Abi adama sorunu söylüyorsun anahtar vurmayi cani istemiyor para alamayacak diye. Zaten oyle usta falan da degilsin biliyoruz seni. Yaptirdigim bakima sadece yagin parasini verdim makine bir baska hayvan oldu
Abi adama sorunu söylüyorsun anahtar vurmayi cani istemiyor para alamayacak diye. Zaten oyle usta falan da degilsin biliyoruz seni. Yaptirdigim bakima sadece yagin parasini verdim makine bir baska hayvan oldu
BK-26 bence adam bilerek yapmış. Valla Ankara'da yeni bayiliğini alan Çankaya da ki yer her hafta en az 1 tane 2016 modelini satıyor. Onun elinde kalan 2015 ler vardır. Önce onları eritmek istiyordur. Sahibinden. Com a bir bak ücretsiz kargo ile 2016 modelini satan yerler var İstanbul'da.
Kıymetli arkadaşlarım Sizlerin ve bütün İslam aleminin kandili mübarek olsun. BARİİ TEALA bütün dünyaya huzur barış esenlikler nasib etsin.
Mondial sasirtmaya devam ediyor.
Hediyelerim geldi, sagolsunlar hemen kargoladilar.
Beni daha cok sasirtan ise aldigim bayimin (İzmir - Danisman Ticaret) ilgisi/alakasi. Motoru alma asamasinda da zaten kendilerinden cok memnundum, ustune bir de gecen hafta eve kahve + lokum ikrami gondermisler. Bu hareket babamin bile markaya olan bakisini degistirmeye basladi. Cok birsey degil ama ince hareket nihayetinde
Değerli bk_26 eğer Ezkişehir'deysen 1 saatlik yol UMA İnegöl bayii yada birbuçuk saat Bursa bayii ile temas kurabilirsin. Selamlar.
İlginiz ve cevabınız için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------
Zaten adam da belirtti''Bir siparişte 6 adet söylemem gerekiyor bunada bütçem yok esnafız bizde''diyerek ama 2 bayi daha var onlarada uğrayacağım,zaten amacım sele yüksekliğini anlamaktı ondada bir sorun olmadığını görmüş oldum.Ayrıca dediğiniz gibi benim yakınlarım da bakmak istemişler ama satılmış çoktan Ankara da bulamamışlar gelen satılıyor herhalde direk.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------
Evet Eskişehir'deyim ilginiz için çok teşekkür ederim eğer burda kalan bayilerden bulamazsam söylediğiniz gibi yaparım,tekrardan teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
Mondial dediğiniz gibi şaşırtmaya devam ediyor desenize hahah Bu tarz eşantiyonları merkez sizle iletişim kurduktan sonra mı gönderiyor yoksa aldığınız bayi veya kullandığınız servisle alakalı bir durum mu?
Bir de motosikleti alınca merkezden bize mi ulaşıyorlar?
Güle güle kullanın yollanılan şeyleri ben pek göremedim ne olduklarını
Aynı sorun bende de var, ilk başlarda az oluyordu sonradan çok sık olmaya başladı. Genelde yokuş aşağı veya düz yolda giderken yani motorda güç yokken debriyajı çekince hop stop ediyor. İlk yaptığında çalıştırıp devam ediyorsun ancak 2. veya 4. den sonra hemen çalışmıyor bir süre beklemek gerekiyor
Servis ve merkez çok ilgileniyorlar şu ana kadar pek çok şey yapıldı ancak bir gelişme yok. Düzeltilince buradan nasıl yapıldığını haber veririm.
bk_26 hocam fotodaki hediyeler icin musteri hizmetlerine kucuk bir mesaj attim "2016 evo aldik hani nerede hediyeler minvalinde, 1 saat kadar sonra arayip adresimi aldilar, o gun hemen kargolandi.
Gelen pakette bakim icin orta sehpa, buff tarzi boyunluk, rx3 modelli anahtarlik ve rx3i evo yazili reflektorlu yelek var. Cok maliyetli seyler degiller ama olsun benim gonlumu aliyorlar
Konu Amortisörler...
Şimdi ön amaortisörlerin üzerindeki ayarlar ve arka amortisör altındaki tornavida ile ayarlanabilir vidalar rebound yani geri sekme ayarları değil mi? Rebound ayarı, amortisör kapandıktan sonra geri sekme hızlı mı olsun yoksa yavaş mı olsun, bunu ayarlar...
Ancak arka amortisörde ön yükleme ayarına ihtiyacımız var. Artçılı binişlerde biraz sıkarak, amortisörün kapanmasını zorlaştırmak istiyorum. Bu nasıl olacak?
arka amortisör ayarı için asfaltta kullanıyorsan tabi arka amortisörün atındaki vidayı 3 tur yetmezse bi 3 tur daha çevir.ancak titreşimi fazla hissedebilirsin. ön de aynı şekilde 3 er tur ama ben denedim titreşimi ele çok verdi ilk ayarda kullanıyorum.
