düzeltiyorum.
http://i.hizliresim.com/lEol0B.jpg
http://i.hizliresim.com/oELvYQ.jpg
sizinkinde sorun yok.
bilgilendirme : arkadaşlar,forumlarda büyük harflerle yazı yazmak,bağırmak,kızmak anlamına gelir.bilgilerinize.
Belki gereksiz görebilirsiniz ama bunu gerçekten yazmak istiyorum ,
neden motosikletlerinize Mondial logosunu söküp BMW logosu yapıştırıyorsunuz , tabiki herkesin kendi motoru istediği sticker yapıştırabilir söker - takar ama inanın hiç hoş görünmüyor(kişisel fikrim). Bmw sahibi olmak ne gibi avantajlar getiriyor bilmiyorum ama logo yapıştırmak özgüven eksikliği olduğu anlatıyor ,
duyduğum yorumların çoğunda motosikletimiz rx3i evo ; oldukça yakışıklı , cüsseli , bende almak istiyorum .... gibi seyler oluyor. Demem o ki gerek yok o sahte logoya , alet zaten güzel ve dikkat çekiyor. Ama dikkatleri çektiğinde " bu bmw değil lan" dendiğinde tüm karizma nakavt oluyor.
hepinize kazasız sürüşler ....
demirarch kardeş,aynı fikirdeyim.bana aynı şahinin arkasına mercedes amblemi yapıştırmak gibi geliyor.şahin yine şahin.yine de kişisel zevk diyorum.
Selamlar,
Çok şükür bugün motorumu teslim aldım. Daha önce de dediğim gibi 2016 model 2.el ve 9600 km'de. Ayrıca Metzeler lastik takımı aldım ve bugün değiştirdik. Arka çantaya kompozit ilavesi ile yükseltme yapmış eski sahibi. Biraz çirkin duruyor ama hacmi neredeyse iki katına çıkmış. Bilahare onun da fotoğrafını ekleyeceğim. Ehliyet sınavını da geçtim inşallah. Cuma günü ehliyetimi de alırsam yollarda bana da yer açın
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------
Benim aldığım motorda DAKAR logosu var. Turuncuya yakıştığını düşünüyorum.
Merhaba ben motorumu 2. El aldım be BMW logosu vardı çok ta yakıştığını düşündüğümden sökme gereği duymadım. Kendim 0 alsaydım böyle bir şeyle uğraşmazdım. Şu an da eski haline getirmeyle uğraşmayacağım gibi. Dediğimiz gibi bu zevk meselesi ama güven eksikliği olduğunu düşünmüyorum. İyi günler dilerim
Merhaba, Ben yan ayaklığı kapatmayı unutuyorum :( unutmamam için pratik bir öneriniz var mı?
Benim ruhsata da çantalar yazılmamış, kardeşimi ruhsatı çıkardığımız Emniyet Müd. gönderdim. Memur sisteme işleyelim çevirme olsa bile sıkıntı olmaz demiş. Teknik belgeye bakmışlar ve siteme işlemişler. Araç sorgu ekranın bir çıktısını vererek sisteme işlendiğini göstermişler..
Tayfun_ hangi emniyet müdürlüğünde yapılmıştır bu işlem acaba. Örnek göstermek sorun olmaz sanırım.
Merhaba arkadaşlar. Dün 6000 bakımı için motorumu servise götürdüm. Yağını falan değiştik. Sonra sönme probleminden bahsedince usta "siboplardan olabilir" dedi. Ben de tekrar git-gel olmasın diye motoru ertesi gün almak üzere bıraktım. Kısmetse bu akşama almaya çalışacağım. Ama merakımdan dolayı biraz önce ustayı aradım. Mevcut sübap ayarlarını sordum. Dedi ki söktüğünde ölçmüş: emme: 0.004 mm; eksoz: 0.003 mm!!!. Yani eksoz ustanın dediğine göre çok sıkıymış. Ben kendisine ayarları 0.006 mm ve 0.009 mm olarak yapmasını söyledim. tamam dedi. Kendisi 5'e 8 yapıyormuş. ABD'li csc motorcycles firması ise 6'ya 8 öneriyor. Ancak benim yıllardır bildiğim eksoz emme'den %50 fazla olmalıdır. Bu nedenle ben 6'ya 9 istedim. İnşallah sorun çözülür de keyifle bineriz.
Rampa inerken gaz vermeden debriyaja basınca motor devri düşüyor ve stop ediyordu. Defalarca EFI ışığını kullanarak test etme metodunu uyguladım ama ışık hep sabit kaldı. Bu da bana sorunun elektronik değil mekanik ayarlarla alakalı olabileceğini düşündürtmüştü. İnşallah haklı çıkarım da sübap ayarlarıyla sorun çözülür.
Bu arada sizleri de uyarmak istedim. Çok nizami kullanmama rağmen daha 6000 km olmadan sübap ayarları bozulmuş. Belki benim motora özel bir sorundur ama sizlere naçizane tavsiyem uygun bir zamanınızda "ehil" bir serviste sübap ayarlarınıza baktırın.
Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Selam arkadaşlar kiyafet konusunda fikir ve yorum lariniza ihtiyaç
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------
İhtiyacım var yazacaktım
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
kislik venom yada 4 riders uyarmi goruslerinizi bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------
Alt üst takım olarak tecrubelerinizi pylasirssaniz sevinirim
Kışlık Venom Tourex 3 katlı mont ise bahsedilen sizi belli bir noktaya kadar sıcak tutacaktır, ancak 1 saati aşan uzun yolda birçok montta olduğu gibi göğsünüze rüzgar gelirse üşürsünüz, bu durumda içe giyilecek/takılacak uygun bir göğüs koruması rüzgarı oldukça kesiyor ve daha rahat etmenizi sağlıyor.
Ayrıca yağmur katmanını çıkartıp yağmura yakalanırsanız hafif bir yağmurda 10 dakkada içinize işler yağmur(Bu sabah Ankara'da başıma geldiği gibi). Yağmur katmanıyla bu süre uzuyor anck bu katman ne tam boğaza kadar ne de montun tam eteklerine kadar olmadığı için bunların dışı bölgelerde koruması sınırlı.
Yağmur katmansız 6-7 derecenin altına düşmeyen sıcaklıklarda 30dakika-1saatlik sürüşlerde altınızda sadece uzun kollu bir gömlek ile bile rahat edersiniz. Bunun altına düştüğünde içinize bir polar kıyafet giyerek biraz daha uzun süre rahat edebilirsiniz. Yağmur katmanını takarsanız ısı korunduğu için daha iyi, hatta terletebilir.
Ben yağmurlu hvada bu montun üstüne yağmurluk da giydiğim için yağmurdaki performansı bilgim bukadar. Ancak kuryeci bir arkadaşla görüştüğümde belli bir yerden sonra "yağmur alıyor" demişti.
Fiyat/performans ürünü(sayılır, 350tl civarı şuan). Soğukta/ayazda aslında bence fiyatına göre çokiyi ama yağmurda idare eder..
Ben de Venom Tourex kullaniyorum. Fok soguk tecrubem olmadi ama yarin saat bir saatlik suruslerde usume anlaminda hic sorun yasamadim. Bir kere yagmurluk katman olmadan yagmura yakalanmistim. Corabima kadar islanmistim diyeyim kalanini siz anlayin.
Gectigimiz gunlerde saganak yagmurda 22 dakikalik suruste sadece gomlek belim islandi. O da sanirim montun boyuyla alakali.
Bunlari yasarken altimda LBC yandan fermuarli pantolon vardi. Pantolonla ilk kez yagmura yakalandigimda icinde kislik katman yoktu. Sirilsiklam olmustum. Ikinci yagmurda kislik katman da vardi ama bu sefer de diz ve yandaki fermuar yerlerinden su aldi. LBC'nin Yavuzturk'teki yerine goturdum. Sagolsun Bulent Bey ilgilendi. Icinde bir kat daha su gecirmez astar dikti. Sonrasinda ise deneme sansim olmadi. Umarim artik yagmur gibi bir sorunum kalmaz.
Bu arada LBC'ye gidince once bana pantolonun su gecirmez olmadigini soylediler. Web sitenizdeki bilgide 600D su gecirmez kumas yaziyor dedigimde astar su gecirmez ama pantolon su alabilir dediler! Biraz alttan alinca baktik ki yeni uretilen pantolonlardaki astar benim aldigimdan farkli. Bendeki eski astarmis. 3XL aldigim icin sanirim ellerindeki eski astarli urunu gondermisler. Sizin de aklinizda olsun...
İnşaallah diyelim naci bey benim gibi uzun soluklu uğraşmadan sorun biter, benimki 4000 km bakımında emme07,ekzost 09 olrak ayarlandı idi. ben bu ayarların yakıt tüketimine nasıl bir etkisi var diye meraktayım , zira bu son ayarlardan sonra sanki yakıt tüketimi arttı bende... vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Herkese selamlar.. Geçen 600 km bakımına gittim. Yağ olarak putoline nanotech yağ koydurdum. Motorumu seviyorum güzel olsun diye.. Sonra normal mi bilmem hararet 3 cizginin altına düşmedi gelene kadar 5 km trafikte. Sanki pek 3 cizgi görmezdim. Az önce 2 gündür çalıştırmadığım motorumun bir sesini duyayım dedim. Daha 2 ay olmadı sıfır aldım. Ve akü bitik. Marş motorunu çevirecek gücü yok. Ekstra hic bir sey takılı degil motorda. Kısaca üzüldüm. Acaba başına gelen oldu mu? Saygılar
Kardeş, ben henüz motoru almaya gidemedim. Yağmur falan yağdı. Merak ediyorum. Siz sübap ayarlarını yaptırınca, motorun gidişi, çekişi, yakıt tüketimi, sübap sesi vb durumlarda nasıl bir değişiklik oldu? Bir de ben yıllardır tüm araçlarda sübap ayarları arasında eksozun emme sübabından %50 fazla olduğunu gördüm. Sizde emme 7 ise eksozun 10 falan olması lazımdı. Servis bu ayarı neye göre yaptı? Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Çok teşekkür ederim süper bi açıklama olmuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------
Bu bilgiler çok işime yarayacak sağolun
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)