Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Haziran 2016, 02:22
#2921
sezgingulmez adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim dostlar abiler bu arada şunuda anladım ki sis farı şart
Büyük geçmiş olsun allah beterinden korusun! aynı dizlik bende kulanıyorum artık öle bi alıştırdımki kendimi o olmadan çıplak binmiş gibi hisediyorum sadece dizlik için geçerli değil bütün ekipmanlarda durum aynı! eldiven yok diyelim gaz veremiyorum resmen sis farı olayına gelince valla sezgin kardeşim daha 2 gün oldu bağlatalı motor 2 aydır benimle 2 aydırda kendime eziyet ediyomuşum dedim... çok karanlık bölgelerde hiçbir halt göstermiyo normal far ha sis farı çok aydınlatıyomu derseniz hayır! aydınlatmadan çok belirgin olmak istiyosanız trafikte çok faydalı ama karanlık yerlerde de işinizi çok rahat görüyo aliexperes den bitane power led ampül aldım yakında gelicek foto video felan paylaşıcam olumlu veya olumsuz hepimize yararı olur diye umuyorum çünkü tadilat gerektirmiycek bi tasarımı var. bir kaç güne kalmaz paylaşıcam uzun lafın kısası tekrar geçmiş olsun sis farı mutlaka yaptırın hem çok şık durduğu gibi hemde çok faydalı oluyo
Reklamlar
-
21 Haziran 2016, 03:16
#2922
sezgin arkadaşım geçmiş olsun allah bir daha vermesin inşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:12 ----------
Arkadaşlar, motorumuzdaki bu stop problemini CSC RX3 Owners USA başlıklı bir Amerikan Facebook sayfasında paylaştım biri CSC firmasından iki kişiden cevap geldi bunları aşağıya ekliyorum,teknik konulardan anlamadığım için yorumlarınızı paylaşırsanız herkes faydalanır belki.
1-if what you are describing is stalling when coming to a stop, that problem can be related to a misadjustment of the butterfly valve in the throttle body. Also, I will be in Ankara in September if any of you Turkish RX3 guys would like to get together.
2- - my bike also happen but i check then i find something about rs3 engin
- engin timing should be raise 1.8 - 2.0 bar..when i put on 1.5 bar its stop when bike still running
So i raise engin timing on 1.8 bar its ok now..
İngilizce bilmeyen arkadaşlar için meali 1- Bu problem gaz daki kelebek valfin yanlış ayarlaması ile ilgili olabilir. Ayrıca RX3 sahibi arkadaşlar dan buluşmak isteyen olursa Eylül ayında Ankara da olacağım.(Bu vatandaş CSC firmasından Joe Berk , Ankaralı arkadaşlar temas kurabilirlerse çok faydalı olabilir.)
2- Kontrol ettiğimde bir şey fark ettim RX3 ün motor zamanlaması 1.8 - 2.0 bar arası olmalı 1.5 bar da motosiklet giderken stop ediyor.Ben motor zamanlamasını 1.8 bar a yükselttim sorun çözüldü.(BU da başka bir vatandaşın yazdığıma cevabı) Motor dan anlayanlara sunulur.
kartal 56 arkadaşımızın amerikadan çevirisin den anladığım kadarı ile bu arkadaşların bizimki gibi bir sıkıntıları yok galiba
sadece varsayımlar üzerine cevap vermişler gibi duruyor
yani demem o ki türkiyeye gelen makinalarla onlara giden makinalar arasında fark var olması lazım ki aaa bidede oluyor şöyle yaptık böyle yaptık demiyorlar
bilmiyorum yanlışmı düşünüyorum
-
21 Haziran 2016, 14:29
#2923
-
21 Haziran 2016, 18:07
#2924
Arkadaşlar içinizde kasko teklifi alan var mı? Ben aşağıdaki gibi bir teklif aldım. İyi mi karar veremedim.
Prim 731 TL, 9 taksittir.
Bu prim hesaplamasında aksesuar dahil edilmemiştir. Ayrıca aksesuar için sistem ek prim almaktadır.
Teminatları incelemenizi rica ederim.
Sormak istediğiniz her konuyu mail ya da telefon ile sormanız halinde hemen dönüş yapacağım.
Cevabınızı bekler, teşekkür ederim.
