Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mayıs 2016, 08:11
#2821
Naci63 adlı üyeden alıntı
Kardeş keşke o kadar weki lastik almasaymışsın. Ön lastik tam 3 yıl arka ise 1 yıl rafta beklemiş. Benim rafta beklemiş metzeler ile ilgili ciddi çekincelerim var. Kendi tecrübem doğrultusunda tabi ki. Bmw'me metzelerin roadtech z6 modelini almıştım. Israrla söylememe rağmen, aman eski tarihli olmasın dememe rağmen anes motor 1 yıl rafta beklemiş lastik gönderdi. Zaten çok kilometre yapamıyorum. Daha lastik yepyeni dururken sertleşti ve değiştirmek zorunda kaldım. Haa yaklaşık 3 yıl kaldı motorumda ama metzeler gibi bir markanın bu kadar çabuk sertleşmesini rafta beklemiş olmasına bağladım. Geçen yıl michelin road4 gt alarak değiştim lastiklerimi. Artık (asla demiyorum ama) bir daha metzeler takmayı düşünmüyorum. RX3'üme ya michelin ya da mitas e08 takacağım inşallah. Ama sizi de anlıyorum çünkü 2015 model RX3 ler için fazla seçenek yok. Hayırlı olsun inşallah sizin lastiklerde aynı olumsuzluğu yaşamazsınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:27 ----------
Formula X adlı patlak önleyiciyi ben de almak istiyorum. Issız bir yerde veya lastikcinin olmadığı bir yerde yolda kalmaktansa varsın 120den sonra balans yapsın diyorum ben. Zaten 90-100 aralığında sürüyorum. Eğer işe yarıyorsa, yolda bırakmıyorsa bence mesele yok. Çok sıkıntı olursa sadece şambriyel değişir.
Günaydın lastik konusu ile ilgili birşey söyleyemiyeceğim onu göreceğiz. Ancak adamlar depolama şartlarının uygun olduğunu söylüyor. Özellikle bunu bastıra bastıra söylüyorlar.
İkinci konu lastik tamir kiti ile lastiğin patlamasını engelleyen kimyasallar farklı şeyler. Tamir kiti uyguladığınız bir lastik üzerinde zaten 120 km/h gibi bir hıza çıkmamalısınız. Tamir kitindeki temel mantık lastikçiye ulaşmaktır. Ancak diğerinde bu böyle değil.
Reklamlar
-
31 Mayıs 2016, 08:36
#2822
Ben tamir kiti demedim ki. Geçenlerde internette gördüğüm Formula X dedim. Zaten arkadaşlarımızdan birisi de kullanımış yukarda yazdığına göre. Ürün şu: (az miktar bisiklet için, çok miktar motosikletler için kullanılıyormuş.)
https://www.youtube.com/watch?v=gnMm-ZIsbWI
Buda matkaplı test!
https://www.youtube.com/watch?v=_2NDwh5gbsw[COLOR="Silver"]
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
31 Mayıs 2016, 14:55
#2823
Naci63 teşekkür ederim iyi dileklerin için. Bursalıali abi eyvallah nickleri değiştirelim abi ☺😊motoru almayi düşünen ama kafası karışık arkadaslara nacizane tavsiyem dir .Bende çok kararsız kaldim almadan önce bu stop etme problemi yüzünden çok araştırdım bi kaç servis yeri ni aradım farklı illerde ,UMA yi aradım bilgi almak için özellikle UMA daki yetkililer çok ilgiliydiler ve guzel bi konuşma oldu benim için .Tavsiyem ise motoru alın (egerki kararliysaniz)rodajina harfiyen uyun yani en basitinden top speed falan denemeyin yeni motora stop etme sorunu olmucak tir .Ben de olmadı şimdiye kadar en azından ve memnunum motorumdan iyiki almışım.iyi günler. ☺
-
31 Mayıs 2016, 15:31
#2824
1-Bilmediğim bir konuda bilgilendirdiğiniz için sağolun..
