Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Haziran 2016, 11:06
#2881
sezgingulmez adlı üyeden alıntı
selam herkeze bir süredir takip edemedim forumu.
işimiz düşünce selam vermek geldi aklıma
egzosun içinden özellikle ilk çalıştığında sürekli sonrasında gaz açtığımda zırıltı gelmekte. bu herkezde oldu mu yoksa bana özel bir sorunmu ?
bende oldu, egzoz dağıldı hatta içerisinde isocam yalıtım malzemesi gibi bişeyler geldiğini gözlemledim. neyse garantiden değiştim yenisi geldi ,
şuan ise yine aynı oldu egzozum yine dağıldı garantiden istettim halen daha bekliyorum geçen ayın 25 lerinde istemiştim bakalım nezaman gelir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------
stop etme olayının başlıca nedenleri,
1- akü bozukluğu,
2- regülatör,
3- oksijen sensörü
4- sübap ayarından,
5- sela altındaki soket fişlerden yada elektrik tesisatında ki soketlerden herhangibirinde olabilir sorun,
bunların hepsini denedim, en son akümde problem olduğunu gördüm bakalım onu da halledersem stop edecekmi ?
herkese sorunsuz, sıkıntısız kullanımlar dilerim.....
Reklamlar
-
16 Haziran 2016, 11:36
#2882
Merhaba arkadaşlar. Aranıza Samsun dan katıldım. Daha doğrusu niyetlendim. Kafama takılan sorunlarla ilgili bir netleştirme yapmak istiyorum. şu anda malesef bulunduğum şehirde ve yakın illerde rx3 yok . 1 temmuzu beklemek durumundayım. 1 temmuz da sinoptan alacağım inşallah.
Okuduğum kadarı ile bir stop etme problemi var. 2016 modellerde de bu varmı. Samsun da başka alan olmadı için serviste ilk defa benim ile karşılaşacak bu sorun ile.
stop etme sebebi :
1- akü bozukluğu,
2- regülatör,
3- oksijen sensörü
4- sübap ayarından,
5- soket fişlerden yada elektrik tesisatında ki soketlerde ki gevşemeler.
Bunlar giderilince sorunsuz uzun km yapabilecekmiyim bu motorla? Benim en büyük kaygım oksijen sensörü. servis ortalama ne kadar zamanda temin ediyor? birde sorunun regülatördemi yoksa sensördemi olduğunu nasıl anlayabilirim?
Aküyü mutlaka değiştirmek istiyorum. 12 v ama yüksek amper almak istiyorum. ideal bir amper öneriniz yada ben şunu aldım çok iyi diyebileceğiniz bir marka model varmı ?
Birde motoru alır almaz 300 km yol yapmam gerekiyor. dolayısıyla rodajın bir kısmı bu km de gerçekleşecek. teslim aldığımda zamanım olmayabilir okumaya. o nedenle kullanma kılavuzundaki rodaj bilgilerini bana yazabilirmisiniz ?
Burda yazacağınız cevaplara göre motoru sipariş edeceğim yada vaz geçeceğim. şimdiden çok teşekkür ederim
-
16 Haziran 2016, 13:17
#2883
İlk 500 bakımına girene kadar 5000d/dak geçilmemesi tavsiye ediliyor. Öte yandan bu motor düşük deviri pek sevmeyen bir motor, 6000d/dak ve üzerinde kendine geliyor. Önerim rodaj sırasında hele de alıp 300km yol yapacaksanız 5000d/dak civarında sürüşle başlayıp ilk 100-150km den sonra ara ara yüksek devirlere çıkıp motoru farklı devirlerde çalışmaya alıştırmak.
Benim makina 2200km ye geldi geçen hafta sonu 2000km bakımını da yaptırdım artık motor iyice açıldı genel olarak memnunum neredeyse her gün işe gidip geliyorum. Şu anda tek şikayetim eksozdan gelen sıcaklık, biraz sıkışık trafikte sağ ayak bileği hemen yanmaya başlıyor, ışıklarda durunca falan ayağımı mümkün olduğunca açıp eksozdan uazklaştırmaya çalışıyorum. Sıkıntılı bir durum, motor pantalonu ve çizmesiz binmemek lazım, aksi takdirde çorap falan eriyebilir 2016 modellerde eksoz borusunun kavisi biraz farklı onlarda durum nedir acaba.
