Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4621
    msaltin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yeni yol arkadaşını arıyor :)
    Merhaba Arkadaşlar,

    Aşağıdaki fotoğrafta görüleceği ve bazılarınızın daha önce de gördüğü gibi RX3 alemindeki en çirkin top case sahibi sanırım benim Aslında motorun önceki sahibi ciddi bir hacim artışı sağlamış bu revizyonla ancak görüntü çok çirkin bana kalırsa. Bu sebeple yine aşağıda fotoğrafı olan Maxem SL-40 almayı düşünüyorum biraz köşeli gibi olduğu için ama hiç görmedim etrafımda bu çantadan. Kullanan, bilen, fikri olan var mıdır? İkinci kask gibi bir beklentim de olmayacak, en azından şimdilik.

    Selam ve saygılarımla.




    bursalıali bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4622

    Üyelik
    13 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Herkese iyi geceler dilerim, yurtdışından mont almaya heveslendik Ürün linki : https://www.revzilla.com/motorcycle/icon-overlord-textile-jacket.Ürün hakkında düşünceleriniz nelerdir? Cevaplayan cavaplamayan herkese teşekürler.Tekeriniz düz bassın dostlar!
    bursalıali bunu beğendi.

  3. #4623
    mezarkabulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR 350 SPT ENDURO
    MONDİAL YETKİLİLERİ İLE SİZLERDEN GELEN TEMEL SORULAR VE SORUNLAR ÜZERİNE RÖPORTAJ NİTELİĞİNDE DETAYLI BİR GÖRÜŞME YAPTIM.
    ( ALDIĞIM CEVAPLARI AYNEN PAYLAŞIYORUM ! )



    (MONDİAL YETKİLİLERİNİN BU GÖRÜŞMEYİ PAYLAŞACAĞIMDAN HABERLERİ VAR AYRICA SİZLERİN FİKİRLERİNİ DE BURADAN TAKİP EDECEKLER)

    Öncelikle , Oğlumun hastalanmasından ötürü görüşmenin detaylarını yazmakta geciktiğim için özür dilerim.

    1.GÖRÜŞME KONUSU: SERVİSLERİN GARANTİ KAPSAMINDA RX3 EVO’ DA ÇIKAN SORUNLARI YİNE GARANTİ KAPSAMINDA ÇÖZMEKTE ‘’ÇABALAMA İLE ÇARIK YIRTILIR.’’ ATASÖZÜNÜ HATIRLATIR NİSPETTE GÖNÜLSÜZ DAVRANMALARI VE KULLANICI HATASI DİYEREK İŞİ ÜCRETE DÖKMELERİ VE DİĞER OLASI SERVİS SORUNLARI BAĞLAMINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ?

    A- YETKİLİ GÖRÜŞÜ NAKLEN: Hocam, biz Şirket olarak müşterilerimizin doktor ya da işsiz olup olmadığını önemsememeksizin tüm öneri ve şikayetlerini dinliyor, okuyor ve önemsiyoruz. Şikayet ve önerileri değerlendirerek daha iyiye ulaşabilmek adına harekete geçiyoruz. Servis sorunlarının farkındayız ; bu anlamda ilk olarak yedek parça stoklarımızı genişlettik. Sizlerinde vasıtası ile şunu rahatlıkla söyleyebiliriz ‘ Müşterilerimiz servisler ile garanti kapsamında ya da farklı bir konu anlamında bir sorun yaşarlar ise o servise gitmeden önce ya da tekrar gitmeden önce servisin adı ve adresini alsınlar ve MONDİAL WEB SİTEMİZDEKİ müşteri hizmetleri numaramızdan ya da yazılı iletişim sayfamızdan bize ulaşsınlar. Bizde o servisi müşterimiz adına arayalım ve gerekenleri yapmaları noktasında o servis ile görüşelim.








    B) ŞAHSİ GÖRÜŞÜM: MONDİAL’in yukarda sunduğu çözüm beni etkilemedi değil. Umarım lafta kalmaz ki bana kalmazmış gibi geldi. Ayrıca 2004 yılından bu yana 250cc gezi motorları ile güzel Türkiye’mizi karış karış seyehat eden biri olarak şunları söyleyebilirim. Çin menşeili tüm motorlara eleştirel yaklaşırım ve sadece beni 2000km’lik yaz seyehatlerim esnasında mutlu eden ve asla yolda bırakmayan motorları sonuna kadar savunurum. Çünkü ona yakın 250cc motor ile uzun yol seyehatlerim sırasında yolda kalmanın bir yıl hayali kurulmuş büyük seyehati nasıl sabote ettiğini ve seyyahın pisikolojik durumunu iyi bilirim; şayet seyehat ettiğiniz motor sizi üzmeden ufak sıyrıklarla tekrar eve getirdi ise bu seyehatten aldığınız enerji size bir kış boyunca yetecektir. Lafı uzatmadan görüşmelerim hasebi ile MONDİAL’e olan bakış açım iki gömlek daha iyileşti .Hatta içimde sıfır bir mondial EVO alma isteğide oluşmadı değil; ancak şu an ki motorumdan hayli memnunum .