2-Okumadım evet fırsat buldukça okuyorum gideni var evet yolda gördüğüm o şekilde olunca beni çok rahatsız etti ama çözüm bulan arkadaş neredeyse yok kanımca sadece fikirler ben okuyup ona göre kararımı vereceğim
3-Sağolun fikirlerinizi söylediğiniz için yalnız daha kibar bir dilde açıklanabilirdi çok saygısız olmuş söylemleriniz teşekkür ederim
-
31 Mayıs 2016, 16:33
#2825
Bugün tekrar CAPRA R lastik için ANLAS Düzce fabrikayı aradım.Yetkili mi yoksa yetkisiz mi olduğunu anlayamadığım arkadaşım ,şimdilik deneme sürüşlerinin devam ettiğini ,tahminen temmuz gibi seri üretimin başlayabileceğini gayri resmi olarak aktardı. Şayet ister isek Capra X modelini hemen verebileceklerini söyledi. Ben de Capra X'in çok yüksek dişli ağır enduro traktör tekeri gibi olduğunu söyledim. Sabırla Capra R'ı beklecem. Nihayetsiz mutluluk dolu sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------
Bugün tekrar CAPRA R lastik için ANLAS Düzce fabrikayı aradım.Yetkili mi yoksa yetkisiz mi olduğunu anlayamadığım arkadaşım ,şimdilik deneme sürüşlerinin devam ettiğini ,tahminen temmuz gibi seri üretimin başlayabileceğini gayri resmi olarak aktardı. Şayet ister isek Capra X modelini hemen verebileceklerini söyledi. Ben de Capra X'in çok yüksek dişli ağır enduro traktör tekeri gibi olduğunu söyledim. Sabırla Capra R'ı beklecem. Nihayetsiz mutluluk dolu sürüşler.
-
31 Mayıs 2016, 18:04
#2826
etokar adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar biraz önce Kasımpaşa'da Zongshen armasıyla bir motora denk geldim. Araç içinde ve sıkışık trafikte olduğumdan hemen gözden kaçırdım. Bizimkinden daha farklı görünüyordu. Bizim motorlarla Honda'nın VTR-250'sinin karışımı gibiydi. Egsoz da Honda egsozuna benziyordu. RX3'e benzeyen ama daha kaliteli duran çok güzel bişeydi. Yandan ve arkadan görebildim sadece plakaya bakmak da aklıma gelmedi motorun arkasından ağzı açık bakarken ve ne olduğunu anlamaya çalışırken. Zongshen amblemini çok net gördüm, bizimkilerle aynı yere konmuştu (Mondial değil Zongshen yazıyordu). Topcase bağlandığı artçı el tutamaçları bizimkine çok benziyordu. Konu hakkında bilgisi olan var mı?
bir gurup çinden geziye gelmiş belki onlardan biri olabilir sadece tahmin. bir RX3 km görmüştüm 33000 civarıydı bayadır yollardaymışlar...
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
31 Mayıs 2016, 19:57
#2827
Ayni motoru asyamotor da getirdiydi ( getirmeye çalışmıştı) almak istedigimi belirten birden fazla yazisma ve telefon görüşmesi yapmistim. Ama sonuc husran. o nun gibi olumlu sonuçlanmayan bir serüvenle türkiyeye girmiş bir motosiklet olabilir.
-
01 Haziran 2016, 13:13
#2828
Arkadaşlar herkese merhaba Rx3İ EVO ile ilgili bıraz kullanıcı goruslerınıze ıhtıyacım var daha once 4 sene ybr kullandım motordan bıraz bahsede bılırmısınız kusura bakmayın muhakkak daha once benım gıbı soranlar olmustur 140 sayfayı komple okumaya üsendım motor nasıl alınabılrmı sorun cıkaran bı modelmıdır kronık sorunu varmı 2016 almayı ıstıyorum tavsıye edermısınız sonucta cın menseı oldugu ıcın bıraz ınsanı dusunduruyor yardımcı olursanız cok sevınırım saygılar.
-
01 Haziran 2016, 14:28
#2829
140 sayfayı okumana gerek yok dostum son 20-30 sayfayı okursan sorulaının cevaplarını bulursun.
-
01 Haziran 2016, 14:54
#2830
Formula X adlı patlak önleyiciden 2 kutu sipariş ettim. Kutu hacimleri lastik ebatlarına göre değişiyor. Bizim motorlarda öne 350 ml, arkaya ise 400 ml'lik kutu yeterli. Kargo bedava ve toplam 61.5 TL.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
01 Haziran 2016, 21:28
#2831
Motorun rodaji bitti çok şükür bir sorun yok ama lastik önemli ben metzeler tourance taktim motorun herşeyi değişti ama arka lastik 130/90/17 taktim buda motoda ön fren performansıni arttırdı...
