Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Eylül 2016, 14:47
#3421
Adana İl Temsilcisi
Reklamlar
-
22 Eylül 2016, 14:57
#3422
arkadaşlar uzun araştırmalar okumalar kafa karışıklığından sonra evo almaya karar verdim. 2017 temmuz ayında yapmayı planladığımız 12bin kmlik bir balkanlar dahil rusya ukrayna norveç nordkapp turumuz var. bu motorla sizce bu tura çıkılırmı? ben her ne kadar çıkılır desemde yola çıkacağ arkadaşlarım çıkma bununla diyor. 40 günde 12bin km yapılırmı sizce kullanmış olan arkadaş ve abilerime soruyorum.
-
22 Eylül 2016, 15:23
#3423
mountaineer1 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar uzun araştırmalar okumalar kafa karışıklığından sonra evo almaya karar verdim. 2017 temmuz ayında yapmayı planladığımız 12bin kmlik bir balkanlar dahil rusya ukrayna norveç nordkapp turumuz var. bu motorla sizce bu tura çıkılırmı? ben her ne kadar çıkılır desemde yola çıkacağ arkadaşlarım çıkma bununla diyor. 40 günde 12bin km yapılırmı sizce kullanmış olan arkadaş ve abilerime soruyorum.
Yolda Türk motosiklet servislerine uğramayacaksan sıkıntı olmaz Şaka şaka,RX3 ilk bize geldiğinde uzun tur testleri yapılmıştı,ayrıca Çinden bi arkadaşta bizim ülkeye uğramıştı.Ne marka olursa olsun uzun yolda nelerle karşılaşacağını,neler yaşayacağını kimseler bilemez.120 km hız her halükarda tapa gaz yapmadan giden bi motosiklet,azami süratte 150 de.2000 de bir yağ değişimi yapacaksin.En fazla 500 kmde bir zincir yağlayacaksın.Bunlar olmazsa olmazlar.
2-3 yıl önce ecnebi GS ci abiler Gs lerden sıkılıp 50 CC motorlarla çıkmıştı tura.Amaç maceraysa,bisikletle giden de var.Düşücen,kalkacan,lastik patlayacak,yağmura tutulacan vs. Bir de yol arkadaşının motoru sana denk olacak.Senden üstünse ona yetişeyim diye cebelleşmemen lâzım.Daha 10 ay var,hayırlısı diyelim.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
22 Eylül 2016, 16:02
#3424
Adana İl Temsilcisi
şu bizlerin orta sehpa eksikliğine çare olacak bir arkadaş arıyoruz.ve eğer çare olursa,toplu bir şekilde teşekkür ve minnetlerimizi sunacağız.
-
22 Eylül 2016, 16:33
#3425
Yanlış hatırlamıyorsam, arkadaşın bir tanesi sübap ayarlarını oynayıp (emme 0,07 egzoz 0,09) bu stop etme sorununu çözdük diyordu. Acep kalıcı mı oldu bu çözüm, burada ise bi ses versin hele.
2 yıldır sürekli takibimde motor, ama bu stop sorununu her duyuşumda uzaklaşıyorum, başka modele bakıyorum, sonra dönüp tekrar bununla ilgileniyorum, her gün foruma girip bu kronik sorunun kesin çözüldüğüne dair bir mesaj görmeyi ümit ediyorum.
-
22 Eylül 2016, 16:39
#3426
Kara murat benimmmmm. Şaka şaka evet arkadaşım benim motorumun ayarlarını seninde bahsettiğin gibi 0,07 emme 0,09 eksoz olarak ayarlattım ve 9 nisandan bu yana hiç sorunsuz biniyorum. Bir kez ben ustamdan bu ayarları normal ayarlara çekmesini istediğimde burada bahsedilen bütün sorunlar üst üste gelince hemen gidip yine aynı ayarları yani yukarıda seninde bahsettiğin ayarları yaptırdım. Hiç bir sorun yok, Hiç bir tuhaf ses yok, üstelik çekişi gidişi canavar. Ben çok memnunum kim ne derse desin ben böyle kullanmaya devam edeceğim. Namıssız yakıyor ama öyle böyle değil gidiyor. Tavsiye ederim arkadaşlar bir kez deneyin memnun kalacaksınız. Stop etme kesinlikle ortadan kalkıyor da performans artışı da cabası.