-
16 Haziran 2016, 14:25
#2884
[QUOTE=Hakan Dinçer;3941815]Merhaba arkadaşlar. Aranıza Samsun dan katıldım. Daha doğrusu niyetlendim. Kafama takılan sorunlarla ilgili bir netleştirme yapmak istiyorum. şu anda malesef bulunduğum şehirde ve yakın illerde rx3 yok . 1 temmuzu beklemek durumundayım. 1 temmuz da sinoptan alacağım inşallah.
Okuduğum kadarı ile bir stop etme problemi var. 2016 modellerde de bu varmı. Samsun da başka alan olmadı için serviste ilk defa benim ile karşılaşacak bu sorun ile.
stop etme sebebi :
1- akü bozukluğu,
2- regülatör,
3- oksijen sensörü
4- sübap ayarından,
5- soket fişlerden yada elektrik tesisatında ki soketlerde ki gevşemeler.
Bunlar giderilince sorunsuz uzun km yapabilecekmiyim bu motorla? Benim en büyük kaygım oksijen sensörü. servis ortalama ne kadar zamanda temin ediyor? birde sorunun regülatördemi yoksa sensördemi olduğunu nasıl anlayabilirim?
Aküyü mutlaka değiştirmek istiyorum. 12 v ama yüksek amper almak istiyorum. ideal bir amper öneriniz yada ben şunu aldım çok iyi diyebileceğiniz bir marka model varmı ?
Birde motoru alır almaz 300 km yol yapmam gerekiyor. dolayısıyla rodajın bir kısmı bu km de gerçekleşecek. teslim aldığımda zamanım olmayabilir okumaya. o nedenle kullanma kılavuzundaki rodaj bilgilerini bana yazabilirmisiniz ?
Burda yazacağınız cevaplara göre motoru sipariş edeceğim yada vaz geçeceğim. şimdiden çok teşekkür ederim[/QUO
Kardeş şu anda çorum As Motorda iki adet var buradan alabilirsin hem Samsuna gidene kadar rodajın bi kısmını yapmış olursun.
-
16 Haziran 2016, 14:48
#2885
[QUOTE=nazım19;3941975]
Hakan Dinçer adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Aranıza Samsun dan katıldım. Daha doğrusu niyetlendim. Kafama takılan sorunlarla ilgili bir netleştirme yapmak istiyorum. şu anda malesef bulunduğum şehirde ve yakın illerde rx3 yok . 1 temmuzu beklemek durumundayım. 1 temmuz da sinoptan alacağım inşallah.
Okuduğum kadarı ile bir stop etme problemi var. 2016 modellerde de bu varmı. Samsun da başka alan olmadı için serviste ilk defa benim ile karşılaşacak bu sorun ile.
stop etme sebebi :
1- akü bozukluğu,
2- regülatör,
3- oksijen sensörü
4- sübap ayarından,
5- soket fişlerden yada elektrik tesisatında ki soketlerde ki gevşemeler.
Bunlar giderilince sorunsuz uzun km yapabilecekmiyim bu motorla? Benim en büyük kaygım oksijen sensörü. servis ortalama ne kadar zamanda temin ediyor? birde sorunun regülatördemi yoksa sensördemi olduğunu nasıl anlayabilirim?
Aküyü mutlaka değiştirmek istiyorum. 12 v ama yüksek amper almak istiyorum. ideal bir amper öneriniz yada ben şunu aldım çok iyi diyebileceğiniz bir marka model varmı ?
Birde motoru alır almaz 300 km yol yapmam gerekiyor. dolayısıyla rodajın bir kısmı bu km de gerçekleşecek. teslim aldığımda zamanım olmayabilir okumaya. o nedenle kullanma kılavuzundaki rodaj bilgilerini bana yazabilirmisiniz ?
