Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Ağustos 2017, 10:24
#4981
A_U adlı üyeden alıntı
Hayırlı günler, buraya yazıp yazmamak konusunda tereddüt ettim ama RX3İ kullanıcılarından bilgi almak için en doğru sayfa burası sanıyorum.
Ben aranıza yeni katılmayı planlayan bir amatör motorcuyum, ankarada yaşıyorum yaşım 33, ismim Abdullah. 249 sayfanın büyük çoğunluğunu okudum ve RX3i den genel olarak memnun olduğunuzu gördüm. Size birkaç sorum olacak, 2016 model RX3İ motor alma arefesindeyim ancak 2018 modellerin çıkacağından ve birkaç yenilik olacağından bahsediliyor. Şuan bu motora 13-14 bin tl vermek mi yoksa bekleyip 2018 almak mı mantıklıdır? Birde motoru ankaradaki bayilerden almak istemiyorum, hem çok ilgili değiller hemde kredi kartıma istediğim taksiti (vade farksız) yapmıyorlar. Bende İstanbul'dan bir kaç bayiyle görüştüm 13.500 gibi bir fiyat ile evime kargo yapabileceklerini söylediler. Kargo ile almakta bir sakınca olur mu? Siz tecrubeli ve değerli forumdaşlarımdan tavsiye ve bilgi bekliyorum. Şİmdiden teşekkürler.
merhaba. inşallah kısa zamanda motorunuzu alır ve keyifle sürersiniz. 2018 model gelir gelmesine de fiyat farkı nasıl olur bir düşünmek gerek. Bir de hadi desen motorun gelmesi gelecek seneye Nisan - Mayıs o kadar zaman bekleyebilirim + fazla öderim dersen olabilir.
Ancak kişisel fikrim eğer aklına girdiyse bu iş sabah akşam düşünürsün, günler geçmek bilmez o bakımdan hemen almanı tavsiye ederim. Ben Mersin ili Silifke ilçesindeyim. Ben de motoru İstanbul'dan aldım servise teslim ettiler. Balcı motordan almıştım ben yaklaşık 3 hafta önce. Ancak herhangi bir sorun olmadı.
Reklamlar
-
18 Ağustos 2017, 10:44
#4982
Cevaplarınız için teşekkürler, benim konuştuğum servis, motoru başka bir servise gönderemeyeceğini ancak adresime gönderebileceğini söyledi. Başka servislere gönderdiklerinde, diğer servislerin sorun çıkardıklarından bahsetti. (diğer servisler motorun kendilerinden alınmadığı için montaj vs uğraşamayız diyorlarmış)
-
18 Ağustos 2017, 10:53
#4983
A_U adlı üyeden alıntı
Cevaplarınız için teşekkürler, benim konuştuğum servis, motoru başka bir servise gönderemeyeceğini ancak adresime gönderebileceğini söyledi. Başka servislere gönderdiklerinde, diğer servislerin sorun çıkardıklarından bahsetti. (diğer servisler motorun kendilerinden alınmadığı için montaj vs uğraşamayız diyorlarmış)
iyi de size motoru montajlı bir şekilde gönderemezler ki. evde siz mi yapacaksınız montajını. Öyle saçmalık mı olur. Siz dediğim gibi İstanbul balcı motordan Rahmi beyle görüşün. Bana çok yardımcı oldu.
-
18 Ağustos 2017, 10:53
#4984
A_U adlı üyeden alıntı
Cevaplarınız için teşekkürler, benim konuştuğum servis, motoru başka bir servise gönderemeyeceğini ancak adresime gönderebileceğini söyledi. Başka servislere gönderdiklerinde, diğer servislerin sorun çıkardıklarından bahsetti. (diğer servisler motorun kendilerinden alınmadığı için montaj vs uğraşamayız diyorlarmış)
Bulunduğunuz ildeki mondial yetkili servisi montaj yaptığında ücretini mondialden alıyor.
