
CengoCenk adlı üyeden alıntı
R25 kullanmadım. Sadece dışardan yorumlara ve değerlendirmelere istinaden ikisini karşılaştırabilirim.
R25 SS bir motor. Kısaca oturuş pozisyonu itibariyle biraz daha SS a yakın.
Z300 bir parça daha rahat bir oturuşu var. Ancak bir inazuma kadar değil.
Z300 de ABS opsiyonu var. Ancak R25 de bildiğim kadarıyla yok. İki motorda şu sıralarda hazırda bulunmuyor bildiğim kadarıyla. Kısaca almak istediğinizde hemen hazırda motor bulamayabilirsiniz.
R25 göstergesi çok daha fonksiyonel. (Vites göstergesi vs var) Z300 biraz daha yavan kalıyor o konuda.
İkisininde artçı selesi küçük ve rahatsız.
İki motorda yeni olduğu için yan sanayi parçaları henüz piyasada yok. O yüzden herhangi bir ihtiyaçta orjinallere ister istemez bağlanıyorsunuz. Bu da maliyetlere yansıyor.
İkisi de çift silindir. Bu yüzden daha dengeli motorlar.
R25 250 cc olmasına rağmen yanlış bilmiyorsam 34 veya 36 beygir üretiyor. Ki bu güzel. Z300 de, 300 cc olmasına rağmen 39 beygir. Kısaca güç olarak iki motorda neredeyse kafa kafaya.
Ben olsaydım bu bilgiler ışığında karar vermeni sağlayacak iki önemli fark var.
1- Hangi tip motordan hoşlanıyorsun. Naked ? SS? Direkt oturuş pozisyonu farkı var çünkü
2- Aralarındaki fiyat farkı senin için ne kadar önemli? Z300 ÖTV için vergi diliminde bir üst segmentten değerlendirildiği için ister istemez fiyatı daha fazla.
Ben yaklaşık 800 km dir Z300 kullanıyorum. İlk motorum. Başlangıç için gayet yeterli ve stabil bir motor. Beni tatmin etti. Ancak dediğim gibi ilk motorum olduğu için buradan yapacağım yorumlar tecrübeli arkadaşlar kadar değerli olmayacaktır.
-
extrerminate adlı üyeden alıntı
Amacım küçük bir motorla başlayıp MT 07 almak
z300 bana daha uygun gibi. belkide mt 07 almaya bile gerek kalmaz şehir içi kullaım için uygun. abs yoksa zaten r25 hiç almam cbr daha iyi
Z300 lastik ince mi bana mı öyle geliyor.
Lastik ölçüleri R25 ile Z300 ün aynı. Ön: 110-70-17 Arka: 140-70-17
Eğer amaç naked bir makine ile devam etmek ise bence naked ile başlamak daha mantıklı sanki. Tabi bu noktada "ben farklı stildeki makineleri denemek istiyorum" dersen o başka mesele.
Ben Z300 ü başlangıç motoru olarak aldım. Hız meraklısı değilim. Ancak özellikle TEM gibi yollarda da gerektiğinde kullanabileceğim gücün ve aynı zamanda dengenin olmasını istedim. Z300 ile temde 3-4 kere yolculuk ettim. Rodajda olduğu için çok zorlamadım. Ancak hissettiğim gerektiğinde tepkisi güzel ve yeterli. Amacım Z300 ile en az 2 sene km yapmak sonrasında da MT-07 - Er-6F - Z800 gibi bir makinaya geçmekti. Halen bu amacım devam ediyor. Bu süreçte de "ya çok yavaş ve güçsüz kaldı bu makine" diyeceğim bir motor değil Z300.
Bir diğer alternatif; kendinize ve eğitimlerinize güveniyor iseniz direkt MT-07 ile başlayın. Güç düşürme opsiyonu var bildiğim kadarıyla MT-07 de. Beygirini düşürerek başlangıç için alışma sürecini belki rahat geçirebilirsin. Ancak bu konuda sadece teorik bilgim var. O yüzden tecrübeli arkadaşlar daha doğru yönlendireceklerdir.