    2.GÖRÜŞME KONUSU: MONDİAL EVO’LAR İÇİN KRONİK STOP ETME VB. SORUNLARI OLDUĞU BİR GRUP KULLANICI TARAFINDAN SÖYLENMESİ VE EVO ALMA NİYETİNDE OLAN İNSANLARIN KAFALARINI KURCALAYAN BU SORUNUN İDDA EDİLDİĞİ GİBİ FABRİKASYON OLUP OLMADIĞI HUSUSUNDA NELER SÖYLEMEK İSTERSİNİZ?
    A) YETKİLİ GÖRÜŞÜ NAKLEN: Hocam, Markamızın RX3 modeli firmamızın duruşu ve gelişimi cihetinde çok önemli . Bu gün Japon markalarında dahi küçük çaplı sorunlar çıkabiliyor. Stop etme , oksijen sensörü hatası gibi şikayetlerden haberdarız ancak bu sorunlar motorsiklette motor bloğu ya da şanzuman gibi baş ağrıtacak çözülmesi zor maliyetli sorunlar değil kaldı ki stop etme sorunu servislerde küçük müdehaleler sonucunda çözülebiliyor ; ancak bu fabrikasyon kronik bir sorundur demiyoruz MONDİAL RX3 EVO’nun kronik çözümsüz bir sorunu yoktur heleki fabrikasyon bir sorun bulunmamaktadır, olursa da garanti kapsamında yapılmaktadır.
    MONDİAL olarak gelen mailler parelelinde ciddi kapsamlarda araştırmalara giriyoruz sizinde ilettiğiniz bu sorunları önceden araştırdık ve anketlerde şu tespitlerde bulunduk. Stop etme ya da motor sorunları daha çok EVO’nun seyehat amacının dışında racing motor hızı beklentisi olan , hararet göstergesini pek takip etmeyen ve motoru aşırı devirsiz kullanan 20-28 yaş aralığında daha çok görülüyor takdir edersiniz ki bu kullanıcı hatalarına Japon motorları dahi bir yere kadar dayanabilir; fakat buna karşın 30 yaş ve üzeri kullanıcılarımız harareti kontrol ediyor, yolda ENDURO SEYEHAT amacına uygun devirli kullandıklarından mütevellit EVO’larında pek sorun yaşamıyorlar.
    İKİ FARKLI KULLANICIYI SOMUTLAŞTIRALIM 



    B) ŞAHSİ GÖRÜŞÜM: Kronik sorunlar Japonya’nın TİTANİĞİ olan Toyota’da dahi yaşandı. Özellikle çin meşeili bir çok motorsiklet markasınında kronik sorunlarının tecrübelerime dayanarak olduğunu gördüm ; ancak bu kronik sorunlarında yine hırçın motorsiklet kullanan kullanıclar tarafından yaşandığına da şahit oldum ya da forumları inceleyin her modelin ağırlık şikayetlerinin tek bir noktada kronikleştiğini görürsünüz. Kronik sorunlar motor bloğu, şanzuman, piston vb. olmadığı sürece çok önemli sayılmazlar.
    ÖRNEKLERİM: (Etik olmayacağı için marka vermeyeceğim)
    1-X markanın falanca modelinde kronik şanzuman yeme sorunu var.
    2-Y markanın falanca modelinde sürekli konjüktör yakma sorunu var.
    3-Z markanın falanca modelinde buji başı çatlatma sorunu var.
    4-Q markanın falanca modelinde enjeksiyon ve sensör sorunu var.
    5-Var oğlu varrr 

    Kronik sorunlar her insanın vucudunda doğal olarak bulunan kanser hücreleri gibidir kimi insanda vucutlarını kullanış özensizliğine bağlı açığa cıkar kimi vucuduna iyi bakan insanlarda ise ortaya çıkmaz. Motorsikletlerde de hal böyledir; anladığım kadarı ile RX^3 EVO’da desturlu kullanıcıda çok nadiren yaşanır iken, apaçi kullanıcıda sıklık ile yaşanıyor.
    (NACİ ABİ sen ne düşünüyorsun ? Saygı ve hürmetlerim ile..)

    3.GÖRÜŞME KONUSU: FORUMLARDA GEZEN ŞU EFSANE ‘’RX3 EVO 2015 MODELLERİ SORUNLUYDU, 2016 MODELİNDE BU SORUNLAR GİDERİLDİ .‘’ ACABA FORUM EFSANESİ Mİ ?

    A-YETKİLİ GÖRÜŞÜ NAKLEN: Hocam, Şunun hakikaten arkasındayız ve arkadaşlara bu şekilde iletin lütfen. RX3 EVO’nun 2015 modelide 2016 modelide kullanıcı bilinçsiz sürüşü dışında fabrikasyon bir arızası olmayan modellerdir . Yani 2015 modelimizde çıkan sorunları 2016 modelimiz de düzelttik gibi bir tepit mevzu bahis bile değildir. 2016 modellerimizde ise ekstra aksesuarlar ekledik, ve bir takım tasarımsal ekstralar sunduk. Şunu gönülden söylüyorum müşterilerimiz 2015 modelleri gönül rahatlığı ile alsınlar, kullansınlar, mutlu seyehatlerde bulunsunlar hatta uzun yol gezilerinde derledikleri gezi fotoğraflarını ya da vidyolarını MONDİAL’in web sitesinde bizlere gönderip paylaşsınlar.

    ÖRNEK:


    B-ŞAHSİ GÖRÜŞÜM: Özelikle gezi yapan arkadaşlar vidyolarını mondial’in sitesinde paylaşsınlar. Bundan memnun oluruz ifadesi benim çok hoşuma gitti. Hatta Sizlere örnek bir link veriyorum

    http://mondialmotor.com.tr/videolar.aspx

    Teknik mevzuları kullanıcı ağabeylerimiz daha iyi açıklarlar benim yaptığım şey işin röportaj kısmı tabi bu konuda da mütevazi olamayacağım  Vedat MİLOR gibi tadıp yıldız verme kısmınıdı yaparak sizlerle bir süre sonra hem videolu hem de fotoğraflı paylaşmayı da içimden geçirmiyor değilim; ancak şimdilik kullandığım Motorumdan çok memnunum iki yılı aşkındır seyehat ediyorum.


    3.GÖRÜŞME KONUSU: RX3 MODELİNİN 2017 MODELİ GELECEK Mİ ? GELECEK İSE NE GİBİ DEĞİŞİKLİKLER OLACAK ?
    A) YETKİLİ GÖRÜŞÜ NAKLEN: Bu konuda net bir şey söylemem doğru değil ; fakat şunu söyleyebilirim : 2015 ve 2016 modellerimiz de küçük ayrıntılar dışında birbirinin muadili değil emsallerdir. Bu anlamda farz-ı misal 2017 model de gelecek olsa Müşterilerimizde ‘‘Aman efendim ben RX3 EVO hayalime bir yıl gen vurayım da belki 2017 model çıkar onu alırım.’’ gibi hayatı geciktirici fikirler oluşmasın. Sadece alsınlar amaca uygun hararet yaptırmadan devirli ve bakımlı sürsünler. inanın cok memnun kalacaklardır EVO onları gerek görüntüsü ile gerek performansı ile mutlu edecektir.
    2016 EVO’ da ki değişiklikler:

    Diğer bir husus ise 2015 ve 2016 modellerde ülke çapında ciddi bir stogumuz mevcut satılmaya da devam edilecektir.