20 gün aradan sonra kuzenimle bugün biraz yol yaptım. Depoyu doldurduğumda önceki gezide (ortalama 75-80 km hızda) tükettiğim benzin 3.51 lt/100 km olarak hesapladım. Yani bugünkü tutar üzerinden 16 krş. Bugünkü geziye başladığımda motorum 870 km'de olduğundan artık rodajın ikinci dönemine geçmiş bulunuyorum. İlk 800 km'de 5000-5500 devri, 800-1500 km arası ise 7000 devri geçmeme kuralına uyduğumdan bu gezide hız testi için 7000 devire kadar çıktım. Birkaç saniyeliğine çıktığım 7000 devirde 105 km hızı gördüm ve hızımı kestim. Genellikle 6000 devir civarı kullanarak (90 km hızda) geziyi tamamladım. Kuzenimin BMW F650 GS'i ile hızlarımızı karşılaştırdık ve o da iki ayrı hız seviyesinde (97 ve 105 ) benimle birebir aynı hızı gösterdi. Dolayısıyla kırmızıdan önceki maksimum hız olan 9500 devirde sanırım motorum 145 km hız yapabilecek. Bu tabi ki ancak rodajdan sonra test edebileceğim bir seviye. Geziden çok keyf aldım. Gerçi toplam 90 km kadar sürdüm ama epeydir özlemişim motor sürmeyi. Giderken 90 km civarı hızda kaskımda biraz türbülans ve hafif bir pat pat şeklinde rüzgar çarpma sesi hissettim. Demek ki ön siperliğe bir yükseltme aparatı takmam gerekecek. Motorumu seviyorum. Allah hiç birimize kaza bela vermesin.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Sayın bektanist, öncelikle (körü körüne)Dünyanın en büyük motor üreticisi demedim,üreticilerinden biri dedim ki örneğin Hint firması Bajaj da öyledir ve bu, bu firmalar Dünyanın en iyi motor üreticileri demek de değildir.İnternet de biraz araştırınca bu dediğimin bayağı abartı olmadığı anlaşılır.Mesela Taiwan da da ciddi büyük motor üreticisi firmalar vardır.
http://www.chinamotorrider.com/zongshen-motorcycles-company-profile/
Veyis Üstadim makinanız 2500'ü devirdikden sonra gerçek lezzetini hissedeceksiniz. Bora Bey'e sorabilirsiniz. Cenabı Rabbul Alemin hiç birimizin ağzının tadını bozmasın
inşaallah.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
arkadaşlar günaydın, burdan sizlere sorunlarımı yazıyorum ,hakkınızı helal edin. benim stop etme sorunu hala devam ediyor akü ve regülatör değişiti ama yine devam ediyor ve servis bu işi çözemiyor bir türlü. benim dikkatimi çeken büyük ihtimalle aküden , akü yeni değiştiği halde iki defa marş yatığımta akü nerdeyse bitiyor pompa sesi geliyor ve marş yapmıyor. yeni değişen akü böyle birşey yaparmı birde kış değil kıyamet değil normal havada yapıyor, birde benim şuan hız göstergem sıfır gözükyor ve çalışmıyor farlar ve diğer göstergeler çalışıyor ama hız 0 , bu sigortadan mı olur yoksa başka bir durumdanmı,birde heralde aküyü kendim alacağım kuru akü alsam olurmu veya akü tavsiyeniz nedir.
engin tecrübe ve birikimlerinizi bekliyorum. Hepinizden Allah razı olsun ,kazasız sürşler dilerim.
Arkadaslar merhaba bende rx3 evo kullanıcısıyım ama hosuma gitmeyen 2016 modelınde lastik sorunu...
Arka lastik : 130*70*17
Ön lastik 100*90*19
Marka ve lastik önerilerinizi beklıyorum...
Ben aradım aradım bu ebatlarda takım lastik bulamadım.
ali ağabey,şu orta sehpa işini ne yaptın ? en önemli eksiğim o.
Stop problemi olan arkadaşlarımın dikkatine. RX3İnin koltuğunun altında elektrik dağıtım soketleri var. Bazı evolarda bu soketlerin giriş ve çıkış noktalarında gevşeklik sıkca olabiliyor ve bu gevşeme anında motosikleti stop ettiriyor. Bir şekilde sarsıntı ve benzeri sebeplerle tekrar devre tamamlanınca motorunuz çalışmaya başlasa da arıza tam giderilmediği için ikinci gevşeme esnasında tekrar stop ediyor. Emre Cileli kardeşim arkaya 130-80-17 takarsan problem çıkarmaz, o lastikden piyasada bol miktarda bulunabildiği daha önceden bu formda aktarılmıştı. Saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------
Stop problemi olan arkadaşlarımın dikkatine. RX3İnin koltuğunun altında elektrik dağıtım soketleri var. Bazı evolarda bu soketlerin giriş ve çıkış noktalarında gevşeklik sıkca olabiliyor ve bu gevşeme anında motosikleti stop ettiriyor. Bir şekilde sarsıntı ve benzeri sebeplerle tekrar devre tamamlanınca motorunuz çalışmaya başlasa da arıza tam giderilmediği için ikinci gevşeme esnasında tekrar stop ediyor. Emre Cileli kardeşim arkaya 130-80-17 takarsan problem çıkarmaz, o lastikden piyasada bol miktarda bulunabildiği daha önceden bu formda aktarılmıştı. Saygılar.
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)