Anlas TR'de yeni bir enduro lastiği üretimine başlıyo. Bekleyeceğim .Çok iddialı konuşuyolar. Evet bizim memlekette tel jant. Gerisi yalan.Hele hele kaldırımı görünce balıklama dalan 61 yaşındaki çılgın için.
Anlas TR'de yeni bir enduro lastiği üretimine başlıyo. Bekleyeceğim .Çok iddialı konuşuyolar. Evet bizim memlekette tel jant. Gerisi yalan.Hele hele kaldırımı görünce balıklama dalan 61 yaşındaki çılgın için.
teşşekürler.
http://www.motolastik.com/metzeler-l...5-66s-pmu30414
http://www.motolastik.com/arama?ob=1...%2F90-15&tip=1
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------
Bişeyden kusur kalmayan adam
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------
Motorun tamamının fotosunu koyabilirmisin.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Emre Kardeşim iyi ki hiç bir şeyden kusur kalmadın . İyi ki EVO'yu gördüğün anda tamam benim motorum bu dedin. Nereye ne yazmak ne söylemek gerekiyor ise kılıcını çekerek yel değirmenlerini paramparça ettin. Yoksa daha çok soracaklardı insanlar MADE IN PERECE alınır mı? alınmaz mı diye. İki cihanda aziz olasın.
65 cm cam biraz yüksek süratlerde sıkıntı yaratabilir, sağlam desteklemelisiniz.
arka çanta demirleri ile ön üst muhafaza demiri kaldı emre abi onlarıda boyayayım koyarım ayrıntılı resimleri
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------
Bazen bazı arkadaşlarım bana bu videodaki ezikliği hatırlatıyor
Anadolu Lastik ANLAS Düzce'deki fabrikasında 130-80-17 arka 100-90-19 ön ebadında CAPRA R isimli 6262- 6263 kodlu yeni bir enduro lastiği üretecekti. Bildiğim kadarı ile henüz sevkiyata başlanmadı. Winter grip - capra rd -capra x gibi anlas üretimi diğer lastikleri kullanan kurye arkadaşlarıma soruyorum: NE KADAR MEMNUNSUNUZ ? Her şey gönüllerinizce olsun.
Ufak bir zam gelmiş sanki motosiklete
ARKADAŞ BU MOTORU COK BEĞENİYORUM YALNIZ BİR KERE GÖRDÜM ONDADA YOLDA KALMIŞ MARŞA BASIYOR VE ÇALIŞMIYORDU MOTOR BU STOP ETME HEPSİNDE Mİ VAR KUŞKUSU YARATTI
@TheWolf33
1- Forumlarda butun mesaji buyuk harfle yazmak bagirmak anlamina geldiginden hos karsilanmaz.
2- Forumu bastan sona okudugunuz belli! Gormus olmaniz lazim, bu motorun henuz 10 km gideni yok. Bayiden alinan motorlar eve gitmeden yolda kaliyor. Sonra saksi filan yapmis tum kullanicilar.
3- Bence bu motoru sakin almayin, forum da sizin vaktinizi almasin...
Arkadaşlar biraz önce Kasımpaşa'da Zongshen armasıyla bir motora denk geldim. Araç içinde ve sıkışık trafikte olduğumdan hemen gözden kaçırdım. Bizimkinden daha farklı görünüyordu. Bizim motorlarla Honda'nın VTR-250'sinin karışımı gibiydi. Egsoz da Honda egsozuna benziyordu. RX3'e benzeyen ama daha kaliteli duran çok güzel bişeydi. Yandan ve arkadan görebildim sadece plakaya bakmak da aklıma gelmedi motorun arkasından ağzı açık bakarken ve ne olduğunu anlamaya çalışırken. Zongshen amblemini çok net gördüm, bizimkilerle aynı yere konmuştu (Mondial değil Zongshen yazıyordu). Topcase bağlandığı artçı el tutamaçları bizimkine çok benziyordu. Konu hakkında bilgisi olan var mı?
Merhaba uzun süre yaptığım araştırmalar sonucu lastik konusunda pirelli ve metzeler arasında kalmışken pirelli lastiklerin hız ve yük sınıfı ile motosikletimizin tipine uygunluğu konusunda aklımdaki soru işaretlerini gideremediğimden facebookta Murat ALBAYRAK isimli arkadaşı dinleyerek metzeler lazertec serisi lastik aldım. Bana lastikten dolayı bir şey olursa sorumlusu Murat ALBAYRAK' tır montajı seyrantepe de lastikçi de yapıldı.