-
22 Eylül 2016, 16:41
#3427
Merhaba arkadaşlar 6000km bakımı yaptıracağım,nelere dikkat etmek gerekir? maliyeti ne olur? Teşekkürler.
-
22 Eylül 2016, 16:45
#3428
Öncelikle yeni almış arkadaşlara hayırlı olsun diyorum. Allah kaza bela vermesin.
12000 km yol yapılır mı diyen arkadaşım. Sıkıntı yok rahat yapılır. tek eksiği kaliteli bir lastik. Onu da takmadan çıkma. Zaten belarusta Minsk motorları var. Bunların aynısı. Servis ve parça sorunun olmaz yani. Ben bu yaz 3000 km yaptım. Çok memnun kaldım.
Yağ değiştirecek arkadaşlar. Yağ haznesi 1.6 litre. 2 litre yağ en fazla 60 tl +buji (hemen gerek yok) 20 TL= 80 TL toplam. İşçilik insafa kalmış. 2016 modellerden çıkan ana yağ filtresi de metal yani temizlenip geri takılabilen cinsten. Sakın atıp yerine kağıt filtre takmayın. Yenisi 20 dolar civarı. Ben bunu bilmediğim için ilk başta önceden satın aldığım kağıt filtreleri kullandım. Şimdi tekrar içinden çıkan orjinali taktırdım. Bundan sonra hep bu filtre temizlenip geri takılacak. Ama atarsanız mecburen her defasında sarı renkli kağıt filtrelere 25 tl bayılırsınız.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
22 Eylül 2016, 16:50
#3429
mountaineer1 abicim vatandaş henüz 2 aylık motosiklet kullanıcısı, 29 yaşında evli ve reklamcılık alanında çalıştığını beyan eder. Bu hali ile rx3 üne atlar. Çinden Barselona ya kadar 165 gün ve 40 bin kilometre yol gider. Sanırım cevap belli
http://www.chinamotorworld.com/index...a=view&id=2620
-
22 Eylül 2016, 16:54
#3430
Sinated adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar 6000km bakımı yaptıracağım,nelere dikkat etmek gerekir? maliyeti ne olur? Teşekkürler.
SERVİSİNE göre değişir.Ben yağ filtrem değiştiğinde çok mutlu oluyom meselâ.Servisten servise değişiyor.Şu an tek dikkat edeceğin Mondialin elinde eksik parça yok.Servisin eğer yok derse inanma,müşteri hizmetlerinle görüş.Şu ana kadar yaptıkları bakımdan yapacakları farklı bişey yok.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
22 Eylül 2016, 17:03
#3431
Teşekkürler..
-
22 Eylül 2016, 17:04
#3432
ayna639 adlı üyeden alıntı
Kara murat benimmmmm. Şaka şaka evet arkadaşım benim motorumun ayarlarını seninde bahsettiğin gibi 0,07 emme 0,09 eksoz olarak ayarlattım ve 9 nisandan bu yana hiç sorunsuz biniyorum. Bir kez ben ustamdan bu ayarları normal ayarlara çekmesini istediğimde burada bahsedilen bütün sorunlar üst üste gelince hemen gidip yine aynı ayarları yani yukarıda seninde bahsettiğin ayarları yaptırdım. Hiç bir sorun yok, Hiç bir tuhaf ses yok, üstelik çekişi gidişi canavar. Ben çok memnunum kim ne derse desin ben böyle kullanmaya devam edeceğim. Namıssız yakıyor ama öyle böyle değil gidiyor. Tavsiye ederim arkadaşlar bir kez deneyin memnun kalacaksınız. Stop etme kesinlikle ortadan kalkıyor da performans artışı da cabası.
Yakıyor derken, 4 lt nin üzerine çıkmıyordur umarım?
-
22 Eylül 2016, 17:14
#3433
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Yakıyor derken, 4 lt nin üzerine çıkmıyordur umarım?
