Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Temmuz 2019, 22:25
#6561
Selamun Aleykum herkese. Bende beyaz 2o19 rx3 sahibiyim 1 haftadır. Aranıza katılmaktan şeref duyarım... Öncelikle motor 3oo km olmadı ve sanki bana biraz gürültülü geliyor sesi, çok sesli bir motor
Benim sormak danışmak istediğim birkaç husus var abiler, desteğinizi rica ederim.
Ben tel jantlar yerine rx1 gibi kemik jant istiyorum. Bu konuda ne yapabilirimm. Bir de bu eski model lastikler yandan bakıldığında daha yüksek ve daha çok hoşuma gidiyor... Lğtfem yardım
Reklamlar
-
23 Temmuz 2019, 05:16
#6562
Sevgili Atilla önce merhaba. Belki de bu motosiklet için sana ilk tavsiyeyi benim yaptığımı dün gibi hatırlıyorum. Hala daha da aynı tavsiyemin arkasındayım. Önce arka fren merkezi problemli olabilir. Özkan arka fren merkezinin durumunu bir kontrol etsin ve gereğini yapsın. 2. olarak 12000 km deki motorun 2000 km deki yağı nasıl sıfıra iner anlayabilmiş değilim. Yağ tapalarından biri tam sıkılmamış olabilir mi diye insanın aklına geliyor .
Ancak o zaman da motorun altında büyük bir yağ birikintisi olurdu . Vites geçişlerinin zorlanması sanki azalan yağın habercisi olabilir mi diye düşünürüm. Bu gün rx3i evom ile İzmir Çeşme'de 4. yaz tatilimi yapıyorum . Bursa - Çeşme arası 450 km . 450 km nin sonunda ,biraz da yaşım gereği,
bende pil bitmiş durumda olurken sanki evo ( gideceğin yol bu kadarcık mıydı) diyor gibiydi. Şu an motorumda 22000 li km lerdeyim. Yağ eksiltme sorunu
hiç yaşamadım. Eski motorum Honda NX4 Falcon 1000 km de yarım kilo yağ eksiltiyordu. Özkan'ın sana vereceği cevabı ben de merakla bekliyorum.
Her şeyin dilediğinizce olması temennilerimle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:02 ----------
Sevgili Emin bu motorun özelliğidir çok gürültülü olması . Sakın bu makinenin sesini azaltmak için uğraşma. 2. olarak 2019 da gelmesi beklenen Rx3S
modelinde çelik jant seçeneği de olacak. O zaman arzu ettiğin janta kavuşabilirsin.
-
23 Temmuz 2019, 11:47
#6563
bursalıali adlı üyeden alıntı
Sevgili Atilla önce merhaba. Belki de bu motosiklet için sana ilk tavsiyeyi benim yaptığımı dün gibi hatırlıyorum. Hala daha da aynı tavsiyemin arkasındayım. Önce arka fren merkezi problemli olabilir. Özkan arka fren merkezinin durumunu bir kontrol etsin ve gereğini yapsın. 2. olarak 12000 km deki motorun 2000 km deki yağı nasıl sıfıra iner anlayabilmiş değilim. Yağ tapalarından biri tam sıkılmamış olabilir mi diye insanın aklına geliyor .
Ancak o zaman da motorun altında büyük bir yağ birikintisi olurdu . Vites geçişlerinin zorlanması sanki azalan yağın habercisi olabilir mi diye düşünürüm. Bu gün rx3i evom ile İzmir Çeşme'de 4. yaz tatilimi yapıyorum . Bursa - Çeşme arası 450 km . 450 km nin sonunda ,biraz da yaşım gereği,
bende pil bitmiş durumda olurken sanki evo ( gideceğin yol bu kadarcık mıydı) diyor gibiydi. Şu an motorumda 22000 li km lerdeyim. Yağ eksiltme sorunu
hiç yaşamadım. Eski motorum Honda NX4 Falcon 1000 km de yarım kilo yağ eksiltiyordu. Özkan'ın sana vereceği cevabı ben de merakla bekliyorum.