    B) ŞAHSİ GÖRÜŞÜM: Bir markanın falanca modelinin tutulup tutulmadığını arz talep eğrisi belirler. Bu bağlamda markanın falanca modeli ortalama 5 – 7 yıl arasında mekanik teknik değişikliğe gider. 1 – 4 yıl arasında ise makyaj ,donanım ve opsiyon değişikliğinde seyrederler. Çok nadir durumlarda ise örneğin sevilen bir modelin küçükte olsa birkaç hususunda şikayet sağanağı varsa modeli toplatmak markanın dış perdesini kırıştıracağından mütevellit 1 yıl içinde değişikliğe giderler ;ancak bu istisnaları karalamaz.
    Unutmayın teknikte fazla değişim demek,servislere verilmesi gereken fazladan seminerler demektir 

    3.GÖRÜŞME KONUSU: EVO’NUN ALICI PORTFÖYÜNDE DOKTORDA VAR ASGARİ ÜCRETLE ÇALIŞANDA VAR; FAKAT SKALA OLARAK MALUM ORTA DİREK DİYE TABİR ETTİĞİMİZ MEMUR AĞIRLIKLI GÜZİDE BİR TOPLULUK VE HALİ İLE FİYATLARIN JAPONLARA DOĞRU GAZ AÇMASINDAN DA ŞİKAYETCİLER BU KONUDA BİR FRENLEME YAPMAYI DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ  ?
    A) YETKİLİ GÖRÜŞÜ NAKLEN: Hocam, artan dolar fiyatları ve piyasanın ani yükseli malum ortada. Biz Mondial Olarak tüm modellerimizde kar oranlarımızı minimuma çekmeye çalışıyoruz. Tabi yinede bu önerileriniz için size teşekkür ederiz elimizden geldiğince fiyat artışlarımızı minimize etme anlayışı ile stratejilerimizi belirleme eğilimindeyiz. MONDİAL olarak bir çok konuda müşterilerimizi dikkate aldığımız gibi bu konuda da dikkate almaya devam edeceğimizden şüpheniz olmasın.

    Müşterilerin mondial EVO ‘ları almadan önce test etme ve motoru daha yakından tanıma talepleri konulu yapacağım yeni röpörtajın ilk görüşmesi ardından tekrar sizleri detaylı bir şekilde bilgilendireceğim. RX3 EVO topluluğu ve buluşmaları bu motoru tanımak için ciddi bir fırsat olabilir.


    BAŞKA BİR RÖPORTAJDA GÖRÜŞMEK ÜZERE SEVGİYLE VE GÜVENDE KALIN. FORUM DA Kİ TECRÜBELİ ABİLERİMİZE SAYGILARIMI SUNAR. AKILLARDAKİ SORULARA BİR NEBZE CEVAP VESİLESİ OLABİLDİYSEK MUTLULUK DUYARIM.
    MONDİAL İLE GÖRÜŞMELERİMİZ DEVAM EDECEKTİR...
    hgures, msaltin, bursalıali ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #4624
    hgures - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2011
    Şehir
    Salihli - Manisa
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo
    Değerli arkadaşlar,

    Dün yapılan yazışmaları okuduysanız; benim çalışırken kırmızı motor arıza uyarı ışığımın sönmediğini, Naci Bey'in desteği ile arıza kodunu bulma şeklimizi ama reset konusu açılınca derin bir sessizliğe gömülüşünü vs okumuşsunuzdur. Buraya bir nokta koyalım.

    Bir de bilenler bilir, geçtiğimiz yıl RX3i alanlar anımsayacaktır (hala devam ediyor mu bilmiyorum ama) yeni motosiklet alan garanti kartını UMA'dan Serkan Bey'e maillemesi sonrasında ufak tefek hediyeler alıyordu, dolayısıyla Serkan Bey'in mail adresi hala arşivimdeydi... Buraya da bir nokta koyalım.

    İki noktayı birleştirirsek ben de yaşadıklarımı Serkan Bey'e mail ile ilettim. Kendi konusu olmadığını tahmin ettiğimi ama şirket içinde teknik bir yetkiliye ileterek destek verilmesini sağlayabilirse çok sevineceğimi belirttim...

    Arkadaşlar, 15 dk sonra telefonla arandım. Semih isimli son derece kibar bir beyefendi aradı UMA'dan, aslında sorunun basit bir çözümü olduğunu (muhtemelen reset atacaklar, ah Naci Bey aaaah) anlatsa benim bile yapabileceğimi ama servisde yapılmasının daha doğru olacağını bildirdi, bulunduğum yerde (Salihli) gittiğim servisin ismini öğrenip benimle telefonu kapadıktan sonra onu arayarak ne yapması gerektiğini anlatacağını en ısa süre içerisinde söz konusu servise gitmemin iyi olacağını söyledi...

    Ya açık söyleyeyim inanılmaz etkilendim...

    Sabah iş yoğunluğu bitince birazdan gideceğim, sonuçları da paylaşırım...

    Ama dediğim gibi ciddi şekilde şaşırdığım ve sıradan bir Türk tüketicisi olarak pek alışık olmadığım bir muameleye maruz kalmanın şokundayım.

    Hala bu motosikletler için kafasında soru işareti olanlara ilanen duyurulur...

    Teşekkürler UMA...

  5. #4625

    Üyelik
    13 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı mezarkabulp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MONDİAL YETKİLİLERİ İLE SİZLERDEN GELEN TEMEL SORULAR VE SORUNLAR ÜZERİNE RÖPORTAJ NİTELİĞİNDE DETAYLI BİR GÖRÜŞME YAPTIM.
    ( ALDIĞIM CEVAPLARI AYNEN PAYLAŞIYORUM ! )

    http://i.resimyukle.xyz/LSW53.jpg

    (MONDİAL YETKİLİLERİNİN BU GÖRÜŞMEYİ PAYLAŞACAĞIMDAN HABERLERİ VAR AYRICA SİZLERİN FİKİRLERİNİ DE BURADAN TAKİP EDECEKLER)

    Öncelikle , Oğlumun hastalanmasından ötürü görüşmenin detaylarını yazmakta geciktiğim için özür dilerim.

