Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4881

    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    rx3
    KKmoon Egzoz Boru Üstbilgi Isı Wrap Dayanıklı İniş Borusu 10 Paslanmaz Çelik Kravatlar için 5 m x 5 cm Araba Motosiklet aksesuar ve Parçaları
    http://s.aliexpress.com/NBNraqay
    (from AliExpress Android) bu ürünle egzozu vidalı ek yerine kadar sardım. Eldivensiz yapmayın kaşındırıyor. Ön çamurluğa ek yapmaya çalıştık uygun bir parça bulamadığımızdan olmadı. Kaynakla egzoz üzerinde sabit bir oksijen sensörü koruması yaptık. Sargıyı ayağıma gelen ısı azalsın diye yaptım aslında . İlginç bir şekilde öğlen sıcağında herzamanki gezinti istikametlerimde hiç hareret iki çizgiyi aşmadı. Yerinde fan açana kadar çalıştırdım rutinden uzun sürede fan açtı. Kısa sürede de kapadı. Gidişinde bir değişim hissedemedim.Foto yüklemeye çalışacağım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

    20170715_154836.jpg
    20170715_154852.jpg
    20170715_154906.jpg
    20170715_161814.jpg
    bursalıali bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4882
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Bayramdan sonra Çarşamba günü akşam üzeri uzun sayılabilecek (toplam yaklaşık 1700 km) gezim için Adana'dan yola çıktım. İlk hedef Mersin soğucak yaylasıydı. Gece yatıp sabah saat tam 6'da Manavgata (manavgat motosiklet festivali) gitmek üzere yola çıktım. Sağucak Manavgat arası yaklaşık 425 km.

    Yolda Anamur kalesi:







    Cefakar Motorum:


    Manavgat festival alanında çadırım, motorum ve devriye gezen atlı Jandarmalar. Atlar dev boyutlardaydı!









    Cumartesi sabah yola çıkıp Antalyadaki kardeşimin evine gittim. 3 gün orada misafir olduktan sonra, salı sabahı kardeşimle birlikte Burdur ili yeşilova ilçesinde bulunan Salda gölüne gidip 2 gün bir bugalovda kaldık. Görülmesi gereken bir yer Salda gölü.





    Salda Gölünde Maldivler diye bilinen yer.




    Salda gölünün etrafını dönerken güzel manzaralar vardı:





    Bizimle Salda da buluşan teyze oglu ve eşi


    Saldada kaldığımız bungalov.







    Gölün uzaktan görünüşü.



    Oradan da Eğirdir motosiklet festivaline katılmak üzere perşembe sabah Egirdire yola çıktık. Eğirdir merkezdeki 800 yıllık cami.



    Eğirdir festival alanı. Göl tarafı







    Pazar sabahı kahvaltıdan sonra eğirdirden ayrıldık. Kardeşim Antalyaya; ben de Niğdeye annemin yanına gittim. 3 gün orada kaldıktan sonra Adana'ya döndüm.

    Çok şükür hiç sıkıntısız bir gezi oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------

    Yolculuk toplam 15 gün sürdü. Kala kala gezdim. Gezerken keyif aldım ve dinlendim. Hızım genellikle yoluna göre değişmekle birlikte 100 km'nin hep altında oldu. 110 km'yi geçmedim. 250-300 km de bir benzin aldım. Yakıt ortalamam 3.1--3.5 lt/100 km arasında değişti.
    Hedef_Turan, bursalıali, RoDida ve 4 diğerleri bunu beğendiler..
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  3. #4883
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Alıntı odo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KKmoon Egzoz Boru Üstbilgi Isı Wrap Dayanıklı İniş Borusu 10 Paslanmaz Çelik Kravatlar için 5 m x 5 cm Araba Motosiklet aksesuar ve Parçaları
    http://s.aliexpress.com/NBNraqay
    (from AliExpress Android) bu ürünle egzozu vidalı ek yerine kadar sardım. Eldivensiz yapmayın kaşındırıyor. Ön çamurluğa ek yapmaya çalıştık uygun bir parça bulamadığımızdan olmadı. Kaynakla egzoz üzerinde sabit bir oksijen sensörü koruması yaptık. Sargıyı ayağıma gelen ısı azalsın diye yaptım aslında . İlginç bir şekilde öğlen sıcağında herzamanki gezinti istikametlerimde hiç hareret iki çizgiyi aşmadı. Yerinde fan açana kadar çalıştırdım rutinden uzun sürede fan açtı. Kısa sürede de kapadı. Gidişinde bir değişim hissedemedim.Foto yüklemeye çalışacağım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

