Merhaba, daha once de yazmistim benzer bir yazi ama yayinlanmadi nedense. Rx3 u takip eden, arizasi olsada halledilir bir sekilde diye dusunerek alma karari asamasinda olan biridim fakat bu servislerin ilgi alakalarinin sinirsizligi ifadeleri nedeniyle vazgeciyorum ve bu motor alinmaz diye dusunuyorum. Saygilar.
UMA ya bugün gönderdiğim mail ;
Sayın Yetkili ,
Halen satışına devam etmekte olduğunuz RX3İ EVO modelini 3 aydır kullanıyorum. Çok beğenerek satın aldığım ve severek kullandığım motorumla iligli dün okuduğum bir yazı beni ve bu motosikleti satın almayı düşünen insanları büyük ihtimalle başka markalara yönlendirdi , sizin de bilginiz olsun diye yazıyorum.
Motosiklet.net sitesinde yaklaşık 200 sayfalık (sanırım en çok paylaşılan konulardan biri) yorumlar ve bilgiler bu motor hakkında mevcut. Ama en önemlisi bu yorumların tamamına yakını kullanıcı yorumları yani sizin için paha biçilemez bir reklam alanı , burada geçen gün bir arkadaşımızın rx3i evo su 4.000 periyodik bakımına 4.550 km de geldiği için komple garanti kapsamı dışında kaldığı yazılmış(MAP Sensörü ve BEYİN HATASI vermiş ). Kullanıcı hatası olarak bilgi verilmiş , Selçuk beyle görüşülmüş komple garanti kapsamı dışında bırakılmış.
Bu davranış sayfalarca yazılarında “UMA bu motorun arkasında” , “evet problemler oluyor ama çözülüyor rahatlıkla satın alabilirsiniz” yazan ve size güvenerek yatırım yapan insanları yüzüstü bırakmaktır. Bu motosikletin stop etmesine sebep olan parçaları kullanıcı talep etmeden servislerinizde sizin değiştirmeniz gerekirdi. Doğrusu , adaletlisi , kullanıcı kazandıranı bu şekilde olurdu ama siz bunu yapmak yerine kaçak dövüşmeyi tercih ediyorsunuz.
Umarım bu hatalı ve kaybedenin kendiniz olacağı yaklaşımınızdan vazgeçer ve bu motosikletle ilgili sorunlu parçaları servislerinizde değiştirirsiniz. Suzuki &Kawasaki gibi markalar 2017 de sizin yolunuzdan gitmeye hazırlanırken siz 2 yıldır bu yoldasınız , bu süreç sizin için tamam yada devam gibi , çünkü kullanıcı bu yaklaşımı okuduğunda asla gözardı edemez.
ÖNEMLİ :
ARKADAŞLAR :
ugury kardeşimizin motorundaki sıkıntı için,dün yapmış olduğum birtakım olumlu görüşmeler neticesinde;firma tarafından yazılım sıkıntısı giderilip,gerekli tespit ve onarımın yapılacağını söyleyebilirim.hiç birimizin panikleyip,motoru satmak,motordan soğumak gibi tepkisi olmasın.firma eskisi gibi ürününün arkasında olduğunu beyan etti.rahat olun.hep birlikte,güle güle kullanalım.
Bence gayet güzel bir kazanım. Sorununuzu gidereceklerini umuyor ve sizden gelecek çözümün gerçekleştirildiğine dair haberleri bekliyorum. Firmanın bu desteği vereceğini bildirmesi güzel. Adanalı güzel iş başardı.
olsun kardeş,bu da + birşeydir.bak burada yazılanlar ve tepkiler,firmanında olumlu yaklaşımı neticesinde sonuç verdi.yaptığım görüşmelerde ikna oldum ki,firma,müşterilerini madur etmemek adına olumlu yaklaşıyor.buradan sonuçlarını bizlerle de paylaşırsan seviniriz.güle güle kullan.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
[QUOTE=34turn;4053271]Bence gayet güzel bir kazanım. Sorununuzu gidereceklerini umuyor ve sizden gelecek çözümün gerçekleştirildiğine dair haberleri bekliyorum. Firmanın bu desteği vereceğini bildirmesi güzel. Adanalı güzel iş başardı. [/QUO
hocam adanalı abimize teşekkürler, adanalı abimiz konuşmadan önce zaten aramışlardı. yalnız şurda anlamadığınız şey aracım garanti kapsamı dışında kaldı, 2 gün sonra başka bir şeyden dolayı arıza yaparsa ben cebimden karşılıcam. uma kesinlikle olumlu hiç birşey söylemedi direk söyledikleri 4.000 km bakımına geç gittiğiniz için 3 4 aylık motorunuzu garanti kapsamı dışına çıkartıyoruz dediler. ve ben yaklaşık 2 gün boyunca hem müşteri hizmetleri hemde selçuk beyle 2 saate yakın telefon görüşmem sonucu beyini yaptıracaklarını ancak garantinin iptal olduğunu belirttiler. ve şu anda 2016 model 4578 km deki motorum garanti kapsamı dışında. burda bana 1 tane olumlu birşey söylermisiniz.