Her şeyin dilediğinizce olması temennilerimle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:02 ----------
Sevgili Emin bu motorun özelliğidir çok gürültülü olması . Sakın bu makinenin sesini azaltmak için uğraşma. 2. olarak 2019 da gelmesi beklenen Rx3S
modelinde çelik jant seçeneği de olacak. O zaman arzu ettiğin janta kavuşabilirsin.
Ali abicim yeni gelecek motorsikleti almadan o jantlara nasıl kavuşacağım ben ancak rx3 ü aldım taksitle ki imkanı şuan içün olamaz s modelini almam için. Bu yüzden acaba farklı marla ve modellerin kemik jantlarını kullanıp kullanamayacağım konsuunda destek verebilir misiniz?
-
23 Temmuz 2019, 16:06
#6564
emineren adlı üyeden alıntı
Ali abicim yeni gelecek motorsikleti almadan o jantlara nasıl kavuşacağım �� ben ancak rx3 ü aldım taksitle ki imkanı şuan içün olamaz s modelini almam için. Bu yüzden acaba farklı marla ve modellerin kemik jantlarını kullanıp kullanamayacağım konsuunda destek verebilir misiniz?
Sevgili kardeşim, motor zaten haddinden fazla ağır, bir de buna alaşımlı jant takıp daha da ağırlaştırma bence. Şu alet 25-30 kg daha hafif olabilseydi, çok daha güzel, güçlü ve tasarruflu olurdu. Ayrıca motorun üstündeyken insana sadece gürültü geliyor, lakin ben sattığım motoruma adam binip giderken şöyle bir gaz verdi kalktıktan sonra, ulan dedim ne güzel ses varmış alette.
@bursalıali abi saygılar, iyi tatiller.
-
24 Temmuz 2019, 00:07
#6565
EyvaAllah metehan abicim. Teşekkür ederim ama ne olursa olsum arayış içerisindeyim
-
24 Temmuz 2019, 16:38
#6566
emineren adlı üyeden alıntı
Selamun Aleykum herkese. Bende beyaz 2o19 rx3 sahibiyim 1 haftadır. Aranıza katılmaktan şeref duyarım... Öncelikle motor 3oo km olmadı ve sanki bana biraz gürültülü geliyor sesi, çok sesli bir motor
Benim sormak danışmak istediğim birkaç husus var abiler, desteğinizi rica ederim.
Ben tel jantlar yerine rx1 gibi kemik jant istiyorum. Bu konuda ne yapabilirimm. Bir de bu eski model lastikler yandan bakıldığında daha yüksek ve daha çok hoşuma gidiyor... Lğtfem yardım
Hoşgeldin abicim,
Bende eski bir evo sahibi olarak, hayırlı uğurlu olsun diyorum. Tekerine taş değmesin.
Öncelikle Kemik (çelik) jant için komple jantları değiştirmen gerekecek ki, yüksek ve gereksiz ciddi bir maliyet bana göre, böyle idare et bence tel jantla, ayrıca adventure motorun ruhuna aykırı.
İkincisi eski model lastiklerin yandan bakıldığında yüksek gibi görünmesinin sebebi jant çapının biraz daha küçük olmasından kaynaklı, Lastiklerini yenileyeceğin zaman, 130 70 17 değilde 140 60 17 alırsın o zaman senin lastiğin de yandan bakıldığında öyle babayiğit görünür.
Tekerine taş değmesin.