Ama genede sorun çıkaran umursamaz servisler olabilir bunun için bulunduğunuz ildeki yetkili servisleri arayın gidip bakın kafanıza yatan veya tanıdık bulabileceğiniz bir serviste güzelce montaj yaptırın hem sizin aklınızda soru işareti kalmamış olur daha sonrada bakımlarda oraya gidersiniz.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
18 Ağustos 2017, 11:43
#4985
Montajlı yolluyorlarmış adrese istersem. Fakat dediğiniz gibi demonte olarak gelmesi ve yetkili bir serviste gözümün önünde toplanması daha mantıklı olacak. Rahmi beyle iletişime geçeceğim sağolun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Mustafa bey birde size özel mesaj atmıştım
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------
Ankaralı RX3İ kullanıcısı kimler var acaba? Ankarada RX3İ için hem montaj hemde bakım için hangi yetkili servisi tavsiye edersiniz?
-
18 Ağustos 2017, 14:36
#4986
Bir filipin sitesinden RX4 olduğu iddia edilen resimler. Farlar değişmiş.
http://www.image-share.com/ijpg-3587-239.html
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
18 Ağustos 2017, 14:50
#4987
Bu motorun 450cc olduğu söyleniyor.
-
18 Ağustos 2017, 16:02
#4988
A_U adlı üyeden alıntı
Ankaralı RX3İ kullanıcısı kimler var acaba? Ankarada RX3İ için hem montaj hemde bakım için hangi yetkili servisi tavsiye edersiniz?
Bana özelden numaranızı mesaj atarsanız ararım sizi Ankara ve servisler(!) hakkında.
-
18 Ağustos 2017, 19:08
#4989
A_U adlı üyeden alıntı
Hayırlı günler, buraya yazıp yazmamak konusunda tereddüt ettim ama RX3İ kullanıcılarından bilgi almak için en doğru sayfa burası sanıyorum.
Ben aranıza yeni katılmayı planlayan bir amatör motorcuyum, ankarada yaşıyorum yaşım 33, ismim Abdullah. 249 sayfanın büyük çoğunluğunu okudum ve RX3i den genel olarak memnun olduğunuzu gördüm. Size birkaç sorum olacak, 2016 model RX3İ motor alma arefesindeyim ancak 2018 modellerin çıkacağından ve birkaç yenilik olacağından bahsediliyor. Şuan bu motora 13-14 bin tl vermek mi yoksa bekleyip 2018 almak mı mantıklıdır? Birde motoru ankaradaki bayilerden almak istemiyorum, hem çok ilgili değiller hemde kredi kartıma istediğim taksiti (vade farksız) yapmıyorlar. Bende İstanbul'dan bir kaç bayiyle görüştüm 13.500 gibi bir fiyat ile evime kargo yapabileceklerini söylediler. Kargo ile almakta bir sakınca olur mu? Siz tecrubeli ve değerli forumdaşlarımdan tavsiye ve bilgi bekliyorum. Şİmdiden teşekkürler.
korgo ile evinize değil servise göndereblirler montaj ve garanti sürücinin başlaması için ,2016 al bir kaç bin tl fazla verecek tek yenilik abs olabilir ki beklemeye değer.. hayırla kullanın..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
20 Ağustos 2017, 12:32
#4990
Kafama takılan birşey daha sormak istiyorum, birçok ilan sitelerine baktığımızda çok fazla RX3i satılık olduğunu görüyoruz, hem 2015 hemde 2016 modellerden.. bir kısmı 10.000km civarı bir kısmı da daha 1000-5000 km arası. Tamam bu motorun bir japon motoru kadar dayanıklı ve uzun ömürlü olmadığını biliyoruz belki ama bu kadar çok satılık motor olmasını neye bağlıyoruz? başlangıç motoru olarak düşünülüp, sonradan motor hacmini büyütmek için mi satıyorlar yada motordan memnun kalmayıp aman elimde kalmasın diye mı satıyor kullanıcılar?
-
20 Ağustos 2017, 13:03
#4991
A_U adlı üyeden alıntı
Kafama takılan birşey daha sormak istiyorum, birçok ilan sitelerine baktığımızda çok fazla RX3i satılık olduğunu görüyoruz, hem 2015 hemde 2016 modellerden.. bir kısmı 10.000km civarı bir kısmı da daha 1000-5000 km arası. Tamam bu motorun bir japon motoru kadar dayanıklı ve uzun ömürlü olmadığını biliyoruz belki ama bu kadar çok satılık motor olmasını neye bağlıyoruz? başlangıç motoru olarak düşünülüp, sonradan motor hacmini büyütmek için mi satıyorlar yada motordan memnun kalmayıp aman elimde kalmasın diye mı satıyor kullanıcılar?