    20170715_154836.jpg
    20170715_154852.jpg
    20170715_154906.jpg
    20170715_161814.jpg
    Bu ürünü bende inceledim fakat uzun zaman kullanımda egzoz için oksit veya paslanma yaparmı diye çekindim doğrusu. Ayrıca artçı basamağına düşük hızarda çok ısı geliyor buna öncelikli bir çözüm arıyorum.
    bursalıali ve gokangunes bunu beğendiler.
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO

  4. #4884
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Veyis Hocam,yüreğine,kamerana,EVO na,bileğine sağlık. Ne güzel etmişsin. 07 temmuz 1975 Eğridir Dağ
    Komando Okulu acemi birliğine teslim olduğum tarih. 30 ekim 1975 Eğidir'den trene bindirilip Bolu Komando
    Tugayına usta birliğine postalandığımız tarih. Şaka gibi. 42 yıl. Dile kolay geliyor. Egridir'de askerlik yapan ben miydim? Akşam oldu hüzünlendim ben yine. Hocam ne güzel gezmişsin. Ne güzel paylaşmışsın. Tekrar sağolasın. Yaklaşık 12 gündür Çeşme Çiflikköy'de tatile devam. Nasib olursa ağustos sonları gibi Bursa. Bütün arkadaşlarıma kardeşlerime selamlar.
    Hedef_Turan, Naci63, KALDERA ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #4885
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Veyis Hocam,yüreğine,kamerana,EVO na,bileğine sağlık. Ne güzel etmişsin. 07 temmuz 1975 Eğridir Dağ
    Komando Okulu acemi birliğine teslim olduğum tarih. 30 ekim 1975 Eğidir'den trene bindirilip Bolu Komando
    Tugayına usta birliğine postalandığımız tarih. Şaka gibi. 42 yıl. Dile kolay geliyor. Egridir'de askerlik yapan ben miydim? Akşam oldu hüzünlendim ben yine. Hocam ne güzel gezmişsin. Ne güzel paylaşmışsın. Tekrar sağolasın. Yaklaşık 12 gündür Çeşme Çiflikköy'de tatile devam. Nasib olursa ağustos sonları gibi Bursa. Bütün arkadaşlarıma kardeşlerime selamlar.
    Ali hocam teşekkürler. Bilseydim askerliğini orada yaptığını, festival alanından görüldüğü kadarıyla komando okulunun da fotolarını çekerdim. Selamlar.
    bursalıali bunu beğendi.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  6. #4886
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    güzel paylaşım veyis hocam.
    veyis hocamla manavgat festivalinde karşılaştık.
    bursalıali ve Naci63 bunu beğendiler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  7. #4887
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Selamlar;

    Bu ısı kalkanı sorunu benimde var..

    Şu şekil bir ürünü kullanan deneyen fikri olan varmıdır...

    naci hocam doğaya kaçmak gibisi yok..ne güzel olmuş..
    Naci63 ve bursalıali bunu beğendiler.

  8. #4888
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel paylaşım veyis hocam.
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...naci hocam doğaya kaçmak gibisi yok..ne güzel olmuş..
    Teşekkür ederim arkadaşlar.
    bursalıali bunu beğendi.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  9. #4889

    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    rx3
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar;

    Bu ısı kalkanı sorunu benimde var..