-
24 Temmuz 2019, 17:37
#6567
Sevgili Emin kardeşim, 1- Her zaman telli jantın ağırlığı , kemik (çelik) jantdan daha fazladır . Bu sebeple çelik jant senin motoruna ilave bir ağırlık
değil , aksine çok ufak bir hafiflik kazandıracaktır. 2- Yukarıda bizim Kazım kardeşimizin iddiası doğrudur . Gerçekten böyle bir macera motoruna çelik
jant çok da uygun görülmez. Lakin en başta ben kendim eğer uygun fiyatlı çelik jant temin edebilirsem hiç düşünmeden motoruma takarım. Niçin mi ? Yüzde
95 asfalt , yüzde 5 de hafif arazi kullanıyorum. Sanıyorum RX3S lerin gelmesi çok yakın . Çok büyük bir olasılıkla UMA bu çelik jantları motorlarla
birlikte satışa çıkaracak. Mondial Y.P. den alınabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
Fuarda sergilenen rx3s in üzerinde benim fotoğrafım eski sayfalarda çıkmıştı. Aynı fuarda takdim edilen rx3s dışında zontes 310 modelinin fiyatı açıklandı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Farklı markalardan da çelik jant temin edilebilir. Ancak disk ve fren merkezi gibi sistemlerin montajında yüksek bir ihtimalle problemler çıkacaktır.
9
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
Çınar var mı yeni motordan bir haber.
-
25 Temmuz 2019, 10:18
#6568
bursalıali adlı üyeden alıntı
Sevgili Emin kardeşim, 1- Her zaman telli jantın ağırlığı , kemik (çelik) jantdan daha fazladır . Bu sebeple çelik jant senin motoruna ilave bir ağırlık
değil , aksine çok ufak bir hafiflik kazandıracaktır. 2- Yukarıda bizim Kazım kardeşimizin iddiası doğrudur . Gerçekten böyle bir macera motoruna çelik
jant çok da uygun görülmez. Lakin en başta ben kendim eğer uygun fiyatlı çelik jant temin edebilirsem hiç düşünmeden motoruma takarım. Niçin mi ? Yüzde
95 asfalt , yüzde 5 de hafif arazi kullanıyorum. Sanıyorum RX3S lerin gelmesi çok yakın . Çok büyük bir olasılıkla UMA bu çelik jantları motorlarla
birlikte satışa çıkaracak. Mondial Y.P. den alınabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
Fuarda sergilenen rx3s in üzerinde benim fotoğrafım eski sayfalarda çıkmıştı. Aynı fuarda takdim edilen rx3s dışında zontes 310 modelinin fiyatı açıklandı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Farklı markalardan da çelik jant temin edilebilir. Ancak disk ve fren merkezi gibi sistemlerin montajında yüksek bir ihtimalle problemler çıkacaktır.
9
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
Çınar var mı yeni motordan bir haber.
Ali Abi parayı arabaya gömdük, Kasım-Aralık gibi tekrardan alma niyetim var. 27 yıllık motorculuk hayatımda, ilk kez 81 gündür motorsuzum, elim ayağım bağlı gibi birşey.
-
25 Temmuz 2019, 14:10
#6569
Çınar Allah gönlündekini , hayırlısıyla, tez saatte nasip etsin inş.
-
25 Temmuz 2019, 17:01
#6570
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Ali Abi parayı arabaya gömdük, Kasım-Aralık gibi tekrardan alma niyetim var. 27 yıllık motorculuk hayatımda, ilk kez 81 gündür motorsuzum, elim ayağım bağlı gibi birşey.
Allah kavuştursun. Çok iyi biliyorum o hissi.
-
25 Temmuz 2019, 18:43
#6571
bursalıali adlı üyeden alıntı
Sevgili Atilla önce merhaba. Belki de bu motosiklet için sana ilk tavsiyeyi benim yaptığımı dün gibi hatırlıyorum. Hala daha da aynı tavsiyemin arkasındayım. Önce arka fren merkezi problemli olabilir. Özkan arka fren merkezinin durumunu bir kontrol etsin ve gereğini yapsın. 2. olarak 12000 km deki motorun 2000 km deki yağı nasıl sıfıra iner anlayabilmiş değilim. Yağ tapalarından biri tam sıkılmamış olabilir mi diye insanın aklına geliyor .
