Ruhsata çanta için bi ruhsat parası daha vererek ilgili sayfayı yenileyeceksiniz.
Naci63 bey son bakıöda rutin bakım dışında hiç bir şey yapılmadı.ama sorun yok şükür..
Ali abi aralığa az kaldı.. biraz daha sabır..
Vesselam..
Ruhsata çanta için bi ruhsat parası daha vererek ilgili sayfayı yenileyeceksiniz.
Naci63 bey son bakıöda rutin bakım dışında hiç bir şey yapılmadı.ama sorun yok şükür..
Ali abi aralığa az kaldı.. biraz daha sabır..
Vesselam..
Henüz 2.el almak istediğim motorun ruhsatını görmedim ama ruhsatta yazmıyorsa çantalar, devir esnasında eklenebilir mi acaba?
Bu gün internetten(sanalpazar) 99 TL ye aldığım orta sehpa montajını yaptım. Gayet basit bir şekilde monte edildi ve çok dengeli oldu.Düşünen olursa aldığım linki paylaşabilirim. Birde lastiklere yine internetten(n11) aldığım formula x lastik zırhı enjekte ettim. Bakalım fayda yada zararını görecek miyiz.Hava bastıktan sonra eve gelene kadar her hangi bir balans vs hissetmedim.
http://www.sanalpazar.com/mondial-rx3i-evo/i-61699019
Buradan aldım
Bu da montajın nasıl yapıldığını anlatan link
https://youtu.be/tFIWDt2gulA
Umarım formulax bende de aynı etkiyi gösterir. Öne 350ml, arkaya 450 ml enjekte ettim
2 tekerde yere değmiyor ön teker çok farkedilemeyeceği havada yani serçe parmağınızla çevirebilirsiniz.
Aracı çok az öne bastırdığınızda yada arka koruma demirini hafif kaldırdığınızda da arka tekeri rahatlıkla dönderebilirsiniz.
Çıkıntıyı anlamadım. Montaj Linkinde görünen harici birşey yok
Formunu 3/2 ni geriye dogru okudum neredeyse aralikta niyetim var ins bu mmakinayi almaya tek anlamadigim millet cok dusuk km de bu motoru elinden neden cikariyor??
Lastiklere basılan köpük nasıl? Benim derdim ön lastiğin inmesi, lastikçi sibop değişti ama yine yavaştan iniyor, arka sabit sorunsuz, köpük sıksam inme olayı durur mu acaba? Lastikçi 30 tl aldı, bir kere daha adamı görmek istemiyorum formula x de derdime çare olacaksa alırım.
Sayın Ali Abi;
Bugün şirkete gidip orta sehpanın kaynağını yaptım ve kaplama/boya öncesi montaj denemesini gerçekleştirdim. Şirketime her gün gidiyorum, pazar günleri asla gitmek istemem ki pazartesi günü ızdırap olmasın. Ancak bu pazar hiçbir pazara benzemedi ve inanılmaz keyif aldım. Bizzat kendi çizip tasarladığım bir sehpayı kaynatıp evoma montaj etmek çok mutlu etti beni
Yay ve ayak basma kolu pozisyonlarını belirledim. Onları da en yakın zamanda halledip boyaya vereceğim. Ancak bu ilk prototip ve kaynakları çok hoş olmadı. Bunu bir süre deneyip değişiklik gerekli olursa yapıp 2. yi yapacağım.
Motor şuan arka teker üzerinde duruyor ve çok küçük bir kuvvet ile arka teker askıya alınabiliyor. Bunun için öneriniz nedir?
Durması gereken pozisyon denge mi yoksa arka teker üzerine oturmalı mı? Bunun için ayarlama yapmam gerekecek.
Bu pozisyonda ben de üzerine bindim, esneme v.s. varmı diye hopladım zıpladım ama epey sağlam duruyor, hiçbir esneme v.s. olmadı. Orta bağlantı için de 2 mm cidarlı borunun içinden M16 paslanmaz saplama geçiyor. Bu konuda da içim rahat etti.