şimdi mesaj geçmişinize baktığımda 4000 km iken aldığınızı gördüm. Bakım yaptırabileceğiniz bir süreç varmış aslında aldığınızda. An itibarı ile bakımı sizin geçirmiş olabileceğinizden hareketle Adanalı tarafından yapılan görüşmelerle edinilen kazanımın, sorunun giderilerek motorunuzun size teslim edilebileceği kazanımını oluşturduğunu düşünüyorum. Yanlış anlamanızı istemem ben de aynı durumda olsam ben de o an için sorunun giderilmesini öncelikle sağlayabilmeyi isterdim. Tekrar Adanalıyı tebrik ediyorum.
Değerli Kardesim, Arkadaşım, Bora bizler Senin bize söylediğin her şeye kesin İtimat ederiz. Ancak söz konusu
UMA olunca tereddüt ediyoruz. Hani diyorlar ya yaptıklarımız yapacaklarimizin teminatıdır diye. Bu yüzden UMA
ismini duyunca içimize bir korku düşüyor. Ürperiyoruz. Bakalım UMA bizi hangi bahane ile öpecek diye. Bu yüzden
Kıymetli uğury kardeşimiz bizlere( Mondial beni aradı,hatalarını kabul ettiler Gereğini yapacaklar) demedikce
bizlerin UMA hakkındaki kanaatleri degismeyecektir. Selamlar bütün rüzgar sevdalılarına.
Burada daha önce de yazmıştım tekrar edeyim, 51 yaşındayım 85ten beri 30 dan fazla motorum oldu. ilk kez bir Çin yapımı motor (RX3 2015 4000 km.) aldım 3-4 ay kullandım ve hiç bir motorumda yaşamadığım kadar problem yaşadım.
Bahsedilen stop etme arızası sık sık 2. ve 3. viteste düşük hızlarda başıma geldikten sonra otobanda 4den 3e alırken tekrar edince, firmadan ilgi beklediğimizi, mağduriyetleri gidermesinin gerektiğini buraya yazdım.
Hatta birinin kaza yapmasını mı bekliyorsunuz diye de sordum. ( Sonuçta alanların bir kısmının ilk motoru ve giderken stop eden bir motor acemi sürücü için büyük sorun olabilir.)
Bir kaç kişi bana hak verirken forumcuların büyük kısmı firmanın malın arkasında olduğunu, telefonda çok ilgi gösterdiklerini vb yazdı. Bunun değişik sebepleri vardı tabii, Kimi bana dokunmayan yılan bin yaşasın firmayla arayı bozmayayım dedi, kimi aman motoru satamam değeri düşer dedi, kimi gerçekten ilgili olduklarını düşündü vs.
Sonuçta problem büyümeye ve firma bırakın arkasında durmayı üste çıkmaya başladı sanki o arkadaş mas sensörünü ve beyni servise 300 km geç gittiği için bozmuş gibi. ( Evlenmişsin 3 çocuğun olmuş sonra karını, sen nikaha 15 dakika geç kalmıştın bu nikah geçersiz al çocuklarını çek git diye kovmak gibi bir şey. Kardeşim o motoru sen satmadın mı? Motorda kronik arıza var mı? O zaman sahip çık.
Bunun düzelmesi için herkesin özellikle de evo sahiplerinin şirkete üstteki arkadaş gibi tepkisini bildirmesi;
Firmanın da ben lider firmayım deyip, arızayı tespit ederek şikayeti olsun olmasın tüm rx3leri, bu konuda eğitecekleri güvenilir yetkili servislere davet edip parça değişimi yada yeni yazılım her ne problem ise düzeltmesi gerekir
Çok geç olmadan....