Ancak o zaman da motorun altında büyük bir yağ birikintisi olurdu . Vites geçişlerinin zorlanması sanki azalan yağın habercisi olabilir mi diye düşünürüm. Bu gün rx3i evom ile İzmir Çeşme'de 4. yaz tatilimi yapıyorum . Bursa - Çeşme arası 450 km . 450 km nin sonunda ,biraz da yaşım gereği,
bende pil bitmiş durumda olurken sanki evo ( gideceğin yol bu kadarcık mıydı) diyor gibiydi. Şu an motorumda 22000 li km lerdeyim. Yağ eksiltme sorunu
hiç yaşamadım. Eski motorum Honda NX4 Falcon 1000 km de yarım kilo yağ eksiltiyordu. Özkan'ın sana vereceği cevabı ben de merakla bekliyorum.
Her şeyin dilediğinizce olması temennilerimle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:02 ----------
Sevgili Emin bu motorun özelliğidir çok gürültülü olması . Sakın bu makinenin sesini azaltmak için uğraşma. 2. olarak 2019 da gelmesi beklenen Rx3S
modelinde çelik jant seçeneği de olacak. O zaman arzu ettiğin janta kavuşabilirsin.
evet hocam sizin tavsiyeniz üzere ben önyargımı kırıp bu motoru aldım. ancak aldığıma bin pişmanım. motoru aldığım ilk günde arka frende bir şey hissetmiştim. ve bunu özkan ustaya söylememe rağmen olayı sadece balataya attılar. fakat ben bu kadar kısa kmde 2 balata bitirmemden böyle şeylerin olacağı belliydi. bir ustanın bence sıkınıtı anlaması gerekiyordu. havalarını kontrol etmesi gerekiyordu. kızdım onlara götürmedim, arka fren merkezi çok pahalı olduğu için herkesin takmış olduğu mondial kross arka fren merkezi taktım ve yeni balata taktım. şuan fren az da olsa tutuyor ancak tam olarak gene randuman yok. pazartesi özkan ustaya tekrar götürüp olayı tepkilerimle birlikte aktaracağım. sonuçta can biniyor bu motora, vites geçişleri de evet içerisinde ki yağın kalın olmasından dolayı kaynaklandığını söylediler. gene özkan usta da yağ eklerken bir bidondan yağ koydular, bende bildileri vardır dedim sustum. muhtemelen koyduları yağ, kalitesiz kalın bir yağ idi. ben 15w50 motul 7100 koydum. şuan uçak gibi ve bir haftadır yağ eksiltmedi. motorun hazmedemediği yağı koyarlarsa motorun dışarıya yağı atması çok normal. vites pedalının orada biriken büyük bir yağ haznesi vardı. ayrıca motordan çıkan yağ sadece 400ml idi. yani nerede 1,5 litre nerede 400mm. şimdi pazartesiyi bekliyorum. bakalım etmiş olduğum zararı karşılayacaklar mı..
-
27 Temmuz 2019, 09:20
#6572
Atilla hocam merhabalar. Benim 2015 rx3i evo'm 43000 km'de. Bundan önce 35000 km'de yağ değişimi(motul 10w50 7100) yapıp yaklaşık 40.200 km'de 200 gram yağ takviyesi yapmıştım. O kadar eksiltme o kadar aşınmış yağda gayet normaldi zaten 42000 km'de de değiştirip bu sefer de castrol race 10w50 koydum. Yaklaşık 8000 km'dir bu motoru kullanıyorum ve sana söylemek istediğim bu motorda fabrika tavsiyesi yağı 10w50'dir. Bir çok serviste hatta sanayide bile 10w50 bulunmadığı için 10w40 koyarlar. Ha bu eksiltmesi gerektiği anlamına gelmiyor ama şanzumana direk etkisi oluyor. Ayrıca diğer motorlardan bu motorun şanzumanı çok daha kemiklidir. Hem bazı motorlarda durduğu yerde neredeyse tüm vitesler arasında geçiş yapabilirken bunda ışıklarda 2'den boşa alması bile bazen uğraştırıyor. Yani şanzuman olayı kronik ama senin 12.000 km'deki motorunun bu kadar yağ eksiltmesi hiç normal değil. Aklıma gelen motorun aşırı hararetten segmanları haşlamış olması oldu. Sabahları geç çalışma, çalıştığında da mavi duman atıyorsa bir süre bu da süpap lastiklerinin yağ kaçırdığı anlamına gelir. Ondan ziyade yağ yakması yoksa ya da göremiyorsanız ya bir yerlerde kaçak vardır ya da harbiden eksik yağ konuldu. 1600 ml yağ alan bu makineye yana yatırmanıza rağmen yağ göremiyorsanız tahminimce 1000 ml civarı yağ konuldu.