-
02 Haziran 2016, 11:42
#2832
Adana İl Temsilcisi
Naci63,veyis hocam,gidon yükseltme aparatınız geldi mi,taktınız mı ?
ayrıca FORMULA X hakkındaki tecrübelerinizi bekliyoruz.
-
02 Haziran 2016, 13:26
#2833
adanalı adlı üyeden alıntı
Naci63,veyis hocam,gidon yükseltme aparatınız geldi mi,taktınız mı ?
ayrıca FORMULA X hakkındaki tecrübelerinizi bekliyoruz.
Bora bey, evdeki tadilat sebebiyle gidon yükseltmeyi takma fırsatım olmadı. Takar takmaz resimlerini çekerim. Formula X ise daha elime ulaşmadı. Açıkcası hemen mi tekere basayım yoksa bir patlak durumunda mı diye karar vermedim. Eğer bu ürün teker patladıktan sonra da basıldığında etkili oluyorsa o zaman çantamda taşır gerekirse kullanırım. Bunu satıcıya soracağım. Satıcıya daha önce attığım mesajda saklama koşullarını sormuştum, cevaben güneş görmeyen bir yerde olmak koşuluyla sıkıntı olmaz dedi. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
02 Haziran 2016, 15:15
#2834
Veyis Hocam formula x lastik patlamadan evvel tekere uygulanmalı ki şayet herhangi bir olumsuz
cisim lastiğe girse de formula görevini hemen yaparak havanın boşalmasına engel olsun.
Aksi halde janta inecek ve geç kalınmış olacaktır.
Yollarında çivi cinsinden hiç bir şeyin bulunmadığı
tertemiz bir TÜRKİYE ümidi ile . Selamlar.
-
02 Haziran 2016, 15:36
#2835
Adana İl Temsilcisi
evet bence de ali ağabeyin dediği gibi.
-
02 Haziran 2016, 15:56
#2836
1300km'de motorum. Bugün biraz basayım dedim ama 128'i geçmedi. Normal mi? Subab ayarlarıyla ilgili endişelerim var. Bu ayarlar da performansı etkiler mi?
-
02 Haziran 2016, 17:16
#2837
Bu lastiğin içine sıkılan koruyucularla ilgili bir endişem var!! -lastiğin içine sıktıktan 8 ay veya 1 sene sonra lastik patladı, bu süre zarfında görevini yine yerine getirebiliyor mu? yoksa her 3 ayda bir yenilemek mi gerekiyor.
-
02 Haziran 2016, 20:22
#2838
oaltindag adlı üyeden alıntı
1300km'de motorum. Bugün biraz basayım dedim ama 128'i geçmedi. Normal mi? Subab ayarlarıyla ilgili endişelerim var. Bu ayarlar da performansı etkiler mi?
2016 sağibiyseniz normal bende 147 kadar geldim daha da zorlamadım motoru hafif yokuş aşağıya doğru bu sonuca ulaştım! 150 son diyelim buna! ha şu var 130-135 rahat ulaşıyor düz yolda ama 140 da ulaştığı oluyor yol ve rüzgar durumuna bağlı tamamen. Şimdi yan çantalar zaten yüksek sürete çıkmayı engeledği gibi havanın rüzgarlı olmasıda buna büyük etken! yani gördüğünüz hız normal bir değer 2015 modeller gibi hız da sapma yok yeni modellerde gayet doğru gösteriyor! (gps ve caydırıcı radarla denedim)
-
02 Haziran 2016, 21:58
#2839
bursalıali adlı üyeden alıntı
Veyis Hocam formula x lastik patlamadan evvel tekere uygulanmalı ki şayet herhangi bir olumsuz
cisim lastiğe girse de formula görevini hemen yaparak havanın boşalmasına engel olsun.
Aksi halde janta inecek ve geç kalınmış olacaktır.
Yollarında çivi cinsinden hiç bir şeyin bulunmadığı
tertemiz bir TÜRKİYE ümidi ile . Selamlar.
Haklısınız. Gerçi tamir özelliği de varmış. Satıcıya attığım mesaja gelen cevap şöyle:
"Merhaba Veyis bey,Tyre Protector sağlam lastiklerde patlamayı önlemek amaçlı bir üründür.Ancak bizim yaptığımız demelerde küçük deliklerde kapatıp tamir ettiğini gördük.(Bisiklet ve motosikletlastiklerinde 2-3 mm kalınlıklarda) Fakat biz yinede tamir amaçlı garanti veremiyoruz.Ürünümüzün stratejisi sağlam lastikte patlamalara karşı koruma temellidir.Sorunuza tatmin edici cevap verebildiysem sevinirim."
