Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Nisan 2016, 21:42
#2401
Konig guzel paylasim olmus sagolasin. Sag bacagina gelen sicaklik fandan geliyor durunca sicagi yukari veriyor. Bzi japonlarda da var o. Gidona yukseltici takmak yerine gevsetip biraz yukari alabilirsiniz ayni etkiyi verecektir. On amortisorleri ustundeki vidalardan 3 er tur halinde sikarak (mehmetim sagolsun ogretti) ayarlayabilirsin.
Fren konusuna gelirsek on fren iyi hos ama arka frende kimse yok. Anca kokleyecende ondada lastiklerin muthisligi devreye giriyor balatalari degistirmeyi deneyecegim bakalim. Sagdan gelen sicaklik icinde bakiyorum bir çare.
Reklamlar
-
20 Nisan 2016, 22:19
#2402
sezgingulmez adlı üyeden alıntı
Konig guzel paylasim olmus sagolasin. Sag bacagina gelen sicaklik fandan geliyor durunca sicagi yukari veriyor. Bzi japonlarda da var o. Gidona yukseltici takmak yerine gevsetip biraz yukari alabilirsiniz ayni etkiyi verecektir. On amortisorleri ustundeki vidalardan 3 er tur halinde sikarak (mehmetim sagolsun ogretti) ayarlayabilirsin.
Fren konusuna gelirsek on fren iyi hos ama arka frende kimse yok. Anca kokleyecende ondada lastiklerin muthisligi devreye giriyor
balatalari degistirmeyi deneyecegim bakalim. Sagdan gelen sicaklik icinde bakiyorum bir çare.
yarın bu konu ile ilgili çok güzel bilgiler paylaşacağım hemde çok az maliyetli bir operasyon yaptım
-
21 Nisan 2016, 01:25
#2403
Yan çantaları ruhsata işletebilmemiz için gerekli bir belge varmı? Motorun özelliklerinin yazılı olduğu evrakta orjinal yan çanta olduğuna dair bir ibare yok. Ruhsatı tanzim eden görevli neye göre ruhsata çanta var diye yazacak.
-
21 Nisan 2016, 07:06
#2404
ozgur42 adlı üyeden alıntı
Yan çantaları ruhsata işletebilmemiz için gerekli bir belge varmı? Motorun özelliklerinin yazılı olduğu evrakta orjinal yan çanta olduğuna dair bir ibare yok. Ruhsatı tanzim eden görevli neye göre ruhsata çanta var diye yazacak.
Var var. Uygunluk belgesinin alt tarafında bu yönde bir ifade var. Ruhsatı çıkartırken memuru uyarın mutlaka.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
21 Nisan 2016, 07:45
#2405
Egzos bacağımı yakarsa :)
günaydın iyi günler diliyorum herkese.
5 cm kalınlığında 30 metre amyant şerit bez 30,00 tl +kdv = 35,40 + kargo 6,00
ısıya dayanıklı sprey boya = 20,00
1 paket siyah cırtlı kelepçe = 10,00
http://doganayteknik.com/amyant-serit.html
bu firma toptancı buradan bu amyant şerit bezi kargo ile isteyebilirsiniz. Ancak şunu unutmayın firma toptancı buradan
ürün alabilmek için bir firma olmanız lazım. Yani size bir firma adı, vergi dairesi, vergi kimlik numarası gerekiyor.
aynı malzeme perakande, metresi 15,00 tl den satılıyor. Diğer malzemeleri nalburdan aldım.
-
21 Nisan 2016, 08:01
#2406
3 metre demek istediniz sanırım. Yanız bunu sararsanız egsozun soğutma özelliği ortadan kalkmaz mı? Çünkü silindirin soğutulma görevinin bir kısmı da eksoz yoluyla oluyor diye biliyorum. Kolay gelsin.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
21 Nisan 2016, 09:00
#2407
Ömer Kardeşim eline,aklına ,emeğine sağlık.Hiçbir şeyi es geçmeden kalem kalem dökmüşsün. Sağ olasın.Naci Hocam gidon yükseltme aparatı Manisa'dan Erkan Bey'in üretimimidir? Saygılar.