Mesaj geçmişime bakarsanız motoru 4300 km istanbuldan aldım, aldığım arkadaş 4500 km servise gireceğini söyledi, bizde motoru istanbuldan yalovaya getirdik ve 4570 km de yalovada servise götürdük, ben yanlış anlatıyorum galiba burda herhangi bir kazanım yok benim telefon görüşmeme istinaden beyini değiştireceklerini ancak motoru garanti kapsamı dışına alacaklarını söylediler. yani şuanda motorum garanti kapsamı dışında. sorunun kesin beyinden olduğuda meçhul beyini değiştirdiler ama sorun devam ederse ben cebimden yaptıracağım. bunun neresi kazanım
Arkadaslar merhaba. Cok fazla yorum yapmasamda hergun duzenli girip takip ediyorum buradaki yazismalari. Ama bu konda bende fikrimi paylasmak isterim. Bence UMA nin arizali parcayi degistirip motoru garanti kapsami disinda birakmasi ilk basta direkt olarak vermesi gereken karardi. Garanti kapsami disinda kalmis diyip (300 km gecikti diye) arkadasi madur etmesi tamamen firsatcilik ve amatör bir davranis ve yakisiksiz bir durumdur. Motor garanti kapsamindan cikarilmali mi ? Evet cikarilmali cunku belirlenen aralikta bakima girmemis. Bu her makina,tasit vs icin boyledir. Ama kronik olan sorunlar garanti gözetilmeksizin giderilmeli. Saygilar
selam dostlar
ailemize yeni katılan prenses yüzünden epeydir yoktum ortalıkta bir konu görüyorum ki yine altından uma çıkıyor. ben bu konunun kesin çözümünü buldum motosikleti garantiden kendim çıkartarak bildiğim güvendiğim ustanın eline teslim ettim. hiçbir sıkıntı da yaşamıyorum ki buna stop etme sorunu falan dı filandı dahil.
bahsettiğimiz uma ki benim temsilcisi arayıp bir sıkıntı varmı yardımcı olalım diye aradığında parçaları site üzerinden alabilmemize olanak sağlayın dedim arkadaş olmaz dedi peki ürünün fiyatını sen söyle dedim onuda söyleyemedi peki bana yardımcı olmuyorsun neden aradın dedim yardım etmek için dedi ve beni bir yedek parça için başka firmalardan bakın diyerek sepetledi. ötesi yok anlayacağınız.
bu motosikleti alacak adam garantiyi unutsun kendi işini kendi görecek
Aynen bu! ve aynen bunu yapıcam bende! parçayı servisden istetirim alırım kendim yaparım veya yaptırırm orası bana kalmış valla sensörmü isterse 300 tl lik sensör olsun ama o aylak servisler benden uzak olsun istemiyorum abi garanti felan yağımıda balımıda kendim değiştirip yola devam edicem 3 ay bekleyen motorun ön lastiği 17 ps düşmüş ve adam al abi yaptık deyip bana böle teslim ediyor!! ölüme yolluyor veya ölüme hazırlıyolar bizi insan bi lastiği inikmi değilmi kontrol etmezmi? herşey yalap şalap ha olabilir unutmuşdur demeyin 2 tekeri olan alet abi bu araba değil bu! unutmayacak işi o çünkü! hani birde okadar çok unutuğu kısmını buldumki tek dert inik teker olsa keşke
Kendi tamir işini yapmak isteyenler için iskilp odaklı kalyoncu motor var evo parçaları oradan alınabilir.Ben elcik koruma istedim nasıl bir şey gelecek bakalım.. bilginiz olsun istedim .. vesselam
Benim görüşüm , ugury srkadasımızın yasadığı bu olayda kazanılan bişey yok , tam tersi kaybedilmiş bir garanti kapsamı var.
kim ne dersin 300 km geç servise geldi diye 1 yaşında 4500 kmdeki motorlu tasıt garanti kapsamı dısına alınmamalı.
UMA nın yaptığı tam olarak "Maaşına zam yaptım işine son veriyorum" demek.
Bu alet çok güzel ama bu servisler ve bu distribütör elinde yazık oluyor.
Arkadaşım 25.Kasım 2016 tarihinde ilk mesajını yollamışsın ve 4000 km'de üründe sorunun başladığını yazmışsın. Ben bunu görünce 4.300 km.'de ürünü aldım demene anlam veremediğimi söylüyorum. Aşağıda da o mesajını tekrar paylaşıyorum. Şu an yazdıklarınla önceki yazdıklarını karşılaştırdığımda kendine tezat olduğunu gördüm geçmiş paylaşımlarının. Benim yazdıklarımla ilgili bana cevap vermen ancak ikimizin birbirimizle takışmamıza neden olur ki hepimizin derdi şu an senin hak ettiğin hizmeti edinebilmen. Yani ben sana yada kazanacaklarına karşı falan değilim. Umarım umduğun şekilde çözümlenir sorunun. Ancak bana Adanalının girişimi dolayısıyla edinilen kazanımlar tatminkar geldi, Adanalıya teşekkür etmeye çalışırken seni kırdıysam bağışla.
Alıntı ugury adlı üyeden alıntı Mesajı göster
aynı sorun bendede var.motor 2016 4000 km de başladı UMA ile görüştüm servise yönlendirdiler. yarın götüreceğim bakalım sorun neymiş
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)