KASKO TEMİNATLARI
1. KASKO ( yanma, çalınma, kaza )
* Kazalarda ve özellikle tek taraflı kazalarda ( devrilme vb.) muafiyet ( kesinti ) yoktur. Sigorta şirketi hasarın tamamını öder.
2. HIRSIZLIK TEMİNATI:
*Kapalı garaj ve kilit şartı yoktur. Açık alanda çalınmayı kapsar. Sigorta şirketi tamamını öder. Kesinti yapılmaz.
3. AKSESUAR TEMİNATI:
* Motosiklette bulunan ve detayları poliçe sonunda belirtilen aksesuarlar, poliçe üzerinde yazan bedele kadar teminat altına alınmıştır. Poliçede belirtilmeyen her türlü ek aksesuar teminat kapsamı dışındadır.
4. KASK VE MOTOR KORUMA KIYAFETLERİ TEMİNATI : 1.500 TL ( dahil edilmemiştir, talep etmeniz gerekmektedir.)
* Sigortalıya ait motosiklet kaskı ve kıyafetleri sadece kazalarda göreceği zararlara karşı 1.500 TL limit ile poliçe kapsamına dahil edilmiştir.Hasar anında kaza zaptı ve hasarlanan kask ve /veya kıyafetin şirketimize teslimi zorunludur, aksi halde kask ve /veya kıyafete gelecek zararlar teminat dışında kalacaktır.
5. DEPREM TEMİNATI
* Muafiyetsiz olup, tamamı ödenir.
6. SEL VE SU BASKINI TEMİNATI
* Muafiyetsiz olup, tamamı ödenir. Motorun ve egzozun su alması halinde oluşan her türlü hasarlar kapsam dahilindedir.
7.GLKHHKNH VE TERÖR TEMİNATI
* Muafiyetsiz olup, tamamı ödenir.
8. ANAHTARLA ÇALINMA TEMİNATI
* Anahtar üzerindeyken çalınmalar sonucu oluşan hırsızlıkta müşterilerimizin mağdur durumda kalmaması adına poliçe teminatının %85 ini öder (Sigorta şirketlerinin çoğu bunu suiistimal olarak görüp ödeme yapmaz)
9. HUKUKSAL KORUMA
10. İHT.MALİ SORUMLULUK TEMİNATI 10.000 TL
11. MOTOSİKLET YARDIM ( ASİSTANS )
-
22 Haziran 2016, 10:12
#2925
mitmuallim adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorumla ilgili son durumu UMA ya aşağıdaki mesajla ilettim. bakalım ne olacak. merakla bekliyorum..
Merhabalar,
Nisan 2016 da 2016 Model 41 LT 406 plakalı Kırmızı rengli RX3 EVo Motosikletinizi satın aldım.
150. Km de başlayan "STOP ETME" sorunu çözmek için fabrika yetkilisi yunus beyle yaptığımız telefon görüşmeleri neticesinde İstanbul/ kadıköy/ Hasanpaşadaki servisiniz motoaras/ özkan aras ustaya gittim.
1. gidişimde sistem kontolü ve 500 km bakımı yapıldı. "STOP ETME " sorunu çözülemedi.
2. gidişimde gaz kelebeği değişti sitem kontrol edildi. "STOP ETME" sorunu çözülemedi
3. gidişimde motosiklet ustanında yönlendirilmesiyle 15 gün serviste kaldı bir çok sistem kontrolü ve oksijen senserü değişimi yapıldı.
"STOP ETME " sorunun çözüldüğü umuduyla teslim aldığım motorum maalisef 10. km de tekrar stop etmeye başladı ve sık aralıklarla tekrar ediyor.
Bu sorunumu sizinle ve servisle paylaşıyorum.
Çözümü için ne yapalım ?
saygalar selamlar izmitten..
Muallim bey tekrar geçmiş olsun diyorum, sizin problem hakikaten artık iyiniyetle, anlayışla ve sabırla karşılanacak boyutu geçti. Kim ne derse desin bu kadar çok insan şikayetçi ise RX3İ evolarda kronik stop etme problemi var demektir, bu konu şu servis daha iyi ona git, olmadı buna git, deneme yanılma yoluyla şu parça, olmadı bu parça değişsin ile geçiştirlecek bir konu değil. UMA'nın artık bu konuya daha ciddi bir şekilde yaklaşıp problemin kesin teşhisi ve tedavisine yönelik çalışmaları yapması gerekir. Problemli motorlar merkeze alınıp teknik bir ekip tarafından detaylı olarak incelenmelidir.