-
21 Nisan 2016, 09:19
#2408
Naci63 adlı üyeden alıntı
3 metre demek istediniz sanırım. Yanız bunu sararsanız egsozun soğutma özelliği ortadan kalkmaz mı? Çünkü silindirin soğutulma görevinin bir kısmı da eksoz yoluyla oluyor diye biliyorum. Kolay gelsin.
Hayır aldığım malzeme 30 metre amyant şerit bez. Bu malzeme ısıya dayanaklı zaten egzozdan gelen sıcaklığı engellemek amaç. Gerçi sıcaklığın bir bölümü de radyatörden geliyor ama olsun. Motor bloğundan çıkan egzoz borusunun motosikletin soğutmasında hiçbir rolü yok. Ancak egzoz üzerinde yapılacak olan çapın arttırılması yada azaltılması yada uzatma kısaltma gibi işlemler normal olarak motorun performansını etkiler.
-
21 Nisan 2016, 09:35
#2409
cımhur demek feysteki sendin he :D
-
21 Nisan 2016, 09:41
#2410
sezgingulmez adlı üyeden alıntı
cımhur demek feysteki sendin he :D
evet tüm rx3 gruplarına ve sayfalarına üyeyim
-
21 Nisan 2016, 10:21
#2411
Basit yoldan gidon yüksetme, tornacıda kolayca yaptırılabilir. 30mm yükseklik, 30mm çap ve ortasında 12mm çapında delik açılacak.
-
21 Nisan 2016, 15:51
#2412
-
21 Nisan 2016, 16:54
#2413
Adana İl Temsilcisi
cumhur kardeş,aynı sibop adaptöründen ben aldığımdan beri kullanıyorum ve üzerinde,hiç çıkartmıyorum.balans yapacağını veya bana hissettireceğini düşünmüyorum.bakalım biraz kullanalım,şayet sıkıntı olursa o zaman sadece hava kontrolü yaparken kullanırım.
bu arada,fan ısısı çözümünü merakla bekliyorum.şimdilik sıkıntı yok ama meşhur ADANA sıcakları başlayınca fazlasıyla etkilenebiliriz.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
21 Nisan 2016, 18:01
#2414
Arkadaşlar Mondial sitesindeki online soru-cevap bölümündeki görevliyle yaptığım görüşmeye göre, bakımlar hem bizdeki kitapçığa işlenecek, imza ve kaşe basılacak, hem de mutlaka sisteme girilecekmiş. Benden şase no istedi görevli. Verdim ve sadece montajın sisteme girildiğini bakımın girilmediğinin söyledi. Servisleri uyaracaklar. Bilginiz olsun, siz de bakımdan sonra mutlaka servise sisteme girip girmediklerini sorun. Firma sanırım artık ürünlerinin arkasında iyi duruyor. Çok ilgilendiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------
Şu an mondial müşteri hizmetlerinden aradılar ve firma ile görüştüklerini, bilginin sisteme mutlaka girileceğini ve durumdan da bölge sorumlusunu haberdar edeceklerini söylediler. Hatta şikayetim varsa hemen başka servise yönlendireceklerini de söylediler. ben yok dedim. Valla ilgi alaka süper. Mondiali ben şahsen tebrik ediyorum. İnşallah hep böyle ürünlerinin ve müşterilerinin arkasında dururlar. Sizleri haberdar edeyim dedim.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
21 Nisan 2016, 23:09
#2415
evet arkadaşlar şimdiye kadar 300 km yaptım meşhur stop etme sorunu ile yüzleştik maalisef. bugun hem boşta hem giderken hemde çalıştırdıktan sonra stop etti. şimdi izmitteki servis a) sekot temas sorunu olarak mı?
b) Akü problemi olrak mı?
c) oksijen sorunu olarak mı? proplemi algılayacak ve çözümü ne olacak çok merak ediyorum.