    Şu şekil bir ürünü kullanan deneyen fikri olan varmıdır...

    naci hocam doğaya kaçmak gibisi yok..ne güzel olmuş..
    Aynı ürün benim sepette duruyor hala. Sargı ile bunun arasında kalmıştım. Sargının daha iyi olduğunu düşünüyorum. Yoldan geldikten sonra sargıya dokuna biliyorsun. Isıyı izole ediyor. Manifoltda ki ısı artışı egzozdan gazların çıkışını rahatlatıyormuş aynı zamanda. Benim sargı susturucu kısmına kadar değil zaten manifoldun yarısına kadar. Motor daha geç ısınıyor daha geç ve kısa süreli fan açıyor bende. Arka ayakçaya gelen kısımada sargı artı mevcut ısı kalkanının uzatılması düşüncesi oluştu bende. Zira kimi artcı alsam ayakkabısını yakmasın diye uyarıyorum.
    bursalıali ve mitmuallim bunu beğendiler.

  10. #4890
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı odo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı ürün benim sepette duruyor hala. Sargı ile bunun arasında kalmıştım. Sargının daha iyi olduğunu düşünüyorum. Yoldan geldikten sonra sargıya dokuna biliyorsun. Isıyı izole ediyor. Manifoltda ki ısı artışı egzozdan gazların çıkışını rahatlatıyormuş aynı zamanda. Benim sargı susturucu kısmına kadar değil zaten manifoldun yarısına kadar. Motor daha geç ısınıyor daha geç ve kısa süreli fan açıyor bende. Arka ayakçaya gelen kısımada sargı artı mevcut ısı kalkanının uzatılması düşüncesi oluştu bende. Zira kimi artcı alsam ayakkabısını yakmasın diye uyarıyorum.
    Alttaki fotoda arkadaş motoruna bu sargıyı uygulamış..




    son durumu nasıldır..kalıcı olmuşmudur,memnunmudur..?

    Sargı ürünün modelindenmidir bilemem ama zayıf yada özensiz sarılmış gibi duruyor...

    Sargının üzerine çok geniş vidasız kelepçelerden takılmış olsaydı belki daha şık ve kalıcı olabilir..
    bursalıali bunu beğendi.

  11. #4891
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı odo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı ürün benim sepette duruyor hala. Sargı ile bunun arasında kalmıştım. Sargının daha iyi olduğunu düşünüyorum. Yoldan geldikten sonra sargıya dokuna biliyorsun. Isıyı izole ediyor. Manifoltda ki ısı artışı egzozdan gazların çıkışını rahatlatıyormuş aynı zamanda. Benim sargı susturucu kısmına kadar değil zaten manifoldun yarısına kadar. Motor daha geç ısınıyor daha geç ve kısa süreli fan açıyor bende. Arka ayakçaya gelen kısımada sargı artı mevcut ısı kalkanının uzatılması düşüncesi oluştu bende. Zira kimi artcı alsam ayakkabısını yakmasın diye uyarıyorum.
    Yalnız burada bir terslik var gibi? Tam olarak teknik bilgiye sahip değilim, fakat ısıyı izole ediyor demişsiniz, ama sizin bacağınız için izole ediyor, ya gereği kadar soğuyamayan egsoz ne olacak. Egsoz un daha geç soğuması, motor bloğunun da daha geç soğuması, ya da daha çok ısınmasına yol açmayacak mı? Sargı yapacak arkadaşlara tavsiyem bence, komle değil, mümkün olduğunca sadece bacak hizasına yapmaları.
    İşin tekniğini bilen anlatırsa daha sağlıklı olur.
    kdiner ve bursalıali bunu beğendiler.

  12. #4892
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alttaki fotoda arkadaş motoruna bu sargıyı uygulamış..

    https://scontent.fada1-8.fna.fbcdn.n...28&oe=59BD4394


    son durumu nasıldır..kalıcı olmuşmudur,memnunmudur..?

    Sargı ürünün modelindenmidir bilemem ama zayıf yada özensiz sarılmış gibi duruyor...