Burda yazacağınız cevaplara göre motoru sipariş edeceğim yada vaz geçeceğim. şimdiden çok teşekkür ederim[/QUO
Kardeş şu anda çorum As Motorda iki adet var buradan alabilirsin hem Samsuna gidene kadar rodajın bi kısmını yapmış olursun.
Çorumda kırmızı kalmış sadece. ben turuncu istediğim için bekleyeceğim malesef.Gerçi yeni gelecekleri için yurt dışından belki 1-2 günceleme ile gelir diyede umuyorum
-
16 Haziran 2016, 19:54
#2886
GÖNDEN adlı üyeden alıntı
bende oldu, egzoz dağıldı hatta içerisinde isocam yalıtım malzemesi gibi bişeyler geldiğini gözlemledim. neyse garantiden değiştim yenisi geldi ,
şuan ise yine aynı oldu egzozum yine dağıldı garantiden istettim halen daha bekliyorum geçen ayın 25 lerinde istemiştim bakalım nezaman gelir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------
stop etme olayının başlıca nedenleri,
1- akü bozukluğu,
2- regülatör,
3- oksijen sensörü
4- sübap ayarından,
5- sela altındaki soket fişlerden yada elektrik tesisatında ki soketlerden herhangibirinde olabilir sorun,
bunların hepsini denedim, en son akümde problem olduğunu gördüm bakalım onu da halledersem stop edecekmi ?
herkese sorunsuz, sıkıntısız kullanımlar dilerim.....
Ben garantiyi bozdum saglik olsun ozaman lastiklerle beraber egzosu da degisiriz artik
Yavaş gitmeyi hızlı hale getirmeyi deneyin
-
16 Haziran 2016, 23:46
#2887
Kıymetli motordaşlarım bu gün hanım, ben artı 50 kg bagaj toplam 260 kilo ile Bursa'dan
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
İzmir Çeşme'ye gittik. Googleye sorarsan 420 km
bana sorarsanız 465 km. 100km 4.02 litre yaklaşık. Bu garip evo daha neylesin. 85-115
kmler ile. Nasipse 2 ay Çeşme'deyim. Tatilleriniz
bol güneşli EVO'larınız her daim ON olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
Cumhur Kardeş'im bahsettiğin mct 250 midir ? Benim ilk makinam fym 250 ile aynı motoru kullanır çift silindir 250 titreşim istemediğin kadar
17 ps. Amma hakkını yemeyelim onunla 4 defa
Bursa -İstanbul gidip geldim.
-
17 Haziran 2016, 01:05
#2888
benim motorda da stop problemi vardı ilk aldığımda aküden kaynaklı çünkü marş da basmıyordu. Sonra akü değişti bi kaç gün sonra aynı seninki gibi oldu vites küçültmek için debriyajı çekince stop etmeye başladı.Yaklaşık bir ay öyle kullandım. Daha sonra servis beni arayarak abi senin motora sibop ayarı yapmamız lazım dedi bugün bıraktım servise hem bakım yapılıyo hem sibop ayarı yarın alacam bakalım ne olacak bilgilendirim sizleri inşallah çözülmüş olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------
godhimself adlı üyeden alıntı
Bendeki stop etme sorunu bu şekilde oluyor hep.
1500km filan oldu, toplamda 10 kere olmuştur.
2-3-4-5 vites farketmiyor, debriyajı çekince stop ediyor zart diye.
https://youtu.be/c_7yHRKERyc
benim motorda da stop problemi vardı ilk aldığımda aküden kaynaklı çünkü marş da basmıyordu. Sonra akü değişti bi kaç gün sonra aynı seninki gibi oldu vites küçültmek için debriyajı çekince stop etmeye başladı.Yaklaşık bir ay öyle kullandım. Daha sonra servis beni arayarak abi senin motora sibop ayarı yapmamız lazım dedi bugün bıraktım servise hem bakım yapılıyo hem sibop ayarı yarın alacam bakalım ne olacak bilgilendirim sizleri inşallah çözülmüş olur.