    1.GÖRÜŞME KONUSU: SERVİSLERİN GARANTİ KAPSAMINDA RX3 EVO’ DA ÇIKAN SORUNLARI YİNE GARANTİ KAPSAMINDA ÇÖZMEKTE ‘’ÇABALAMA İLE ÇARIK YIRTILIR.’’ ATASÖZÜNÜ HATIRLATIR NİSPETTE GÖNÜLSÜZ DAVRANMALARI VE KULLANICI HATASI DİYEREK İŞİ ÜCRETE DÖKMELERİ VE DİĞER OLASI SERVİS SORUNLARI BAĞLAMINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ?

    A- YETKİLİ GÖRÜŞÜ NAKLEN: Hocam, biz Şirket olarak müşterilerimizin doktor ya da işsiz olup olmadığını önemsememeksizin tüm öneri ve şikayetlerini dinliyor, okuyor ve önemsiyoruz. Şikayet ve önerileri değerlendirerek daha iyiye ulaşabilmek adına harekete geçiyoruz. Servis sorunlarının farkındayız ; bu anlamda ilk olarak yedek parça stoklarımızı genişlettik. Sizlerinde vasıtası ile şunu rahatlıkla söyleyebiliriz ‘ Müşterilerimiz servisler ile garanti kapsamında ya da farklı bir konu anlamında bir sorun yaşarlar ise o servise gitmeden önce ya da tekrar gitmeden önce servisin adı ve adresini alsınlar ve MONDİAL WEB SİTEMİZDEKİ müşteri hizmetleri numaramızdan ya da yazılı iletişim sayfamızdan bize ulaşsınlar. Bizde o servisi müşterimiz adına arayalım ve gerekenleri yapmaları noktasında o servis ile görüşelim.

    http://i.resimyukle.xyz/BGHbB.jpg

    http://i.resimyukle.xyz/2I39a.jpg




    B) ŞAHSİ GÖRÜŞÜM: MONDİAL’in yukarda sunduğu çözüm beni etkilemedi değil. Umarım lafta kalmaz ki bana kalmazmış gibi geldi. Ayrıca 2004 yılından bu yana 250cc gezi motorları ile güzel Türkiye’mizi karış karış seyehat eden biri olarak şunları söyleyebilirim. Çin menşeili tüm motorlara eleştirel yaklaşırım ve sadece beni 2000km’lik yaz seyehatlerim esnasında mutlu eden ve asla yolda bırakmayan motorları sonuna kadar savunurum. Çünkü ona yakın 250cc motor ile uzun yol seyehatlerim sırasında yolda kalmanın bir yıl hayali kurulmuş büyük seyehati nasıl sabote ettiğini ve seyyahın pisikolojik durumunu iyi bilirim; şayet seyehat ettiğiniz motor sizi üzmeden ufak sıyrıklarla tekrar eve getirdi ise bu seyehatten aldığınız enerji size bir kış boyunca yetecektir. Lafı uzatmadan görüşmelerim hasebi ile MONDİAL’e olan bakış açım iki gömlek daha iyileşti .Hatta içimde sıfır bir mondial EVO alma isteğide oluşmadı değil; ancak şu an ki motorumdan hayli memnunum .

    2.GÖRÜŞME KONUSU: MONDİAL EVO’LAR İÇİN KRONİK STOP ETME VB. SORUNLARI OLDUĞU BİR GRUP KULLANICI TARAFINDAN SÖYLENMESİ VE EVO ALMA NİYETİNDE OLAN İNSANLARIN KAFALARINI KURCALAYAN BU SORUNUN İDDA EDİLDİĞİ GİBİ FABRİKASYON OLUP OLMADIĞI HUSUSUNDA NELER SÖYLEMEK İSTERSİNİZ?
    A) YETKİLİ GÖRÜŞÜ NAKLEN: Hocam, Markamızın RX3 modeli firmamızın duruşu ve gelişimi cihetinde çok önemli . Bu gün Japon markalarında dahi küçük çaplı sorunlar çıkabiliyor. Stop etme , oksijen sensörü hatası gibi şikayetlerden haberdarız ancak bu sorunlar motorsiklette motor bloğu ya da şanzuman gibi baş ağrıtacak çözülmesi zor maliyetli sorunlar değil kaldı ki stop etme sorunu servislerde küçük müdehaleler sonucunda çözülebiliyor ; ancak bu fabrikasyon kronik bir sorundur demiyoruz MONDİAL RX3 EVO’nun kronik çözümsüz bir sorunu yoktur heleki fabrikasyon bir sorun bulunmamaktadır, olursa da garanti kapsamında yapılmaktadır.
    MONDİAL olarak gelen mailler parelelinde ciddi kapsamlarda araştırmalara giriyoruz sizinde ilettiğiniz bu sorunları önceden araştırdık ve anketlerde şu tespitlerde bulunduk. Stop etme ya da motor sorunları daha çok EVO’nun seyehat amacının dışında racing motor hızı beklentisi olan , hararet göstergesini pek takip etmeyen ve motoru aşırı devirsiz kullanan 20-28 yaş aralığında daha çok görülüyor takdir edersiniz ki bu kullanıcı hatalarına Japon motorları dahi bir yere kadar dayanabilir; fakat buna karşın 30 yaş ve üzeri kullanıcılarımız harareti kontrol ediyor, yolda ENDURO SEYEHAT amacına uygun devirli kullandıklarından mütevellit EVO’larında pek sorun yaşamıyorlar.
    İKİ FARKLI KULLANICIYI SOMUTLAŞTIRALIM 
    http://i.resimyukle.xyz/38Q4T.jpg
    http://i.resimyukle.xyz/bAbe3.jpg

