Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Ağustos 2017, 19:38
#5041
Arkadaşlar bende bu motordan almak istiyorum fakat öncesinde bir motoru canlı görüp küçük bir test etmek isterim fakat İzmir Çeşme de bunu yapabileceğim bayii vb bulunmamakta Rx3i sahibi çeşmede ikamet eden veya yolu düşecek olan bi arkadaş var mıdır benimle iletişime geçecek hem kendisiyle motor üzerine sohbette bulunmak tecrübelerini dinlemek isterim.
Reklamlar
-
02 Eylül 2017, 14:55
#5042
Değerli cağlarari telim profilimde var. Bana telden ulaş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
Selamlar, iyi bayramlar.
-
04 Eylül 2017, 11:49
#5043
Biliyorsunuz egsoz iki parçadan oluşuyor. 2015 modellerdeki salyongz şeklinde kıvrılan manifolt kısmının yerine daha keskin hatlı 2016 nın hedarsını takabilirmiyiz ne dersiniz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
Blok parçalamış bir arkadaş. Krankla balansör çarpışıyor balansör eğiliyor. Bir sonraki turda bloğa patıyor balansör. Debriyaj tarafındaki krankın ucundaki sabitlemenin yapılmamasından kaynaklı oluyormuş. Amerika da iki motorda olmuş hemen bloglarında sorunun kaynağını ve çözümünü anlatmışlar. Linkler aşağıda. Debriyajı bırakınca çekince farklı sesler varsa %90 neden buymuş. Bazı kişilerin debriyaj tasının somunlarında da gevşeme varmış.
https://www.facebook.com/groups/6997...1776149968612/
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
https://m.facebook.com/groups/699730...58646640948231
-
04 Eylül 2017, 21:48
#5044
hafta sonu 14.000 bakımına gireceğim bu durumu ustayla görüşeceğim inşaallah .. iyi ki varsınız güzel insanlar ...
vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
06 Eylül 2017, 13:41
#5045
-
06 Eylül 2017, 20:06
#5046
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
06 Eylül 2017, 22:15
#5047
hayırlı olsun,kazasız belasın kullanın inşaallah..
güvenlik için sabit kalcaksa kesilmeyen demir diye bir şey görmüştüm,karaköy civarındaki nalburlarda.. bi bakın ..
-
08 Eylül 2017, 22:30
#5048
Lastik takımı düşünüyorum Continental TKC80 Twinduro arka lastik 70 yerine 80 acaba sürüşe olumsuz yönde zararı olur mu?
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
08 Eylül 2017, 23:59
#5049
Değerli Volkan Kardeşim, sanırım motorun 2016, bu sitede Sizin de kendisini yakından tanıdığınız Naci63 nikli Veyis Naci hocamız yaklaşık bir sene ve 7000 km
dir metzeler 130-80-17 arka lastik kullanıyor. Hiç bir problem yaşamadığını, ancak
son süratini 6. Vitesde biraz nazlanarak 130lara yaklaştırabildiğini aktarmıştı.
Eğer benim gibi 100-120 arası hızlar bana yetiyor , diyenlerden isen problemin
olmaz. Amma, abi 140 dan aşağısı beni kesmiyor dersen bu mevzu beni aşar.
Bu arada Bursa UMA servisinde bana her motosiklet için jant ebatı değişmedikçe
2 altı veya 2 üstü numaralı lastiklere kadar takılırsa sorun olmaz demişlerdi.
Selamlarla.
-
09 Eylül 2017, 11:36
#5050
bursalıali adlı üyeden alıntı
Değerli Volkan Kardeşim, sanırım motorun 2016, bu sitede Sizin de kendisini yakından tanıdığınız Naci63 nikli Veyis Naci hocamız yaklaşık bir sene ve 7000 km
dir metzeler 130-80-17 arka lastik kullanıyor. Hiç bir problem yaşamadığını, ancak
son süratini 6. Vitesde biraz nazlanarak 130lara yaklaştırabildiğini aktarmıştı.
Eğer benim gibi 100-120 arası hızlar bana yetiyor , diyenlerden isen problemin
olmaz. Amma, abi 140 dan aşağısı beni kesmiyor dersen bu mevzu beni aşar.
Bu arada Bursa UMA servisinde bana her motosiklet için jant ebatı değişmedikçe
2 altı veya 2 üstü numaralı lastiklere kadar takılırsa sorun olmaz demişlerdi.
Selamlarla.
Bilgi için sağol hocam ben 140'ları görmeden sürenlerdenim belki motor biraz daha yükselir diye düşünüyorum.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
09 Eylül 2017, 14:39
#5051
Volkan sanıyorum 7-8 mm gibi yükseliyor. Kolay gelsin . Tekrar selam ve sevgiler.