Hani derler ya "bu halıyı dokuyan kız kör oldu". Benim lastikleri takan arkadaş önce arkayı söktü demontaj-montajdan sonra balansını yaptı adam açık kalp ameliyatı yapıyor hasassiyetinde ben adama bol bol çay sigara taşıyorum, ön lastiği söktü demontajdan sonra yeni lastiği yerine takarken adamın beli tutuldu küt diye yığıldı kaldı. Adamı kucakladım hastaneye kaldırdılar adam bel fıtığı olmuş vallahi billahi. Yani özetle metzeler lastikler bel fıtığı yapıyor bilginiz olsun. :D
İşin daha trajik komik tarafı yarım kalan işi başka bir usta tamamladı. Şimdi ön göbekten bir uğultu geliyor boşa salınca motoru kaskla net duyuyorsunuz. Demek ki neymiş metzeler lastik jant göbeklerini ulutuyormuş bilginiz olsun. :D Gittim arkadaşa dedim "bizim motosiklet kurt gibi ulumaya başladı" bindi gezdi "evet bir ses var ya lastik yeni ondan yada bilyadan" dedi. Lifte aldı motoru lastiği baya bi sarstı "bilyadan değil gibi görünüyor" dedi. Bir iki depo gezip tekrar ustayı görecekmişim demek ki neymiş metzeler lastik lastikçiyle seni akraba yaparmış. :D
Bu arada daha önce amyant bez ile ilgili bir paylaşım yapmıştım amyant bezi söktüm bilginiz olsun. Normalde 2 çubuk seyreden hararet göstergesi arada bir 3 çubuğa çıkarken bez sarılı haldeyken direk 3 çubuğa çıkıp hiç inmemeye başladı. Normal olarak havaların ısınmaya başladığını da düşünerek uzun bir zaman gözlemledikten sonra bezi sökmeye karar verdim. Söktüm egzoz da sökülüp boyanarak tekrar yerine geri takıldı. Buna rağmen motorun harareti 1 hafta kadar 3 çubukta kaldıktan sonra tekrar 2 çubuğa indi. Aslında çok işe yaradı hatta aramızda duygusal bir bağ kurulmuştu ancak seninle aşkımız buraya kadarmış hoşçakal amyant bez. :D ( bu arada elimde 20 küsür metre amyant bez var mis gibi denemek isteyenler benimle irtibata geçebilir )
Egzoz susturucu hakkında çalışmalar devam ediyor. Deliği daha kalınlaştırıp deneyeceğim. Çekişle ilgili olarak benim kullanmama göre gözle görülür bir fark yok ancak çiğ yakıt susturucu parçanın arkasına takılarak yada egzoz demiri ile arasına sıkışarak egzoz un tam susturucunun takıldığı yerde bir alyans yüzük kadar paslanmasına sebep oldu. Genişletince neler olacağına bakacağız.
Daha önce ismini hatırlamadığım bir arkadaşımın paylaşımlarından motosikletin bazı parçalarının griye boyandığını görmüştüm. Aynı uygulamayı sağolsun arkadaşım "Motosiklete Fısıldayan Adam" İlker ile birlikte yaptık. Boya için jant boyası, skoç tabir edilen zemini boyaya hazırlamakta kullanılan bir süngerimsi madde ile parlak vernik kullandık. Sonuç aşağıda göründüğü gibi.
Sis farlarının yerleri ile ilgili olarak yeni bir deneme yaptım çok hoş oldu sizinde hoşunuza gideceğini tahmin ediyorum. İlk montaj için pvc su borusu kullandım işlerliğini test ediyorum. Ancak sonuç çok iyi çıkacak gibi.
Bu kadar laftan sözden sonra motosikletim 2600 km civarlarında günden güne oturaklı bir hale geldi sesi toklaştı, çekişi arttı, yakıt sarfiyatı azaldı. İlk seferlerde bende de 6-7 kere stop etme problemi oldu ancak hiçbir müdahaleye gerek kalmadan kendi kendine toparladı. Yeni alacak yada almış olan arkadaşlar bu gibi sorunları kafasına cinayet sebebi olacak kadar takmasın. Siz motoru teknik tarifnamesine uygun kullandıktan sonra, garanti dışı bırakmadıktan, ayrıca iyi ustalara emanet ettikten sonra bir sorunla karşılaşma imkanınız imkansıza yakın.
Bu arada kararımı değiştirdim motosikletimi satıyorum. 45.000 tl veren ilk kişiye satarım. Yeni kullanıcılarına şimdiden hayırlı uğurlu olsun keyifli sürüşler kazasız belasız günler diliyorum.
cumhur kardeş lastiklerin hayırlı olsun.nereden ve kaça aldığını da paylaşabilirsen eğer seviniriz.bu arada yol tutuş konusunda tecrübelerini de bekliyoruz.koruma demirleri ve siyah plastik aksamın boyasıda yakışmış,güle güle kullan kardeş.
Cumhur Komutanım tek kelimeyle muhteşem olmuş.Tamam 45000 lira onun hakkı amma bizdeki mevcut 39999. Emekli maaşımı aldığım
bankadan isteyecem 5001 i . Demir atlarınızdan
hiç ayrı bırakmasın Rabbim hiçbirinizi.
iyi geceler deneyen oldu mu bilmiyorum ama ben mobiletten sonra ilk defa şambiriyel(böyle mi yazılır) li teker kullanıyorum.