    B) ŞAHSİ GÖRÜŞÜM: Kronik sorunlar Japonya’nın TİTANİĞİ olan Toyota’da dahi yaşandı. Özellikle çin meşeili bir çok motorsiklet markasınında kronik sorunlarının tecrübelerime dayanarak olduğunu gördüm ; ancak bu kronik sorunlarında yine hırçın motorsiklet kullanan kullanıclar tarafından yaşandığına da şahit oldum ya da forumları inceleyin her modelin ağırlık şikayetlerinin tek bir noktada kronikleştiğini görürsünüz. Kronik sorunlar motor bloğu, şanzuman, piston vb. olmadığı sürece çok önemli sayılmazlar.
    ÖRNEKLERİM: (Etik olmayacağı için marka vermeyeceğim)
    1-X markanın falanca modelinde kronik şanzuman yeme sorunu var.
    2-Y markanın falanca modelinde sürekli konjüktör yakma sorunu var.
    3-Z markanın falanca modelinde buji başı çatlatma sorunu var.
    4-Q markanın falanca modelinde enjeksiyon ve sensör sorunu var.
    5-Var oğlu varrr 

    Kronik sorunlar her insanın vucudunda doğal olarak bulunan kanser hücreleri gibidir kimi insanda vucutlarını kullanış özensizliğine bağlı açığa cıkar kimi vucuduna iyi bakan insanlarda ise ortaya çıkmaz. Motorsikletlerde de hal böyledir; anladığım kadarı ile RX^3 EVO’da desturlu kullanıcıda çok nadiren yaşanır iken, apaçi kullanıcıda sıklık ile yaşanıyor.
    (NACİ ABİ sen ne düşünüyorsun ? Saygı ve hürmetlerim ile..)

    3.GÖRÜŞME KONUSU: FORUMLARDA GEZEN ŞU EFSANE ‘’RX3 EVO 2015 MODELLERİ SORUNLUYDU, 2016 MODELİNDE BU SORUNLAR GİDERİLDİ .‘’ ACABA FORUM EFSANESİ Mİ ?

    A-YETKİLİ GÖRÜŞÜ NAKLEN: Hocam, Şunun hakikaten arkasındayız ve arkadaşlara bu şekilde iletin lütfen. RX3 EVO’nun 2015 modelide 2016 modelide kullanıcı bilinçsiz sürüşü dışında fabrikasyon bir arızası olmayan modellerdir . Yani 2015 modelimizde çıkan sorunları 2016 modelimiz de düzelttik gibi bir tepit mevzu bahis bile değildir. 2016 modellerimizde ise ekstra aksesuarlar ekledik, ve bir takım tasarımsal ekstralar sunduk. Şunu gönülden söylüyorum müşterilerimiz 2015 modelleri gönül rahatlığı ile alsınlar, kullansınlar, mutlu seyehatlerde bulunsunlar hatta uzun yol gezilerinde derledikleri gezi fotoğraflarını ya da vidyolarını MONDİAL’in web sitesinde bizlere gönderip paylaşsınlar.

    ÖRNEK:
    http://i.resimyukle.xyz/O5SAc.jpg

    B-ŞAHSİ GÖRÜŞÜM: Özelikle gezi yapan arkadaşlar vidyolarını mondial’in sitesinde paylaşsınlar. Bundan memnun oluruz ifadesi benim çok hoşuma gitti. Hatta Sizlere örnek bir link veriyorum

    http://mondialmotor.com.tr/videolar.aspx

    Teknik mevzuları kullanıcı ağabeylerimiz daha iyi açıklarlar benim yaptığım şey işin röportaj kısmı tabi bu konuda da mütevazi olamayacağım  Vedat MİLOR gibi tadıp yıldız verme kısmınıdı yaparak sizlerle bir süre sonra hem videolu hem de fotoğraflı paylaşmayı da içimden geçirmiyor değilim; ancak şimdilik kullandığım Motorumdan çok memnunum iki yılı aşkındır seyehat ediyorum.


    3.GÖRÜŞME KONUSU: RX3 MODELİNİN 2017 MODELİ GELECEK Mİ ? GELECEK İSE NE GİBİ DEĞİŞİKLİKLER OLACAK ?
    A) YETKİLİ GÖRÜŞÜ NAKLEN: Bu konuda net bir şey söylemem doğru değil ; fakat şunu söyleyebilirim : 2015 ve 2016 modellerimiz de küçük ayrıntılar dışında birbirinin muadili değil emsallerdir. Bu anlamda farz-ı misal 2017 model de gelecek olsa Müşterilerimizde ‘‘Aman efendim ben RX3 EVO hayalime bir yıl gen vurayım da belki 2017 model çıkar onu alırım.’’ gibi hayatı geciktirici fikirler oluşmasın. Sadece alsınlar amaca uygun hararet yaptırmadan devirli ve bakımlı sürsünler. inanın cok memnun kalacaklardır EVO onları gerek görüntüsü ile gerek performansı ile mutlu edecektir.
    2016 EVO’ da ki değişiklikler:
    http://i.resimyukle.xyz/edzOb.jpg
    Diğer bir husus ise 2015 ve 2016 modellerde ülke çapında ciddi bir stogumuz mevcut satılmaya da devam edilecektir.
    http://i.resimyukle.xyz/S1L2N.jpg

    B) ŞAHSİ GÖRÜŞÜM: Bir markanın falanca modelinin tutulup tutulmadığını arz talep eğrisi belirler. Bu bağlamda markanın falanca modeli ortalama 5 – 7 yıl arasında mekanik teknik değişikliğe gider. 1 – 4 yıl arasında ise makyaj ,donanım ve opsiyon değişikliğinde seyrederler. Çok nadir durumlarda ise örneğin sevilen bir modelin küçükte olsa birkaç hususunda şikayet sağanağı varsa modeli toplatmak markanın dış perdesini kırıştıracağından mütevellit 1 yıl içinde değişikliğe giderler ;ancak bu istisnaları karalamaz.
    Unutmayın teknikte fazla değişim demek,servislere verilmesi gereken fazladan seminerler demektir 

    3.GÖRÜŞME KONUSU: EVO’NUN ALICI PORTFÖYÜNDE DOKTORDA VAR ASGARİ ÜCRETLE ÇALIŞANDA VAR; FAKAT SKALA OLARAK MALUM ORTA DİREK DİYE TABİR ETTİĞİMİZ MEMUR AĞIRLIKLI GÜZİDE BİR TOPLULUK VE HALİ İLE FİYATLARIN JAPONLARA DOĞRU GAZ AÇMASINDAN DA ŞİKAYETCİLER BU KONUDA BİR FRENLEME YAPMAYI DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ  ?
    A) YETKİLİ GÖRÜŞÜ NAKLEN: Hocam, artan dolar fiyatları ve piyasanın ani yükseli malum ortada. Biz Mondial Olarak tüm modellerimizde kar oranlarımızı minimuma çekmeye çalışıyoruz. Tabi yinede bu önerileriniz için size teşekkür ederiz elimizden geldiğince fiyat artışlarımızı minimize etme anlayışı ile stratejilerimizi belirleme eğilimindeyiz. MONDİAL olarak bir çok konuda müşterilerimizi dikkate aldığımız gibi bu konuda da dikkate almaya devam edeceğimizden şüpheniz olmasın.

