Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Aralık 2016, 16:40
#4021
Herkese meraba,
Yakın zamanda motor almayı planlıyorum ve incelediğim modeller arasında Rx3i evo üst sıralarda. Fakat bu motoru almaya niyetlenen her arkadaş gibi benimde çekincelerim mevcut. Aşağıdaki sorularıma yanıt alabilirsem çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.
1- Kronik sorunları çıkma ihtimali var malum. Ankara servisi nasıl? Bilgi ve becerileri. Okuduğum kadarıyla Uğur motorlu taşıtlar ürünün arkasında ama Ankara'da servis sorunu yaşar mıyım?
2- Lastik değişimi yaptıktan sonra motoru 4 mevsim kullanabilir miyim? Yağmur, çamur ve karlı havalardaki tecrübeleriniz nedir?
3- Yüksek kilometrelere ulaşan arkadaşlar varsa motorun çalışma düzeninde ve yürüyen aksamında sorunlar baş gösterdi mi? Uzun kullanım sonuçu karşılaşılan sorunlar varsa bilmek isterim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
yok mu destek olacak kimse?
Reklamlar
-
29 Aralık 2016, 17:19
#4022
serkaneris adlı üyeden alıntı
Herkese meraba,
Yakın zamanda motor almayı planlıyorum ve incelediğim modeller arasında Rx3i evo üst sıralarda. Fakat bu motoru almaya niyetlenen her arkadaş gibi benimde çekincelerim mevcut. Aşağıdaki sorularıma yanıt alabilirsem çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.
1- Kronik sorunları çıkma ihtimali var malum. Ankara servisi nasıl? Bilgi ve becerileri. Okuduğum kadarıyla Uğur motorlu taşıtlar ürünün arkasında ama Ankara'da servis sorunu yaşar mıyım?
2- Lastik değişimi yaptıktan sonra motoru 4 mevsim kullanabilir miyim? Yağmur, çamur ve karlı havalardaki tecrübeleriniz nedir?
3- Yüksek kilometrelere ulaşan arkadaşlar varsa motorun çalışma düzeninde ve yürüyen aksamında sorunlar baş gösterdi mi? Uzun kullanım sonuçu karşılaşılan sorunlar varsa bilmek isterim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
yok mu destek olacak kimse?
merhaba,elimden geldiğince cevap vermeye çalışayım,
1- ben 2016 model kullanıyorum, 2016 larda bildiğim kadarıyla kronik bir sorun yok, sorun olarak 2015 modellerde stop etme vardı bildiğim kadarıyla, onu da 2016 modellerde çözdüler. imkanınız varsa 2016 alın derim ben. ankarayı hiç bilmiyorum ama ankara gibi bir şehirde sanıyorumki servis sıkıntısı yoktur.
2-bence lastiği değiştirmeden de dört mevsim kullanırsınız ama orjinal lastiklerin yol tutuşu zayıf, ben metzeler lasertec aldım çok memnumum. yağmurda biraz paçalar çamur olabiliyor motor büyük, lastikler büyük. ama çamurluk uzatma zor birşey değil, yapan arkadaşlar vardı burda onlar daha iyi tavsiye verebilirler
3-henüz 5900 km deyim buna cevap vermem için erken, motoruma güveniyorum bakımları aksatılmadıkça herhangi bir sorun çıkacağını zannetmiyorum. yüksek kilometrelere ulaşanlar var onlar daha objektif cevap verebilirler.
-
29 Aralık 2016, 17:56
#4023
Adana İl Temsilcisi
arkadaşlar, anladık,yağmur,kar,soğuklar başladı,belki kimse motoruna binemiyordur olabilir ama burayada mı uğramıyorsunuz
ben de binemiyorum da
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
29 Aralık 2016, 21:18
#4024
-
30 Aralık 2016, 00:15
#4025
hayırlı geceler ,sabah güzel bir yağmur altında okula keyifle gittim,akşam çıkışda sulu ağırlıklı kar kaplamışdı yolları ,motorun ve kendimin ( ) ağırlığı ile eve rahat gideceğimi umuyorken rampa kısımlarda ciddi yer tutuş ve kaymalar yaşadım hatta indin ve bazen yan yana gittim motorla .. lastik bir kez daha beni bir an önce dğiştirirsen iyi olur diyor sanki..
ben önceki 125 lik boramla böyle yollarda hiç tırs mamıştım halbuki..
kalın sağlıcakla..
vesselam..