Rodajda ben 2. aşamadayım. 800 km'yi geçince 7000 devre kadar çıkılabilir diyor. 6 bin ile 7 bin devir arası altıncı viteste 16 km hız farkı var. Oransal olarak gidersek, rodajdan sonra maksimum hız (9000 devirde) 32km daha artacak. Bu da 105+32= 137 km demektir. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
03 Haziran 2016, 00:24
#2840
Lastiklerimi Yazsam Roman Olur
Merhaba. Bu akşam ele almak istediğim konu "10 derste usta nasıl zıvanadan çıkarılır ve düzgün giden motor lastik değiştirelim derken nasıl uluyan bir kurda dönüştürülür, bundan sonra temiz düzgün hale dönmek için nasıl masraf edilir". Bu konu çok önemli sizde yapın yalnız kalmayayım diye anlatıyorum. :D
Maslak bayisi Serdar usta ile zamanında konuşuyorum lastik alacağım onumu alayım bunu mu alayım, neyse konuya karar verdikten sonra dedi ki "al gel lastikleri takarız burada". Eee adamın lastik değiştirmek için orjinal havalı tezgahı var. Ben dedim ki "Yok abi ben başka yerde yaptıracağım hem orada ROT balansta yapıyorlarmış". :D Özellikle ROT, motosikletin ROT ayarı çok önemli yaptırmayan varsa hemen yaptırsın. O ağız alışkanlığı tabi. Adam usta dedi ki "arkadaşım bak gelip gidiyorsun az çok tanıdık seni zaten sakin kullanıcısın jantlarında sıkıntı yok akort gerektirecek bir şey yok daha yeni lastik uygun şekilde takıldığı zaman cuk diye oturacak balans yapmaz fiyatında da sana yardımcı oluruz boşu boşuna gidip oralarda kendini ayıklatma". Tamda o esnalarda benim cebimde bir para devamlı beni dürtüyor rahatsızlık veriyor. :D ben yine o lastikçiye gittim. Başıma gelenleri geçen yazdım malum. Tabi motor uluyunca yine gittim Serdar ustaya. Bu motoru aldım alalı bir kaç kişiden duyduğum laftır; "ee ben sana demedim mi". Ondan mıdır bundan mıdır diye düşünürken lastikleri söktü. Ön lastikte 2 arka lastikte 5 rulman var bilginiz olsun. Neyse parmağını rulman göbeğine sokuyorsun rulmanlar dönmüyor. Düşünün bakalım neden olabilir ? O çok ünlü balans makinasına lastikleri bağlarken muhterem arkadaşlarım rulmanları psikopat etmiş. E ondan sonrada rulman değişimi lastik sök tak işçilik taksimetre bide öyle yazdı bize. Durduk yere kendi kendimize gol attık mı hemde nası. Bu kadar şeyden sonra anladım ki yok kardeşim bundan sonra özellikle garanti bitene kadar sonra da uzun yola çıkacaksam yada %100 emin olmadığım bir konu varsa gideceğim servise radyatör suyunu bile servis koysun bitti bu kadar. Yok benim gibi parayı ağaçlardan topluyorsanız aynen benim gibi saldırın gitsin. Hatta muhterem lastikçilerimin adresini verebilirim. Bi kere adamın dükkan da her türlü malzeme var adamda zaten usta değil usta ötesi olmuş. Eskiden 80 li yıllarda "Dedektif Gadget" diye bir çizgi film vardı adamın kafasından sağından solundan alet edevat çıkıyor aynı bu usta. :D Adamdaki yedek parçalardan 5 6 motor çıkar. Millet randevu bulamıyor adamda artık ufak tefek herkesin yapabileceği başka marka model motorlarıda paslıyo artık yetişemiyor. Bugün uğradım aklınızda bulunsun inşallah ihtiyacınız olmaz ama adamda bir şasi düzeltme makinası var. Ön lastikten koltuğa kadar demir yumağı olmuş, sekiz olmuş bir scooter ı adam düzeltmiş yürür hale getirmiş. Psikopat adam. Başka iyi ustalarda var Kadıköy Moto Aras Özkan bey gittim tanıştım. Oda aynı makinalı tüfek gibi adam. Daha öncede söyledim avrupa asya arasında köprü geçmeye gerek yok avrupadakiler Maslak'ta asya dakiler Kadıköy'de gönül rahatlığı ile işini halledebilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)