Makina Mühendisiyim, Istanbul'da otomotiv sektörüne yönelik üretim yapan bir aluminyum enjeksiyon döküm firmasında teknik koordinatörlük ve kalite müdürlüğü yapıyorum. %80 yurt dışı firmalalarla çalışıyoruz, bırakın bitmiş üründe bu tip bir problem çıkmasını parçada en ufak bir döküm boşluğu veya başka bir problem olduğunda kıyamet kopuyor, atlıyoruz uçağa gidip yerinde inceleme yapıyoruz gerekirse tüm parçaları orada tekrar ayıklatıyoruz, ek işlemle uygun hale getiriyoruz. Bunu neden anlatıyorum otomotiv sektöründe en ufak problem çiddi ve sistematik bir şekilde ele alınıyor, problem analizleri, düzeltici faaliyetler hatanının tekrarının önleme yönelik faaliyetler için günlerce kafa yoruluyor 10 larca sayfa raporlar hazırlanıyor ama bizim bu örnekte saldım çayıra mevlam kayıra durumları mevcut.
Bu kadar önemli bir konuda UMA'nın yaklaşımını gayri ciddi ve otomotiv sektörünün genel kalite yaklaşımının çok dışında buluyorum. Bu konu çok önemli bir konu ve Allah korusun trafikte olmaz bir yerde stop eden bir RX3İ nedeniyle kaza yaşanabilir, ciddi sonuçlar doğabilir. Avrupa'da böyle bir durum olsa şimdiye kadar ciddi tazminat davaları açılmıştı bile. Ben merak ediyorum UMA' bu konu ile ilgili olarak Zhongsen ile temasa geçti mi, kardeşim sizden aldığımız motorlar giderken stop ediyor gelin bu işi temizleyin diye bir görüşme yaptı mı, yetkili bir ekip çağırılıp problemli motorların detaylı olarak incelenmesi istendi mi? Gerçekten merak ediyorum, yazılanlardan anlaşılıyor ki UMA'dan ve Çinlilerden bize fayda yok noktasına gelip Amerika'lılardan medet umar hale gelmişiz.
Benden söylemesi bu vurdum duymazlıkla bu iş yarın daha da ciddi hale gelir, hem UMA'nın hem de RX3İ nin sicili kötü yara alır. Uzun yıllardır motosiklet kullanıyorum, vstromturkiye sitesinde uzun süre moderatörlük yaptım, iyi kötü bir çevremiz var camiada. Bende görüp çok soran oluyor ilk başlarda herkese methettiğim bu makina için artık stop etme sorunu çözülmeden almayın diyorum. Kimsenin ahını almak istemem.
Son söz, motor kötü motor mu hayır değil, 2500 km yaptım ve şu an için memnunum ama görünen o ki iş şansa kalmış. Alırken endişe ile bekleceksin acaba benimki de giderken stop edecek mi? Motosiklet "alayım stop etmezse keyifle binerim bozulursa saçımı başımı yolarım" denecek kadar gayrı ciddi bir araç değil kanımca.
-
22 Haziran 2016, 13:25
#2926
Ömer bey bu yazdıklarınızın virgülüne bile dokunmadan tamamının altına ben de imzamı
atıyorum.Hürmetlerle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------
Ömer bey bir de şunu merak ediyorum; acaba UMA
personeli arasında Siz'inle aynı kapasiteye sahip
bir eleman varmı? Tereddütdeyim.
-
22 Haziran 2016, 13:45
#2927
konig adlı üyeden alıntı
Muallim bey tekrar geçmiş olsun diyorum, sizin problem hakikaten artık iyiniyetle, anlayışla ve sabırla karşılanacak boyutu geçti. Kim ne derse desin bu kadar çok insan şikayetçi ise RX3İ evolarda kronik stop etme problemi var demektir, bu konu şu servis daha iyi ona git, olmadı buna git, deneme yanılma yoluyla şu parça, olmadı bu parça değişsin ile geçiştirlecek bir konu değil. UMA'nın artık bu konuya daha ciddi bir şekilde yaklaşıp problemin kesin teşhisi ve tedavisine yönelik çalışmaları yapması gerekir. Problemli motorlar merkeze alınıp teknik bir ekip tarafından detaylı olarak incelenmelidir.
