kolokolo yazdıklarına katılıyorum. ön siperlik işini düşünmem lazım..
Yağını bir kontrol et..
kolokolo yazdıklarına katılıyorum. ön siperlik işini düşünmem lazım..
Yağını bir kontrol et..
cemaat nerdesiniz yahu? hepiniz feysbuka mı gittiniz?
Arkadaslar benım ılk vıteslı motor tecrubem olcak ve z300 abs dusunuyorum bana agır gelır mı sızce onerılerınızı beklıyorum daha onceden 2006 da 1 yıl sureyle aktıf scooter tecrubem oldu
Merhaba,
Motor 170 kg civarında, selesi alçak ve ağırlık merkezi yere yakın, yani ağır hissettirmiyor.
Mümkünse eğitim almanızda fayda var.
İyi günler arkadaşlar x max 250 kullanıyorum z 300 almayı düşünüyorum vitesli ye geçmek için İdeal motor olduğunu düşünüyorum vitesli de çok tecrübem yok zorluk çekermiyim yardım ederseniz
motorcuoğlan ister bu olsun ister honda olsun, isterse köy olsun; hepsi aynı: 1 aşağı diğerleri yukarı. korkma akıllı insanın baş edemeyeği birşey yok.
ama rahat alettir. deposu büyüktür. 200-250 km'de bir yakıt aldırmaz en aşağı 300-350km gider. Ben çoğu kez 400km yi buluyorum..
rüzgarı yersin ama.
başlangıç için veya ilk vitesli motor için uygun değil bence Z300..
300 cc yahu nedir demeyin 15-20 km kadar kullandım ne olduğunu gördüm
makina kalkışdan 2. vitesi bitirene kadar(100-120 gibi) nc750 ye 25-30 mt civarı fark atıyor..
artçılı 650 lik vstrom dan ise 1 i bitirirken tekerlek farkıyla hep öndeydi..
makina hafif ve çok seri,140 dan sonra karşıdan esen rüzgarlar da Allaha emanet gidiyor, kafası kıçı ayrı telden çalıyor çok emniyetsiz..
0-100 ü 4 - 5 saniye civarı bir alet başlangıç için ne kadar uygun tartışılır..
Ninja 300 e vites göstergesi takılıyor mu arkadaşlar? Versyse takılmış gördüm bi tane servis takmış
takılıyor. z300'e de takılıyor. sitede mevcut olması gerek. youtube'de de var aratın çıkıyordu yanlış hatırlamıyorsam.
Merhabalar.
Sizlere bir sorum olacak. Bir süredir CBF150 kullanıyorum ve artık değiştirmek niyetindeyim. Fuarda BMW G310R'ı gördüm ve çok hoşuma gitti. Ancak Türkiye'de Eylül'de satışa başlayacağından vazgeçtim. Bir süredir araştırma yapıyorum. Seçeneklerim arasında Z300, MT-25 ve Duke 250 var. Arkadaşlarla konuştuğumda 250-300cc bir motora bu kadar para verilirmi diyenler var. Biliyorum, bu fiyatlara 2. el 600cc bir motor alınabilir. Ancak ben yüksek cc aramıyorum. Aradığım kriterler alçak sele olması (boy nedeniyle), fazla ağır olmaması (kilo nedeniyle), ABS'li olması (MT-25'te yok biliyorum), ağır/şık bir duruşa sahip olması, 250-300cc civarında olması. Niyetim trafikten kurtulmak, gerektiğinde biraz hızlı gidebilmek. Bir de ilk defa bu sene eşimi artçı olarak alıcam. Yine arkadaşlardan kawasaki'nin servis/yedek parça maliyeti bakımında üzücü olduğunu duyuyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum.
Sevgili lacivert sele yüksekliği konusunda cruiser kadar alçak değil ama duke kadar da yüksek değil.
benim boyum 173cm sıkıntı yaşamıyorum bindiğim çoğu motordan daha iyi. hatta yanlış hatırlamıyorsam Z250 daha yüksek ya da öyle hissettiriyor. Çünkü Z250 de iki ayağımın ancak parmak uçları yere değerken Z300 de ikiside ooo rahat rahat yerde.
Hem benim için çok önemli birşey var. deposu büyük. en az 350km yaparsın. Dikkat edersen 400ü geçer.. diğer motorlara göre hayatının benzinci kısmını iki kat daha az harcayacaksın.
Her üç motorada oturma şansım oldu. Hatta normalde izin vermemelerine rağmen G310R'a da oturdum. En rahat ettiğim sırasıyla G310R, Z300, MT25 oldu. Duke 250'de ise ayaklarım topuktan biraz havada kalıyor. Gerçi duke hafiflikten kurtarıyor bu durumu.
Peki diğer konulardaki fikirleriniz nedir, yani diğer motorlara nazaran.
"Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez." Mevlana Celaleddin Rumi
selamun aleykum beyler ben bu motorun niyetine giricem de bu motorda sizce artılar ve eksiler nelerdir kısaca ?
