Vallahi ben zamanında 105 sayfa okudum sonra katıldım foruma bilgi çok zor kazanılan bir meta
Vallahi ben zamanında 105 sayfa okudum sonra katıldım foruma bilgi çok zor kazanılan bir meta
Mesajınızı geç gördüm.
Ben o sorunu şu ana kadar yaşamadım çok şükür. Okuduğum kadarıyla sorun genellikle 2015 modellerde ortaya çıkmış. 2016 modellerde ise sadece bir kişiden duydum (mitmuallim nikli arkadaş). Okuduklarımdan anladığım kadarıyla bu sorunun muhtemel 3 nedeni var. Yani sorun bunlardan biri sebebiyle ortaya çıkıyor. Bu sebepler: akü, konjektör veya oksijen sensörü. Bunlardan da sebep olabilecek şey en büyük ihtimalle AKÜ. Çünkü ABD'deki 5000 mil testine giren motorların %40'ı aküden hata vermiş. Dolayısıyla bence ilk bakılması gereken nokta akü olmalı. Ayrıca bildiğim kadarıyla 2016 modellerde bazı iyileştirmeler yapılmış ve muhtemel sorunlar minimuma indirilmiş durumda. Burada asıl önemli olan Mondial firmasının ürünün arkasında durması ve ortaya çıkan sorunlara çok acil çözüm bulmak için çaba göstermesi. Bu nedenle bence alınır. Ben zaten aldım ve şu ana kadar da (650 km) keyifle bindim çok şükür.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Abilerim ablalarım kardeşlerim herkeze merhaba! Yaklaşık 6 saat önce sounda bende artık bir 2016 kırmızı rx3 sahibi oldum sonunda diyorum çünki yaklaşık 2 senedir para biriktiriyordum(tabi ilk ekipmanlarımı tam takır aldım 6 aydır o artçı senin bu artçı benim takılıyorum ) kısmet rx3 e ve bu güneymiş forum da rx3 hakkındaki bilgileri ilk sayfası yazıldığından beri takipdeyim her bir sayfasını tek tek gözden geçirdim ama bir tane de benim olmadan üye olup birşeyler yazmak istemedim ve piyasada rx3 denk bir motor görmediğim için almaya ta başından karar verdim gittim test ettim bayilerde kurcalamadık tarafını bırakmadım yolda gördüğüm rx3 sağiplerini darladım da darladım adamlar yaka silktiler artık benden bu arada ilk motorum belki başlangıç için çok değilmi diyebilirsiniz ama izlenmedik eğtim videosu bırakmadım kendimi baya sıkı eğittim arkadaşımın motoruyla bol bol eğtim antreman yaptım birde eğliyet sınavına direk A sınıfı olarak aldım mt07 den sonra hiçde gözümü korkutmadı ama yinede motora alışana kadar temkinli olmaya devam edicem! bu asayede rodajıda en iyi şekilde yapmış olurum uzun lafın kısası benide aranıza alınnnnnn ilerleyen zamanlarda bu motor hakkında ve bildiğim bilgiler hakkında bol bol fotoraf video paylaşımında bulunucam çok güzel insanlar var burda ve siz olmasaydınız bukadar bilgi sağibi olup bu motoru alamazdım herkeze ayrı ayrı teşekkürler
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Hoş geldin. Sabah sabah okudum enerji doldum. Teşekkür ederim kardeşim. Hayırlı olsun hep zevkle bin
Bu arada RX3İ EVO ile ilgili tereddütleri olan kardeşlerime MONDİAL SD 650 hezimetinden sonra işin ucunu o kadar sıkı tutuyor ki tarifi mümkün değil. İster en küçük ister en büyük sıkıntımızda UMA yanımızda.Hiç endişeniz olmasın. Temmuz 2015 de aldım motorumu, 10 ay içinde bir minisküs birde dekolman göz operasyonu geçirince doğru dürüst sürüş yapamadım. Şu an km 3200. EVO'mda tek yaşadığım ilk ayın sonunda benzin göstergesinin iflas etmesi idi. Bursa'da bayi ile servis aynı yer olunca yeni parça en kısa zamanda getirildi ve takıldı. Başka hiç bir problem yaşamadım. Çamur toz toprak dolu sürüşler hepinize kıymetli rüzgar sevdalıları.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
Bektan kardeşim ZONŞEN'de made in perece .Taktığımız led sislerde. O yüzden fazla kafaya takmıyorum. Selamlar tüm iki teker dostlarına.