-
Daha önce çıplak ( naked ) motor sürmediyseniz bir şekilde denemenizi tavsiye ederim. Pek çok kullanıcı aldıktan sonra ön tarafa bir rüzgarlık alırlar. sebebi hem hız yükseldiğinde rüzgar sürtünmesini azaltmaya çalışmak hem de yazın, baharda çok hissedilmese de havalar 15-20 derecenin altına düştüğünde ciddi soğuk yemenizdir. O yüzden kışın pek çıplak motorla gezen göremezsiniz daha çok scooter ve ön tarafı korumalı motorları görürsünüz. Kurye aradaşların nasıl çözümler bulduklarına dikkat edin. el korumaları, bacak korumaları, yüksek rüzgarlıklar... Eğer kışın sürmeyi ve TEK MOTOR olarak almayı planlıyorsanız sizi rüzgardan koruyacak başka tip bir motora yönelmenizde fayda olur.
Cenk Bey söylediklerinde haklıdır, doğruları yazmış, tamamen katılıyorum.
Z300 giysileri çıkarılmış ninja300dür. giysilerini çıkarıp sağına soluna süsleme atmışlar. ( bence daha güzel olmuş. ama ben zaten streetfighter çıyım. ) sürüşteki tek fark sadece gidonda o da belki 1-2 cm yüksek olması.. ha bizim en azından şimdilik bilemeyecğimiz yay sertliği, amortisör sıkışması gibi ayarları değiştirmiş olabilirler. hatta motorun yazılımı da faklı olabilir.
R25i olan arkadaşlarımız daha iyi bilirler ancak internetteki pek çok R25 videosunda alt devirlerin biraz zayıf kaldığı söyleniyor. hatta AEA videosunda da birşeyler var bu konuda. Bu ayki yerel bir dergide de alt devirlerden bahsedilmiş. Eğer daha çok şehir içi süreceekseniz alt devirleri daha torklu bir makine tercih etmek size kolaylık sağlayabilir.
selamlar
extrerminate adlı üyeden alıntı
Amacım küçük bir motorla başlayıp MT 07 almak
z300 bana daha uygun gibi. belkide mt 07 almaya bile gerek kalmaz şehir içi kullaım için uygun. abs yoksa zaten r25 hiç almam cbr daha iyi
Z300 lastik ince mi bana mı öyle geliyor.
-
Eğitim vs yok ama alcam. gis park sonra honda güvenli sürüşe gideceğim. mt 07 de varsa beygir düşürme ozaman süper
CengoCenk adlı üyeden alıntı
Lastik ölçüleri R25 ile Z300 ün aynı. Ön: 110-70-17 Arka: 140-70-17
Eğer amaç naked bir makine ile devam etmek ise bence naked ile başlamak daha mantıklı sanki. Tabi bu noktada "ben farklı stildeki makineleri denemek istiyorum" dersen o başka mesele.
Ben Z300 ü başlangıç motoru olarak aldım. Hız meraklısı değilim. Ancak özellikle TEM gibi yollarda da gerektiğinde kullanabileceğim gücün ve aynı zamanda dengenin olmasını istedim. Z300 ile temde 3-4 kere yolculuk ettim. Rodajda olduğu için çok zorlamadım. Ancak hissettiğim gerektiğinde tepkisi güzel ve yeterli. Amacım Z300 ile en az 2 sene km yapmak sonrasında da MT-07 - Er-6F - Z800 gibi bir makinaya geçmekti. Halen bu amacım devam ediyor. Bu süreçte de "ya çok yavaş ve güçsüz kaldı bu makine" diyeceğim bir motor değil Z300.
Bir diğer alternatif; kendinize ve eğitimlerinize güveniyor iseniz direkt MT-07 ile başlayın. Güç düşürme opsiyonu var bildiğim kadarıyla MT-07 de. Beygirini düşürerek başlangıç için alışma sürecini belki rahat geçirebilirsin. Ancak bu konuda sadece teorik bilgim var. O yüzden tecrübeli arkadaşlar daha doğru yönlendireceklerdir.
