Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Ocak 2018, 00:09
#5281
hn33 adlı üyeden alıntı
264 sayfanın yaklaşık 200 sayfasını okudum ilk 150 sayfa stop etme sorunu tartışması 200 e kadar olan sayfada yedek parça araştırması geriye kalan sayfada da yeni sorunları çözüm arayışı ve eldeki motoru satış sayfası olmuş 264 sayfanın birçoğunda bursaliali hocamın Naci 63 hocamın katılımı olmuş naci abiyi de şahsen tanıyorum neden yazıyorum bu yazıyı yamaha 600cc den sonra honda crf aldım şimdi bu evo yu düşünmüştüm ama vaz geçtim 264 sayfanın özeti
1.2015 modelin %90 nın da stop etme sorunu
2.2016 modelin %80 nın aynı şekilde
3.yakiti birçok 250cc den fazla ben 600 lük xj6 da bile uzun yolda artçılı 120-170 arası km hızda 4.5 lt yakıt tüketimi oldu naci63 ve Bursalı hocam en düşük değeri yakalamış ama ona sürüş denmez uzun yolda gerçek değerler le 70 - 80 km hızla. Diger evolarin 6 lt değerleri gorenler var şuan elimdeki crf yi yirtsan bile 4 lt yi geçmiyor
4.birde 2000 km de yağ değişimi nedir varmı böyle soygun crf de 12000 km Bir yağ değişimi kitapçığa göre ama 6000 km de çağırıyor lar
5.yeni üretimi en azından Türkiye ithalatı bitti 2-3 sene sonra parça temini nasıl olacak şuan bile parça temin sorununu yaşayan evo sahibi var geçmiş sayfalarda var
Bunlar eksi yanları gelelim artısına
1.guzel motor (huyun beş para etmez şu güzelliğin olmasa ) başka da artısı göremedim
almayı düşünenler benim gibi 200 sayfayı okuma nın özeti olsun
Ama alırmıyım sıfırını alırım ama bir şartla bayii ile sözleşme yaparım ilk stop etmede koşulsuz iade ederim mallarina güveniyorsa kabul ederler ama kabul edeceklerini sanmıyorum
Doğru bir okuma diyebiliriz ve kararınızda sizi tebrik ederim,
ben 14.000 km deyim motor geçmişimi burada paylaştım, 6000 km den sonra şehir içi ve dışı keyifle kullanmaktayım, çok parası olanların almaması gereken, memur ve alt gelir grubu olup görseli güzel ve hırçın kullanmadıkça alınıp güzelce kullanılası bir motor.. vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Reklamlar
-
11 Ocak 2018, 23:00
#5282
Hayırlı akşamlar herkese, arka dişli küçültme işlemi yapan var mıydı bizim forumda? Vardı diye anımsadım ama tam çıkaramadım. Vites aralıklarının biraz uzamasını ve son hızın 5-10 km/h artmasını istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?
2016 evoların arka dişli 44 diye biliyorum, 42 dişli ve 6 delikli olarak N11'de satılıyor. Sizce almalı mıyım? Olur da alırsam zincirimde bir işlem yapılması gerekir mi?
-
12 Ocak 2018, 08:09
#5283
efemontana adlı üyeden alıntı
Hayırlı akşamlar herkese, arka dişli küçültme işlemi yapan var mıydı bizim forumda? Vardı diye anımsadım ama tam çıkaramadım. Vites aralıklarının biraz uzamasını ve son hızın 5-10 km/h artmasını istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?
2016 evoların arka dişli 44 diye biliyorum, 42 dişli ve 6 delikli olarak N11'de satılıyor. Sizce almalı mıyım? Olur da alırsam zincirimde bir işlem yapılması gerekir mi?
Arka lastiği değiştiğinizde 130-80/17 lastik takmak zorunda kalacaksınız. Yani söylemeye çalıştığım şey şu: boşa zincir dişli vb uğraşmayın. nasıl olsa lastik değişeceksiniz. Bu durumdaki etki arka dişliyi 2 diş küçültmekle aynı olacak. Yani aynı devirde motorunuz 4.5 km fazla hız yapacak. (6. viteste) Ama torkunuz da biraz düşecek. Yakıta etkisi çok olmaz. Haa, maximum hızınız maalesf artmıyor. Selamlar.
