Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Ekim 2017, 14:45
#5101
Kimse cevap vermiyo ama bişey daha sorayım belki yazan vardır bizim motorların far yapısı bana çok basit geliyo farları BMW GS tipi olan varmı mesela endurolarda örn. Ducati multistrada far yapısı çok şık makineye heybet katıyo ama bizim farlar çok standart kalıyo herhangi bi değişiklik yapılabilirmi bu farlara bilgisi olan varmı
Reklamlar
-
03 Ekim 2017, 21:15
#5102
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=906238439552553&set=p.9062384395525 53&type=3&theater&ifg=1
Az önce face grubunda gördüm faydası olması umuduyla..
vesselam..
far konusuna gelince
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10212773073675959&set=gm.1218619828 284244&type=3&theater&ifg=1
bunun dışında farklı görmedim.
vesselam..
-
03 Ekim 2017, 21:39
#5103
-
04 Ekim 2017, 07:47
#5104
Adana İl Temsilcisi
-
04 Ekim 2017, 09:02
#5105
mitmuallim adlı üyeden alıntı
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=906238439552553&set=p.9062384395525 53&type=3&theater&ifg=1
Az önce face grubunda gördüm faydası olması umuduyla..
vesselam..
far konusuna gelince
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10212773073675959&set=gm.1218619828 284244&type=3&theater&ifg=1
bunun dışında farklı görmedim.
vesselam..
Hocam sağolun ama sayfayı açamıyorum yinede sağolun bakıcam bi yoluna
-
04 Ekim 2017, 13:06
#5106
Değerli arkadaşlarım, sağolsun Bora Bey (adanalı nikli) benim yerime fotolarımı
sizlerle paylaştı. Kendisine katkılarından dolayı çok çok teşekkürler ediyorum.
Sağolsun, varolsun. Kanaatim topcase 45 litre, sidecaseler 25 + 25 = 50 litre ,
toplamda 95 litre gibi bir bagaj hacmi ortaya çıktı. Yalnız bu olayı Bursa'da ilk
sorduğum egsozcu 400 liraya yaparım demişti birbuçuk sene önce . Fiyatı çok yüksek
geldi. Daha başka egsozcular cesaret edemedi . En sonunda 150 liraya egsozu , 50
liraya da demir tadilatı toplam 200 liraya orjinal üst çantayı sağ çanta haline
getirdim. En zor kısmı 19 mm boruyu hurdacı , hurdacı dolaştım , 30 cm eski bir
bisiklet pompası buldum. İki ucunu keserek boru haline getirdim. İlgilenen arkadaş
Whatsappdan ulaşsın telim profilde ,sağ çantayı tekrar söküp demirlerin ve egsozun
yapımını paylaşırım. Selamlarla.
-
04 Ekim 2017, 13:32
#5107
bursalıali adlı üyeden alıntı
orjinal üst çantayı sağ çanta haline
getirdim. En zor kısmı 19 mm boruyu hurdacı , hurdacı dolaştım , 30 cm eski bir
bisiklet pompası buldum. İki ucunu keserek boru haline getirdim.
Ali bey arka tekeri sökmek gerektiğinde egsoz sökülebilir durumda değilmi.?
boru ile ek parça yapmak yerine ;
fotodaki gibi spiral egsoz borusu kullanılsaydı acaba hem estetik hemde egsozu kazan girişinden söküp takmak dahamı kolay olurdu ..
-
04 Ekim 2017, 17:54
#5108
Maşallah iyi yüklemişsiniz küheylanı
-
05 Ekim 2017, 02:57
#5109
Uğur Hocam, arka tekeri sökerken egsozu sökmek gerekmiyor. Egsozu sökmek için de
akü ile ön dişli arasında ek yerinden sonra 3 adet civata ve somunu gevşetip çıkarılabiliyor. Paylaştığınız spiral egsozu daha önceden de çeşitli araçlarda
görmüştüm. Ama egsozcunun yanındayken aklıma gelmedi. Bu gün bile değiştirilebilir. Gerçekten daha yakışıklı duruyor. Sevgilerle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:39 ----------
Birde egsozda işin içine + 2 adet dirsek eklenince sesde % 20 - 25 gibi bir azalma oldu. Çok da hoşuma gitti, sevemiyorum gürültülü egsozu.
