Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2301

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yukarıda Naci Bey'in açıkladığı hız verilerine dayanarak bir hesaplama yaptım. Benim, zamanında yaptığım ölçümlerime göre hız göstergesi 18" jantta kabaca %20 fazla gösteriyordu ve 19" janta geçildiğinde aynı kalibrasyonla tam %13.6 fazla göstermeliydi. Naci Bey'in verdiği değerler ile benimkileri jant ölçülerini de hesaba katarak oranlarsak göstergede %14'lük düzeltme yapılmış oluyor. Özet olarak gösterge hatası tamamen giderilmiş durumda... Mondial'i bu hassasiyetinden ötürü kutlamak gerekir.
    Naci63 ve bursalıali bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2302
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı Evoque adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abilerim motoru biraz önce teslim aldım. Koskoca alette en çok egzoz sesini sevdim. Böyle bir patırdama yok yahu. Hele kompresyonla yavaşlarkeki o uğuldama; efsane
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Renk?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarıda Naci Bey'in açıkladığı hız verilerine dayanarak bir hesaplama yaptım. Benim, zamanında yaptığım ölçümlerime göre hız göstergesi 18" jantta kabaca %20 fazla gösteriyordu ve 19" janta geçildiğinde aynı kalibrasyonla tam %13.6 fazla göstermeliydi. Naci Bey'in verdiği değerler ile benimkileri jant ölçülerini de hesaba katarak oranlarsak göstergede %14'lük düzeltme yapılmış oluyor. Özet olarak gösterge hatası tamamen giderilmiş durumda... Mondial'i bu hassasiyetinden ötürü kutlamak gerekir.
    Merhaba, sanırım mühendissiniz. Bu dişli konusunda buradaki arkadaşlarımızı aydınlatabilirseniz çok makbule geçecektir. Bu motor, sizin de bildiğiniz gibi, 25 bg(17.5 kW) gücünde ve 7000 devirde 30 nm (22.5 kW) tork üretiyor. Mevcut durumdaki orjinaller ön dişli 14 arka dişli ise 44 diş. Bu durumda, eğer zahmet olmaz ise, ön ve/veya arka dişlilerdeki artı, eksi her diş değişiminin hız, tork ve motor ömrü üzerindeki etkilerini açıklayabilirseniz, bu konuyu düşünenler en azından doğru karar vermiş olacaklar ve yanlış birşey yapmamış olacaklardır. Şimdiden teşekkürler ve selamlar.
    bursalıali bunu beğendi.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  3. #2303

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Şimdi tekrar hesapladım çünkü ilk hesabımda hata varmış. Göstergede halen %5'lik bir hata payı var ancak bu bütün araçlarda olan miktarla aynı. Dolayısıyla gösterge hatası düzeltilmiş sayabiliriz.
    turkish39, bursalıali ve Naci63 bunu beğendiler.

  4. #2304
    etokar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2000 BMW F650 GS, 2016 RX3i EVO KIRMIZI
    Arkadaşlar, cuma günü BMW F650 GS'imi sattıktan sonra dün akşamdan itibaren 2016 model bir kırmızıyla artık ben de aranızdayım. Kırmızıyı bana sevdiren nam-ı diğer Turkish39 Emre arkadaşımız oldu. Turuncusunu pek beğenmedim, naçizane görüşüm oyuncak gibi durduğu. Selesi F650 GS'e göre daha yüksekmiş, boy 1.68 olunca accık zorladım ilk oturunca. Bütün reflekslerim eski motora göre oturduğundan biraz alışma süreci olacak. Boydan ötürü yavaş dönüşlerde henüz tam olarak kontrol sağlayamadığımdan mıdır yoksa gidon dönüş açısı F650 GS'e göre daha mı dar olduğundan bilemedim fakat biraz zorlanıyorum. Eski makineyle çok rahat dönerken bunda ileri geri tur almam gerekiyor. Sağ ayağa alışık olmadığım bir sıcaklık veriyor. Çabuk fan açıyor. Huyunu suyunu öğrenicez artık. Herkese hayırlı olsun, tekerimiz her daim düz bassın. Saygılar.

  5. #2305

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Renk?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------



    Merhaba, sanırım mühendissiniz. Bu dişli konusunda buradaki arkadaşlarımızı aydınlatabilirseniz çok makbule geçecektir. Bu motor, sizin de bildiğiniz gibi, 25 bg(17.5 kW) gücünde ve 7000 devirde 30 nm (22.5 kW) tork üretiyor. Mevcut durumdaki orjinaller ön dişli 14 arka dişli ise 44 diş. Bu durumda, eğer zahmet olmaz ise, ön ve/veya arka dişlilerdeki artı, eksi her diş değişiminin hız, tork ve motor ömrü üzerindeki etkilerini açıklayabilirseniz, bu konuyu düşünenler en azından doğru karar vermiş olacaklar ve yanlış birşey yapmamış olacaklardır. Şimdiden teşekkürler ve selamlar.
    Aşağıdaki tabloya göre hangi dişliyi takarsanız hız atışının keza çekişteki azalmanın ne kadar olacağını görebilirsiniz. Motor ömrü için bir şey diyemem.