-
extrerminate adlı üyeden alıntı
Eğitim vs yok ama alcam. gis park sonra honda güvenli sürüşe gideceğim. mt 07 de varsa beygir düşürme ozaman süper
Güç düşürme ile birlikte Mt-07 47 beygir oluyor. Yaklaşık kilosu 180 kg civarı. KG/Beygir oranına göre neredeyse Z300 ile kafa kafaya geliyor. Aslında dışarıdan teorik olarak bakıldığında MT-07 daha mantıklı geliyor kulağa. Ancak tabi ki hayat teoriden ibaret değil
-
Arkadaşlar Z300 ünü teslim alan başka yok mu? Teslim alanlardan görüş ve incelemelerini bekliyoruz.
-
CengoCenk adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşım,
Sabah foto çekemedim otoparka inmediğim için ama olayı şöyle özetlemeye çalışayım.
Şimdiye kadar baktığım motorlarda ön fren manetleri hiçbir zaman elciğe değecek kadar sıkıştırılamıyordu. Kısaca maneti ne kadar sıkarsan sık elcik ile arasında 1-2 cm mesafe kalıyordu. Böylelikle manet i sadece iki parmak ile sıkıştırdığında, elcikte kalan diğer iki parmağa manet değmediği için fren yapmak için sıkıştırmada sorun çıkmıyordu.
Ancak Z300 abs de, maneti sıkıştırdığında direkt elciğe kadar geliyor. Ve en fazla sıkıştırma performansını milimetrik olarak elciğe yakın durumdayken veriyor. Eğer iki parmak ile fren yaptıysan elcik ile manet arasında diğer iki parmak kalıyor ve maneti tam sıkıştıramıyorsun. Tam fren için mecburen her seferinde 4 parmak ile maneti sıkmak zorunda kalıyorsun. 4 parmak frende sorun yok.
Arkadaşlar konu ile ilgili bir gelişme olduğu için ilgisi olabilecek kişiler için bilgiyi paylaşmak istedim.
Z Moto ya bu hafta hollanda kawasaki den 2 kişiden oluşan bir teknik ekip gelmişti. Bende dün rodaj bakımı sebebiyle zmoto ya motoru bırakmaya gittiğimde oradaydılar. Benim fren maneti konusunda görüşmüşler. Ve 1000 km sonrası normal haline döneceği söylenmiş. Bir fren rodajı olacağı ifade edilmiş. (Bana pek anlamlı gelmedi ama neyse)
Şakayla karışık, "1000 km sonrası sorun devam ederse başınıza ekşirim" dedim Zmoto ya. Bakalım 1000 km ye 200 km falan kaldı. Sonrasında durumu yine buradan paylaşırım.
-
CengoCenk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar konu ile ilgili bir gelişme olduğu için ilgisi olabilecek kişiler için bilgiyi paylaşmak istedim.
Z Moto ya bu hafta hollanda kawasaki den 2 kişiden oluşan bir teknik ekip gelmişti. Bende dün rodaj bakımı sebebiyle zmoto ya motoru bırakmaya gittiğimde oradaydılar. Benim fren maneti konusunda görüşmüşler. Ve 1000 km sonrası normal haline döneceği söylenmiş. Bir fren rodajı olacağı ifade edilmiş. (Bana pek anlamlı gelmedi ama neyse)
Şakayla karışık, "1000 km sonrası sorun devam ederse başınıza ekşirim" dedim Zmoto ya. Bakalım 1000 km ye 200 km falan kaldı. Sonrasında durumu yine buradan paylaşırım.
Garip kuşku uyandırıcı bir cevap.
-
Hocam 1000 km ile hiç alakası yok. Bu insanlar ne kadar uyanık, ne kadar adi ya. Ulan millet olarak tam bir üçkağıtçı olduk yuh ya.
Tamam motoru ilk aldığında balatanın orjinal hamuru tam meydana çıkmadığı için kısa bir süre fren manetini olması gerekenden daha fazla sıkmak gerekebilir. Ama artık o dönem geçmiş sizin.