Arka fren konusunda da o kadar kısa sürede balata bitiriyorsa fren merkezinin ileri geri hareket etmesini sağlayan burçlar yağsızlıktan kitlemiş olabilir bu da balatanın frene basınca sadece tek tarafının çalışmasına neden olup aşırı güç uygulamanıza rağmen istediğiniz fren gücünü alamamanıza neden oluyor olabilir. Ayrıca bu durumda balatalardan biri sürekli olarak diske sürtme yapıp aşınıyor hatta motorun gidişine de engel oluyor da olabilir.
Fren merkezinin civatasının gevşek oluşu ise ayrı bir felaket. Ona diyecek hiç bir şey yok. Allah kazadan beladan kurtarmış diyelim.
Bence hemen motordan soğumak yerine servisinizi değiştirmeyi deneyin.
-
30 Temmuz 2019, 12:55
#6573
Arkadaşlar merhaba herkese iyi sürüşler dilerim Rx3i evom için kalyoncu motorda satılan 42t dişliyi aldım yaklaşık 3 bin kmdir kullanıyorum yağsız bırakmama rağmen zincirin oturacağı diş aralarında aşınma oluşmuş sabit hızlarda sürüşte arka dişliden çok ses yapıyor zincir dişli üzerinde oynama yapıyor acaba bu dişli kalitesiz malzeme mi yoksa bana mı denk geldi şuan orjinal dişli mi almalıyım yoksa başka 42 t dişli bulabilir miyiz
-
31 Temmuz 2019, 10:06
#6574
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba herkese iyi sürüşler dilerim Rx3i evom için kalyoncu motorda satılan 42t dişliyi aldım yaklaşık 3 bin kmdir kullanıyorum yağsız bırakmama rağmen zincirin oturacağı diş aralarında aşınma oluşmuş sabit hızlarda sürüşte arka dişliden çok ses yapıyor zincir dişli üzerinde oynama yapıyor acaba bu dişli kalitesiz malzeme mi yoksa bana mı denk geldi şuan orjinal dişli mi almalıyım yoksa başka 42 t dişli bulabilir miyiz
Sen her vitese redline da geç ondan sonra dişli kalitesiz
-
31 Temmuz 2019, 10:08
#6575
Kazım TOKMAK adlı üyeden alıntı
Sen her vitese redline da geç ondan sonra dişli kalitesiz
motor bloğunun haberi var zincirin yok
-
07 Ağustos 2019, 13:12
#6576
Arkadaşlar hepinize merhaba, uzun süren araştırmalar sonucu istediğim özelliklere, motosiklet ile ne yapmak istediğime ve en önemlisi bütçeme de en uygun motor Rx3i'yi satın aldım. 2018 model, 1500km'de kırmızı renk bir küheylan sahibi oldum. Ehliyet sınavına girmeyi bekliyorum. Ağustos sonunda A sınıfı ehliyet alacağım. Motosikletten hiç anlamıyorum neredeyse ve sizlere sormak istediğim bir konu;
Motor uzunca bir süredir garajda yatıyor, çok kullanılmamış;
1- Ankara içinde özellikle rx3i için götürdüğünüz, güvenilir, dürüst bir usta tavsiyeniz var mı ?