-
17 Haziran 2016, 01:24
#2889
[QUOTE=sonerx3;3942681]benim motorda da stop problemi vardı ilk aldığımda aküden kaynaklı çünkü marş da basmıyordu. Sonra akü değişti bi kaç gün sonra aynı seninki gibi oldu vites küçültmek için debriyajı çekince stop etmeye başladı.Yaklaşık bir ay öyle kullandım. Daha sonra servis beni arayarak abi senin motora sibop ayarı yapmamız lazım dedi bugün bıraktım servise hem bakım yapılıyo hem sibop ayarı yarın alacam bakalım ne olacak bilgilendirim sizleri inşallah çözülmüş olur.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------
benim motor 2016 model stop sorununu kökten çözmesi için servise bırakalı 15 gün oldu . yarın nasibse teslim almya gideceğim ustanın bu arada neler yaptığını öğrenceğim . demesine 2 günlük deneme sürüşlerinde sorun yok .. yarın benim için güzel bir gün olması dualarımla...
detayları paylaşmaya devam edeceğim...
vesselam...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------
Ali hocam iyi tatiller.. uzun yol tecrübeleriniz ve gezi fotolarınızı bekliyoruz..
keyifli ve huzurlu seyahatler diliyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------
Hakan Dinçer adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Aranıza Samsun dan katıldım. Daha doğrusu niyetlendim. Kafama takılan sorunlarla ilgili bir netleştirme yapmak istiyorum. şu anda malesef bulunduğum şehirde ve yakın illerde rx3 yok . 1 temmuzu beklemek durumundayım. 1 temmuz da sinoptan alacağım inşallah.
Okuduğum kadarı ile bir stop etme problemi var. 2016 modellerde de bu varmı. Samsun da başka alan olmadı için serviste ilk defa benim ile karşılaşacak bu sorun ile.
stop etme sebebi :
1- akü bozukluğu,
2- regülatör,
3- oksijen sensörü
4- sübap ayarından,
5- soket fişlerden yada elektrik tesisatında ki soketlerde ki gevşemeler.
Bunlar giderilince sorunsuz uzun km yapabilecekmiyim bu motorla? Benim en büyük kaygım oksijen sensörü. servis ortalama ne kadar zamanda temin ediyor? birde sorunun regülatördemi yoksa sensördemi olduğunu nasıl anlayabilirim?
Aküyü mutlaka değiştirmek istiyorum. 12 v ama yüksek amper almak istiyorum. ideal bir amper öneriniz yada ben şunu aldım çok iyi diyebileceğiniz bir marka model varmı ?
Birde motoru alır almaz 300 km yol yapmam gerekiyor. dolayısıyla rodajın bir kısmı bu km de gerçekleşecek. teslim aldığımda zamanım olmayabilir okumaya. o nedenle kullanma kılavuzundaki rodaj bilgilerini bana yazabilirmisiniz ?
Burda yazacağınız cevaplara göre motoru sipariş edeceğim yada vaz geçeceğim. şimdiden çok teşekkür ederim
stop sorunu hepsinden olabilir.
2016 modellerde de var
eğer sorunu yaşarsan ( duamız yaşamamanız)çözmek içim samsun mondail bayi aracılığı ile UMA destekli çözebilirsiniz ancak.
rodajda 5000-6000 devir arasında vitesler arasında inişli çıkışlı sür.
vidaları kontrol ettir .. yolda kalmayasın.. hava lastik basınçlaarınıda..
vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
17 Haziran 2016, 09:27
#2890
Muallim Bey sizin motor kırmızı ise geçen Cumartesi 2000 bakımda Özkan'ın orada gördüm sanırım. Bir tane 2016 kırmızı vardı maşallah tay gibi, sorun da çözülür keyifle binersiniz inşallah.
Bugün tekrar tüketim hesapladım. Genellikle işık yandıktan sonra 20-30km daha gidip depoyu gırtlağa kadar tam dolduruyorum ve kilometreyi "0" lıyorum. Son benzim alımım 10lt yapılan yol 270km yani 10/270*100=3,7lt/100km. Genellikle E5 ve TEM ağırlıklı sürüyorum 6-8000d/dak arasında kullanıyorum bazen dipgaz gitmek gerekiyor kısacası pek ekonomik bir kullanım tarzı olduğu söylenemez. 90-110km/saat arasını geçmeyip 6000 devir civarında kullansam 3,5lt/100km altına kesin düşer.