-
09 Ekim 2017, 20:05
#5110
Arkadaşlar birkaç gündür yağ miktarında artış gözlemliyorum. Fazla yagı veya herneyse içindeki iki sefer aldım.Karter havalandırma tapasını çıkartmıstım bir ay öce ondan olabilir diye tapayı taktım. 70 km lik yolda 3cm doldu.Hedarsıda sarmıştım onuda söktüm. Bir 70 km daha gittim. Yine 3 cm doldu. Bu sefer sıvıyı bir beze boşaltım. Çakmala yaktım benzinden yavaşça motorinden hallice yanmaya başladı. Daha 500 km olmuş yağı bu sefer tamamen boşaltıp yeniledim. Anlaşılan karter benzin geliyor. Motorun çalışmasında gidişinde bir farklılık yok. Harareti yükseldi yanlız motorun. Hava filtresin temizledim yağ seviyesindeki yükselmeye bağlı fazla yağı çekmeme rağmen bir miktar yağlandığını gördüm. Sizce neden olmuş olabilir. Sekmanlar ve subplardan olabilir diye düşünüyorum. Ama çekiş kaybı yaşamıyorum. Enjeksiyonda ve benzin pompasında bir problem olabilirmi? Ne dersiniz arkadaşlar..
-
09 Ekim 2017, 21:46
#5111
Yaga karışan benzin ise püskürtme yerine işeme tabir edilen durum oluşmuş gibi.eğer oyleyse fazla gelen yakit yanmaya zaman bulamadigi icin gomlek duvarlarindan asagiya siziyordur....enjeksiyon sistemine temizlik yapılmalı. Gerekirse enjektör değişmeli.
-
09 Ekim 2017, 21:54
#5112
Benzin depolarına dökülen enjeksiyon temizleyiceler işe yararmı direk söküp temizleyeyim mi? Youtube da kalem pil ve balata spreyi maharetiyle temizliyorlar .
-
09 Ekim 2017, 22:05
#5113
O temizlik ürünleri belki duzgun çalışan sistemde faydali olabilir.ama püskürtme olayı gerceklesmiyorsa yararı olmaz.
Onun temizliği ayrı bir cihazda farklı yapılır. Normal değerlerine döndüğünde işlem biter. Olmuyorsa yenisi ile değişir.
-
10 Ekim 2017, 17:26
#5114
Son şansımı deneyeyim dedim bugün. İşten erken çıkıp depoyu fulledim ve würt enjektör temizleyici uygun miktarda ekledim. Bahçede başladım motoru soymaya. Bir hata kodu alayım dedim kontaktan 131 kodunu verdi. Ekzoz manifoltunu söküp temizledim. Yedek oksijen sensörüm vardı onu taktım.Tüm soketleri söküp vd40 ladım. Toplamadan öncede reset attım. Sonra 35 km 7000 devir uştü gazladım eve döndüm. İki santim karter tahliyem yine doldu. Yağ mitarında bir çoğalma izlemedim. Hep aynı yerde kontrol ediyorum yağ çizgisini.Oksijen sensör hatası sonucuda zengin karışım olabilir diye umutlandım şimdi. Malum enjektör 500tl.. Takip edip son durumu bildiririm yine.