2- Yağ seçimi (Ankara için bölgesel konuşacak olursak) tavsiyeniz ne olur
3- Zincir üzerindeki bazı dişlilerde ufak paslanmalar mevcut, zincir temizleme spreyi yeterli olur mu, yoksa ekstra bir işlem yapmak gerekir mi ?
4- Arka disk üzerinde oval şekilde pas izine benzer leke oluşmuş, onu temizlemek istiyorum. Bu sebepten mi bilmiyorum arka fren nedense bana yeterli gelmiyor. Bunun için ne önerirsiniz,
Yardım ve destekleriniz için şimdiden teşekkürler.
-
08 Ağustos 2019, 07:22
#6577
Öncelikle herkese merhabalar, hergün 55km gidiş 55km geliş olmak üzere toplamda 110km yol gidiyorum bu yol istanbul trafiğinden dolayı otobüs ve metrobüsle 3 saat gidiş ve 2.5saat dönüş olmak üzere 5.5 saat yolum sürüyor. Bende yolumu kısaltmak için bir ulaşım aracı alayım dedim, önce öğrenci işi beni fazla üzmeyecek br araba bakayım dedim, masrafları ve yinede trafiğe takılacak olmamdan dolayı vazgeçtim. Bundan dolayı hali hazırda motosikletleri sevdiğim için dedim hem kendi zevkimi almış olurum hemde yoldan ve zamandan tasarruf ederim. Uzunca zamandır kendi bütçeme göre motosiklet ilanlarına bakındım bu arada ehliyetime a2 sınıfını eklettim. Geçen gün favorilerime eklediğim mondial 2015 rx3i evonun fiyatı düştü. Açıkçası ilandan şüphelenmedim değil çünkü hem ilan uzun süredir oradaydı ve sahibi birden piyasanın altında bir fiyata düşürdü. Yazımın sonuna sahibinin açıklamasını ekliyeceğim motosiklet fotoğraflarda temiz gözüküyor ama gidip motoruna falan bakılmadan anlaşılmaz diye düşünüyorum. Sahibi külbütör arızası verdiği için silindir üst kapağını orjinal parçasıyla değiştirdiğini söylüyor. Bu arıza hakkında bir bilgi bulamadım ve neden olduğu hakkında bir bilgim yok beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim. Rx3i lerin nekadar çözülebilsede bazı kronik sıkıntıları olduğunu biliyorum. Acaba bu motosikleti alsam ocağıma incir ağacı dikermi diye düşünüyorum sonuçta öğrenciyim Birde araç, Kırklarelinde oralarda bildiğiniz Rx3i den anlayan iyi bir usta varmıdır?
""Honda NC 750 X aldığımdan halen arada kullandığım motosikletim satılıktır.24000 KM Orjinal çantası, 45Litre Maxem marka çanta, orjinal siyah camı,yedek arka iç lastik hepsi verilecektir.Ön amortisör keçeleri yeni değişti,ön-arka lastikler ve balatalar yeni değişti.Külbütör arızası vermişti,silindir üst kapağını orjinal yedek parçasıyla komple değiştirdim.Bu yüzden siboplar gevşek brakıldı.1000 km sonra sibop ayarı yapılacak. İlk sahibiyim,stop etme sorunu hiç yaşamadım.Alıcısına hayırlı olsun.""
*Şimdiden Herkese Teşekkürler Tekerinize Taş değmesin.
