2015 modellerin lastik ölçüleri uyuyor mu bakmadım ama;
Anlas lastiklerden güzel geri dönüşler geliyor.
https://anlas.com/product/sheet/Enduro/CAPRA%20R/
listeden uygun çapta lastik var mı bakabilirsiniz...
2015 modellerin lastik ölçüleri uyuyor mu bakmadım ama;
Anlas lastiklerden güzel geri dönüşler geliyor.
https://anlas.com/product/sheet/Enduro/CAPRA%20R/
listeden uygun çapta lastik var mı bakabilirsiniz...
https://ibb.co/eS4q5m Aliexpress'den aldığım reflektör bant gayet kaliteli çıktı.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
Arkadaşlar 2015 model rx3i evo sahibiyim , stop etme problemi var. yolda ilerlerken stop etmiyor kesinlikle , ışıklarda durunca rolantisi hafif düşüp çıt diye gidiyor oksijen sensörü orjinali ile değişti . Yarında sübap ayarı yapılacak , bu sıkıntı başına gelipte sübap oksijen sensörü harici bi işlem yaparak çözen var mı ?
birde motoruma antifirizli su koyucam , içindeki mevcut suyu nereden boşaltırım ?
Sağda devirdaim pompasının orda ki civatalardan birinde conta göreceksiniz onu açın. Soğutma suyu oradan boşaltılıyor.
sağolun hocam
Merhaba,
Öncelikle hayırlı olsun motorunuz, tekeriniz düz bassın. Ankara'da RX3 Evo ailesi olarak facebook ve whatsapp gruplarımız mevcut. Özelden numaranızı yazarsanız gruba dahil ederek, bu forumdaki engin bilgilerin haricinde Ankara servis ve etkinlik bilgilerini de paylaşıyor oluruz.
Selam ve saygılarımla.
Değerli kardeşim rodida Trakya'daki evocular dedikten sonra , türkiş 39 emreyi
yad etmezsek gerçekten eksik kalır. Bu güzelim evoyu her birimize tanıtan, sevdiren Emre'den Allah razı olsun. Hepimiz senin sayende bu motoru gördük ,
beğendik ,aldık ağız tadıyla biniyoruz. Sağolasın Emre. Selamlarla.
Kiymetli arkadaşlarım yaklaşıķ bir aydan buyana benim motorumda da stop problemi
başlamıştı. Aslında stop problemi değil de ,aniden elektriği kesme gibi bir şey .
Dolayısıyla motoruda stop ettiriyordu. Stop sonrası makinayı biraz sarsınca elektrik açılıyor ve tekrar marşa basıp çalıştırıyordum. Moto Aras Özkan Usta'ya
anlattım durumu telefonda . Abi kontağa gelen kabloda problem var sanırım dedi. Dün sağolsun gittim Hasanpaşa'ya. 20 dakikada kopan kabloyu buldu ,onardı ve beni
eve gönderdi. Problem bitti. Teşekkürler Özkan. Selamlar bütün 2 tekercilere.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Herkese Merhaba, bugün motorla biraz uğraştım.
Öncelikle far ampulünü değiştirdim ve soğutucusuz uzun kısa HS1/H4 Led Beyaz ampul taktım. Ayrıca benim gibi far tasında alt kısımdaki sis yuvasına nasıl bişey yapabilirim diye düşünenler için fikir olur belki, farı komple söküp, arka kapağını çıkardığınızda sis yuvasındaki nikelajlı bombeli parçayı tutan iki vida var. Bu vidaları söktüğünüzde o bombe direk tasın içine düşüyor. İster camı ısıtın ve tastan ayırıp bu parçayı içeriden alın veya benim gibi uğraşmayın ve parçayı far ampulünün yuvasından kırarak çıkartın zira daha sonra işinize yaramayacak.
Benim elimde daha önce Aliexpress'den aldığım kartal gözü denen mercekli led vardı.
Bu ledler tam yuvaya göre tasın arkasında bu led genişliğinde işaretli yer var orayı ben el matkabıyla zımparalayıp açtım ve ledi direk sabitledim.Resimde ok ile gösterdim.
İlk resimde yuvarlak içinde görüldü üzere ölçü aletiyle tespit ettiğim Kahverengi(+) Yeşil(-) farın içindeki ledlere giden kablodan hat çektim ve izole edip tası kapattım.
Hazır tası açmışken aynı renk kablolardan direk farın kendi soketinin dibinden bir hat daha çektim ve daralan makaron ile izole ettim.Bu hattı yeni aldığım ledli el korumalar için kullandım.
Gidon topuzlarını yanlızca 5-6 tur gevşetmeniz yeterli çekerek çıkartıyorsunuz.
İster direk el korumayı isterseniz kendi topuzunun dışına olacak şekilde el korumayı araya koyup kendi orjinal topuz vidasıyla sıkabilirsiniz.
Aldığım el korumanın ledleri sarı olduğu için ben onları beyaz led ile değiştirdim klasik mantar led biraz lehim işiyle hepsini değiştirip yerine tekrar monte ettim ve fardan çektiğim hatla bağlantısını yaptım.
Belki bu tarz işleri düşünen birilerine bu bilgiler lazım olur.
Herkese İyi Forumlar..
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
eline sağlık kardeş güzel olmuş.yapmak isteyen arkadaşlara da bilgilendirici olmuş.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
arkadaşlar yakıt durumunuz nedir istanbulda şehir içi ve uzun yol ortalama kuruş olarak değilde litre bazında.. devamlı zam geldiği için kuruş hesabının bir haftası diğerine tutmuyor.
Şehir içi sürekli artçılı 9LT / 150km
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
İzmitte kullanıyorum 10 km çapında bir alanda ,fazla sürat yapamadan kullanıyorum işe git gel çarşı pazar işleri için, 100 km /4lt ortalama, uzun yolda 3,5 lt altına düşüyor..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)