-
12 Ocak 2018, 08:55
#5284
Naci63 adlı üyeden alıntı
Arka lastiği değiştiğinizde 130-80/17 lastik takmak zorunda kalacaksınız. Yani söylemeye çalıştığım şey şu: boşa zincir dişli vb uğraşmayın. nasıl olsa lastik değişeceksiniz. Bu durumdaki etki arka dişliyi 2 diş küçültmekle aynı olacak. Yani aynı devirde motorunuz 4.5 km fazla hız yapacak. (6. viteste) Ama torkunuz da biraz düşecek. Yakıta etkisi çok olmaz. Haa, maximum hızınız maalesf artmıyor. Selamlar.
Naci abi,
Ben matematiğin yalancısıyım lastik değişince real hız değişimi aynı devirde 1,01014207 kadar olur yani %1 ,Dişli değişimi ile 44/42=1,047 yaklaşık %4,7
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
12 Ocak 2018, 10:13
#5285
hn33 adlı üyeden alıntı
264 sayfanın yaklaşık 200 sayfasını okudum ilk 150 sayfa stop etme sorunu tartışması 200 e kadar olan sayfada yedek parça araştırması geriye kalan sayfada da yeni sorunları çözüm arayışı ve eldeki motoru satış sayfası olmuş 264 sayfanın birçoğunda bursaliali hocamın Naci 63 hocamın katılımı olmuş naci abiyi de şahsen tanıyorum neden yazıyorum bu yazıyı yamaha 600cc den sonra honda crf aldım şimdi bu evo yu düşünmüştüm ama vaz geçtim 264 sayfanın özeti
1.2015 modelin %90 nın da stop etme sorunu
2.2016 modelin %80 nın aynı şekilde
3.yakiti birçok 250cc den fazla ben 600 lük xj6 da bile uzun yolda artçılı 120-170 arası km hızda 4.5 lt yakıt tüketimi oldu naci63 ve Bursalı hocam en düşük değeri yakalamış ama ona sürüş denmez uzun yolda gerçek değerler le 70 - 80 km hızla. Diger evolarin 6 lt değerleri gorenler var şuan elimdeki crf yi yirtsan bile 4 lt yi geçmiyor
4.birde 2000 km de yağ değişimi nedir varmı böyle soygun crf de 12000 km Bir yağ değişimi kitapçığa göre ama 6000 km de çağırıyor lar
5.yeni üretimi en azından Türkiye ithalatı bitti 2-3 sene sonra parça temini nasıl olacak şuan bile parça temin sorununu yaşayan evo sahibi var geçmiş sayfalarda var
Bunlar eksi yanları gelelim artısına
1.guzel motor (huyun beş para etmez şu güzelliğin olmasa ) başka da artısı göremedim
almayı düşünenler benim gibi 200 sayfayı okuma nın özeti olsun
Ama alırmıyım sıfırını alırım ama bir şartla bayii ile sözleşme yaparım ilk stop etmede koşulsuz iade ederim mallarina güveniyorsa kabul ederler ama kabul edeceklerini sanmıyorum
Hislerime tercüman olup, aynı şeyleri yazmaktan kurtardığın için teşekkürler.
Gerçekten ilk haberini aldığım günden itibaren büyük bir heyecan ve sabırsızlıkla bekledim motoru. Sonrasında biraz daha bekleyip kullanıcı yorumlarını duyayım istedim. Sosyal ortamda bir çok motosiklet marka ve model gruplarına dahilim, inanın bana ilgimi çekip takip ettiğim modellerin içinde en çok sorun çıkartan bu motosiklet oldu. Halbuki ülkemiz piyasasında çok doğru yere konumlandırılmış bir modeldi.
-
12 Ocak 2018, 14:01
#5286
Naci63 adlı üyeden alıntı
Arka lastiği değiştiğinizde 130-80/17 lastik takmak zorunda kalacaksınız. Yani söylemeye çalıştığım şey şu: boşa zincir dişli vb uğraşmayın. nasıl olsa lastik değişeceksiniz. Bu durumdaki etki arka dişliyi 2 diş küçültmekle aynı olacak. Yani aynı devirde motorunuz 4.5 km fazla hız yapacak. (6. viteste) Ama torkunuz da biraz düşecek. Yakıta etkisi çok olmaz. Haa, maximum hızınız maalesf artmıyor. Selamlar.