-
30 Aralık 2016, 21:14
#4026
Vallahi İstanbul'da havalar 3 haftadır tatsız, bizim makinaların lastikleri ile bu havada yola çıkmak cesaret ister, benim motor uzun süredir istirahatte. Tüm arkadaşlara mutlu ve sağlıklı yeni yıllar dilerim.
-
31 Aralık 2016, 01:23
#4027
Millet hava soğuk diye motora binmiyor ben Erzurum'da motora binmek için çivili lastik yaptım biniyorum hava -10 -30 arasında seyrettiği halde
-
31 Aralık 2016, 08:25
#4028
Adana İl Temsilcisi
yeni bir yıl,yeni bir umut.yeni yılın,ülkemize ve dünyamıza huzur ve barış,bizlere de sağlık,mutluluk ve bol kazanç getirmesi dileklerimle.tüm arkadaşlarımın yeni yılını kutlarım.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
31 Aralık 2016, 16:49
#4029
Merhaba arkadaşlar. ABD'deki CSC motorcycle firmasına mail atıp sönme problemi ile ilgili ne yaptıklarını sordum. Anladığım kadarıyla onların da kesin bir çözümü yok. İlk temel çözümü sübap ayarı olarak söylüyor. Başka şeyler de sıralamış ama ben onların da nokta atışı yapamadıklarını anladım. Aşağıda önce benim mesajım sonra da gelen cevap var. Bilgilerinize...
Selamlar ve mutlu yıllar.
Hi, I am writting you from Turkey. I own an RX3 2016, being sold here under a brand name of Mondial. If i donot bother you, i would like to ask a question about RX3, After i had completed 5000 kilometers on the clock, a stalling problem aroused. Especially when i ride down on a slopy road, the engine stalls as soon as i pull the clutch lever. Sometimes this happens on the traffic lights as i slow down. Mondial service could not solve this problem, although they changed the ECU unit. (I was told the new ecu was remapped!) Have you encountered such problem? if yes, how did you solve it? I would be gratefull if you answer finding a solution to my problem. Thanks. Veyis
Sorry to hear you have this problem.
We too have this same problem here in the USA
Its not ECU related, but in most cases its mechanical related.
You must make sure the engine has proper valve clearance
Please check and adjust if needed the valves ( should adjust every 2500 miles )
Intake valve clearance .003” (.08mm)
Exh valve clearance .003”
Once valve clearance is set, perform cyl compression check.
Good cyl compression should be 90 psi or more
If lower then this then top end will need to be removed for repairs
Should also replace fuel filter every 2500 miles
We use NGK CR8EK spark plug when replacing
Only use high octane fuel in your RX3 and Lucas top end cyl lubercant/fuel conditioner
If you still have problem, then the exh sensor should be tested along with a fuel psi drop test.
We are able to eliminate or greatly reduce this problem by performing the above repairs
Thank you
Happy new year
CSC service manager
Master tech
Gerry Edwards
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
01 Ocak 2017, 15:33
#4030
iyi seneler arkadaşlar ,
sabah foruma bir bakayım derken , merakla beklenen konunun sonuçlandığını gördüm ,
KAWASAKİ VERSYS-300 Fiyatı: 28.100 TL olarak açıklanmış ,
sanırım bıyık altından sırıtıyorsunuz benim gibi .... allah japon fanatiklerine akıl fikir versin
-
01 Ocak 2017, 17:37
#4031
Allah Japon fanatiklerine akıl fikir versin.
AMİİNNN.
-
01 Ocak 2017, 23:09
#4032
Aklıma bir fotoraf geldi Altınelbiseliadam takip edenler bilir kawasaki türkiye ve müşteri
-
02 Ocak 2017, 00:26
#4033
demirarch adlı üyeden alıntı
iyi seneler arkadaşlar ,
sabah foruma bir bakayım derken , merakla beklenen konunun sonuçlandığını gördüm ,
KAWASAKİ VERSYS-300 Fiyatı: 28.100 TL olarak açıklanmış ,
sanırım bıyık altından sırıtıyorsunuz benim gibi .... allah japon fanatiklerine akıl fikir versin
Buralar bahara doğru baya hareketli ve değerli olur.
-
02 Ocak 2017, 09:51
#4034
demirarch adlı üyeden alıntı
iyi seneler arkadaşlar ,
sabah foruma bir bakayım derken , merakla beklenen konunun sonuçlandığını gördüm ,
KAWASAKİ VERSYS-300 Fiyatı: 28.100 TL olarak açıklanmış ,
sanırım bıyık altından sırıtıyorsunuz benim gibi .... allah japon fanatiklerine akıl fikir versin
Haklısınız, fiyatı görünce büyük bir hüsrana uğradım ben, Evo da şu stop probleminin çözümünü beklemekten başka seçenek pek kalmadı.
