Bajaj discover 150s in balatası ön frene uygun. Cbf nin ön fren balatası bizimkilerin arkaya uygun. 2015 için yazdım. 2016larda farklı olabilir.
Bajaj discover 150s in balatası ön frene uygun. Cbf nin ön fren balatası bizimkilerin arkaya uygun. 2015 için yazdım. 2016larda farklı olabilir.
Fren balataları hem ön ,hem arka 2015 ve 2016 model arasında hiç bir fark yok .
Geçenlerde http://www.kalyoncumotor.com/MONDIAL...U,PR-8116.html almıştım yaklaşık bir hafta çalıştı ve kısa konumda sürekli yanan led söndü. Işık rölantide çok titriyordu normal ampulde bu sorun yoktu led takınca çok belli bir şekilde titreme vardı. Kalyoncu Motorla görüştüm sağolsunlar değiştirecekler. Fakat tekrar takmayı düşünmüyorum farı açık mercek ve daha kaliteli soğutuculu bir led ampul takmayı düşünüyorum. Almak isteyenlere fikir olsun.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
Bu sabah enjektörü söktüm.Elektirik soketi üzerindeyken marşa bastığımda 4 delikten 2si püskürtmeden ziyade hortumdan akar gibi geldi. Tamamen ayırıp sanayiye temizletmeye gittim . İl merkezine göndermek gerekiyormuş. Bende balata spreyi ve opel astra benzin filtresi aldım. Biraz büyük bizim filtreden ama yerini sevdi. Balata spreyini enjektörün hortumuna doldurup kompresörle basınç olusturup marşa bastım 30 saniye sonra iki çizgi şeklinde iseyen enjektörün önünde bir bulut oluştu. Makinayı güzelce topladım . Torkda artış oldu gaztepkilerinde akıcılık olustu.Karter havalandırmada biriken benzin de bugün olmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------
https://www.motorcular.com/tr/yeni-m...-450-aciklandi
Rx4 ortaya çıktı
RX4 ü görmüştük de, mühim olan TR ye gelecek mi , Ve ya CF 400 varken UMA RX4 ü getirir mi. Gücüm
Yettiği an almak isterim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:36 ----------
Kalite olarak rx3i den mutlaka daha fazladır. Fiatını bir görelim hele.
Yeniden herkese merhaba değerli insanlar...
Konuyu devamlı takip ediyorum; fakat en son yazdığımda sanıyorum rodaj dönemindeydim. Geçen bahsi geçmişti hatırladığım kadarıyla motorum 120'den sonrasını gitmiyor diye söyleniyordu. Bununla ilgili tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Bunu ben de 3000-4000 km civarı hissetmeye başladım ne yazık ki! Ben de aynı durumdaydım, düz yolda bile hızlanma epey düşmüştü; hatta bazen hacminden utanmazsa motor 100'ü geçemeyecek dediğim de olmadı değil Başından beridir devamlı gittiğim aynı servis 6000 bakımında sübap ayarı yapılacağını ve her 6000 de bir bunun ağır bakım mahiyetinde yapılabileceğini söylemişti ve ben de bu olaya şaşırmıştım. Garipsediğim konu her 6000 de bir sübap ayarının bozulabiliyor olması...Neyse büyütmeyelim, olabilir dedim ve 6000 bakımını bekledim ama km dolmak bilmedi ve keyif alamadım motordan. Nihayet bakım geldi çattı heyecanlıyım acaba sonuç ne olacak diye! Naci abi ısrarla söylüyordu yanlış değilsem ayarın muhakkak 7 ye 9 olması gerektiğini bu konuda da bir türlü ortak noktayı bulamadığımız için de ayrıca üzülüyorum Ustaya sordum 7 ye 9 mu olacak ayarlar diye; 9 a 11 olacak dedi ve ben de ukalalık olmasın diye işine karışmak istemedim velhasıl bakımdan çıktık. Sonuçları merakla gözlemleyeceğim tabi! Bakım sonucunda motorun çalışması düzene girdi daha stabil çalışmaya başladı, egzoz sesinden fark ediliyordu. Aklımda olan sıkışıklığının gitmiş olmasıydı o da gitti sıkıntı yok! Artık 130-140'ları görebiliyoruz haa çok önemli olmasa da yine arada bir lazım oluyor bu hızlar. Merak ettiğim diğer hususlara gelince; yakıt konusu! Şehir içi 4.5-5 lt ve bazen 5 litrenin de üstüne çıktığım da oluyordu ne yazık ki düşer diye umuyordum ama olmadı; tüketim yine aynı seviyelerde. Bir diğeri ise karter havalandırmada biriken gizemli bir karışım bakımdan önce çok nadir biriken sıvı ne olduysa sübap ayarlarından sonra çoğalarak birikmeye başladı??? Bunun sonucunu da 100 km de artarak devam eden benzin tüketimiyle anlıyorum. Şimdi merak ediyorum çözüm önerilerinizi; amacım sadece yakıt sarfiyatını biraz olsun düşürmek ve düzene sokmak.