Makina Mühendisiyim, Istanbul'da otomotiv sektörüne yönelik üretim yapan bir aluminyum enjeksiyon döküm firmasında teknik koordinatörlük ve kalite müdürlüğü yapıyorum. %80 yurt dışı firmalalarla çalışıyoruz, bırakın bitmiş üründe bu tip bir problem çıkmasını parçada en ufak bir döküm boşluğu veya başka bir problem olduğunda kıyamet kopuyor, atlıyoruz uçağa gidip yerinde inceleme yapıyoruz gerekirse tüm parçaları orada tekrar ayıklatıyoruz, ek işlemle uygun hale getiriyoruz. Bunu neden anlatıyorum otomotiv sektöründe en ufak problem çiddi ve sistematik bir şekilde ele alınıyor, problem analizleri, düzeltici faaliyetler hatanının tekrarının önleme yönelik faaliyetler için günlerce kafa yoruluyor 10 larca sayfa raporlar hazırlanıyor ama bizim bu örnekte saldım çayıra mevlam kayıra durumları mevcut.
Bu kadar önemli bir konuda UMA'nın yaklaşımını gayri ciddi ve otomotiv sektörünün genel kalite yaklaşımının çok dışında buluyorum. Bu konu çok önemli bir konu ve Allah korusun trafikte olmaz bir yerde stop eden bir RX3İ nedeniyle kaza yaşanabilir, ciddi sonuçlar doğabilir. Avrupa'da böyle bir durum olsa şimdiye kadar ciddi tazminat davaları açılmıştı bile. Ben merak ediyorum UMA' bu konu ile ilgili olarak Zhongsen ile temasa geçti mi, kardeşim sizden aldığımız motorlar giderken stop ediyor gelin bu işi temizleyin diye bir görüşme yaptı mı, yetkili bir ekip çağırılıp problemli motorların detaylı olarak incelenmesi istendi mi? Gerçekten merak ediyorum, yazılanlardan anlaşılıyor ki UMA'dan ve Çinlilerden bize fayda yok noktasına gelip Amerika'lılardan medet umar hale gelmişiz.
Benden söylemesi bu vurdum duymazlıkla bu iş yarın daha da ciddi hale gelir, hem UMA'nın hem de RX3İ nin sicili kötü yara alır. Uzun yıllardır motosiklet kullanıyorum, vstromturkiye sitesinde uzun süre moderatörlük yaptım, iyi kötü bir çevremiz var camiada. Bende görüp çok soran oluyor ilk başlarda herkese methettiğim bu makina için artık stop etme sorunu çözülmeden almayın diyorum. Kimsenin ahını almak istemem.
Son söz, motor kötü motor mu hayır değil, 2500 km yaptım ve şu an için memnunum ama görünen o ki iş şansa kalmış. Alırken endişe ile bekleceksin acaba benimki de giderken stop edecek mi? Motosiklet "alayım stop etmezse keyifle binerim bozulursa saçımı başımı yolarım" denecek kadar gayrı ciddi bir araç değil kanımca.
Sonuna kadar katılıyorum bende de 2016 si var motordan memnunum ama endisem var uzun yola gitme korkusu oluştu .Stop etme problemi ile ilgili firma yetkileri ile toplu bi görüşme yapılsa imza toplansa ne biliyim doğrudan çözüme gidilmesi için zongsten de veya csc de böyle bi soruna rastlamadım ben internette araştırırken sadece mondial de var sanırım ve kroniklesti sorun .Iyi sürusler dilerim .
-
22 Haziran 2016, 18:44
#2928
konig adlı üyeden alıntı
Muallim bey tekrar geçmiş olsun diyorum, sizin problem hakikaten artık iyiniyetle, anlayışla ve sabırla karşılanacak boyutu geçti. Kim ne derse desin bu kadar çok insan şikayetçi ise RX3İ evolarda kronik stop etme problemi var demektir, bu konu şu servis daha iyi ona git, olmadı buna git, deneme yanılma yoluyla şu parça, olmadı bu parça değişsin ile geçiştirlecek bir konu değil. UMA'nın artık bu konuya daha ciddi bir şekilde yaklaşıp problemin kesin teşhisi ve tedavisine yönelik çalışmaları yapması gerekir. Problemli motorlar merkeze alınıp teknik bir ekip tarafından detaylı olarak incelenmelidir.