Şehir içi durkalk,en fazla 3. vitese çıkabiliyosan malesef 4 litrenin üzerine çıkabiliyosun.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
22 Eylül 2016, 21:06
#3434
ayna639 adlı üyeden alıntı
mountaineer1 abicim vatandaş henüz 2 aylık motosiklet kullanıcısı, 29 yaşında evli ve reklamcılık alanında çalıştığını beyan eder. Bu hali ile rx3 üne atlar. Çinden Barselona ya kadar 165 gün ve 40 bin kilometre yol gider. Sanırım cevap belli
http://www.chinamotorworld.com/index...a=view&id=2620
Mesaj alındı )
-
23 Eylül 2016, 00:23
#3435
adanalı adlı üyeden alıntı
şu bizlerin orta sehpa eksikliğine çare olacak bir arkadaş arıyoruz.ve eğer çare olursa,toplu bir şekilde teşekkür ve minnetlerimizi sunacağız.
Bu isle ilgileneceğim ve Bu sorunu bir şekilde çözeceğiz...
Ancak maliyetin ne olacağını kestiremiyorum... Sadece kaynak yerlerine boys yaptıralım desek 10 20 ,TL boyaya veririz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
adanalı adlı üyeden alıntı
Sisler ve düğme set halinde olandan almak isterim ben. Topluca mi sipariş etsek?
-
23 Eylül 2016, 13:13
#3436
Merhabalar,
Derdimi kısaca özet geçeyim. 2 ay önce vitesler rahat ayırmıyor diye (servis balatan bitmiş dedi) UMA'dan debriyaj balatası istedim. 1 ay önce balata geldi diye ödeme yaptım 1 hafta önce hala balata yok diye gönderemedikleri için madem balata yok 19" ön jant gönderin aynı fiyat dedim. 1 hafta sonrasında jant geldi.
Şuan Anlas Capra modelleri paylaşılıyor ve güzel lastik diye yorumlar aldım bunun hakkında. Şimdi elimde 215 lira değerinde sıfır 19" Rx3i Evo jant'ı var ve ben 18 jant için Anlas almayı düşünüyorum. UMA'nın beni 2 ay debriyaj balatası ile oyalayıp jantı göndermesiyle havadan 230 liram çöp oldu diyebilirim.
Bu durumda ne yapmalıyım abiler/arkadaşlar ? 19 için ucuz ve sağlam lastik önerileriniz var mıdır ? arkaya 15" Anlas Capra taksam öne ne takabilirim ? Aklımda deli sorular...
-
23 Eylül 2016, 14:19
#3437
Coorai adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Derdimi kısaca özet geçeyim. 2 ay önce vitesler rahat ayırmıyor diye (servis balatan bitmiş dedi) UMA'dan debriyaj balatası istedim. 1 ay önce balata geldi diye ödeme yaptım 1 hafta önce hala balata yok diye gönderemedikleri için madem balata yok 19" ön jant gönderin aynı fiyat dedim. 1 hafta sonrasında jant geldi.
Şuan Anlas Capra modelleri paylaşılıyor ve güzel lastik diye yorumlar aldım bunun hakkında. Şimdi elimde 215 lira değerinde sıfır 19" Rx3i Evo jant'ı var ve ben 18 jant için Anlas almayı düşünüyorum. UMA'nın beni 2 ay debriyaj balatası ile oyalayıp jantı göndermesiyle havadan 230 liram çöp oldu diyebilirim.
Bu durumda ne yapmalıyım abiler/arkadaşlar ? 19 için ucuz ve sağlam lastik önerileriniz var mıdır ? arkaya 15" Anlas Capra taksam öne ne takabilirim ? Aklımda deli sorular...
Sevgili Koray;
Kaç km oldu ki balata bitti?
Vites geçiş problemi ile yola çıkıp jant değiştirmek enterasan olmuş.
-
24 Eylül 2016, 01:02
#3438
Metehan şöyle söyleyeyim abi ben daha 4 litrenin altına düşmedim ama üstüne de çıkmadım. Birkez hariç ki Aydın izmir otobanında 100km. otobanı çok rüzgarlı bir havada genelde 5.vites ve aşağısı tapa gaz zorladığımda full depo ile çıkmıştım yola izmirde ilk benzinlikte benzin aldığımda 29 liralık benzin aldı ki 6 litrenin üstü bir değer sanırım ama herhalde böyle hava da böyle yükle tapagaz seyahat nadir denk gelir. Çünkü motosikletin aerodinamiğini bozacak şekilde yanlardan çıkan çadır vs. falan vardı. Paraşüt gibi tutuyordu. En fazla yaktırabildiğim değer bu onun dışında hep 4 litre ne aşağı ne yukarı.