    Sargının üzerine çok geniş vidasız kelepçelerden takılmış olsaydı belki daha şık ve kalıcı olabilir..
    bu arkadaşın sonradan fazla hararet nedeniyle bu sargıyı söktüğünü hatırlıyorum..
    Isı sorunu artçı için daha önemli binenler ekzosun yükselen kısmından negatif etkileniyorlar genelde..
    vesselam..
    Hedef_Turan ve bursalıali bunu beğendiler.
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  13. #4893

    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    rx3
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...z-sargisi.html

    Linkdeki başlıkta farklı görüşler mevcut. Benim sargı motor bloğundan egzoz ek yerine kadar sarılı. Mersin gülnardayım bölge oldukça sıcak. Alet önceki haline göre daha geç fan açıyor ve kısa sürede kapıyor. İş ev arasında daha önce dönüşte fan açarken artık açmıyor. Yaklaşık 2.5 km mesafe iş dönüşünün %70i yokuş kalanı düz.Birde iki gündür hastaneye 500 metre kala hala tek çizgide oluyor . Önceki haftalarda evden 500 metre uzklaşmadan iki çizgiye varıyordu. Manifoldun yarısının sarılması bir denge yaratmış olabilir bilemiyorum. Birde egsozun sesinde tatlı bir değişiklik hissediyorum daha lineer. Kuruntuda olabilir tabi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

    Bir türlü fotoların linkini yükleyemedim.
    https://imageshack.us/my/images

    https://imageshack.us/i/pmEhJQFCj

    https://imageshack.us/i/po9yQ1AZj

    https://imageshack.us/i/pokuHhNbj

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

    Bir türlü fotoların linkini yükleyemedim. Bakalım şimdi olacakmı.
    https://imageshack.us/my/images

    https://imageshack.us/i/pmEhJQFCj

    https://imageshack.us/i/po9yQ1AZj

    https://imageshack.us/i/pokuHhNbj
    Hedef_Turan ve bursalıali bunu beğendiler.

  14. #4894
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Bu sıcak olayı ile ilk Hyosung aldığımda tanıştım. Daha sonra Xj6F kullanırken bu şikayetim arttı en son R1 aldığımda doruklara ulaştı hep bu sorun kafamı kurcaladı. Bu sargı olayını ilk baştan beridir düşünüyorum alıp uygulamak hiç kısmet olmadı daha önce okuduğum bir yazıda bu sargının yağmurda vs. ıslandığında egzozun bir şekilde çabuk çürümesine yol açtığından bahsediyordu.Ben artık alıştım ama Evo'daki artçıya gelen ısı gerçekten aşırı ön taraf değilde arka tarafa nasıl bir çözüm bulurum diye düşünüyorum. Bu arada haftaya Aydın tarafına gitmeyi düşünüyorum oraya vardığımda kısmetse ilk bakımı gelmiş olacak fabrikada ilk bakımını yaptırabilirmiyim acaba bilgisi olan varmı.
    bursalıali bunu beğendi.
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO

  15. #4895

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Arkadaşlar bajaj ns200 ile rx3i arasinda kaldim.sizce rx3i alsam pişman olurmuyum.yorumlardan anladigim kadariyla firma ve servis ürünün arkasinda durmuyor.
    Tavsiyenizi alabilirmiyim.
    Not: daha önceden varedero 1000 kullandim 2 yil 7 senedir motoro elimibsurmuyorum.
    bursalıali bunu beğendi.