Bilgiler için sağolasın abi ama anlamadığım bi' nokta var. Benim motorun lastikleri 130 70 17, yani lastik duvar genişliği 10 cm artınca neden dişli küçültmeyle aynı etki yapacağını anlamadım. Acaba sen benim motoru 2015 mi sandın?
-
12 Ocak 2018, 19:01
#5287
serif abi adlı üyeden alıntı
Naci abi,
Ben matematiğin yalancısıyım lastik değişince real hız değişimi aynı devirde 1,01014207 kadar olur yani %1 ,Dişli değişimi ile 44/42=1,047 yaklaşık %4,7
Şu linkten siz de hesaplayabilirsiniz: http://www.nokianlastik.com/lastik_hesaplama.aspx
Burada çıkan fark %4'ün biraz üzerinde. Benim de fiilen yaptığım gözlem ve tecrübelerim aynı devirde hız değişimi yaklaşık 5 km oldu. Örneğin 6. viteste daha önce 7000 devirde 105 km hız yaparken şuan 110 km hız yapıyor. Benzer şekilde yine 6. viteste 6000 devirde önce 90 km hız yaparken şu an 95 km yapıyor.
Sizin de hesapladığınız gibi dişli değişiminde de hız yaklaşık bu kadar artacak.
efemontana adlı üyeden alıntı
Bilgiler için sağolasın abi ama anlamadığım bi' nokta var. Benim motorun lastikleri 130 70 17, yani lastik duvar genişliği 10 cm artınca neden dişli küçültmeyle aynı etki yapacağını anlamadım. Acaba sen benim motoru 2015 mi sandın?
Benim motor da 2016. Bu hesapları lastik değişmeden yapmış ve sonra değişmiştim. Yukarıdaki linkte siz de bunu görebilirsiniz. Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------
Şimdi tekrar hesapladım: 130-70/17 lastik 1000 metrede tam 519.5 kere dönüyor. Buna karşılık 130-80/17 lastik ise yine 1000 metrede 498.4 kere dönüyor. Değişim farkı %4.2 (519.5/498.4= 1,042335473515249). Yani aynı motor devirinde km başına 80 yanak lastik orjinaline göre %4.2 daha fazla tur atıyor. Bu da motosikletin hızını bu oranda artırıyor.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
15 Ocak 2018, 09:50
#5288
Merhabalar hazır lastik konusu açılmışken bende lastik değişimi yapıcamda k60 scout ve capra x arasında kaldım hangisini önerirsiniz değerli evocular not bulunduğum bölge çoğunlukla arazilik ama asfalttada beni yormayacak bişey olmalı
-
15 Ocak 2018, 09:59
#5289
RoDida adlı üyeden alıntı
Merhabalar hazır lastik konusu açılmışken bende lastik değişimi yapıcamda k60 scout ve capra x arasında kaldım hangisini önerirsiniz değerli evocular not bulunduğum bölge çoğunlukla arazilik ama asfalttada beni yormayacak bişey olmalı
Endurocu ve tenere xt660 motoruyla uzun geziler yapan bir arkadaşım continental tkc70 adlı lastiği kullandığını ve kaymadığını söyledi. Eğer motorunuz 2016 model ise uygun jan çapı var bu lastikte. Ama fiya muhtemelen 1000 TLnin biraz üzeri (takım olarak). %70 asfalt olan bir lastik.
Alternatif olarak söyledim. Bir düşünün derim. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
15 Ocak 2018, 10:47
#5290
Naci63 adlı üyeden alıntı
Endurocu ve tenere xt660 motoruyla uzun geziler yapan bir arkadaşım continental tkc70 adlı lastiği kullandığını ve kaymadığını söyledi. Eğer motorunuz 2016 model ise uygun jan çapı var bu lastikte. Ama fiya muhtemelen 1000 TLnin biraz üzeri (takım olarak). %70 asfalt olan bir lastik.
Alternatif olarak söyledim. Bir düşünün derim. Selamlar.
Çok teşekkür ederim sayın Naci63 ağabeyim ama ben tek arka lastik alıcam şimdilik hem asfalttan çok arazi önemli bana dediğim gbi bizim buraları asfalt yol 1 taneyse orman yolu 50 tane ben arazide kullanmayıda seviyorum sadece asfalta çakmasın bizi diye dedim kaymamasın yani
-
15 Ocak 2018, 21:41
#5291
Naci63
Şimdi tekrar hesapladım: 130-70/17 lastik 1000 metrede tam 519.5 kere dönüyor. Buna karşılık 130-80/17 lastik ise yine 1000 metrede 498.4 kere dönüyor. Değişim farkı %4.2 (519.5/498.4= 1,042335473515249). Yani aynı motor devirinde km başına 80 yanak lastik orjinaline göre %4.2 daha fazla tur atıyor. Bu da motosikletin hızını bu oranda artırıyor.