-
24 Eylül 2016, 07:53
#3439
Zengibar adlı üyeden alıntı
Sevgili Koray;
Kaç km oldu ki balata bitti?
Vites geçiş problemi ile yola çıkıp jant değiştirmek enterasan olmuş.
4200km'de kırmızıda durduğumda boşa atmam extra çaba gerektiriyordu. Hafif gaz vermem motoru hafif hareket ettirmem falan vs... Serviste balatan bitmiş ayırmıyor dedi ama yağ değişimi yapınca bi nebze düzeldi şuan o kadar rahatsız etmiyor. ALıştığımdan sanırım. Daha önceki hiçbi motorumda şanzuman bu şekilde çalışmıyordu.
Jant konusuna gelince aklımda ön jantı büyütüp hem %10 km farkını biraz düşürmek hem motoru biraz yükseltmek hemde daha uygun lastik bulmak vardı. Ama şuan ANLAS CAPRA lastikler paylaşılmış ve elimdeki jant pek bişey ifade etmiyor. UMA'da Mesut bey jantın uyduğunu problem çıkarmayacağını söyledi. bi şekilde 19 jantı ve lastiği takıp ilerleyeceğim gibi duruyor. Jant uymazsa direkt olarak tüketici hakları mahkemesine başvurucam zaten. Balata var diyip parayı aldıktan sonra 1 ay beklettikleri ve hala balata yok dedikleri için.
Bu arada yakıt tüketimi konuşuluyor Arkadaşlar yaktığınız yakıta %10 ekleyin. Motor size %10 az yaktığınızı gösteriyor km farkından dolayı.
4 litre yakıyorum diyen arkadaş aslında 4.4 litre yakıyor.
-
24 Eylül 2016, 09:53
#3440
300 tl kitlediler...
Evet abilerim merhaba, dün servise gittim 14 000 bakımı için. Zincir ve bujinin kontrol edilip gerekiyorsa değiştirmesini söyledim ve gittim. Akşam motoru almaya gittim; buji NGK, zincir SFR, yağ ise shell yarı sentetik 10 40 ile değiştirilmiş. Motoru da parlatmış. fiyatı sordum 300 tl dedi istemsizce bir sırıtma belirdi yüzümde sizce 300 tl çok mu abartı, yoksa normal mi? o na göre bugün parasını vermeye gittiğimde yollarımızı ayırmamız gerektiğini söyleyeceğim.
Ayrıca bu vites olayı bende de var. 1 de durduğum zaman boşa alıncaya kadar canım çıkıyor. Debriyaj ayarlarıyla oynamak fayda etmiyor. Başka evolara biniyorum onlarda bu durum yok. 10 senelik motorcuyum, ama bu ilk vitesli motorum, onun için debriyajın işini bitirmiş olabilirim.
Diğer bir durum da 2 seferdir sabahları akü boşalmış oluyor ve motor çalışmıyor. Ya akü öldü, yada yeni taktığım çakmaklık-usb aküyü bitiriyor. Akü tavsiye eder misiniz?
Yeni taktığım ANLAS lastik hakkında yorum bekleyen abilerim vardı; lastik çok güzel, desenini çok sevdim, yol tutuş harika, fiyat uygun. fakaaattt; bu lastik, iç lastik olmayacak (dubleks) şekilde tasarlandığı için, içerisinde sivri ve pütürlü yerler var. Bu yerler iç lastiği aşındırabilir hatta delebilir ve benim de şu an lastiğin havası azalıyor. diğer bir sıkıntı da biraz ince gözüküyor.
Halen ön lastik arıyorum, capra ön lastik tabanı 90 mm olduğu için takmıyorum. 2 lastikteki farkı kıyaslamanız için resim ekliyorum. ( zincirim şekil önümden çekil )
benim motor neden yüksek??? stop ve yan çantalardan bi karşılaştırın lütfen. Zemin düz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)