Mobilette lastik tamir işi kolay ama bizim motorlarda zor hatta imkansız.Allah korusun yolda patladı kaldın yolda..
Tanıtımcısın %95 etkili dediği formulax sıvısı var ya onu deneyim dedim ve lastik ebatlarına uygun iki şişe aldım ve uyguladım .
ama ptlamaz mı diye de denemedim. Sürmede bir fark olmadı. balans ağırlaşma falan..
Bundan sonra olaki bir cisim batması durumunda sonuç ne olacak göreceğiz..
bir faydasıda lastik basıncı aynı düzeyde kalıyor iddasında onu denemek daha kolay olacak...
vesselam..
abi lastikleri aldığım yer http://www.motolastik.com/ en son çifti ben aldım. Ellerinde kalmamış. Benim aldıklarım ön 2013 ün 25. Haftası arka 2015 in 13. Haftası lastikler. İkisi toplam 802 tl + 15.00 tl Yurt İçi Kargo Ücreti. Yeni seri pirellilerde de metzelerde de gelecekmiş ama kimse net birşey konuşmuyor tarih ve fiyat veremiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------
Abi 45.000 TL'den aşağıya olmaz vallahi :D . Amin tekerimiz düz bassın inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------
Tekli almak istiyorsanız ebayda şu an en ucuz u7 http://www.ebay.com/itm/3000LM-Motor...ZWx4t5&vxp=mtr
Eğer çiftli almak istiyorsanız ebayda şu an en ucuz http://www.ebay.com/itm/2PCS-CREE-U7...1XLZA6&vxp=mtr
Alışveriş yaparken kesinlikle alttaki açıklamaları okuyun. Bazıları kullanılmış yada defolu mal satıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------
Babam belirttiğiniz türde bir kimyasal malzeme yapan firmada satış müdürü olarak çalıştı 8 ay kadar. Devlet malzeme ofisine 6 milyon set verdiler 2 partide. Malzeme harika birşey ancak mantıklı değil. Ben motosiklet lastiğinde hiç kullanmadım. Ama arabada başıma geleni anlatayım ; Lastik sibop iğneleri söküldü sıvılar doldurulmaya müteakip iğneler takıldı şişirildi. 20 km/h hız ile ortalama 5-7 km kadar bir yol yaparak malzemenin lastiğin içini kaplaması sağlandı. Ve evet şehir içinde bir inşaatın önünde 2 adet 12'lik inşaat çivisi lastiğe battı. Çivileri çıkardık 32 psi hava 30 bara düştü. Buraya kadar herşey normal sıkıntı bundan sonra. Uzun yola çıktım Diyarbakır'dan İstanbul'a geliyorum 90 km/h üzerine çıktıktan sonra malzeme lastik içinde serbest gezdiği için 140 km/h hızın üzerine çıkana kadar balans yaptı. Yol üzerinde bir rot balansçıya girdim Urfa Halfeti'de lastikler balans tutmuyor. Ondan sonra malzemeyi temizletip lastikleri tekrar taktık. Velhasıl motosiklet ile 100-120 km/h gibi bir süratte giderken lastik içinde serbest hale geçen malzeme nasıl bir etki yapar iyi gözlemlemek lazım.
Kardeş keşke o kadar weki lastik almasaymışsın. Ön lastik tam 3 yıl arka ise 1 yıl rafta beklemiş. Benim rafta beklemiş metzeler ile ilgili ciddi çekincelerim var. Kendi tecrübem doğrultusunda tabi ki. Bmw'me metzelerin roadtech z6 modelini almıştım. Israrla söylememe rağmen, aman eski tarihli olmasın dememe rağmen anes motor 1 yıl rafta beklemiş lastik gönderdi. Zaten çok kilometre yapamıyorum. Daha lastik yepyeni dururken sertleşti ve değiştirmek zorunda kaldım. Haa yaklaşık 3 yıl kaldı motorumda ama metzeler gibi bir markanın bu kadar çabuk sertleşmesini rafta beklemiş olmasına bağladım. Geçen yıl michelin road4 gt alarak değiştim lastiklerimi. Artık (asla demiyorum ama) bir daha metzeler takmayı düşünmüyorum. RX3'üme ya michelin ya da mitas e08 takacağım inşallah. Ama sizi de anlıyorum çünkü 2015 model RX3 ler için fazla seçenek yok. Hayırlı olsun inşallah sizin lastiklerde aynı olumsuzluğu yaşamazsınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:27 ----------
Formula X adlı patlak önleyiciyi ben de almak istiyorum. Issız bir yerde veya lastikcinin olmadığı bir yerde yolda kalmaktansa varsın 120den sonra balans yapsın diyorum ben. Zaten 90-100 aralığında sürüyorum. Eğer işe yarıyorsa, yolda bırakmıyorsa bence mesele yok. Çok sıkıntı olursa sadece şambriyel değişir.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)