bursalıali kardeş, bence gayet güzel olmuş. Ben bunun tek usb'li olanından Bmw'me taktım. Üstelik sizdeki gibi aç/kapa düğmesi de yoktu. Yanız bunun bağlantısında mutlaka bir sigorta olmalı. Hayırlı olsun.
Bugün kuzenimle motoruma elcik koruma taktım. Regi motorun renginden 1-2 ton açık sadece. Bulduğum en yakın renk. hepsiburadadan aldım. kargo dahil 35 tl. Farklı renk seçenekleri var. Malzeme acerbis çakması ve kalın plastik. Kolay kolay sıkıntı olmaz. işte resimler:
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Guzel durmus link please.
Ürün şu: (marka tex 299 plastik elcik koruma)
Satıcının linki ise:
http://www.hepsiburada.com/ara?q=elcik+koruma
Montajla ilgili olarak ta şunları söyleyeyim. Sol taraf daha kolay monte ediliyor. Sökerken elcik denge topuzunun vidasını 10-12 tur gevşetip topuzu dışarı çıkarın. Biz ilk başta tamamen vidayı çevirerek çıkardık ve 1-2 parça gidonun içinde kaldı. Telle çıkardık onları. Bu nedenle topuzu biraz dışarı alınca yavaşca çekin. Sağ elcik koruması ise biraz sorunlu. Çünkü fren hidrolik kutusuna değiyor elcik. Değen kısmı biraz yonttuk ve öyle taktık. Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Arkadaşlar merhaba,
400 km önce 2015 model rx3i 2. el aldım ve çok memnun kaldım. Motoru elimde tutmaya karar verdim ve bazı değişiklikler yapmayı düşünüyorum. Motorda sıfır Metzeler lastikler, sis farları, acerbis elcik koruma, yeni yumuşak sele, usb şarj soketi, led sis farları, halojen far vs olduğu için yeni modeldeki gibi büyük jant, çamurluklar ve egzoz değişimini düşünüyorum. Birde orta sehpa takacağım.( Hatta turuncu rengi çok sevdim eğer ruhsatla ilgili bir problem olmazsa belki turuncu krenajda takabilirim, motor kırmızı )
Hasanpaşa Özkan Ustaya uğradım yeni jantların henüz gelmediğini ama yakında geleceğini söyledi. Yeni jantlar gelince bu değişiklikleri yapacağım ve 400 km de Metzeler me 22 ön ve me 77 arka lastklerim boşa çıkacak, isteyen olursa özlden mesaj atabilir.
Motorla ilgili aklında şüpheleri olan arkadaşlara fiyat kalite olarak çok iyi bir motor olduğunu söyleyebilirim, elli yaşında, değişik tarz ve hacimde 30 dan fazla motor kullanmış biri olarak. Tabii ki problemleri çıkabilir ama asla halledilmeyecek şeyler değil. Daha önceki motorlarımda başıma gelenleri anlatmaya başlasam sayfalar sürer ki genelde Japon ve İtalyan motorlarıydı. Sadece motorlar değil servislerde de çok problemler çıkıyordu. Kısacası her marka motosiklette yada servisinde problem çıkabilir bu sizi beğendiğiniz, arzu ettiğiniz motoru almaktan alıkoymasın.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
hayırlı olsun öncelikle. Naçizane fikrim bu kadar değişiklik yapmayla uğraşmak yerine satıp 2016 model ve istediğiniz renkte almanızdır. Belki bu motora değişiklik yapmadan binmek isteyen bir çıkacaktır. Siz de istediğiniz özellikte yeni bir tane alırsınız. Servislerle ve yedek parça siparişleriyle de uğraşmazsanız. Benimki bir fikir. Siz bilirsiniz tabi. Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)