Bütün ihtimaller geçerli ama en büyük etken cc büyütmek. Aynı varsayımlarla malum sitedeki mt 25 ilanlarında bakarsak evodan 100 tane fazla ilan var. Japonlardan daha fazla ilgi istediği açık bu motorun. Daha sık yağ değişimi vida sıkılığı kontrolü gerekiyor. Ufak tefek bakım eksiklerini japonlar kadar iyi tolere edemeyebilir. Örnek olarak dün arka amortisörü iki tur gevşettim yumuşattmak için. Zira eşimle ve yüklü olarak bir günlük tur yapmıştık onun içinde sertleştirmiştim. Bu işlemi yapmazsam zaten kısa olan amortisör hep dibe vuruyor virajlarda zıplatıyor. Tabiki yüksüz ve artçısız kullanımda da ekstra sert olan amortisör yüzünden virajlar saçmalıyor. Uygun ön yükleme ayarını yapmazsan japona göre amortisör patlatma olasılığın fazla olabilir. Yinede nc 750 arka amortisör arızası kadar olamaz. Kullanıcı çok önemli bu noktada. Neyse dün ayarlamadan sonra her yeri kontrol ettim yine. Ufak geziler sonrası her somunu elle gözle anahtarla kontrol ederim. Bir tane sağ gagayı tutan kısa vidalardan yolda bırakmışım onun yenisini taktım. Birde arka çantaların kuyruk altındaki üst üste vidalanan yerdeki demirinde yırtık tespit ettim. Söktüm hafta içi sanayide sağlamlastıracağım. Zaten sökerken nerdeyse tamamen ayrıldı.. ilk defa çantasız sürdüm. Daha keyifli ve sessiz geldi.. Bazı noktalarında özensizlik dene yanıl işleri var ne yazık ki. Bir miktar teknik bilgi sahibi eli anahtar tutan vakti olan herkes bu motoru bilindik marka 250cclerinden daha ucuza alıp daha ucuza işletebilir. Yan yanada sürer her yerede girer.
-
20 Ağustos 2017, 13:40
#4992
odo adlı üyeden alıntı
Bütün ihtimaller geçerli ama en büyük etken cc büyütmek. Aynı varsayımlarla malum sitedeki mt 25 ilanlarında bakarsak evodan 100 tane fazla ilan var. Japonlardan daha fazla ilgi istediği açık bu motorun. Daha sık yağ değişimi vida sıkılığı kontrolü gerekiyor. Ufak tefek bakım eksiklerini japonlar kadar iyi tolere edemeyebilir. Örnek olarak dün arka amortisörü iki tur gevşettim yumuşattmak için. Zira eşimle ve yüklü olarak bir günlük tur yapmıştık onun içinde sertleştirmiştim. Bu işlemi yapmazsam zaten kısa olan amortisör hep dibe vuruyor virajlarda zıplatıyor. Tabiki yüksüz ve artçısız kullanımda da ekstra sert olan amortisör yüzünden virajlar saçmalıyor. Uygun ön yükleme ayarını yapmazsan japona göre amortisör patlatma olasılığın fazla olabilir. Yinede nc 750 arka amortisör arızası kadar olamaz. Kullanıcı çok önemli bu noktada. Neyse dün ayarlamadan sonra her yeri kontrol ettim yine. Ufak geziler sonrası her somunu elle gözle anahtarla kontrol ederim. Bir tane sağ gagayı tutan kısa vidalardan yolda bırakmışım onun yenisini taktım. Birde arka çantaların kuyruk altındaki üst üste vidalanan yerdeki demirinde yırtık tespit ettim. Söktüm hafta içi sanayide sağlamlastıracağım. Zaten sökerken nerdeyse tamamen ayrıldı.. ilk defa çantasız sürdüm. Daha keyifli ve sessiz geldi.. Bazı noktalarında özensizlik dene yanıl işleri var ne yazık ki. Bir miktar teknik bilgi sahibi eli anahtar tutan vakti olan herkes bu motoru bilindik marka 250cclerinden daha ucuza alıp daha ucuza işletebilir. Yan yanada sürer her yerede girer.