Fren manetinin elciğe çok yaklaştığında tutması; hidrolik sıvı basıncıyla alakalı. Hani çocukken bisikletin fren papuçları aşındıkça gidona kadar da sıksak az tutardı ve frenlerini gerdirdim derdik ve manet daha yukarıdayken fren tutmaya başlardı. İşte mantık ayni, orda teli gererdik, burdada hidrolik basıncını arttırmalıyız.
Zaten ön balata aşınmaya başladıkça fren daha da gec tutmaya başlıyacak, belkide manet elciğe yapıştığında anca tutacak. Yani 1000 km sonra düzelecek muhabbeti ile tamamen ters orantılı bir durum bu.
Yanlış anlamayında motosiklet tecrübesi az olan insanları baştan savmak için ve ugraşmamak için her sorunu rodaja bağlıyorlar. Bence servisin uydurması bu, eğer o teknik ekip gerçekten öyle birşey dediyse ben hiç birşey bilmiyorum. Gitsin köyde bisiklet tamirciliği yapsınlar.
-
s.e.c adlı üyeden alıntı
Hocam 1000 km ile hiç alakası yok. Bu insanlar ne kadar uyanık, ne kadar adi ya. Ulan millet olarak tam bir üçkağıtçı olduk yuh ya.
Tamam motoru ilk aldığında balatanın orjinal hamuru tam meydana çıkmadığı için kısa bir süre fren manetini olması gerekenden daha fazla sıkmak gerekebilir. Ama artık o dönem geçmiş sizin.
Fren manetinin elciğe çok yaklaştığında tutması; hidrolik sıvı basıncıyla alakalı. Hani çocukken bisikletin fren papuçları aşındıkça gidona kadar da sıksak az tutardı ve frenlerini gerdirdim derdik ve manet daha yukarıdayken fren tutmaya başlardı. İşte mantık ayni, orda teli gererdik, burdada hidrolik basıncını arttırmalıyız.
Zaten ön balata aşınmaya başladıkça fren daha da gec tutmaya başlıyacak, belkide manet elciğe yapıştığında anca tutacak. Yani 1000 km sonra düzelecek muhabbeti ile tamamen ters orantılı bir durum bu.
Yanlış anlamayında motosiklet tecrübesi az olan insanları baştan savmak için ve ugraşmamak için her sorunu rodaja bağlıyorlar. Bence servisin uydurması bu, eğer o teknik ekip gerçekten öyle birşey dediyse ben hiç birşey bilmiyorum. Gitsin köyde bisiklet tamirciliği yapsınlar.
Cevap için teşekkürler dostum. Aslında cevap bana da mantıklı gelmedi. Ancak onların söylediği km ye çok kalmadığı için ve söylediklerini yapmadan direkt itiraz modunda görünmemek için tamam dedim. Bunun yanında şerh imi de koydum. 1000 km sonrası devam ederse hollandaya kadar yazı yazacağımı ifade ettim. Bu haftasonu en geç gelecek hafta içi zaen 1000 i devirecek motor. Ondan sonra da muhtemelen sorun devam edecek. O motorla z-moto ya gidip "evet ne yapıyoruz?" diyeceğim.
Bu arada bu sadece bana özel sorun değil. Tüm ABS li Z300 lerde olan bir sorun. Yakında ABS li Z300 satışı arttıkça bu sorun ile uğraşan insan sayısı artacaktır.
-
Rica ederim hocam ne demek. Demekki fabrika çıkışı hepsi öyle ayarlı. Honda spacy alfa scooterların frenleride aynen bahsettiğiniz gibi geliyor. Rodajla alakası yok.
Haklısınız hocam bencede onların dediği vakte kadar bekleyin.
-
Z300 bu aralar iyice beynimi kurcalamaya başladı bazen inazumayi satıp alsammi diye aklimdan gecmiyor degil, guzel motor vesselâm
-
duke 200 var bende de . dengesi çok hoşuma gitmişti almıştım. inceleme fırsatı bulamadım ama z300 almayı düşünüyorum. yamaha r25 de güzel ama kawasaki biraz daha ağır basıyo benim kafamda. yoksa diorum yeni bi 300 lük yerine 17 18 bin gibi rakamlara 600 lük mü patlatsam kafam karışık. siz ne diosunuz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)