-
17 Haziran 2016, 09:30
#2891
bursalıali adlı üyeden alıntı
Kıymetli motordaşlarım bu gün hanım, ben artı 50 kg bagaj toplam 260 kilo ile Bursa'dan
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
İzmir Çeşme'ye gittik. Googleye sorarsan 420 km
bana sorarsanız 465 km. 100km 4.02 litre yaklaşık. Bu garip evo daha neylesin. 85-115
kmler ile. Nasipse 2 ay Çeşme'deyim. Tatilleriniz
bol güneşli EVO'larınız her daim ON olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
Cumhur Kardeş'im bahsettiğin mct 250 midir ? Benim ilk makinam fym 250 ile aynı motoru kullanır çift silindir 250 titreşim istemediğin kadar
17 ps. Amma hakkını yemeyelim onunla 4 defa
Bursa -İstanbul gidip geldim.
İyi tatiller Ali kardeş.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
17 Haziran 2016, 10:01
#2892
Adana İl Temsilcisi
ali abi iyi tatiller,darısı bize abi.ama nerdeeee.
-
17 Haziran 2016, 16:14
#2893
sezgingulmez adlı üyeden alıntı
Ben garantiyi bozdum saglik olsun ozaman lastiklerle beraber egzosu da degisiriz artik
sağolsun servisler gerçektende garanti dışına çıkmamıza sebep oluyor. malesef bu konuda bi düzeltme yok. oysakı illerde ne motor ustaları var ama işte bıze rastlamıyor....
100mfh / 100 superboy / arora ym-150-a chopper / Mondial RX3i EVO
-
17 Haziran 2016, 17:42
#2894
Bu stop etme sorunu zoruma gidiyor benim artık iyice. Bağlandı bilgisayara bişey yok. Oksijen sensörü tamam, akü tamam vs.
Servisler ya da uma bizim kadar kafa patlatmıyodur bu konuya eminim.
Bildiğin ayıplı mal aslında. 70-80 gidiyorsun, vites küçülteceksin, debriyajı çekiyorsun motor stop ediyor.
Büyük saçmalık ve aynı zamanda da rezillik bu. Sanki bedava dağıttılar bize de test sürüşünü yaptırıyorlar.
Ar-ge'nin ortasına düşmüşüz de haberimiz yok..
Bakın vende sahibiyim ve kullanıcısıyım bu motorun, üstüme gelmeyin bu yazacağım şey için ama bana sorana alma derim.
Bajaj'da aynı mondial'de. Mühendisliği tamamlanmamış, hasbel kader çıkarılıp satılan motorlar.
Nasıl ki her konuda geçiyor, önce ekipman al iyisinden paran varken diye, demek ki motor alırkende ya iyisine yetecek kadar paran olacak ya da almayacaksın. Görüntü şekil şemal herşeye eyvallah ama şu paraya gidip 2.el inazuma alsam gram başım ağrımıyordu mesela.
Çok darlandım bugün bu meseleden. Lütfen kimse kendi malına kötüleme olarak almasın yazdıklarımı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------
Mesela adını vermeyeceim bir servise gittim. Gidon yükseltme ve orta sehpa için. Hazır gelmişken led far soraım bari dedim. Var dediler.
Gündüz vakti takıldı etti. Hava karardı, önümü görmüyorum. Far kafasına göre aydınlatıyor bir yerleri.
Sonra kendi yakınımdaki tamircime gittim. Bir açtık ki farı, far tasının içi tamamen kesilmiş biçilmiş, hadi orijinal ampule döneyim desen, tutturacak yer yok olduğu gibi kesmişler her tarafı. Olmaz böyle iş..
-
17 Haziran 2016, 20:42
#2895
Çeşme'den 4 km Çiftlikköy''deyim. Nete foto atacak bir gönüllü bulabilirsem memnuniyetle
sizlere resimler göndericem. Hak Teala herbirinizi
dilekllerinize kavuştursun. SEVGİLER.