Aşağıdaki yazı Naci63 kardeşimize / abimize cevaben yazıldı...
80 yanak orjinale göre %4.2 fazla tur atmaz kilometre başına. Tersine attığı tur azalır. (orijinal yanak 70 ise)
Kilometre başına düşünürsek, çapı büyüyen lastik tur başına daha fazla yol alacağından atacağı tur da azalmış olur.
Lastik çapı büyüdüğünde motorun son devri aynı kaldığı halde (diyelim en son devir 9500 d/ dakika ve tork kaybını göz önüne almazsak) lastik çapının büyümesiyle maksimum hızın artmasının sebebi tekerleğin turunun artması değil, aynı devirde ve turda lastiğin çap büyümesinden dolayı daha fazla yol alabilir hale gelmesidir. Vesselam...
-
15 Ocak 2018, 23:06
#5292
harsel adlı üyeden alıntı
Naci63
Şimdi tekrar hesapladım: 130-70/17 lastik 1000 metrede tam 519.5 kere dönüyor. Buna karşılık 130-80/17 lastik ise yine 1000 metrede 498.4 kere dönüyor. Değişim farkı %4.2 (519.5/498.4= 1,042335473515249). Yani aynı motor devirinde km başına 80 yanak lastik orjinaline göre %4.2 daha fazla tur atıyor. Bu da motosikletin hızını bu oranda artırıyor.
Aşağıdaki yazı Naci63 kardeşimize / abimize cevaben yazıldı...
80 yanak orjinale göre %4.2 fazla tur atmaz kilometre başına. Tersine attığı tur azalır. (orijinal yanak 70 ise)
Kilometre başına düşünürsek, çapı büyüyen lastik tur başına daha fazla yol alacağından atacağı tur da azalmış olur.
Lastik çapı büyüdüğünde motorun son devri aynı kaldığı halde (diyelim en son devir 9500 d/ dakika ve tork kaybını göz önüne almazsak) lastik çapının büyümesiyle maksimum hızın artmasının sebebi tekerleğin turunun artması değil, aynı devirde ve turda lastiğin çap büyümesinden dolayı daha fazla yol alabilir hale gelmesidir. Vesselam...
Haklısınız. Sanırım son cümlede ifade ettiğim "Yani aynı motor devrinde km başına 80 yanak lastik orjinaline göre %4.2 daha fazla tur atıyor." cümlesindeki "km başına......daha fazla tur atıyor" hataya sebebiyet vermiş. Kastım aynı devirde 80 yanak lastiğin takılı olduğu teker daha fazla yol katedeceği ve tekerin çevre uzunluğu 70 yanaktan daha uzun olduğundan (yaklaşık 26 mm) daha hızlı gideceği şeklinde olmalıydı. Zaten bu nedenledir ki lastik değiştikten sonra aynı devirde hızım toplamda 5 km kadar arttı. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
16 Ocak 2018, 18:12
#5293
Naci63 adlı üyeden alıntı
Arka lastiği değiştiğinizde 130-80/17 lastik takmak zorunda kalacaksınız. Yani söylemeye çalıştığım şey şu: boşa zincir dişli vb uğraşmayın. nasıl olsa lastik değişeceksiniz. Bu durumdaki etki arka dişliyi 2 diş küçültmekle aynı olacak. Yani aynı devirde motorunuz 4.5 km fazla hız yapacak. (6. viteste) Ama torkunuz da biraz düşecek. Yakıta etkisi çok olmaz. Haa, maximum hızınız maalesf artmıyor. Selamlar.
Bu konuyu merak edip geçenlerde facebook gurubunda post açmıştım. Dişli değişmek (44t yerine 42t) yapmak yerine aynı etkiye sahip 80 yanak lastik kullanmak daha mantıklı haklısınız. Merak ettiğim melese şuydu: 42t dişli ile 80 yanak lastik ikisi birlikte kullanılırsa neler olabileceği yönündeydi. Ama kimse denememiş sanırsam, iki kombinasyonu birlikte kullanan şimdiye kadar çıkmadı. İki değişim de direk olarak motorun güç-tork oranını ciddi şekilde olumsuz etkiler sanırım!!!