-
10 Ekim 2017, 17:38
#5115
iyi akşamlar, bugün motorumun zorunlu trafik sigortasını yaptırdım (354 tl , yaş otuz). geçen seneki poliçede motorun modelini "mct 250" olarak girmişlerdi çok sonradan farkına varmıştım. bugün yaptırdığım poliçede de modeli "250 mr destro" olarak girmişler. bizim motorun modeli sigortacıların sisteminde çıkmıyor mu? olası bir durumda sıkıntı çıkabilir diye tahmin ediyorum.
-
10 Ekim 2017, 18:03
#5116
dogueksi adlı üyeden alıntı
iyi akşamlar, bugün motorumun zorunlu trafik sigortasını yaptırdım (354 tl , yaş otuz). geçen seneki poliçede motorun modelini "mct 250" olarak girmişlerdi çok sonradan farkına varmıştım. bugün yaptırdığım poliçede de modeli "250 mr destro" olarak girmişler. bizim motorun modeli sigortacıların sisteminde çıkmıyor mu? olası bir durumda sıkıntı çıkabilir diye tahmin ediyorum.
ilginç başıma gelmedi sistemde çıkıyor.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
11 Ekim 2017, 09:38
#5117
Abiler rodajı düzgün yapmama rağmen bızlanma sorunum var motor ilk zamanlarda 148 görmüştü dahada görürdü korkudan gazlamadım ama geçen gün 141de kaldı eğim aşağı hemde performans kaybı yok gbi makine gazlayınca gidiyo kafa kaldıracak gbi ama hafif subab sesi alıyo gbiyim onun dışında herkeste olan debriyaj tası sesi var sizce subablardanmı bu sorun yan çantaları çıkardığım haldeböyle buranın ustalarına güvenmediğşm için açtırmıyorum makineyi iyi bi ustaya gidicem onun dışında yağ değişimi bakımı temizliğini ben yapıyorum çalışmada vs sorun yok subabları duyuyorum ama çıkı çıkı hafif vuruyo gbiler sorun nedir sizce
-
11 Ekim 2017, 10:08
#5118
RoDida adlı üyeden alıntı
Abiler rodajı düzgün yapmama rağmen bızlanma sorunum var motor ilk zamanlarda 148 görmüştü dahada görürdü korkudan gazlamadım ama geçen gün 141de kaldı eğim aşağı hemde performans kaybı yok gbi makine gazlayınca gidiyo kafa kaldıracak gbi ama hafif subab sesi alıyo gbiyim onun dışında herkeste olan debriyaj tası sesi var sizce subablardanmı bu sorun yan çantaları çıkardığım haldeböyle buranın ustalarına güvenmediğşm için açtırmıyorum makineyi iyi bi ustaya gidicem onun dışında yağ değişimi bakımı temizliğini ben yapıyorum çalışmada vs sorun yok subabları duyuyorum ama çıkı çıkı hafif vuruyo gbiler sorun nedir sizce
Kırklareli den havsa yakın
bende edirne de kullanıyorum motorumu
havsa sanayide aşağıdaki mondial servisini tavsiye ederim.
RAFET TULBEZ SANAYİ SİTESİ 2 BLOK NO:17 HAVSA/EDİRNE HAVSA 02843361018 02843361018
-
12 Ekim 2017, 08:25
#5119
utkuozan adlı üyeden alıntı
Kırklareli den havsa yakın
bende edirne de kullanıyorum motorumu
havsa sanayide aşağıdaki mondial servisini tavsiye ederim.
RAFET TULBEZ SANAYİ SİTESİ 2 BLOK NO:17 HAVSA/EDİRNE HAVSA 02843361018 02843361018
Teşekkür ederim hocam olmazsa o taraflara geliriz artık hem kırklareli civarında bu motoru çook kullanan gördünim hattadün bile gördüm demekki trakyada baya evocu varız
-
12 Ekim 2017, 13:53
#5120
Gidon topuzunu söktüm geri takamıyorum
içten tutmuyor,sadece içerideki contaya sıkışıp kalıyor ve titreşimle boşa çıkıyor.
bilgisi olan var mı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)