))))))))))
))))))))))
"Başka iyi ustalarda var Kadıköy Moto Aras Özkan bey gittim tanıştım. Oda aynı makinalı tüfek gibi adam. Daha öncede söyledim avrupa asya arasında köprü geçmeye gerek yok avrupadakiler Maslak'ta asya dakiler Kadıköy'de gönül rahatlığı ile işini halledebilir."
Bizde izmitten kalkıp hasanpaş/motorarasa boşuna gitmiyormuşuz yani..
Stop sorunu ile ilgili olrak 3. kez bugün yine oradayım.
İnşaallah sorun bukez çözülürde rütin bakımlara kalırız umudumla..
bu arada far /sis / ışık sistemi kafamı kurcalıyor şu sıralar. gece çok kullanmamakla birlikte aydınlatmadan pek meemnun değilim .
önceki sayfalardaki deneyimlere bi göz atmam gerekecek.. vesselam..
Merhabalar,
Uzun zamandır forumu ve yazdıklarınızı takip ediyorum. RX3 almaya karar verdim. Motorumun satılmasını bekledim ve çok yakın bir zamanda bende tecrübelerinizi tecrübe edebileceğim.
Şu anda en çok kaç km var aramızda ? Sanırım Emre beydir benim tahminim en çok km yapan ?
Antalya lı ikizler vardı onların ikisinde de rx3 var sanırım 22 bin kilometrelerde bir tek onlar vardı yaklaşık iki ay önce şimdi 30 binleri bulmuşlardır. Uluslararası mecrada ise en çok 50 bin kilometre ile çinden barselona ya bir doktor du sanırım yolculuk yaptı tek kalemde ayrıca Arizona da 8 bin kilometre testi ve mondialin sponsorluğunda türk bir gezginin isveç nortkamp (doğrumu yazdım bilmiyorum ama) gezisi vardı o da toplamda 14 bin kilometre sorunsuz
merhabalar,dün özkan ustanın yanındaydım,stop sorunu ile ilgili oksijen sensörü değişecekti,
Usta sensörü söktü sensörün ucu hafiften torna yamiş gibi sıyrılmıştı, bu neden böyle diye düşünürken ekzosu söktü,
sensörü takmak için ekzosa ekledikleri parçayı ekzosdaki delikle tam oturtamamaıi hafif kaydırmış çindeki işci,
tornalık iş var yani ,o arada üç rx3 kullanıcısı aynı sorunla geldi ustaya hattta bir tanesi motoru bırakmaya geldim dedi,
bizde olurdu olmazdı derken sorun kökten çözülsün diye git gel izmite yapmayalım diye motoru bıraktık özkan ustada,
önümüzdeki hafta usta motorla uğraşacak gerekirse UMA ile irtibata geçip sorunu bitirme niyetinde ... bizede bir harta kadar beklemek düşdü..
İki motoru olanları şimdi daha iyi anlıyorum :(
vesselam..
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
bende enjeksiyon ecu değişimi defalarca subap ayarı sonrasında megelli sayfasından oksijen sensörü sorununu öğrenip sorunu çözmüştüm. megellici arkadaşlar soketi gevşetip o şekilde kullanıyorlardı. bende o şekilde yaptım . motor arıza lambası yaktı ama stop sorunu düzeldi. 6 litrenin üzerine çıkan yakıt 5 litrenin altına düştü. neyse uma ya oksijen sensörü gelince gönderdiler. 2000 km dir yeni oksijen sensörü ile geziyorum yakıt 4 litrenin üstüne çıkmıyor artık..
biri 2016 diğeri 2015 di veyis bey,
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
Evet yakıt tüketimininde arttığını ben ölçtüm ustada elektronik aletle zengin yakıt karışımı var demişti zaten
Sorun biter de bu yaz keyifle motor kullanırız artık..
vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
herkese iyi günler abiler. ankaradan aranıza katılıyorum 2 aydır rx3 sahibiyim epeydir takip ediyorum forumu ama ancak üye olabildim. Ankarada bu motoru kullanan var mı servis için tavsiye lazım bana. motoru alalı 2 ay oldu daha doğru düzgün kullanmak nasip olmadı
Değerli arkadaşlarım önce Ramazan'ın bütün insanlık aleminde barış huzur ve mutluluğa vesile
olmasını diliyorum. Zongshen'in yeni 400 cc motorunu görünce EVO'mu satayım, ucuz bir honda falcon nx4 tekrar alayım, Çin'den yeni 400cc
Zongshen 700 USD yi monte ederim diye hayal
kurmuştum. Ancak araştırınca 400 cclik o motorun
atv için üretildiğini , performansının RX3 İ den daha
düşük olduğunu öğrendim . Arz ederim. SELAMLAR.
Dun teslim aldigim turuncu evo ile araniza katildim. 6 yillik aradan sonra motosiklete binmek gercekten cok iyi geldi.
allah kaza bela vermesin iyi günlerde kullan
konya köprülü kanyon gezisi rx3i evo ile (300km 10 saat)
2 gün dönüş ibradı üzerinden konya 350 km 9 saat
Cumhur Bey km saati ve diğer göstergeler sanki
biraz kapandı gibi mi yoksa uzaktan öyle mi geliyo
bana? Bir de flexiglas ın et kalınlığı 6 mm midir?
SAYGILAR.
Cumhur Bey yanlış anlamayın da resimlerden göründüğü kadarıyla sizin tur camı çok büyük duruyor, çıplak gözle daha farklı olabilir tabi bilemiyorum. Sanki büyük tur camı takılmış vespa gibi olmuş. Mondial'in gönderdiği tur camı yeterli olmadı mı acaba? Nihayetinde XEVO ile çok uzun gezilere çıkmıyoruz daha çok şehiriçi ve yakın çevre gezisi yapıyor kullananlar, bu mesafelerde de Mondial tur camı yeterli kanımca. Ayrıca bu sonradan yapılan camlar plexiglastan yapılıyor ve Allah göstermesin bir kaza anında çok kolay kırıp sürücüyü yaralama riski var. Mondial'inki de dahil orjinal tur camları policarbonat malzeme ve kırılması daha zor.
Mesela kamerayı gidon merkezine takmak istiyordum, bunun yanı sıra orjinal olanlar ince ve pahalı. Ben istediğim uzunluk ve çapta malzemeyi daha uyguna yaptırdım. Tabi tercih meselesi. Bunun yanı sıra cross barın temel görevi üzerine birşeyler takmak değildir malum. Ayrıca gösterge paneline devamlı takılan gözümüzün irtibatı böylece dolaylı yoldan kesildi dolayısıyla bakışı düşürecek ve dikkat dağıtacak bir etken kalmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
Evet tur camı değişti. Fabrikanın gönderdiği ikinci şeffaf camın uzunluğu 38 cm benim kaskımın çene hizasına gelecek şekilde 65 cm cam yaptırdım. Bunu ilk yaptırdığım zaman paylaşmıştım zaten. 1 ayı geçti kullanıyorum. Evet 6mm fleksiglass. Memnunum şu an herhangi bir sorun yok. Uzun yolda gittim. Orjinal camın vida deliklerine bağlı, yakında başka bir bağlantı aparatı yaptırabilirim. Biraz kafayı sallıyor ancak haftada bir zaten tüm motoru elle kontrol edip sıkıştırıp yağlıyorum
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)