  16. #4896
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Alıntı kaplan66 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bajaj ns200 ile rx3i arasinda kaldim.sizce rx3i alsam pişman olurmuyum.yorumlardan anladigim kadariyla firma ve servis ürünün arkasinda durmuyor.
    Tavsiyenizi alabilirmiyim.
    Not: daha önceden varedero 1000 kullandim 2 yil 7 senedir motoro elimibsurmuyorum.
    Öncelikle hoşgeldin sorduğun soru çok kapsamlı ama sana şunu söyleyebilirim bir vakit Gt250R almaya niyetlendim internetten biraz araştırdım eksileri vardı artıları vardı ama kime sorsam bulaşma diyordu, gittim sıfır aldım ve 8bin km hiç sorunsuz kullandım üzerinde hiç oynama yapmadım.Ama internete bakarsan onlarca mesaj görürsün alma, bulaşma diye.Daha sonra Yamaha ile ufak bir kaza yaptım parça temin edemedim ve 2 ay gibi beklemek zorunda kaldım. Yani olay şu imkanım varsa ikisinide kullan hangisi hoşuna gidiyorsa sesi sana hoş geliyorsa onu al bende almadan önce bayi pulsar al diye tutturdu ayrıca internette gene Evo hakkında onlarca iyi kötü mesaj vardı ve ben gene aklımdakini aldım ve maaşallah bir sıkıntım yok.Tavsiye ederim ama pişman olurmusun orası motoru sıfırmı alacaksın ikinci elmi alacaksın vs. gibi bazı noktalara dayanıyor.
    bursalıali bunu beğendi.
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO

  17. #4897
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Alıntı kaplan66 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bajaj ns200 ile rx3i arasinda kaldim.sizce rx3i alsam pişman olurmuyum.yorumlardan anladigim kadariyla firma ve servis ürünün arkasinda durmuyor.
    Tavsiyenizi alabilirmiyim.
    Not: daha önceden varedero 1000 kullandim 2 yil 7 senedir motoro elimibsurmuyorum.
    aynı duyguları 1,5 yıl önce bende yaşadım,tarzları birbirinden çok farklı, firma ve servis (izmit) olarak bajaj, akıl ve duygu olrak rx3 arasında gidip gelirken rx de karar kıldım.10.000 km yi devirdim,servis (izmit) negatif firma (UMA) 10 numara ,yaşadığım stop sorunu ilk günler canımı sıksada sonrasında keyif ve rahat bir şekilde kullandığım 10.000 kmlik rx deneyimime göre rx derim ..

    iyi düşün pişman olacağın kararı verme .. kararın ne olrsa olsun 2 teker mutluluğun daim olsun..
    vesselam..
    bursalıali ve msaltin bunu beğendiler.
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  18. #4898

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Alıntı mitmuallim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı duyguları 1,5 yıl önce bende yaşadım,tarzları birbirinden çok farklı, firma ve servis (izmit) olarak bajaj, akıl ve duygu olrak rx3 arasında gidip gelirken rx de karar kıldım.10.000 km yi devirdim,servis (izmit) negatif firma (UMA) 10 numara ,yaşadığım stop sorunu ilk günler canımı sıksada sonrasında keyif ve rahat bir şekilde kullandığım 10.000 kmlik rx deneyimime göre rx derim ..

    iyi düşün pişman olacağın kararı verme .. kararın ne olrsa olsun 2 teker mutluluğun daim olsun..
    vesselam..
    Peki stop sorununuzu çözebildinizmi.

    Ankarada rx3 evo kullanan arakadas varmi hangi servis daha iyi acaba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

    Alıntı Hedef_Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hoşgeldin sorduğun soru çok kapsamlı ama sana şunu söyleyebilirim bir vakit Gt250R almaya niyetlendim internetten biraz araştırdım eksileri vardı artıları vardı ama kime sorsam bulaşma diyordu, gittim sıfır aldım ve 8bin km hiç sorunsuz kullandım üzerinde hiç oynama yapmadım.Ama internete bakarsan onlarca mesaj görürsün alma, bulaşma diye.Daha sonra Yamaha ile ufak bir kaza yaptım parça temin edemedim ve 2 ay gibi beklemek zorunda kaldım. Yani olay şu imkanım varsa ikisinide kullan hangisi hoşuna gidiyorsa sesi sana hoş geliyorsa onu al bende almadan önce bayi pulsar al diye tutturdu ayrıca internette gene Evo hakkında onlarca iyi kötü mesaj vardı ve ben gene aklımdakini aldım ve maaşallah bir sıkıntım yok.Tavsiye ederim ama pişman olurmusun orası motoru sıfırmı alacaksın ikinci elmi alacaksın vs. gibi bazı noktalara dayanıyor.
    Aslinda dediginizi yaptim ankarada bayileri gezdim.Sürme degil ama üzerlerine binme imkanim oldu beni durusuyla rx3i evo cezbetti.
    2. Ele sicak bakmiyorum pek.Aklima takilan stop etme sorunu yasarmiyim birde 2.el satislarina baktigimda en fazla km yapan 5000 alan 1000-2000 -3000 km sonra satiyor.hani aklimdan gecirmiyor degilim niye bu kadar dusuk kmlerde nie satiyorlar diye
    bursalıali ve Hedef_Turan bunu beğendiler.