Makina Mühendisiyim, Istanbul'da otomotiv sektörüne yönelik üretim yapan bir aluminyum enjeksiyon döküm firmasında teknik koordinatörlük ve kalite müdürlüğü yapıyorum. %80 yurt dışı firmalalarla çalışıyoruz, bırakın bitmiş üründe bu tip bir problem çıkmasını parçada en ufak bir döküm boşluğu veya başka bir problem olduğunda kıyamet kopuyor, atlıyoruz uçağa gidip yerinde inceleme yapıyoruz gerekirse tüm parçaları orada tekrar ayıklatıyoruz, ek işlemle uygun hale getiriyoruz. Bunu neden anlatıyorum otomotiv sektöründe en ufak problem çiddi ve sistematik bir şekilde ele alınıyor, problem analizleri, düzeltici faaliyetler hatanının tekrarının önleme yönelik faaliyetler için günlerce kafa yoruluyor 10 larca sayfa raporlar hazırlanıyor ama bizim bu örnekte saldım çayıra mevlam kayıra durumları mevcut.
Bu kadar önemli bir konuda UMA'nın yaklaşımını gayri ciddi ve otomotiv sektörünün genel kalite yaklaşımının çok dışında buluyorum. Bu konu çok önemli bir konu ve Allah korusun trafikte olmaz bir yerde stop eden bir RX3İ nedeniyle kaza yaşanabilir, ciddi sonuçlar doğabilir. Avrupa'da böyle bir durum olsa şimdiye kadar ciddi tazminat davaları açılmıştı bile. Ben merak ediyorum UMA' bu konu ile ilgili olarak Zhongsen ile temasa geçti mi, kardeşim sizden aldığımız motorlar giderken stop ediyor gelin bu işi temizleyin diye bir görüşme yaptı mı, yetkili bir ekip çağırılıp problemli motorların detaylı olarak incelenmesi istendi mi? Gerçekten merak ediyorum, yazılanlardan anlaşılıyor ki UMA'dan ve Çinlilerden bize fayda yok noktasına gelip Amerika'lılardan medet umar hale gelmişiz.
Benden söylemesi bu vurdum duymazlıkla bu iş yarın daha da ciddi hale gelir, hem UMA'nın hem de RX3İ nin sicili kötü yara alır. Uzun yıllardır motosiklet kullanıyorum, vstromturkiye sitesinde uzun süre moderatörlük yaptım, iyi kötü bir çevremiz var camiada. Bende görüp çok soran oluyor ilk başlarda herkese methettiğim bu makina için artık stop etme sorunu çözülmeden almayın diyorum. Kimsenin ahını almak istemem.
Son söz, motor kötü motor mu hayır değil, 2500 km yaptım ve şu an için memnunum ama görünen o ki iş şansa kalmış. Alırken endişe ile bekleceksin acaba benimki de giderken stop edecek mi? Motosiklet "alayım stop etmezse keyifle binerim bozulursa saçımı başımı yolarım" denecek kadar gayrı ciddi bir araç değil kanımca.
Tamamen katılıyorum, ancak UMA dan böyle bir yaklaşım beklemek saflık olur diye düşünüyorum. Stop etme problemimle ilgili telefonla 3 kere görüştüm defalarca, sayısını artık hatırlamıyorum, servise gittim, buraya şikayetlerimi yazdım ancak ne bir geri dönüş oldu ne bir ilgi. Bu forumu okuduklarını biliyorum ancak tamamen yok sayarak konuyu kapatma niyetinde gözüküyorlar. Ha hiçbir şey yapmıyorlar diyemem tabii, deneme yanılma yöntemi ile devamlı parça değiştiriyorlar ama burada canımızı riske atan biziz. Ben 2 haftadır servise bıraktım motorumu ve yapılıncaya kadar binmemeye kararlıyım.