1) Sübap ayarından sonra motorun çalışması düzene girdi de neden yakıtta düşme olmadı aksine biraz daha fazlalaştı?
2) Bazı arkadaşlar opel marka araçlarla uyumlu bosch oksijen sensörüyle durumu düzeltmiş (karter havalandırma-yakıt) bunu denesek ne kadar doğrudur?
3) Eskiye oranla yine artan stop etme (en can sıkıcı) probleminin nedeni? vs. vs.
ÖZETLE : Ben bu sübap ayarlarını sevmedim usta!!!
Neden mi? Benim için motorun sıkışıklığının gitmesinden başka bir artısı olmadı da ondan! 8000 bakımına az kaldı bakalım orada bizi ne sürprizler bekleyecek... Neyse artık bir an önce RX4 gelse de bunu satıp ona terfi etsek. Umarım onda, bu belli belirsiz sıkıntılar en aza indirgenmiştir. Yoksa RX3 de keyifli motor yukarıda ALLAH var. SEVGİYLE KALIN!
Bir de aklıma gelmişken sorayım; Aydın'dan İstanbul'a gelen İlker ve Ramazan ustalar, İstanbul'da hangi servis ya da servislere gerekli teknik talimatları verdi merak ettim. Bilen arkadaşlar cevaplandırırsa sevinirim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------
Muhtemelen abi bakalım düzeltiriz gerekirse...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
Fikir versin/fikir verin
Kullandığım yerler genelde aynı ve çoğu şehir içi; fakat yakıt sarfiyatı çok dalgalı ne kadar da sakin kullanmaya çalışsam da düzenli değil nedense,,,
0 km den beridir kayıtları hep tutuyorum, buyrun size 3500 km den sonrası...
MONDİAL MR VULTURE (2012-2016) // MONDİAL RX3İ EVO (2017-2019)
Değerli arkadaşlar 1994 model kle 500 sahibi Bursa'dan bir arkadaşım üzerine biraz para ekleyip RX3İ
ile değiştirmek istiyor. İlgilenen olursa tlf ile bana ulaşsın. Sevgilerle.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Merhaba, iki gündür marş yaparken bir şırıltı sesi duyuyorum sanırım marş aksamında bazı şeyler yolunda gitmiyor. Böyle ufak tefek şeyler mide bulandırıyor.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
Volkan, ilk çalıştırma anındaki sesi servise dinlettirdin mi ? Servisin söyleyeceği şey veya şeyler
önemli olabilir. Bir de şu kaç bin km lerdesin? Probleminin en kısa zamanda hallolması dileğiyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------
Gözünü seveyim ayak marşının . Bence her ne kadar elektrik marşı olsa da mekanik ayak marşının bir
motosikletden eksik olmaması gerekir. Kerameti yarım kiloluk aetı yük.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
GELİŞME: Motorumda hiçbir arıza yokmuş. Geçen gün yetkili servise bıraktım, statör ve regülatör değişimine kesin gözüyle bakıyordum. Hiçbir parça değişimine gerek kalmadan her şey halloldu.
Arıza vermesinden 1 hafta önce rastgele bir tamirciye bağlattığım led lambalar yanlış bağlanmış. Kısa devre yapmış. Bu yüzden motor kendini korumaya almış.
Servis tarafından soketler ve kablolar tek tek elden geçirilip temizlendi. Şuanda her şey yolunda. Bu vesileyle gördük ki Rx3 gerçekten sağlam motor
dostlar herkese iyi geceler. dün itibariyle 1700km de aldığım ikinciel 2016 model RX3i Evo ile bu aileye katıldım hayırlısıyla. birkaç sorum olacak nacizane tavsiyelerinize ihtiyacım var.
birkaç yerde okuduğum kadarıyla UMA sıfır araç alımında hediye yolluyormuş. bu durum hala devam ediyor mu bilen varmı? aracı aldığım kişinin bu durumdan haberi yoktu çünkü? araç 2016 model 11.10.2017 çıkışlı.
far konusunda sıkıntım var kısa larda uzunlarda çok aşağıyı gösteriyor. bu normal mi yoksa benim araçta mı sıkıntı var merak ettim,
yine far konusunda led far uygulaması yapan oldu mu acaba, bununla ilgili birşeyler yapılması şart araca.
herkese iyi sürüşler, tekeriniz düz bassın...
Öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız binersiniz umarım.
Hediyeler için UMA'ya ruhsatınızın resmini, isim soyisim ve adresinizi mail olarak gönderin. Ücretsiz kargoyla hediyeleri gönderirler.
Far ayarı için far kafasının sağ ve sol taraflarında alyen başlı 2 adet civata var, onları gevşeltip farı yukarıya kaldırın. Elinizle o şekilde tutarken civataları iyice sıkın, yeterince yukarıya kalkacaktır.
Merhaba arkadaşlar. Bende bu gün 0 km rx3i evo yu (12.500 TL) 0km olarak aldım ve aranıza katıldım. Beyaz rengi dikkatimi çekti ve onu seçtim. Öncelikle sormak istediğim konu; İstanbul anadolu yakasında gidilebilecek en iyi servis hangisi ?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)