Laptop ım Bursa'da kaldı. Cep ile foto gönderilebilir mi bilmiyorum.
-
18 Haziran 2016, 01:24
#2896
Arkadaşlar Merhaba,
Uzun zaman önce bıraktığım motor sevdama yeniden dönme kararı aldım.. 1.90 boy ve 100 kg olarak enduro benim için her zaman ideal olmuştur.. Ancak motorsiklet benim için bir yaşam stili olduğu için sürekli kullanacağımı düşünerek (iş ve özel) sağlam birşey düşünmem lazım.. İş gereği ayda 5000 km gibi bir yol yapıyorum.. Uzun süre ara verdiğim için yine 250 cc ile başlamayı düşünüyorum ve evo benim için biçilmiş kaftan gibi duruyor.. Ancak sıkıntım bakım aralıklarının çok sık olması.. Sürekli yurtdışı seyahati yapıyorum.. Gürcistan, Ermenistan, Azerbaycan, Yunanistan, Ukrayna.. Yurt dışında bakım sıkıntısı yaşamak istemiyorum.. Acaba evo ile yağını suyunu değiştirerek seyahat yapabilir miyim?
-
18 Haziran 2016, 04:10
#2897
Cyberm adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba,
Uzun zaman önce bıraktığım motor sevdama yeniden dönme kararı aldım.. 1.90 boy ve 100 kg olarak enduro benim için her zaman ideal olmuştur.. Ancak motorsiklet benim için bir yaşam stili olduğu için sürekli kullanacağımı düşünerek (iş ve özel) sağlam birşey düşünmem lazım.. İş gereği ayda 5000 km gibi bir yol yapıyorum.. Uzun süre ara verdiğim için yine 250 cc ile başlamayı düşünüyorum ve evo benim için biçilmiş kaftan gibi duruyor.. Ancak sıkıntım bakım aralıklarının çok sık olması.. Sürekli yurtdışı seyahati yapıyorum.. Gürcistan, Ermenistan, Azerbaycan, Yunanistan, Ukrayna.. Yurt dışında bakım sıkıntısı yaşamak istemiyorum.. Acaba evo ile yağını suyunu değiştirerek seyahat yapabilir miyim?
Biraz zor.. :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:07 ----------
Stop sorunu türkiyede tam çözülememişken yurtdışında zor ve can sıkıcı bir durum..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
18 Haziran 2016, 12:12
#2898
Araya yeşillik bir video olsun Rx3 motovloger sayısı artıyo. Youtube kanalıma abone olursanız sevinirim
-
18 Haziran 2016, 14:47
#2899
100mfh / 100 superboy / arora ym-150-a chopper / Mondial RX3i EVO
-
18 Haziran 2016, 20:31
#2900
Arkadaşlar motorumla ilgili son durumu UMA ya aşağıdaki mesajla ilettim. bakalım ne olacak. merakla bekliyorum..
Merhabalar,
Nisan 2016 da 2016 Model 41 LT 406 plakalı Kırmızı rengli RX3 EVo Motosikletinizi satın aldım.
150. Km de başlayan "STOP ETME" sorunu çözmek için fabrika yetkilisi yunus beyle yaptığımız telefon görüşmeleri neticesinde İstanbul/ kadıköy/ Hasanpaşadaki servisiniz motoaras/ özkan aras ustaya gittim.
1. gidişimde sistem kontolü ve 500 km bakımı yapıldı. "STOP ETME " sorunu çözülemedi.
2. gidişimde gaz kelebeği değişti sitem kontrol edildi. "STOP ETME" sorunu çözülemedi
3. gidişimde motosiklet ustanında yönlendirilmesiyle 15 gün serviste kaldı bir çok sistem kontrolü ve oksijen senserü değişimi yapıldı.
"STOP ETME " sorunun çözüldüğü umuduyla teslim aldığım motorum maalisef 10. km de tekrar stop etmeye başladı ve sık aralıklarla tekrar ediyor.
Bu sorunumu sizinle ve servisle paylaşıyorum.
Çözümü için ne yapalım ?
saygalar selamlar izmitten..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)