Merhabalar.
Henüz kullanma fırsatım olmadı ancak bu motoru yeni almış biri olarak sorunuzu cevaplayabilirim. Bir süredir CBF 150 kullanan biri olarak motoru alırken 4 farklı motoru kıyasladım. BMW G310R, Yamaha MT-25, KTM Duke 250/390, Honda CB500F. BMW G310R'ı fuarda görmüş ve çok beğenmiştim, ancak Türkiye'ye Eylül ayında geleceğinden en erken elenen oldu. MT-25 özellik ve görünüş bakımından çok iyi ancak ABS olmaması nedeniyle elendi. KTM ise hafif ve performanslı, ancak yaşıma ve beklentilerime göre oyuncak gibi duruyor, ayrıca turuncu rengi hiç sevmem. Teknik özellik olarak Z300'ün pekçok artısı var; çift silindir, 39 beygir, ABS, kaydırmalı debriyaj. Görüntü olarak ise motordan anlayan ve anlamayan kişilere yukarıdaki seçeneklerle birlikte Z300'ü gösterdiğimde herkes Z300'ü seçti, yani motorun cadde kredisi yüksek. Mesela KTM orjinalinde egzos araba egzozu gibi alttan. Bunların dışında BMW ve KTM tek silindir, sarsıntılı olacaktır. Honda ise güzel bir motor ancak daha çok uzun yol motoru gibi, trafikte kullanımı zor olabilir. Z300'ün kasası Z800 ile aynı, motor dolu ve güçlü görünüyor.
Bence eksileri ise IRC lastikle gelmesi ve yedek parça maliyeti. Gerçi Şahin ile Mercedes'in yedek parçası bir olmaz ancak bir yandaki grenaj 800TL. Motor koruma takozu 750TL vs.
Tüm bunların dışında kullandıktan sonra tekrar değerlendirme yapabilirim. Ancak ben, boy, trafikte kullanma, uzun ömürlü, kaliteli ve cadde kredisi nedeniyle bu motoru tercih ettim. Siyah rengini aldım, 2015 modelinden farklı olarak 2016 modelinde depo parlak siyah, motor daha bir güzel olmuş.
Sizin için de hayırlısı olsun.
"Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez." Mevlana Celaleddin Rumi
kawasaki kullananlar arasına hoşgeldiniz
guzel tercih
hayırlı olsun kazasız belasız
Ninja 300 kullanıcısı olarak hiç z300 gormedım yollarda
klavyem yabancı dil olduğu için yazım hatalarımın kusuruna bakmayın beyler
Bazı kızlar ekmek gibidir "Ah şimdi bir ekmek olsa da yesem" demezsin ama her sofrada bir ekmek illa ki bulunur... PoYraz__
Bu sorunuzun cevabını kullananlar daha iyi verecektir. Önceki sayfalarda 2. kademede sürüşün rahat olduğu ama 3. kademede motorun daha iyi gittiği yazılıydı. Bir inazuma kadar rahat değildir herhalde. Amortisorler ninja 300 ile aynıysa aea nin dediğine göre pek iyi değil. Ancak dediğim gibi bu soruları motoru kullananlar daha iyi cevaplayacaklardir. Bende ancak bir sure kullandiktan sonra yanitlayabilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------
Teşekkür ederim. Motor genel kawasaki satislarinda orta siralarda. 2015te çıkmış olması ve ötv ayrı bir etken. Son olarak gençler genelde racing tarzına yöneliyor (bence). Sonuç olarak ben aradığımı bulduğumu düşünüyorum Hayırlısı.
Merhabalar,
Ben de birçokları gibi bu sınıfta motor bakıyorum. Piyasadaki rakipleri malumunuz. ABS tercih sebebi olunca kawa ile ktm arasındayım. Girişimi yaptıktan sonra sorumu sorayım.
Ben 175 cm 130 kg ım. Bugün gidip duke 250, mt25 üstüne oturdum. her ikisinde de, depo ile artçı selesi arasındaki sürücü koltuğu mesafesi benim ölçülerim için dar geldi. hatta mt25 de takım taklavatı sıkıştırdım affedersiniz. z250 nin de pek farklı olacağını sanmıyorum. duke 250/390 kasası mt25 den biraz daha iyiydi. ama bir tık kadar. mt125 mesela gayet rahattı benim için. büyük cc ler genel olarak çok rahat ama o kadar tecrübem yok.
Acaba z300 ü bu açıdan yani sele rahatlığı açısından değerlendirebilir misiniz ? bir diğer soru bu model için koruma demiri yok sanırım ? işletim maliyetleri nasıldır ? mesela son bakımınıza ne kadar ödediniz ?
duke 250 maalesef oturus anlamında rahat degıl
mt 25e oturmadım fakat ninja 300 ile selesi aynı z300un
rahat edecegınızı dusunuyorum
oturma mesafesı var cunku
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)