Size çoğu konuda katılıyorum ancak benim daha çok sorun ettiğim ve beni düşündüren konuların başında, motosikletin motor sağlamlığı geliyor. Bazı kullanıcı arkadaşların yorumlarını okuduğumda, motorun nazik kullanılması gerektiği aksi taktirde büyük sorunlar çıkaracağını görüyorum. sonuçta 13.000 tl vererek aldığımız sıfır bir motoru, aman çok gaz vermeyeyim, aman çok uzun sürmeyeyim, 6.000 devirin üstüne çıkmayayım diye korkarak sürmek düşündürücü geliyor bana.
-
20 Ağustos 2017, 14:00
#4993
A_U adlı üyeden alıntı
Size çoğu konuda katılıyorum ancak benim daha çok sorun ettiğim ve beni düşündüren konuların başında, motosikletin motor sağlamlığı geliyor. Bazı kullanıcı arkadaşların yorumlarını okuduğumda, motorun nazik kullanılması gerektiği aksi taktirde büyük sorunlar çıkaracağını görüyorum. sonuçta 13.000 tl vererek aldığımız sıfır bir motoru, aman çok gaz vermeyeyim, aman çok uzun sürmeyeyim, 6.000 devirin üstüne çıkmayayım diye korkarak sürmek düşündürücü geliyor bana.
Motor 5000 devirin üstünde mutlu. Ben düzlüklerde dip gaz kullanıyorum uzun sürüslerde tahammül kalmıyor bir iki saat sonra. Anlaş capra 90 90 18 ön lastikle yaklaşık %17 bir sapmayla 160 km hemen üstünü görüyor sıkıntısız. Yani son hız 135 140 civarı diyebiliz. Elimizdeki motorun denki ince selesiyle honda rally. Absli 21000 artı plaka masrafına alabiliyorsun. Selesi korkutmazsa en yakın rakibi o. Kawa 35000 bmw daha gelmedi onlarda 300cc olduğundan ekstra vergi ödüyorsun. Vstrom 250 iki silindir ve abs ile 30 bin civarı olur heralde. Piyasa çıldırmış durumda. Hal bu olunca fiyat performans ürünü rx3i evo.. sonrasındada rally.. gs 300 de 30000 tl nin üstünde kalırsa alacak motor kalmıyor. Trk 502 de fiyat performans ürünü olmaya doğru gidiyor 27500 fiyatıyla. Bu ülkede motorcu olmak zor.. Biraz dikkat ederek elimdekini kullanmaya bakıyorum ben.
-
20 Ağustos 2017, 21:24
#4994
Beni az çok bilirsiniz bir çok defa yazdım buraya ve motordan memnuniyetimi dile getirdim. Geçen hafta da UMA'nın beni aradığını, ne kadar ilgili olduklarını vs söylemiştim. Şimdi işler tamamen değişti.
2016 model sıfır aldığım Rx3i evo motosikletime 4000 kmde yetkili serviste subap ayarı yapıldı. O zamandan itibaren silindirden terleme yapmaya başladı. UMA'yı aradım servise götür dediler. 6000 bakımında götürdüm sıvı conta çekildi para almadılar. Tabiki sorun çözülmedi çünkü başka yerden terleme yapıyormuş. 8000de götürdüm üst kapak vidaları sıkıldı gönderildim. Sorun yine çözülmedi. Tekrar gittim egzoz subap kapağı contası değişti benden 50 lira aldılar garanti karşılamaz dediler. Önemli değil dedim yaptırdım. Usta kesin halloldu dedi ama olmadı. UMA'yı aradım durumu anlattım. Garanti departmanıyla görüştük, üst kuruldan bilmem kimle görüştük. Sonuç? Motor yüksek cc'ymiş(!), yüksek sıcaklıkta(!) çalışıyormuş, aşınması normalmiş ve garanti karşılamazmış. İşçilik dahil ücret 400 lira. Servisteki ustalar net bir şekilde kullanıcı hatası olmadığını, garantiden değişeceğini söylüyorlar buna rağmen uma 50 liralık contayı gönderip servisine işçiliğini yaptırmıyor. Contaları ben alırım siz işçiliği yaptırın diyorum ona da hayır diyorlar. Bayılarak kullandığım motorumdan tiksinme noktasına getirdiler. Güzelim motoru ilgisizlikleri yüzünden mahvettiler. Motora bu şekilde binmeyeceğimi, en kısa sürede satacağımı ama bunlardan önce tüketici hakem heyetine başvurarak bütün işlemleri yaptıracağımı söyleyip kapattım telefonu. Devamlı ararlar sorarlar memnun musunuz, kendimizi nasıl geliştirelim diye. Ama iş başa düşünce UMA ortalarda yok. Bu modeli almak isteyen bütün tanıdıklarımı vazgeçireceğim, motorumu satacağım ve bir daha asla UMA'nın getirdiği bir modeli almayacağım. Motorumdan aşırı memnun(d)um, asla bana sıkıntı çıkarmamıştı, UMA malının arkasında dursaydı....
