Bu puig sliderlerin (koruma takozu) aynılarından eyüp kardeşler yamahada görmüştüm arkadaşimin fazerine aldık 500 tl civarı bir rakama ve işini gayet iyi yapıyor.Universal oldugu için z300 e de uyacagını düşünüyorum.
Bu puig sliderlerin (koruma takozu) aynılarından eyüp kardeşler yamahada görmüştüm arkadaşimin fazerine aldık 500 tl civarı bir rakama ve işini gayet iyi yapıyor.Universal oldugu için z300 e de uyacagını düşünüyorum.
valla ben sizin yerinizde olsam z250 sl düşünürdüm.oturuş aynı değil.z250 daha yüksek bir seleye sahip daha kısa bir motor.boyunuza göre z250 daha iyi olur ama dediğim gibi sele yüksekliği yüksek olduğundan motor durduğnuda sıkıntı çekersiniz.z300 dede öne yattığınız için giderken sıkıntı çekersiniz boynunuz ağrıyabilir ve biraz daha ağır malum.ama sele daha alçak diye biliyorum dururken rahat edersiniz.
78 cm z300 80 cm z250sl diye biliyorumda.ama öne yatman baya bi fark edicek.alıcaksanda z300 e binmen şart bi yerde.denemeden kesinlikle alma derim.z250 dede indirim var bu arada abs siz versiyonları 4.200 avrodan 3.900 a satıyorlar.biraz araştırmanda yarar var tek tek dükkanlarla pazarlık yap.
bence ilk motor olarak z 300 ile başlama daha soft bişeyler almam çünkü ne kadar eğitim almış olsanda düşüp kalkmaların ister istemez olucak,ha boy olarak sıkıntı çeker misin biraz çekersin benim boyum 1.73 ama ya tek ayağımın üstüne bindiriyorum motoru yada parmak uçlarında tutuyorum ki ayakalrın kuvvetliyse bir sıkıntı çekmezsin.
Ben motora ybr ile başladım,sonra pulsar 200 ns en son z300 aldım,yani merdivenleri yavaş yavaş çıkıyorum bundan sonra allah izin verirse versy 650 ye zıplayacağım.
Kısacası 125 lik bir motor al 1 sezon kadar bin trafiği okumayı öğren,çünkü trafikte öküz nerden geliyor belli olmuyor genede sen bilirsin
"Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez." Mevlana Celaleddin Rumi
Merhaba. Yasim 21 95 kiloyum. Motora baslamak istiyorum. 3 senedir istanbulda aktif olarak araba suruyorum trafikte motor tecrubem ise yok. Arabayla uzun yolda 140'i hayatim boyunca sayili gecmisimdir bundan sonra elim ayagim titrer, kendime kizmaya baslarim. İstanbul icinde her gun 7-7 toplam 14 km yol yapiyorum ve bu yol aksaray taksim arasi (yani e5 veya tem sozkonusu degil. Temel surus egitimimi de gis akademiden aldim mumkun olursa devamini da getirmek istoyorum gelelim surumuza;
Abs ye kesin gozuyle bakiyordum fakat sene 2017 olmasina ragmen bu sinif dusuk cc'lerde pek bulunmayn bir sey. Bir yandan mt25 bakiyorum abs yok lastik irc, bir yandan ktm bakiyorum abs,li lastikli. Ama gonlum mt-25 ten yana cunku ani tork patlamalrini kafayi tarikatcilar gibi sallamayi hic sevmiyorum. Her zaman konforu da az biraz onemserim. Kursta inazuma surdum guzel motordu fakat agirligi olsun yakiti-performansi olsun beni doyurmayacak gibi geldi.
Seceneklerim sunlar: mt-25 abslisi tanitilmayacak gibi fuarda. Ktm 250 duke abs, tek silindir olmasi korkutuyor tipini de cok begenmiyorum. Ve son olarak bugun nejat motor kawasakide gordugum cok hafif hasarli z300 siyah renk 16bin dedi fiyata sondur degildir konusmadim ama abs yok, akropovic egzos ve lastikleri var 10 binde. Sahibi 1,60 oldugunda durur halde yan yatmalari var karenajlarda sadece boya atmis noktasal depoda da parmak kadar gocuk var beni sogutmadi.