    Müşterilerin mondial EVO ‘ları almadan önce test etme ve motoru daha yakından tanıma talepleri konulu yapacağım yeni röpörtajın ilk görüşmesi ardından tekrar sizleri detaylı bir şekilde bilgilendireceğim. RX3 EVO topluluğu ve buluşmaları bu motoru tanımak için ciddi bir fırsat olabilir.


    BAŞKA BİR RÖPORTAJDA GÖRÜŞMEK ÜZERE SEVGİYLE VE GÜVENDE KALIN. FORUM DA Kİ TECRÜBELİ ABİLERİMİZE SAYGILARIMI SUNAR. AKILLARDAKİ SORULARA BİR NEBZE CEVAP VESİLESİ OLABİLDİYSEK MUTLULUK DUYARIM.
    MONDİAL İLE GÖRÜŞMELERİMİZ DEVAM EDECEKTİR...
    Güzel bir çalışma olmuş abi emeğine sağlık birde geçmiş olsun.Şimdilik bu makinenin kullanıcısı olmama rağmen Mondial'den bir yetkilinin forumda yer alması bizler açısından çok faydalı olacağını düşünüyorum.Tıpkı Bajaj'ın pazarlama ve satış müdürü Ekrem ATA'nın forumda olması gibi.Bilmiyorum duydunuz mu ama kendisi sorulan tüm özel mesaj ve şikayetlere en kısa sürede cevap vermektedir, bu durumu kendimde tecrübe ederek Ekrem Bey'e mesaj attım .A Aynı performansı Mondial yetkililerinden de bekliyoruz .Bahsettiğim durum karşılaştırma olarak görülmesin lütfen.Mondial'in malının arkasında durduğunu biliyoruz ama bir yetkilinin burda olması ve sorumlarımızla ilgilenmesi yada alacak kullanıcıların sorularını yanıtlaması bana göre bambaşka bir satış politikasıdır.Saygılarımla
    mezarkabulp ve bursalıali bunu beğendiler.

  6. #4626
    western - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2015
    Motosikleti
    Honda 125 Ace
    UMA yı RX3 EVO çıktı çıkalı takip ediyorum. Bir kaç defa firma yetkilileri beni aradılar ve sorularıma cevap verdiler...
    Şu an honda 125 ace kullanıyorum. Orta sınıf seyahat motoru almayı planlıyorum. Çok sulandığım marka ve modeller oldu.

    Cebimi yakmadan ihtiyaçlarıma cevap verecek, işimi görecek,sorun çıkarmayacak,servisine gittiğim zaman arkaya geçip puan almaya çalışmayacak, servisle alakalı sorunum olduğu zaman sorunumu çözecek bir firma arıyordum....

    UMAyı tanımam etmem, ama adamlar müşteriyi gerçekten dikkate alıyor... Adamlar çözmüş işi...

    Zongshen ürün kalitesini daha da artırdıkça UMAnın ismini daha fazla duyacağız gibi geliyor bana...

    Tüm bu düşüncelerimden sonra UMAnın RX4 GS410 getirmesini bekliyorum... İlk gidip alan ben olacağım....
    mezarkabulp, bursalıali ve TURAL53 bunu beğendiler.

  7. #4627
    mezarkabulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR 350 SPT ENDURO
    BU GÜZEL ,NAİF ve PEKİŞTİRİCİ SÖYLEMLERİNİZDEN ÖTÜRÜ TEŞEKKÜREDERİM. ÇALIŞMALARIM BOŞA GİTMEMİŞ VE DAHİ UMARIM MONDİAL İLE SİZLER ARASINDA KÖPRÜ GÖREVİ GÖRÜR. BATILILARDA ÇOK SEVDİĞİM BİR ŞEY VAR 'KELEBEK ETKİSİ' YANİ DÜNYANIN BİR UCUNDAKİ GÜLÜMSEME DE , HAKARET TE KATLANARAK BÜYÜR. UMARIM GÜLÜMSEMELERİMİZ BÜYÜR. MONDİAL NE KADAR ÇOK SAHİP ÇIKARSA MÜŞTERİLERİNE; SİZLERİNDE, ŞİRKETLERİNİNDE GÜLLERİ GÜLÜSTAN OLUR..

    SAYGI VE SELAMLAR (EMRAH HOCA)
    bursalıali bunu beğendi.

  8. #4628
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı hgures adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... ah Naci Bey aaaah
    Sayın arkadaşım, ben de anlatmak isterim ve bu benim için çok kolay ama konuya vakıf olduktan sonra, ki servisten önce ben öğrendim, UMA yetkililerinden sık sık görüştüğüm arkadaşlar bunu açıklamamam için rica ettiler ve ben de onlara verdiğim söz nedeniyle öğrendiklerimi açıklayamadım. Mesele tamamen verdiğim söz nedeniyledir. Onları ikna etmek için uğraştım ama olumlu cevap vermediler, ben ne yapayım? Sözümden mi döneyim!

    Uma'nın temel argümanı, bu işlem yerli yersiz ve bilinçsiz yapılırsa motorun beynine (ecu) zarar verebileceği ve bu nedenle de firmanın garanti kapsamında karşılaşacakları yüksek değişim maliyetleri olacağı şeklindeydi. Kendilerince tabi ki haklılar. Bu nedenle söz verdim onlara. Ben de buraya bir nokta koyayım sizin gibi.