Hocamla da serviste tanıştık son derece oturaklı sakin bir kişi ama sonunda onu bile çileden çıkarttılar. Ben artık sabrımın sonuna geldim ve hakkımı aramayı düşünüyorum. Konuştuğum herkes hiç endişe etme senin yasal hakkın ve kesin kazanırsın diyor. Keşke iş buralara gelmeseydi. Şu ana kadar en az iki tane rx3 alımında arkadaşlarıma tavsiyede bulundum ve onlarda aldılar umarım kimseye bir hatam olmamıştır.
-
22 Haziran 2016, 19:00
#2929
Bizim pulsarlarda da vardı stop etme sorunu biliyorsunuz, disti uzun süre sessizliğini koruduktan sonra fabrikadan yeni yazılım ile sorun çözüldü.
-
22 Haziran 2016, 19:16
#2930
Şimdi sorun ciddi ve sürüş keyfini endişeye çeviren bir durum.
Dün ve bugün UMA dan yetli beni aradı ve yeni beyin ve oksijen sensörünü servise gönderdiklerini söyledi.
Bu arada Çinli mühendislerde buralardaymış bu sorunla ilgili olrak.
İzmir ve Aydın civaarında iki motorda yaptıkları değişim ile şimdilik bir sorun yok dedi.
ben de büyük bir ihtimalle cuma yada cumartesi yine arasmotorda olacağım.değişim için
UMA yetkilisinin demesine göre lastiğim bile patlasa haberdar edeceğim onları ki bu durum için arge çalışması olcak sanırım.
Durum bu yine söylüyorum bu sorunun ortadan kalkıp bu motoru keyifle sürmek istiyorum..
İlgi gösteren herkese sevgi ve selamlar..
vesselam..
-
22 Haziran 2016, 23:57
#2931
mitmuallim adlı üyeden alıntı
Şimdi sorun ciddi ve sürüş keyfini endişeye çeviren bir durum.
Dün ve bugün UMA dan yetli beni aradı ve yeni beyin ve oksijen sensörünü servise gönderdiklerini söyledi.
Bu arada Çinli mühendislerde buralardaymış bu sorunla ilgili olrak.
İzmir ve Aydın civaarında iki motorda yaptıkları değişim ile şimdilik bir sorun yok dedi.
ben de büyük bir ihtimalle cuma yada cumartesi yine arasmotorda olacağım.değişim için
UMA yetkilisinin demesine göre lastiğim bile patlasa haberdar edeceğim onları ki bu durum için arge çalışması olcak sanırım.
Durum bu yine söylüyorum bu sorunun ortadan kalkıp bu motoru keyifle sürmek istiyorum..
İlgi gösteren herkese sevgi ve selamlar..
vesselam..
İnşallah bu sefer "hadi geçmiş olsun" diyeceğimiz bir çözüme kavuşursunuz. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
23 Haziran 2016, 00:09
#2932
Naci63 adlı üyeden alıntı
İnşallah bu sefer "hadi geçmiş olsun" diyeceğimiz bir çözüme kavuşursunuz. Selamlar.
Allah razı olsun sağolun..
Bu arada farışığından memnunmusunuz ben led far taktırmama rağmen kısa da sanki önü değilde yanları aydınlatıyor uzunda ise 2 mt. önümü ancak.. İki akşamdır karanlık yollrda geziyorum hız yapmaya cesaretim yok önümü görememekten? Çözüm için ne yapmalı acaba?
vesselam.
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
23 Haziran 2016, 00:18
#2933
Bende çok uğraştım led farla, far tasının yapısı led için çok uygun değil.
Tek çare ampulu biraz geri çekip öyle monte etmek.
Ama bu sefer de led ampulün fanı farın arka plastiğine çok yaklaşıyor ve çok ısınan bir fan o.
-
23 Haziran 2016, 22:07
#2934
Arkadaşlar bizim motorların far kısmı aşağı yukarı hareketli unutmayın !!! Yani istediğiniz gibi far ayarı yapabilirsiniz. Diğer konu led sis far, cree u5 kesinlikle tavsiye ederim. Başka bir ürüne yönelmeyin. Aydınlatması harika, far felan halt etmiş. Hayırlı işler.