  19. #4899
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Alıntı kaplan66 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki stop sorununuzu çözebildinizmi.

    Ankarada rx3 evo kullanan arakadas varmi hangi servis daha iyi acaba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------


    Aslinda dediginizi yaptim ankarada bayileri gezdim.Sürme degil ama üzerlerine binme imkanim oldu beni durusuyla rx3i evo cezbetti.
    2. Ele sicak bakmiyorum pek.Aklima takilan stop etme sorunu yasarmiyim birde 2.el satislarina baktigimda en fazla km yapan 5000 alan 1000-2000 -3000 km sonra satiyor.hani aklimdan gecirmiyor degilim niye bu kadar dusuk kmlerde nie satiyorlar diye
    Bana öyle geliyorki 250cc başlangıç veya geçiş motoru olarak cüssesine kapılıp alan arkadaşların genellikle hevesleri geçiyor ve motor yetmemeye başlıyor ve motorları satıyorlar.Evet bazı motorlarda sorun çıktı ama bir çoğu çözüldü burada defalarca yazıldı çizildi zaten ama bu motoru alanlar içinde daha önce büyük motor kullanmış ve hem şehir içinde hemde şehir dışı sürüşlerde max. 250cc'nin mantıklı olduğunu kavramış arkadaşlar motordan gayet memnun bende onlardan biriyim tabi bu şahsi düşücem ama az çok bu konuyuda incelediğinde bu sonuca ulaşabilirsin.Her marka motor arıza yapar yeterki dağıtıcı ve servisler arkasında dursun sonuçta bunlar birer makine.
    bursalıali bunu beğendi.
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO

  20. #4900
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Düm motoruma 10.000 bakımını yaptırdım. Sübap ayarları 6000 km de iken yapılmıştı. Kontrol edildi ve aynı, değişmemiş. Ama bence biraz yüksek çünkü bariz sübap sesi var. Ben çinden sübap ayarı için sentil satın almıştım. Ustanın elindeki sentile göre daha ince. Usta bu yanlış dedi. Daha sonra bir yedek parça satıcısı arkadaşımın dükkanında dijital kumpasla ölçtük, benim sentiller doğruymuş. Demek ki ustanınkiler yanlış. Ancak usta kabul etmiyor bunu. Bu nedenle sübaplar biraz sesli çalışıyor.

    Sübap ayarlarına hiç dokunmadık ayarı kaçmasın diye. Bunun dışında yağ değişti ve tüm vida somunlar sıkıldı. Pek bir gevşeme yoktu somunlarda. Yalnızca eksoz manifolt flanşının bir somunu biraz gevşemiş. Onu da sıktı. Hava filtresini, yağ filtrelerini temizledi. Motorumun zincirini götürdüğüm gazla temizledi ve ön fren balatasını çıkarıp temizledi. Freni sıkınca balatadan biraz titreşim hissediyordum. En sonunda da motoru yıkayıp teslim etti. Adana Cem motora ve servisine, özellikle de gösterdiği ihtimam nedeniyle Volkan ustaya teşekkür ediyorum.
    bursalıali bunu beğendi.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)