    Benim onlara argümanım ise şu oldu: (Buranın altını çiziniz) RX3'te ortaya çıkabilecek en temel sorun sönme sorunudur. RX3 kolay kolay da arıza veren bir motor değildir. Ancak bu sönme sorunu, birçok yetkili ama bilgisiz servis tarafından, yok beyin hatası, yok oksijen sensörü hatası gibi aslında sorunun kaynağı olmayan (%90 durumda) parçaları değiştirerek çözme yoluna gidilmektedir. Servislerin belki %90'ı eminim ki yakın zamana kadar motora reset atıldığında sorunun %90 ihtimalle çözülebileceğinin de farkında değillerdi. Çoğu hala bilmiyordur. Dedim ki UMA'ya, işte tam da bu sebeple nasıl reset atılacağını kullanıcılara anlatmalısınız ki, bilgisiz servislerin sizden gereksiz parça taleplerinden de kurtulmuş olursunuz.

    Ben adım gibi emin oldum ki, benim motorda sönme sorunu ilk defa 5000 km'de iken ortaya çıktığında reset atmayı bilseydim:

    1. ECU ünitem değişmeyecekti
    2. Oksijen sensörüm değişmeyecekti,
    3. Boğaz kelebeği değişmeyecekti,
    4. Erkenden sübap ayarı yaptırtmayacaktım (3 kere yapıldı)
    5. Defalarca servise gitmeyecektim ve gereksiz masraf olmayacaktı
    6. Her sönme sırasında riske girip, gezilerde moralim bozulup, o süre zarfında bu motordan nefret edecek hale gelmeyecektim.

    Yukarıda anlattığım işler ve değişimler sorunumu çözmedi. Bunu onlara da anlattım. Sağ olsunlar Nazilliden taa Adana'ya 2 eleman gönderip işimi hallettiler ve bu motoru tekrar sevmeye ve keyif almaya başladım. Buradan, gelen ustalara da, onları bana gönderen yöneticilere de çok teşekkür ediyorum.

    Son olarak şunu söylüyorum. Biraz eski sayfaları okuyun, eğer verilmişse yabancı forum linklerine bir bakın, ben çok araştırdım ve bazılarını da burada yayınladım. Biraz okuyun lütfen. Selamlar.
    bursalıali, bektanist, TURAL53 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  9. #4629
    mezarkabulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR 350 SPT ENDURO
    DEMEK İSTEDİĞİMDE BUYDU ASIL KULLANICILAR DAHA İYİ BİLİR..
    bursalıali bunu beğendi.

  10. #4630
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın arkadaşım, ben de anlatmak isterim ve bu benim için çok kolay ama konuya vakıf olduktan sonra, ki servisten önce ben öğrendim, UMA yetkililerinden sık sık görüştüğüm arkadaşlar bunu açıklamamam için rica ettiler ve ben de onlara verdiğim söz nedeniyle öğrendiklerimi açıklayamadım. Mesele tamamen verdiğim söz nedeniyledir. Onları ikna etmek için uğraştım ama olumlu cevap vermediler, ben ne yapayım? Sözümden mi döneyim!

    Uma'nın temel argümanı, bu işlem yerli yersiz ve bilinçsiz yapılırsa motorun beynine (ecu) zarar verebileceği ve bu nedenle de firmanın garanti kapsamında karşılaşacakları yüksek değişim maliyetleri olacağı şeklindeydi. Kendilerince tabi ki haklılar. Bu nedenle söz verdim onlara. Ben de buraya bir nokta koyayım sizin gibi.

    Benim onlara argümanım ise şu oldu: (Buranın altını çiziniz) RX3'te ortaya çıkabilecek en temel sorun sönme sorunudur. RX3 kolay kolay da arıza veren bir motor değildir. Ancak bu sönme sorunu, birçok yetkili ama bilgisiz servis tarafından, yok beyin hatası, yok oksijen sensörü hatası gibi aslında sorunun kaynağı olmayan (%90 durumda) parçaları değiştirerek çözme yoluna gidilmektedir. Servislerin belki %90'ı eminim ki yakın zamana kadar motora reset atıldığında sorunun %90 ihtimalle çözülebileceğinin de farkında değillerdi. Çoğu hala bilmiyordur. Dedim ki UMA'ya, işte tam da bu sebeple nasıl reset atılacağını kullanıcılara anlatmalısınız ki, bilgisiz servislerin sizden gereksiz parça taleplerinden de kurtulmuş olursunuz.

    Ben adım gibi emin oldum ki, benim motorda sönme sorunu ilk defa 5000 km'de iken ortaya çıktığında reset atmayı bilseydim:

    1. ECU ünitem değişmeyecekti
    2. Oksijen sensörüm değişmeyecekti,
    3. Boğaz kelebeği değişmeyecekti,
    4. Erkenden sübap ayarı yaptırtmayacaktım (3 kere yapıldı)
    5. Defalarca servise gitmeyecektim ve gereksiz masraf olmayacaktı
    6. Her sönme sırasında riske girip, gezilerde moralim bozulup, o süre zarfında bu motordan nefret edecek hale gelmeyecektim.

    Yukarıda anlattığım işler ve değişimler sorunumu çözmedi. Bunu onlara da anlattım. Sağ olsunlar Nazilliden taa Adana'ya 2 eleman gönderip işimi hallettiler ve bu motoru tekrar sevmeye ve keyif almaya başladım. Buradan, gelen ustalara da, onları bana gönderen yöneticilere de çok teşekkür ediyorum.

    Son olarak şunu söylüyorum. Biraz eski sayfaları okuyun, eğer verilmişse yabancı forum linklerine bir bakın, ben çok araştırdım ve bazılarını da burada yayınladım. Biraz okuyun lütfen. Selamlar.
    Ben kimseye söz vermedim ama hiçde yapmadım resetlemeyi
    aç kapa artema desem beşi bir yerde lazım desem son olarakda 15 saniye kapatın çenenizi ülen desem ne olur.
    Naci63 ve bursalıali bunu beğendiler.
    körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır

  11. #4631
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı bektanist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... kapatın çenenizi ülen desem ne olur.
    Süper olur süper. Ama bence çeneyi en az 20 dk kapatmak lazım!
    bursalıali ve bektanist bunu beğendiler.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  12. #4632
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Sevgili Veyis Hocam sizlere bu sitedeki bütün arkadaşlarım adına teşekkürler ediyorum paylaşımlarınız
    için. Okuyalım kısmına gelince, Türkçe kısmı tamam da, benim gibi ( I'm hungry where is the bread ) seviyesi dışında yabanci dille hele de teknik yabancı dille alakası olmayanlar netsin neylesin nice işlesin. Ben şimdi fındığı iki tur sağa çevirdikten sonra mı yiyecem ? Selamlarımızla.
    Naci63 ve bektanist bunu beğendiler.