Makina cok buyuk gozuktu uzerine oturmadim ama beni korkuttu z250 ile karsilastirinca durusuyla. Sizin fikriniz nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------
dipnot: Kötü havalarda kullanmayı düşünmüyorum
Öncelikle yaşın 21 olmasına rağmen anlattığın kadar bilinçliysen seni tebrik etmek isterim.
ABSsiz motor bence alma, bazı durumlarda hayat kurtarıyor. Dediğin ise doğru ne yazıkki, yurt dışında ABS küçük/büyük cc farketmeden standart sunulurken ülkemizde böyle bir durum var.
Bahsettiğin hasarlı z300 ise ben olsam almazdım diyebileceğim bir motor. Zira Z300 performanslı bir motor ve anladığım kadarıyla sahibi apaçilik yapmış. Ayrıca 16 bin tl ise öyle bir motor için bence fazla.
Z300 karenajları nedeniyle hacimli duruyor ancak kıvrak bir motor. Sanırım seninde ilk amacın benim gibi hız yapmak değil trafiği atlatmak. Bu amacına hizmet edecektir.
ABS'li bir maxi scooter düşünmez misin?
hocam scooter hiç denemedim fakat inazumaya ilk bindiğimde (yanlış anlaşılmasın) motor sanki eksik bir parçammış gibi geldi. Deponun büyüklüğü inazumanın kalıbı falan resmen aleti sürerken olumsuz düşündüğüm her şeyi unuttum. Sanırım bacaklarımı deponun etrafına sarmak beni güvende hissettirdi. Bir de vitesli olmasını istiyorum çünkü otomatik bir aracım var zaten bu biraz daha keyfen sürdüğüm bir şey olacak.
scooter kısmında x-max250 yi baya beğeniyorum. Mali olarak büyük bir sıkıntım olmadığı için sanırım fuarı beklemem daha uygun olacak. Belki pulsar ns200'ü abs ile tanıtabilirler. Ya da başka bir şeyler ilgimi çekebilir. Scooter'ların üzerine bir otururum diye düşünüyorum.
Arkadaşlar forumda yeniyim bi sorum olcak uzun araştırmalar sonucu z300 aldım ikinci el ama bu hararet konusunda pek bilgi bulamadım yani ben motora ne derece abanirsam ortam kaç dereceyken en son hangi noktaya kadar dayanabilir hararet göstergesi olmayınca kendimi tedirgin hissediyorum.
öncelikle hayırlı olsun,
300 ün kesinlikle hararet yapması söz konusu değil hava çok sıcak dahi olsa zaten belli bir dereceye ulaştığı zaman fan açıyor kendisi
Problem Kısmında aklında bulunsun :Motor aşırı sıcak ama fan açmıyorsa o ayrı o zaman soğutma sıvısını kontrol edeceksin ya da motosikletin hemen altında radyatör hava alma civatası var o yerinde yoksa zaten bütün sıvıyı salmış demektir.
Yağı suyu var ise hararet yapmaz.
Benzini koy devam et.
Hararet konusunda problemsiz makinalardan biridir.
Teşekkürler içim rahatladı yeminle bir sorum daha olacak z harfi olan yanlardaki büyük stickerlari bulma şansım varmı internette bulamadım
Maalesef bilgim yok. Fakat reklamcilara gidersen yaparlar diye düşünüyorum. Sormak lazim.
Sağolun bi araştırayım
Z300 e uygun koruma takozu varmı aliekspresste veya buralarda varsa fiyatı nedir bilgisi olan varmı hiç almadığım için bilmiyorum
Merhaba Arkadaslar
Kawasaki Z300 ABS li modelin parça fiyatları nasıldır? Ve İstanbul Anadolu yakasındaki servisi nasıldır?
Kawasaki servislerinde bulabilirsin. Fiyatı 800 - 900 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Ben yurtdışından Puig R12 (7717) aldım ve çok şık duruyor. Fiyatı da daha uygun. Türkiye'de de 520 TL'ye satılıyor.
Parça fiyatları rakiplerine göre bir miktar daha yüksek. Anadolu yakasındaki servis meşhurdur (iyi anlamda). Birde Maltepe'de yetkili bir servis(çik) var. Ufak tefek işlerini de orada hallettirebilirsin. Ancak bakım için mutlaka Kartal'a git.
"Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez." Mevlana Celaleddin Rumi
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)