Sonuç olarak sizin de dediğiniz gibi nasıl olsa lastik er yada geç değişecek farzı misal 16 model için 3 yıl 15.000 km desek ikisini de tamamlamış oluruz. İstiyorum ki olacağı zaman hepsi aynı zamanda olsun (zincir dişli seti; kaliteli o-ring zincir; kaliteli lastik takımı; jant akor ayarı vs.)
Bunları bakalım görebilecek miyiz, çok merak ediyorum açıkçası! Önceki motorumla 8000 km Cst, hakeza, Evo ile yine 8000 km'dir yine Cst yeter artık
Ben motoruma bir çift kaliteli lastik alamayacak mıyım
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------
odo adlı üyeden alıntı
Yağ artması ve karter tahliyesindeki aşırı birkme sorunuyla tamamen vedalaştım.Karter havalandırma hava kutusundan vakum yardımıyla düzgün şekilde çalışabiliyor. karter havalandırmanın tapasını çıkartmam düzeni bozdu. tabi tapayı çıkartmamın nedeni birikmedeki artış olmuştu. sistemin çalışma prensibini özümsedikten karetr havalandırmanın elemanlarında vakum kaçağı aradım. Yağ buhar ayracında kaçak tespit ettim. İki parça birleşmesiyle oluşan parçanın plastikteki kırıklar yüzünden ayrılan bölgesinden vakum kaçırıyor karter buharı hava kutusuna iletilemiyordu. Parcayı tamamen ayırıp contayla mühürledim. Birleşim yerinide dışardan tamamen kapattım bakalitle. Sonuç ne yağda artış nede tahliyede birikme var.
Selamun aleyküm abi, yaklaşık üç hafta oluyor gidişat nasıl acaba? Tahliyede birikme olmadı inşallah bu geçen süre zarfında. Bende başından beri vardı birikme. Bazen az, bazen çok şeklindeydi ta ki son bakımdan çıkınca nasıl olsa birikiyor, akıp gitsin diye hortumun ucundaki tapayı ben de çıkardım. Galiba bundan sonra motorun çalışma düzeninde birtakım dengesizlikler baş gösterdi. Servise giderim birkaç güne bu konuyu bir sorarım. Ne güzel çözmüşsünüz sorunu emeğinize sağlık. Umarım bu bakımda biz de hallederiz...
MONDİAL MR VULTURE (2012-2016) // MONDİAL RX3İ EVO (2017-2019)
-
20 Ocak 2018, 11:41
#5294
GİDİYOR GÖNLÜMÜN EFENDİSİ
S.a ahali, çok isteyerek ve hevesli şekilde bindiğim motorum Evo'mu satıyorum.Daha 6 aylık 2016 model ve 6000 km'de ve KIRMIZI, orjinalini hiç bozmadım sadece kırmızı jant şeridi çektim o'da çok tatlı durduğu için.Sadece bi kere ilk zamanlarda olduğum yerde moturu sola yatırdım,sol çantanın biraz çatlağı vardır o kadar. Fiyat olarak düşündüm rakam 11.750 TL yanında motomax'tan aldıgım disk kilidimi de hediye edeceğim.Ulaşmak isteyen mail atabilir, mail adresim ''eren.alp.blbl@gmail.com'', burada pek aktif değilim. İyi forumlar herkese.Ve bu motoru alma sürecim boyunca yardımcı olan temiz kalpli bursalıali abime teşekkürler
-
20 Ocak 2018, 12:25
#5295
İlk 100 kmde birikme olmadı. Sonra birden birikme tekrar olustu. Karterden gelen gazlar contayı eritmis ayracın kapak olduğu gibi ayrıldı. Bende protez diş yapımında kullanılan akrille güzelce yeniden inşa ettim. En ufak hava kaçağında birikme başlıyor. Karter havalandırma hava kutusundan vakum olmadan çalısmıýor doğru dürüst. Klinige parcayı götürüp yapana kadar 10 gün 60 km civarı karter havalandırmayı direk hava kutusuna bağladım . Sıkıntısız çalıstı.Tahliyede fazla birikme ,yağda artış ,rölantide dengesizlik,hararet artışı zaman zaman stop etme gibi sorunlar yapıyor. Karter havalandirma sistemindeki hava kaçakları.250 kmlik bir sürüşte bir cm civarı birikme normaldir diyor amerikan csc. Bende 35 50 km 3cm ve üstü birikiyordu. Resimde yüklemeye çalışırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------