-
08 Ağustos 2019, 11:52
#6578
Fahrettin50 adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkese merhabalar, hergün 55km gidiş 55km geliş olmak üzere toplamda 110km yol gidiyorum bu yol istanbul trafiğinden dolayı otobüs ve metrobüsle 3 saat gidiş ve 2.5saat dönüş olmak üzere 5.5 saat yolum sürüyor. Bende yolumu kısaltmak için bir ulaşım aracı alayım dedim, önce öğrenci işi beni fazla üzmeyecek br araba bakayım dedim, masrafları ve yinede trafiğe takılacak olmamdan dolayı vazgeçtim. Bundan dolayı hali hazırda motosikletleri sevdiğim için dedim hem kendi zevkimi almış olurum hemde yoldan ve zamandan tasarruf ederim. Uzunca zamandır kendi bütçeme göre motosiklet ilanlarına bakındım bu arada ehliyetime a2 sınıfını eklettim. Geçen gün favorilerime eklediğim mondial 2015 rx3i evonun fiyatı düştü. Açıkçası ilandan şüphelenmedim değil çünkü hem ilan uzun süredir oradaydı ve sahibi birden piyasanın altında bir fiyata düşürdü. Yazımın sonuna sahibinin açıklamasını ekliyeceğim motosiklet fotoğraflarda temiz gözüküyor ama gidip motoruna falan bakılmadan anlaşılmaz diye düşünüyorum. Sahibi külbütör arızası verdiği için silindir üst kapağını orjinal parçasıyla değiştirdiğini söylüyor. Bu arıza hakkında bir bilgi bulamadım ve neden olduğu hakkında bir bilgim yok beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim. Rx3i lerin nekadar çözülebilsede bazı kronik sıkıntıları olduğunu biliyorum. Acaba bu motosikleti alsam ocağıma incir ağacı dikermi diye düşünüyorum sonuçta öğrenciyim
Birde araç, Kırklarelinde oralarda bildiğiniz Rx3i den anlayan iyi bir usta varmıdır?
""Honda NC 750 X aldığımdan halen arada kullandığım motosikletim satılıktır.24000 KM Orjinal çantası, 45Litre Maxem marka çanta, orjinal siyah camı,yedek arka iç lastik hepsi verilecektir.Ön amortisör keçeleri yeni değişti,ön-arka lastikler ve balatalar yeni değişti.Külbütör arızası vermişti,silindir üst kapağını orjinal yedek parçasıyla komple değiştirdim.Bu yüzden siboplar gevşek brakıldı.1000 km sonra sibop ayarı yapılacak. İlk sahibiyim,stop etme sorunu hiç yaşamadım.Alıcısına hayırlı olsun.""
*Şimdiden Herkese Teşekkürler Tekerinize Taş değmesin.
Külbütör kapağı problemi değil de, külbütör kapağı contasının zamanla işini yapamaz olmasından kaynaklı yağ kaçağını bir çoğumuz yaşadık. Ama kapak falan değiştirmedik. Benim usta kapağı açtı, kaliteli bir conta sürdü kapattı, sübap ayarına ellemedi. Sonrasında da bir sıkıntı yaşamadım ben. Lakin usta demişti ki, ben olsam motorun şasiye üstten bağlanan kulağı iptal ederim. Bu motor biraz fazla titreşimli, bu titreşim nedeni ile şasi üst bağlantısından külbütör kapağı zamanla oynar ve yine burdan kaçırabilir dedi. Lakin ben, alt bağlantılar yeterli olur mu bilemediğimden böyle bir işe kalkışmadım.
-
08 Ağustos 2019, 17:11
#6579
Külbütor kapağını degil silindir üst kapağını komple değiştirmiş. Büyük ihtimal piyano kırmış yahut yatak aşındırmiştır. Piyanolar subaplar ve keceleride yenilenmistir. Bence yeni eskiden iyidir...
-
09 Ağustos 2019, 10:47
#6580
Arkadaşlar merhaba 2018 rx3i motorumda bu aralar hararet sorunu yaşıyorum genleşme tankı %80 seviyesine kadar dolu karışım oranı %50 hava +35 +37 derecelerde durduğum zaman fanlar motoru soğutamıyor fanlar ateş gibi üflemesine rağmen hararet 4çizgiye ulaşıyor 50 60 gibi süratlerde 2 kişi artçılı çantalar dolu gittiğim halde bazen 3 çizgiye çıkabiliyor acaba bir sorun öu var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)