Ama Japon fanatiklerine hak vermemek te elde değil, baksanıza Amerika da bile çözüm bulunamamış bu probleme, sıfır km aldığım bir motorun daha bayiden eve giderken stop problemi çıkarması, Allah göstermesin benim için büyük yıkım olur, hatta başkaları için bile.
-
03 Ocak 2017, 12:50
#4035
@zengibar
orta sehpadaki son durumunuz nedir? Yıl sonu yoğunluğu nedeniyle ilgilenebildiniz mi? Hatırladığım kadarıyla orta sehpaya almak için basma ayağı yoktu. Bir gelişme var mı?
İşin aslı orta sehpa hediyemi bekliyorum da...
-
03 Ocak 2017, 13:46
#4036
Adana İl Temsilcisi
Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı
@zengibar
orta sehpadaki son durumunuz nedir? Yıl sonu yoğunluğu nedeniyle ilgilenebildiniz mi? Hatırladığım kadarıyla orta sehpaya almak için basma ayağı yoktu. Bir gelişme var mı?
İşin aslı orta sehpa hediyemi bekliyorum da...
ben de.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
03 Ocak 2017, 14:09
#4037
adanalı adlı üyeden alıntı
ben de.
Orta sehpa hallolur da umarim is durumunuzu halledebildiniz 😞
-
03 Ocak 2017, 15:14
#4038
Arkadaşlar araştırırken şöyle birşey buldum. Yazan Abd li csc scooters firmasının teknisyeni sanırım. Yazı şöyle:
"When I was in China last week I mentioned to the engineers that my bike very occasionally stalled when I rolled to a stop and cut the throttle. The Zongshen EFI engineer told me that the first thing he would check is the valve gap, and in particular, the exhaust valve gap. If it’s too tight, he said, it could result in occasional stalling when closing the throttle. I thought about that a second, and then I realized that after adjusting my valves, I had not experienced a single stall. If the valves are out of adjustment, it can also result in hard starting. There are lots of reasons for keeping your valves properly adjusted."
Özetle: geçen hafta çin de iken ordaki mühendise sönme sorunundan bahsettim. O da bana eksoz sübabının kısık olması bu soruna neden oluyor dedi. Ben de sübapları ayarladıktan sonra hiç sönme sorunu yaşamadığımı hatırladım diyor.
Yani sıkıntı sübap ayarlarının bozulması ve özellikle de eksoz sübabının kısık olması deniyor. benim motorda da sübap ayarı yapılırken mevcut durumun emme 0.04, eksoz ise 0.03 olduğu söylenmişti. Fabrika verisine göre emme normal iken eksoz olması gerekenin yarısı açıklığındaydı. ben onları 0.06 ve 0.09 yaptırdım ama sorun çözülmedi. Acaba diyorum ayar mı yanlış yapıldı?
Selamlar.
http://californiascooterco.com/blog/?p=17262
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
03 Ocak 2017, 15:33
#4039
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Haklısınız, fiyatı görünce büyük bir hüsrana uğradım ben, Evo da şu stop probleminin çözümünü beklemekten başka seçenek pek kalmadı.
Ama Japon fanatiklerine hak vermemek te elde değil, baksanıza Amerika da bile çözüm bulunamamış bu probleme, sıfır km aldığım bir motorun daha bayiden eve giderken stop problemi çıkarması, Allah göstermesin benim için büyük yıkım olur, hatta başkaları için bile.
Ben henüz yaşamadım bu sorunu , 2016 model kullanıyorum , 2.300 km deyim , bakalım ne zaman çıkacak yada çıkar mı?
japon motosikletlerin kusursuz sanmayın , hepsinin derdi nazı oluyor.... önemli olan sevdiğin motor olması yoksa eziyete dönüşür...
-
03 Ocak 2017, 17:00
#4040
Adana İl Temsilcisi
Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı
Orta sehpa hallolur da umarim is durumunuzu halledebildiniz
ilginize çok teşekkürler.aslında aktif olarak da iş aramıyorum.şu günlerde bir projemiz var,ondan sonra da artık çalışmak istemiyorum.yaş 55 oldu,artık alıştım da sayılır.kalan ömrümüzde,bundan sonra,eşimle,motorumla uzun-kısa gezilere çıkmak,huzur-rahat istiyoruz.böyle bir karar aldık bakalım.hayırlısı olsun.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)