[IMG][/IMG]
-
20 Ocak 2018, 12:28
#5296
hn33 adlı üyeden alıntı
264 sayfanın yaklaşık 200 sayfasını okudum ilk 150 sayfa stop etme sorunu tartışması 200 e kadar olan sayfada yedek parça araştırması geriye kalan sayfada da yeni sorunları çözüm arayışı ve eldeki motoru satış sayfası olmuş 264 sayfanın birçoğunda bursaliali hocamın Naci 63 hocamın katılımı olmuş naci abiyi de şahsen tanıyorum neden yazıyorum bu yazıyı yamaha 600cc den sonra honda crf aldım şimdi bu evo yu düşünmüştüm ama vaz geçtim 264 sayfanın özeti
1.2015 modelin %90 nın da stop etme sorunu
2.2016 modelin %80 nın aynı şekilde
3.yakiti birçok 250cc den fazla ben 600 lük xj6 da bile uzun yolda artçılı 120-170 arası km hızda 4.5 lt yakıt tüketimi oldu naci63 ve Bursalı hocam en düşük değeri yakalamış ama ona sürüş denmez uzun yolda gerçek değerler le 70 - 80 km hızla. Diger evolarin 6 lt değerleri gorenler var şuan elimdeki crf yi yirtsan bile 4 lt yi geçmiyor
4.birde 2000 km de yağ değişimi nedir varmı böyle soygun crf de 12000 km Bir yağ değişimi kitapçığa göre ama 6000 km de çağırıyor lar
5.yeni üretimi en azından Türkiye ithalatı bitti 2-3 sene sonra parça temini nasıl olacak şuan bile parça temin sorununu yaşayan evo sahibi var geçmiş sayfalarda var
Bunlar eksi yanları gelelim artısına
1.guzel motor (huyun beş para etmez şu güzelliğin olmasa ) başka da artısı göremedim
almayı düşünenler benim gibi 200 sayfayı okuma nın özeti olsun
Ama alırmıyım sıfırını alırım ama bir şartla bayii ile sözleşme yaparım ilk stop etmede koşulsuz iade ederim mallarina güveniyorsa kabul ederler ama kabul edeceklerini sanmıyorum
Emeğine sağlık kardesim
-
24 Ocak 2018, 10:36
#5297
Merhabalar,
Aranıza yeni katıldım. Orta sehpa ile ilgili mutlaka yazılmıştır. Ama aramalarda bulamadım. Nereden temin edebiliriz ?
-
24 Ocak 2018, 21:12
#5298
Damaskinos adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Aranıza yeni katıldım. Orta sehpa ile ilgili mutlaka yazılmıştır. Ama aramalarda bulamadım. Nereden temin edebiliriz ?
Hoş geldiniz.
Orta sehpa ile ilgili bu başlık altında bir kaç uygulama vardı.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3887783
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3856726
Bulabildiklerim bunlar.
Kolay gelsin.
-
27 Ocak 2018, 17:19
#5299
Damaskinos adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Aranıza yeni katıldım. Orta sehpa ile ilgili mutlaka yazılmıştır. Ama aramalarda bulamadım. Nereden temin edebiliriz ?
Merhaba hoş geldiniz orta sehpa için mondiali arayıp irtibata geçin gereğini yapacaklardır hayırlı olsun şimdiden kazasız belasız kullanın
-
02 Şubat 2018, 20:02
#5300
Merhablar arkadaşlar, 14.000 km bakımı için izmit- istanbul yaptım,bu arada yakıtı bir kontrol edeyim dedim, aynı istasyon aynı pompa,otobandan git gel ve 6000 deviri geçmeden yaptığım yolculuk taki sonuç gayet iyi gözüküyor 250 cc bir çinli için.. kalın sağlıcakla.. vesselam
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
bu bakımda zincir dişli takımını değiştirdim, arka zinciri 42 dişe düşürürken zinciri çek malı olan CZ zincir ile dğiştirdim, motor sanki daha bir güvenli yola yapışdı gibi geldi bana, sırada lastikler var..yan çantalarıda değiştirdim mi yazın bir tura güvenle çıkarım sanırım..
vesselam..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)