-
23 Haziran 2016, 23:42
#2935
yuss adlı üyeden alıntı
Merhaba bende aranıza yeni katıldım 2016 turuncu rx3i evo ile
1 ay oldu alalı 2400 km ye ulaştım
500km den yani ilk bakımdan sonra motoru ilk çalıştırırken ileri atılmaya başladı, üstüne binmeden çalıştırınca düşme riski çok fazla
stop etme şimdiye kadar 5 kere oldu sorun olarak bahsettiğiniz sıklık sanırım daha fazla
2000 km den sonra Ön fren maneti basılı kalıyor hirolik kısım geri itemiyor buda arka fren lambalarının sürekli yanmasını sağlıyor. Sanırım değişmesi gerekicek.
5000-6000 devir arasında bir zırıltı sesi gelmeye başladı kaynağını henüz bulamadım. inşallah yeni bir problemle karşılaşmam
motoru kullanırken sürekli yeni problemlerin başlaması insanın hevesini fazlasıyla kırıyor. problemler sıfır motor olduğundan mı kaynaklanıyor.
evodan önce 30.000km ybr kullandım suan 78.000 kmde motor rutin bakımlarını yaparak hiç problem yaşamadım, yolda kalmadım . sıfır motorun daha simdiden bukadar problem çıkarmaya başlaması kötü bir durum.
bu 5000-6000 devir arasındaki zırıltı sesi bende de başladı. Tam olarak 6000 devirde başlıyor. 2000 bakımına gittiğimde bakacağız bakalım. Sizde herhangi bir gelişme var mı bu konuyla alakalı?
-
24 Haziran 2016, 03:08
#2936
Bende bi zırilti vardı duzelttim. Egsoz ile çantayı tutan somun arasında 1 2 mm boşluk vardı oradan ses yapıyordu, araya bi lastik sıkıştırdım geçti.
-
24 Haziran 2016, 09:56
#2937
Tekrardan merhabalar.
500 Km bakımını 06 Motor'da 150 TL'ye yaptırdım. Ben ilgi alakadan memnun kaldım, ancak fiyat aşırı pahallı. 2015 Model garantil kapsamındaki peugeot 5008 aracımın bakımı 500 TL tuttlu. Değiştirilen parçaları hesaba katar isek adamların yaptığı resmen soygun! Ustaya da söyledim, haklı olduğumu ama fiyatları Mondial'in belirlediğini söyledi.
Bir dahaki bakıma kadar kronikleşen sorunlar ile karşılaşmaz isem garantiyi umursamayarak bakımı dışarıda daha uygun fiyatlı bir yerde veya kendim yapmayı düşünüyorum.
Herkese kazasız belasız sürülşer dilerim.
-
24 Haziran 2016, 13:26
#2938
Cyberm adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba,
Uzun zaman önce bıraktığım motor sevdama yeniden dönme kararı aldım.. 1.90 boy ve 100 kg olarak enduro benim için her zaman ideal olmuştur.. Ancak motorsiklet benim için bir yaşam stili olduğu için sürekli kullanacağımı düşünerek (iş ve özel) sağlam birşey düşünmem lazım.. İş gereği ayda 5000 km gibi bir yol yapıyorum.. Uzun süre ara verdiğim için yine 250 cc ile başlamayı düşünüyorum ve evo benim için biçilmiş kaftan gibi duruyor.. Ancak sıkıntım bakım aralıklarının çok sık olması.. Sürekli yurtdışı seyahati yapıyorum.. Gürcistan, Ermenistan, Azerbaycan, Yunanistan, Ukrayna.. Yurt dışında bakım sıkıntısı yaşamak istemiyorum.. Acaba evo ile yağını suyunu değiştirerek seyahat yapabilir miyim?
Merhaba cyberm dostum ;
Bu konu ile alakalı mondial ile görüşmüştüm bundan bir kaç ay önce onlardan gelen cevap şu yönde ;
Bakımını yaptırdığınız yurt dışındaki servisin bu işin ehli olduğu veya yetkili bir motosiklet servisi olması gerektiği bu bakım işlemi bitiminde aldığınız evrakların asıllarını veya resimlerini km göstergesinin resimlerini yazılı bir biçimde evraka işlenmesi gerektiğini ve tr ye giriş yaptıktan sonra yada bulunduğunuz ülkede mondial e mail atmanız durumunda gereğini yapacaklarınız dile getirdiler... bilginiz olsun
-
24 Haziran 2016, 21:17
#2939
Çantaları söküp biraz değişiklik yaptım ve temziledim canavarı
-
24 Haziran 2016, 23:36
#2940
dagored adlı üyeden alıntı
Tekrardan merhabalar.