200 km sonra ilk bakıma gittiğimde göreceğiz bakalım.
detayları paylaşacağım..
vesselam..
-
22 Nisan 2016, 07:32
#2416
yaz ayının gelmesi ile motosiklet üzerinde çok zaman geçirmeye başladık bunun neticesinde radyatörden gelen sıcaklık hepimizin sorunu olmaya başladı. herkes bir şekilde bu sıcaklığı önleme yolunda kendine göre çözüm arayışında ben daha radikal bir çözüm düşünüyorum. ama önce bu sıcaklığın kaynağı ne ona bakalım.
1.) egzoz deve boynu yeterli yalıtımı yapamıyor bu sebeple ısıyı dışarı daha fazla veriyormu ? hayır sorun bu değil.
2.) radyatör fanı çok küçük yetersiz kalıyormu ? evet sebeplerinden biri bu.
3.) termostat ayarı çok yüksek radyatör suyunun kaynama noktasından çok sonra devreye giriyormu ? evet diğer sorunda bu.
termostat ayarından anlamıyorum ve orjinalliği ile oynamakda istemiyorum ama bu sorunuda ortadan kaldırmak istiyorum.
yakında bu konu ile bir paylaşım yapacağım hem radyatör suyu her şart altında sıcakta ve soğukta hep stabil bir derecede kalıcak hemde bu vesile ile motor sıcaklığıda sürekli rolanti sıcaklığında olucak. acaba ütopyamı çok yakında.
dip not. bizim 1 adet radyatör fanımız 200 tl 2 adet 400 tl fazla oynamanızı tavsiye etmem.
-
22 Nisan 2016, 08:46
#2417
mitmuallim adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar şimdiye kadar 300 km yaptım meşhur stop etme sorunu ile yüzleştik maalisef. bugun hem boşta hem giderken hemde çalıştırdıktan sonra stop etti. şimdi izmitteki servis a) sekot temas sorunu olarak mı?
b) Akü problemi olrak mı?
c) oksijen sorunu olarak mı? proplemi algılayacak ve çözümü ne olacak çok merak ediyorum.
200 km sonra ilk bakıma gittiğimde göreceğiz bakalım.
detayları paylaşacağım..
vesselam..
Her canlı ölümü, her evo stop etme problemini yaşayacaktır üstadım.
Büyük olasılıkla akü kaynaklıdır, akü değişir sorun çözülür.
-
22 Nisan 2016, 10:24
#2418
konig adlı üyeden alıntı
Her canlı ölümü, her evo stop etme problemini yaşayacaktır üstadım.
Büyük olasılıkla akü kaynaklıdır, akü değişir sorun çözülür.
Abi benim motor da Salı gününden beri serviste. Senin bilgine istinaden sorunun aküden kaynaklanabileceğini söyledim ama servis inatla ateşleme bobini sorunu olduğunu söyledi. Mondial merkez parçayı hemen Salı günü kargoladı ama bu sefer de sağolsun UPS 3 gündür bir parçayı getiremedi
Durumu aktarmaya devam edeceğim, hayırlısı bakalım.
ride saferide responsiblyride smart
-
22 Nisan 2016, 10:53
#2419
Evoque adlı üyeden alıntı
Abi benim motor da Salı gününden beri serviste. Senin bilgine istinaden sorunun aküden kaynaklanabileceğini söyledim ama servis inatla ateşleme bobini sorunu olduğunu söyledi. Mondial merkez parçayı hemen Salı günü kargoladı ama bu sefer de sağolsun UPS 3 gündür bir parçayı getiremedi
Durumu aktarmaya devam edeceğim, hayırlısı bakalım.
Hangi servis ?
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
22 Nisan 2016, 11:24
#2420
Tavsiye ederim Türkiye Sigorta Bilgi Merkezinin orjinal android uygulaması çok işe yarıyor süper çalışıyor
https://play.google.com/store/apps/d....sbm.ktt&hl=tr
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)