-
20 Ağustos 2017, 23:30
#4995
efemontana adlı üyeden alıntı
Beni az çok bilirsiniz bir çok defa yazdım buraya ve motordan memnuniyetimi dile getirdim. Geçen hafta da UMA'nın beni aradığını, ne kadar ilgili olduklarını vs söylemiştim. Şimdi işler tamamen değişti.
2016 model sıfır aldığım Rx3i evo motosikletime 4000 kmde yetkili serviste subap ayarı yapıldı. O zamandan itibaren silindirden terleme yapmaya başladı. UMA'yı aradım servise götür dediler. 6000 bakımında götürdüm sıvı conta çekildi para almadılar. Tabiki sorun çözülmedi çünkü başka yerden terleme yapıyormuş. 8000de götürdüm üst kapak vidaları sıkıldı gönderildim. Sorun yine çözülmedi. Tekrar gittim egzoz subap kapağı contası değişti benden 50 lira aldılar garanti karşılamaz dediler. Önemli değil dedim yaptırdım. Usta kesin halloldu dedi ama olmadı. UMA'yı aradım durumu anlattım. Garanti departmanıyla görüştük, üst kuruldan bilmem kimle görüştük. Sonuç? Motor yüksek cc'ymiş(!), yüksek sıcaklıkta(!) çalışıyormuş, aşınması normalmiş ve garanti karşılamazmış. İşçilik dahil ücret 400 lira. Servisteki ustalar net bir şekilde kullanıcı hatası olmadığını, garantiden değişeceğini söylüyorlar buna rağmen uma 50 liralık contayı gönderip servisine işçiliğini yaptırmıyor. Contaları ben alırım siz işçiliği yaptırın diyorum ona da hayır diyorlar. Bayılarak kullandığım motorumdan tiksinme noktasına getirdiler. Güzelim motoru ilgisizlikleri yüzünden mahvettiler. Motora bu şekilde binmeyeceğimi, en kısa sürede satacağımı ama bunlardan önce tüketici hakem heyetine başvurarak bütün işlemleri yaptıracağımı söyleyip kapattım telefonu. Devamlı ararlar sorarlar memnun musunuz, kendimizi nasıl geliştirelim diye. Ama iş başa düşünce UMA ortalarda yok. Bu modeli almak isteyen bütün tanıdıklarımı vazgeçireceğim, motorumu satacağım ve bir daha asla UMA'nın getirdiği bir modeli almayacağım. Motorumdan aşırı memnun(d)um, asla bana sıkıntı çıkarmamıştı, UMA malının arkasında dursaydı....
Öncelikle geçmiş olsun durum böyle olunca gerçekten insanın canı sıkılıyor. Benim motorda 2 bin km oldu ilk aldığım zamanla şimdiki arasında sibop sesi hissedilir olarak değişti ayrıca yakıtta arttı bir miktar ama şuan iyi gidiyor yani herhangi bir sorun çıkarmadı sibop ayarı yaptırmak istiyorum aslında biraz daha stabil çalışması sağlanabilir ama bu ayardan sonra sorun çıkacak endişesiyle hiç elletmek istemiyorum imkanım olursa bir sonraki bakıma direk fabrikaya gideceğim. En azından kendileri açsınlar bu servis usta olayı çok sıkıntılı bir durum.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
21 Ağustos 2017, 00:42
#4996
Hedef_Turan adlı üyeden alıntı
Öncelikle geçmiş olsun durum böyle olunca gerçekten insanın canı sıkılıyor. Benim motorda 2 bin km oldu ilk aldığım zamanla şimdiki arasında sibop sesi hissedilir olarak değişti ayrıca yakıtta arttı bir miktar ama şuan iyi gidiyor yani herhangi bir sorun çıkarmadı sibop ayarı yaptırmak istiyorum aslında biraz daha stabil çalışması sağlanabilir ama bu ayardan sonra sorun çıkacak endişesiyle hiç elletmek istemiyorum imkanım olursa bir sonraki bakıma direk fabrikaya gideceğim. En azından kendileri açsınlar bu servis usta olayı çok sıkıntılı bir durum.