-
09 Eylül 2017, 15:03
#5052
odo adlı üyeden alıntı
Biliyorsunuz egsoz iki parçadan oluşuyor. 2015 modellerdeki salyongz şeklinde kıvrılan manifolt kısmının yerine daha keskin hatlı 2016 nın hedarsını takabilirmiyiz ne dersiniz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
Blok parçalamış bir arkadaş. Krankla balansör çarpışıyor balansör eğiliyor. Bir sonraki turda bloğa patıyor balansör. Debriyaj tarafındaki krankın ucundaki sabitlemenin yapılmamasından kaynaklı oluyormuş. Amerika da iki motorda olmuş hemen bloglarında sorunun kaynağını ve çözümünü anlatmışlar. Linkler aşağıda. Debriyajı bırakınca çekince farklı sesler varsa %90 neden buymuş. Bazı kişilerin debriyaj tasının somunlarında da gevşeme varmış.
https://www.facebook.com/groups/6997...1776149968612/
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
https://m.facebook.com/groups/699730...58646640948231
Boş viteste debriyajı bıraktığım zaman şıkır şıkır ses geliyor şanzımandan. Debriyaj levyesini çekince ses kesiliyor. Sıfır km aldım ve şuan 14000 kmde. Seste hiç değişim olmadı. Bildiğim kadarıyla bir çok kullanıcıda bu ses var ama bu zamana kadar hep normal demişlerdi. Bakıma götürdüğüm zaman bunun kontrolünü sağlamak için nereye bakmalarını söylemeliyim? Malum servisler 'normal' diyerek geri göndermesinler diye.
Bir de motorunun garantisi devam ediyor, bunun işçiliğini garanti karşılar mı?
-
09 Eylül 2017, 16:20
#5053
Garantinin işletileceğinin sanmam. Amerikan csc debriyaj balata değişiminde kontrolü ve değişimi öneriyorlar. Bir arkadaşında debriyaj tasınının vidaları gevşeyip tasa zarar vermiş. Değişimde kontrol etmeyi düşünüyorum ben. Garantim bitti zaten.
http://californiascooterco.com/blog/?p=21494
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
Bu arada debriyaj çek bıraktaki ses bende de var. Burdaki ustam hocam bunun krankta bir sıkıntı var deyip durur ikibuçuk yıldır.
-
09 Eylül 2017, 18:19
#5054
bursalıali adlı üyeden alıntı
Değerli Volkan Kardeşim, sanırım motorun 2016, bu sitede Sizin de kendisini yakından tanıdığınız Naci63 nikli Veyis Naci hocamız yaklaşık bir sene ve 7000 km
dir metzeler 130-80-17 arka lastik kullanıyor. Hiç bir problem yaşamadığını, ancak
son süratini 6. Vitesde biraz nazlanarak 130lara yaklaştırabildiğini aktarmıştı.
Eğer benim gibi 100-120 arası hızlar bana yetiyor , diyenlerden isen problemin
olmaz. Amma, abi 140 dan aşağısı beni kesmiyor dersen bu mevzu beni aşar.
Bu arada Bursa UMA servisinde bana her motosiklet için jant ebatı değişmedikçe
2 altı veya 2 üstü numaralı lastiklere kadar takılırsa sorun olmaz demişlerdi.
Selamlarla.
2016 modelde 130-70/17 lastik yerine 130-80/17 lastik takılınca ortaya çıkan değişiklikler şöyle. Motor yükseliyor 2 cm kadar. Ama lastik sürtme falan yapmıyor. Motor devri daha önceki aynı km'lere kıyasla 500 devir düşüyor. Yada başka bir değişle, daha önce 6. viteste 7000 devirde 104 yaparken şimdi 110 yapıyor. Kısaca %4.5 civarı devir düşüyor veya aynı devirde hız artıyor. Tabi bunun sonucu olarak ta aynı oranda tork düşüyor. Bunu hızlanmalarda hissediyorsunuz.
Ben ön ve arkayı metzeler tourance ile değiştim. Kesinlikle titreşim arttı. Ama uzun yolda rahatsız etmiyor. Sadece alt viteslerde ve yüksek devirlerde mesela 8 bin civarı, titreşimi hissediyorsunuz. Aynı model ama lastiği değişmemiş bir başka motorla denediğimde , bendeki titreşimin bir miktar fazlalığını daha net gördüm. Zaten bunu lastiği ilk değiştiğimde de hissetmiştim. Bence tourance model lastik %80 asfalt denmesine rağmen en fazla %60 asfalt (arka lastik). Ancak ön bizim orjinallere daha yakın duruyor. Tourance lastikte arka bence fazla dişli.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
09 Eylül 2017, 18:42
#5055
bursalıali adlı üyeden alıntı
Volkan sanıyorum 7-8 mm gibi yükseliyor. Kolay gelsin . Tekrar selam ve sevgiler.