  13. #4633
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Sayfa 228deki mesajım!!!

    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acaip işe yarayacak bilgiler var. Özellikle 5 nolu mesajı dikkatlice okuyun. 5 nolu mesajdaki 3 nolu maddedeki bekleme süresi 15 saniye değil 20 dakika olmalı. İlgilenlere önemle duyurulur!

    http://www.chinariders.net/showthread.php?t=15675

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

    https://drive.google.com/file/d/0Bzn...1xRmlHekk/view

    RX3'ün tüm parçaları. Link İspanyolca ama resimler çok net.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili ...( I'm hungry where is the bread )
    Ali hocam sen bunu söyleyecek ve verilen cevapta ekmeğin yerini öğrenecek kadar ingilizce biliyorsan zaten yukarıdaki linkte verilen 3 maddeyi rahat anlarsın. Selamlar.
    bursalıali bunu beğendi.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  14. #4634
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Veyis Hocam Google amcamız sağolsun , eksiğimizi kapatıyo.
    Naci63 ve TURAL53 bunu beğendiler.

  15. #4635
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Alıntı msaltin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Aşağıdaki fotoğrafta görüleceği ve bazılarınızın daha önce de gördüğü gibi RX3 alemindeki en çirkin top case sahibi sanırım benim Aslında motorun önceki sahibi ciddi bir hacim artışı sağlamış bu revizyonla ancak görüntü çok çirkin bana kalırsa. Bu sebeple yine aşağıda fotoğrafı olan Maxem SL-40 almayı düşünüyorum biraz köşeli gibi olduğu için ama hiç görmedim etrafımda bu çantadan. Kullanan, bilen, fikri olan var mıdır? İkinci kask gibi bir beklentim de olmayacak, en azından şimdilik.

    Selam ve saygılarımla.


    https://i.hizliresim.com/X0Rlok.jpg

    https://i.hizliresim.com/br792b.jpg
    45 liğini al bunun görüntüsü çirkin. ayrıca 5 lt çok farkeder kullanıcı olarak tavsiyem budur.
    TURAL53 ve bursalıali bunu beğendiler.
    körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır

  16. #4636
    TURAL53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA FZ6 FAZER S2 (2007)
    Çanta işi tamam da peki aranızda ön çamurluk tozluğu taktıran var mıydı? Motora uygun hazır olanları ya da motora özel yaptıran var mı?
    bursalıali bunu beğendi.

  17. #4637
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Ben taktımda yurt dışından almıştım aldığım sitenin ürünü kalmamış yurt içindede taktıranlar vardı tozluk olarak değil uzatma olarak.
    bursalıali bunu beğendi.

  18. #4638
    hgures - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2011
    Şehir
    Salihli - Manisa
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo
    Evet gittim, hallettiler, geldim... Veni vidi vici yani :-) Reset atıldı ve anında çözüldü... Öğrendim :-) Ama daha önemlisi buradaki ustama yöntemi gönderen UMA'nın ilgisi... Hakikaten etkileyiciydi, telefonda online destek verdiler. Daha olmadı Whatsapp'dan video gönderdiler :-) Ve çözdüler... Teşekkürler.

    Naci Bey, lütfen takılmalarımı mazur görün. Ben şaka olsun diye biraz fazla üzerine gittim konunun umarım haddimi aşmamışımdır. Eğer herhangi bir şekilde sizi rahatsız ettiysem kusuruma bakmayın.

    Herkese saygı ve sevgilerimle...
    Naci63 ve bursalıali bunu beğendiler.

  19. #4639
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı hgures adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .. Reset atıldı ve anında çözüldü...
    İşte bu! Reset sorunları %90'ını çözer. Gözünüz aydın.


    Alıntı hgures adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naci Bey, lütfen takılmalarımı mazur görün. Ben şaka olsun diye biraz fazla üzerine gittim konunun umarım haddimi aşmamışımdır. Eğer herhangi bir şekilde sizi rahatsız ettiysem kusuruma bakmayın.
    Estağfirullah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------

    Alıntı TURAL53 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çanta işi tamam da peki aranızda ön çamurluk tozluğu taktıran var mıydı? Motora uygun hazır olanları ya da motora özel yaptıran var mı?
    kamyon ya da traktör iç lastiğinden a4 kağıt boyutunda bir lastikçiden isteyin. Bir adette çift tüplü 404 çelik yapıştırıcı satın alın (5 TL). Ön çamurlukta tozluğun geleceği yeri içerden iyice yıkayıp kurulayın. Aldığınız iç lastiği oraya uyacak şekilde ve istediğiniz büyüklükte kesin. Çamurluğun içine denk gelecek bölgeyi çift tüplü 404 çelik yapıştırıcıdan uygun miktarda karıştırarak sürün. Tozluk olarak kestiğiniz iç lastiği çamurluğun iç kısmına yapıştırıp 3-4 tane çamaşır mandalı ile tutturarak en az 12 saat kurumaya bırakın. Yeni tozluğunuz hayırlı olsun. Delmeden, vidalamadan ve tertemiz olarak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

    Çin malı motorlara sürekli çamur atanlar, umarım şu başlığı görmüşlerdir. RX3'te kronik sorun mu? Yok yok rahat olun. Motor da iyi arkasında duran Mondial de.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...k-kitledi.html
    bursalıali, bektanist ve msaltin bunu beğendiler.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  20. #4640
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    stop eden bazi motorlar var diyemi camur atiyorlardi..?

    Birde ecu reboot yani turkce ile yeniden baslatma veya resetleme diyelim bunu neden gizlemek istemislerki?..efi yakit sistemlerinde sık yapilan bir islemdir..ne varmiski bunda...mercedestete yapilir bmw dede yapilir ...enteresan..

    Bosch sistemlerdede yapilir delphi de yapilir..bu herhangi bir seyin kalitesini olcmezki....isin dogasinda var zaten...
    bursalıali bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)