Tam olarak oturtalım ve hatasız kazasız bir şekilde 500 km kadar yol yapayım, (virajlarda, alçak kaldırımlardan inerken, v.s. çarpma, sürtme var mı test edip ona göre sizleri bilgilendirmek istiyorum) EVO AŞKINA arzu eden ilk 3 arkadaşa bedelsiz göndereceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------
Aslında diğer bir çok formu takip ediyor iseniz, motor alan bir çok meraklı hevesli arkadaş kısa sürede bu sevdadan gerek aile baskısı, gerek yaşanan ufak tefek kazalar, gerekse binilmeden yatan motorlar sebebi ile vazgeçiyor. Yani evomuza mahsus bir durum değil bu. Başlık açıldığı günden beri gözünü karartıp ilk almış olan Emre Bey gibi tutkulu halen binenler de mevcut. Bu bir sevda...
Elinize kolunuza sağlık, orta sehpa çok şık görünüyor. İnşallah ben de hafta içi motorumu almış olacağım, hatta ehliyetten önce motoru almış olacağım galiba. Henüz motoru olmayanlar orta sehpaya talip olabiliyor mu
Formulax ı sitesinden inceleyebilirsiniz beyaz süt gibi sıvılar gibi değil,yanak patlamalarına etkisi yok, ama taban dan gelen cisimlere ve hava kaçağına biebir. Her motor lastiği 2-3 haftada bir hava kontrolü istr ve eksiltme kaçınılmaz,formulaxdan sonra 1500 km uzun yol olmak üzere 300 km 4 ay boyunca hasliğe değil hava basmak kontrol etmek bile aklıma gelmedi. ben memnunum.. bisikletimdede kullanıyorum..
vesselam..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Zengibar kardeşim, eline sağlık güzel gözüküyor fakat yan ayak ile çatışması var mı indirip kaldırırken, birde kaldırırken ayaktan nereden destek alıyorsunuz, bende kindede arka teker zemine değecek şekilde duruyor hafif bir temesla arka tekeri havalandırıyorum..
vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Mithat Hocam;
Yan ayakla hiçbir çakışması yok, birbirinden bağımsız çalışabiliyorlar.
Kaldırırken kullanacağım kol pozisyonunu bugün belirledim ve kaynatacağım. Çakışma durum kontrolü için de en sona onu bıraktım.
Arkadaşlar beğendiğinize çok sevindim, inşallah sorunsuz bir hale getirebiliriz.
Arkadaşlar;
Bizim motor üreticimiz olan firmadan (cscmotorcycles) Mr. Steve e yazmıştım ve resimleri paylaşmıştım, aşağıdaki yorum geldi.
It looks good.
It's ok if you make it.
I hope it works well for you.
Steve
Sevgili Deadly Sto(R)m,
Aslında söylediğiniz çok mantıklı, diğer arkadaşlardan da bir yorum gelsin, ona göre revize edelim. Ön tekerleğin basması için sehpanın daha dik durması gerekli ki ağırlık merkezi sehpanın ön kısmına geçsin. Bu durumda devrilme riski olur mu bilemedim... Sanki şunlar mümkün;
1. Yere temas eden kısımlar arkaya doğru bir miktar uzayabilir daha dik durur, ağırlık merkezi öne alınmış olur, devrilmez.
2. Orjinali gibi saplamanın geçtiği kısımdan çok uzaklaşmayan bir tasarım yaparız. Duruş açısını değiştirmeden sehpayı arka tekere yaklaştırmış oluruz.
msaltin +1
Deadly Sto(R)m +2
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
http://californiascooterco.com/blog/
Video CSC Bloğuna da eklenmiş ve adam kendi motoruna hayret eder durumda
Yorum bu:
"This is interesting and it’s good stuff. The young Turk (sorry, I couldn’t resist) riding the RX3 in the video above hit an indicated 170 kilometers per hour. I’m going to assume the Turks’ speedos have the same error as our initial three prototype RX3 motorcycles. On those first three RX3s, the speedometers were 20% optimistic (our production bikes have speedometers that are about 10% optimistic). Converting 170 kph to mph and then lopping 20% off of that number yields, whaddaya know, 84 mph. That’s exactly what Zongshen tells us the top speed of the RX3 is. How about that!"
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
Bu arada almak istediğim motor bu ilanda:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-daha-ucuzu-yok-hatasiz-sorunsuz-360439806/detay
Sizin tertemiz demir atları görünce benim aday biraz yıpranmış gibi geliyor gözüme ama inşallah alınca çiçek gibi yapacağım.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)