Kesinlikle öyle. Şuan subap ayarı yapılması lazım şıkır şıkır sesi duyuyorum ama o subapları 0.07-0.09 ayarlayabilecek servis ara ki bulasın. Adam eline kulağına güvenerek milimetrik iş yapmaya çalışıyor. Naci hocam, Muallim hocam burda güzel güzel anlatıyorlar akşamdan bırakılacak, sabah ayar yapılacak, krank kolu çevrilip tekrar kontrol edilecek vs vs. Ben gidip bunları ustaya söylesem bana işi sen mi öğretiyorsun diye benimle kavga eder. İşte tam da bu yüzden UMA'nın servislerini geliştirmesi lazım. Ben yemin ettim bu sıkıntım giderilmezse kesinlikle UMA'nın distribütörlüğünü yaptığı hiç bir markayı almayacağım ama yine de burada yazıyorum ki neden müşteri kaybettiklerini görsünler.
Efe Özkara.
-
21 Ağustos 2017, 00:46
#4997
Bende de oldu buna benzer. Yağ vidasini sikmamislar. Uma bisiklet servisi verebilir ancak. Özelden numaramı yazayım tüketici heyetine beraber başvuralim. Gerçi suç servislerde değil, bunları adam yerine koyan sanayi bakanlığında. Bence bimer e yaz. Ben yazacağım Uma yi şikayet edeceğim. Sattiklari motorum ingilizce kullanma kilavuzunda her vidanin tork sıkma değeri var. Servise soruyorum haberi yok. Abi madem haberi yok neden motoru satıyorsun veya niye servis yetkisi veriyorsun. Bakanlıkta kontrol etmiyor. Toplu cinayet işliyorlar
-
21 Ağustos 2017, 00:51
#4998
greenex34 adlı üyeden alıntı
Bende de oldu buna benzer. Yağ vidasini sikmamislar. Uma bisiklet servisi verebilir ancak. Özelden numaramı yazayım tüketici heyetine beraber başvuralim. Gerçi suç servislerde değil, bunları adam yerine koyan sanayi bakanlığında. Bence bimer e yaz. Ben yazacağım Uma yi şikayet edeceğim. Sattiklari motorum ingilizce kullanma kilavuzunda her vidanin tork sıkma değeri var. Servise soruyorum haberi yok. Abi madem haberi yok neden motoru satıyorsun veya niye servis yetkisi veriyorsun. Bakanlıkta kontrol etmiyor. Toplu cinayet işliyorlar
Bu hafta içi geri dönüş almazsam toplu imza ile gerekli mercilere başvuracağım zaten. Antalya'daki bir çok kullanıcıyla etkileşim halindeyim herkes aynı şeylerden muzdarip. Kimse kimsenin hakkını yiyemez. Para kolay kazanılmıyor. Bu arada tork değeri demişsiniz de servisinize bir sorun bakalım tork anahtarı var mıymış
-
21 Ağustos 2017, 11:15
#4999
Herkese Merhaba,
uzun süredir aranızdaydım fakat bir mondail rx3i evo alıp yazmak bu güne nasip oldu
ve ardından yardımınıza ihtiyacım oldu
mondial rx3i evo için sis farı önerisi alabilir miyim
koruma demirlerine montaj yapmak istiyorum
ölçüleri standart mıdır ?
-
21 Ağustos 2017, 23:24
#5000
Neden kendiniz yapmayi denemiyorsunuz?
Emin olun sizden daha iyi hicbir servis yapamaz. Yeterince bilginiz var, eminim el aletlerinizde vardir. Fazladan bir caki alirsiniz.
Fotografli sekilde bir yerlerde anlatmislardi, isterseniz linkini sizin icin bulabilirim.
Herseyi kendiniz yapin, servise ancak cok gerektiginde bulasin.
Kanada'da bu motorlar boyle satiliyor.
Servis yok. Satin alan kisi motorda herseyi kendi yapiyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)