Abi Bursa'ya geldiğimde mutlaka seni arayacağım bana Bursa'nın en güzel dönercisini göster sana zahmet
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
Veyis abi aslında tam olarak öğrenmek istediğim buydu ben biraz daha dişli bir model seçeceğim titreşim artabilir farkındayım ama dişli lastik takıntım var mitas e09 tarzı birşey düşünüyorum. Elimde olsa tam arazi lastiği takarım o derece seviyorum.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
09 Eylül 2017, 18:58
#5056
Hedef_Turan adlı üyeden alıntı
Veyis abi aslında tam olarak öğrenmek istediğim buydu ben biraz daha dişli bir model seçeceğim titreşim artabilir farkındayım ama dişli lastik takıntım var mitas e09 tarzı birşey düşünüyorum. Elimde olsa tam arazi lastiği takarım o derece seviyorum.
Tabi ki tercih sizin ama asfalt sürüşünüz aşırı derecede konforu kaybeder. Daha da kötüsü, asfaltta ıslak zemin performansı riske girdirecek hale gelecektir. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
10 Eylül 2017, 18:18
#5057
Selamlar;
http://concox.com.tr/gt03b-konum-izleme.php
Elimde bu üründen mevcut sıfır ayarında 2-3 ay kadar kullandım ihtiyacım olmadığı için satıyorum.İhtiyacı olan veya bilgi isteyen mesaj atabilir. Cihaz Sim Kart ile çalışan gerçek bir GPS takip cihazıdır.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
13 Eylül 2017, 08:20
#5058
https://www.youtube.com/watch?v=1EJUfglUm4Y
Merak edip alıp almama kararı vermede zorlananlar için biraz daha profesyonel bir tanıtım olmuş,sayılarının artması ve faydalı olması dileklerimle..
bu arada ben 12.000km bakımından çıktım. 14.000 km zincir değiştireeceğiz dedi Özkan Usta , sanki sanayide satılan makina zincirlei motorlarada uyar gibi bir sohbet olmuştu burada .. kalite ve ucuz birlikteliğini sağlamak adına bilgisi olandan faydalanmak isterim..
dişliyide 444 den 42 ye düşürerek hız ve vites aralarını artırmayı düşünüyorum. Allah kaza bela vermesin kimseye..
vesselam..
-
13 Eylül 2017, 09:29
#5059
mitmuallim adlı üyeden alıntı
https://www.youtube.com/watch?v=1EJUfglUm4Y
Merak edip alıp almama kararı vermede zorlananlar için biraz daha profesyonel bir tanıtım olmuş,sayılarının artması ve faydalı olması dileklerimle..
bu arada ben 12.000km bakımından çıktım. 14.000 km zincir değiştireeceğiz dedi Özkan Usta , sanki sanayide satılan makina zincirlei motorlarada uyar gibi bir sohbet olmuştu burada .. kalite ve ucuz birlikteliğini sağlamak adına bilgisi olandan faydalanmak isterim..
dişliyide 444 den 42 ye düşürerek hız ve vites aralarını artırmayı düşünüyorum. Allah kaza bela vermesin kimseye..
vesselam..
Zincir için Karaköy Dinamik Zinciri ziyaret etmeni tavsiye ederim yıllardır tüm zincir ihtiyacımı buradan kestiririm fiyat olarakta kalite olarakta pişman olmazsın.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
13 Eylül 2017, 09:42
#5060
Ben zincir değiştirmedim daha 9000 kmdeyim. 7000 kmden beri 42 arka dişli kullanıyorum. Son hız değismedi. Beni rahatsız eden bir tork kaybı yok. Eşim ve kamp malzemeleriyle yüklü şekilde bile tork eksikliğinden bir sıkıntı hissetmedim. Amacım vites aralıklarını değistirmekti. Düşük süratli dur kalklı şehir içi kullanım kesinlikle rahatladı. Uzun yolda 6 viteste aynı hızda daha düşük devir çevirdiğinden azda olsa yakıt tüketimine ve titreşime katkısı oldu. Tork azaldı derken 3 viteste bile debriyajı tokatlayınca yanlayabiliyor bu arada Ben 92 kilo 190 boyundayım bu arada. 70 kg civarı bir kullanıcı arka çantasız şehir içinde 40 dişli bile kullanabilir. Hatta artçı yoksa 40 dişli ile tura bile gider düşüncesindeyim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)