500 Km bakımını 06 Motor'da 150 TL'ye yaptırdım. Ben ilgi alakadan memnun kaldım, ancak fiyat aşırı pahallı. 2015 Model garantil kapsamındaki peugeot 5008 aracımın bakımı 500 TL tuttlu. Değiştirilen parçaları hesaba katar isek adamların yaptığı resmen soygun! Ustaya da söyledim, haklı olduğumu ama fiyatları Mondial'in belirlediğini söyledi.
Bir dahaki bakıma kadar kronikleşen sorunlar ile karşılaşmaz isem garantiyi umursamayarak bakımı dışarıda daha uygun fiyatlı bir yerde veya kendim yapmayı düşünüyorum.
Herkese kazasız belasız sürülşer dilerim.
Bende yaklaşık 2 hafta önce bu duruma maruz kaldım malesef! malesef diyorum çünki motoru garanti dışı kalması için elinden geleni yapıyor mondial servisleri... istediğin marka yağ kulanmıyorlar farklı marka yağ elinde olan servis bulmak samanlıkta iğne aramak gibi. Ben ilk bakımımı kymco servisinde yaptırdım normalde başka mondiallere bakmadığını ama rx3 baktığını söyledi usta! yağ değişiminde motul 5100 yağ koyduk elinde castrol de vardır ben motul istedim! usta eğer başka marka düşünüyorsan alalım gelelim dedi şok üstüne şok rüya gibi resmen yağ filitresi elinde yoktu ilk bakım olduğu için bin km sonra tekrar giriceği için sıkıntı olmaz dedik değiştirmedik.. ve diğer iki metal filitreyide çıkartıp temizledi çay ikram etti çok güzel sohbet ettik üstüne yetmedi ruhsatı kap gel dedi oturdu bilgisayarın başına sistem kaydını yaptı ve 55tl para istedi benden koyduğu 1.6 litre yağın parasını aldı demediki iki şişe açtım ben 400mil yağın parasını almadı işçilik dağil 55tl bakın yanlış okumuyosunuz 55!!! sonra noldu ben istanbula döndüm bakım zamanım geldi hangi mondial servisini aradıysam itediğim yağ yok! ben getirsem diyorum yok olmaz diyolar... bende bir kymco servisi buldum aradım sordum motul castorl var abi dedi e iyi dedik gittik e fiyat sorsana birde neden sormuyosun! (buda benim aptallığım) motul kalmadı abi dedi önce bi hadi dedik castrolede razıyız filitre vardı elinde onuda değiştirdi e iyi güzel hoş ki bunları yapmak deveye hendek atlatmak değil alt tarafı yağ değişimi! nakadar işçilk var işin içinde veya malzeme var ? hani yapılan işlemi küçük gördüğümden değil ama bunu kendimde yaparım! bu araba değil nihayetinde lift felan gerekmiyor! işi bitirdi 150tl istediler bende yanıma 100tl aldım cıktım yola nebileyim şok oldum! dedim nasıl yani neden bukadar pahalı dedim e abi yağın litresi araba yağı fiyatında zaten şimdi interne çağında yaşamasak diycemki hakikaten ustadır doğru söylüyodur! dedim antalyada ben böyle böyle aynı işi filitre hariç 55 tl yaptırdım dedim hangi yağ koydu dedi dedim motul 5100 fiyatı internet de bile 35tl neyse dedim kendi kendime uzatmayalım hani uzatsam hır çıkartırım orda o derece kan beynime sıçradı ama sakin bi şekilde dedim kıredi kartı geçiyomu evet dedi ödedim çıktım gittim ama 2 hafta oldu nerdiyse her motora bindiğimde öle içime oturduki o para her seferinde ama istisnasıs her seferinde ana bacı girişiyorum sövüyorum yoksa başka türlü rahatlayamıyorum uzun lafın kısası birdahaki sefere fiyat kesinlikle sorucam anlaşıcam baktım olmuyo sizin yapıcağınız garantiyi diyip.... kendim değiştiricem yağımı!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)