    Yalnız burada yazılan hızlara çıkılaileceğinin garantisi yok çünkü bu motor maksimum gücünü 9000 devirde veriyor. Aslında bu açıdan deneme yapması çok kolay bir motor. Arka dişliyi değiştirin, rüzgarsız havada 6. viteste 9000 devire çıkabiliyorsa bir alt dişliyi deneyin. Çıkamadığı dişli hangisiyse onun bir diş büyüğü işinizi görecektir. Ön dişliyi küçülterek aynı işi daha etkili şekilde yapabilirsiniz ama hassas ayar yapamazsınız, ya eksik ya fazla gelir. İdeal oran sadece deneyerek bulunabilir.
    bursalıali, Naci63 ve adanalı bunu beğendiler.

  6. #2306

    Üyelik
    29 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL / BAKIRKÖY -BEYLİKDÜZÜ
    Motosikleti
    MONDİAL RX3İ EVO
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet burada ilk alanlardan bir arkadaş var,geçenlerde bana uğradı,baktım sesi çok kibar çıkıyor,sorunca;ilk gelenlerin sesi böyle dedi.bende susturucu yaptırdım ki sesi azaltayım diye. ses aslında kötü değil yanlış anlaşılmasın,gayet tok bir ses ama sabah 7.00 da evden çıkarken,apartmanların arasında ciddi yankı yapıyor.

    bu arada ''Şu an bu konu içerisinde 32 kullanıcı var. (8 üye ve 24 misafir)''ciddi anlamda takip ediliyor konu.bu da motosiklete ilginin olduğunu,kullanıcı yorumlarının takip edildiğini gösteriyor.
    adanalı abi vallahi senin bu yorumu okuyunca yüzüm kızardı yeminle ilk günden beri takip ediyorum burayı tüm yazıları okudum ama işte henüz evoyu alamadığım için mesaj yazmadım yazamadım ama en yakın zamanda bende katılacağım yanınıza inşallah
    bursalıali bunu beğendi.

  7. #2307
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı etokar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, cuma günü BMW F650 GS'imi sattıktan sonra dün akşamdan itibaren 2016 model bir kırmızıyla artık ben de aranızdayım. Kırmızıyı bana sevdiren nam-ı diğer Turkish39 Emre arkadaşımız oldu. Turuncusunu pek beğenmedim, naçizane görüşüm oyuncak gibi durduğu. Selesi F650 GS'e göre daha yüksekmiş, boy 1.68 olunca accık zorladım ilk oturunca. Bütün reflekslerim eski motora göre oturduğundan biraz alışma süreci olacak. Boydan ötürü yavaş dönüşlerde henüz tam olarak kontrol sağlayamadığımdan mıdır yoksa gidon dönüş açısı F650 GS'e göre daha mı dar olduğundan bilemedim fakat biraz zorlanıyorum. Eski makineyle çok rahat dönerken bunda ileri geri tur almam gerekiyor. Sağ ayağa alışık olmadığım bir sıcaklık veriyor. Çabuk fan açıyor. Huyunu suyunu öğrenicez artık. Herkese hayırlı olsun, tekerimiz her daim düz bassın. Saygılar.
    Hayırlı olsun,kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun 2016 lar biraz daha yüksek,çabuk alışırsın.
    Huyunu suyunu yeri gelmişken yine yazalım.
    Kontağı açıyoruz,benzin pompasının dervreye girmesini bekliyoruz,çoğu motora göre 2-3 sn daha fazla.
    Motoru çalıştırdıktan sonra devir saatinin 1500 e gelmesini bekleyip öyle hareket ediyoruz.Beklemeden hareket edildiği zaman stop etme problemi yaşanabiliyor.
    Dediğiniz gibi fan çok çabuk devreye giriyor.
    Bu arada bişey daha keşfettik.Radyatör suyunu beyaz depodan değilde radyatör kapağını açıp kontrol edin.O beyaz zımbırtıda 3 parmak hep var yanıtmasın.
    Lastik havalarını da sordum 28-30 arkadaşlar.
    Servislerin çoğunda sıkıntı olduğunu hatırlatalım.Yağ değişimine gitmeden önce muhakkak sipariş ettirin servise.Mondialde var,istek yapılmadan malum olmuyo onlara,defalarca test ettim.
    bursalıali, etokar, adanalı ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  8. #2308
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aşağıdaki tabloya göre hangi dişliyi takarsanız hız atışının keza çekişteki azalmanın ne kadar olacağını görebilirsiniz. Motor ömrü için bir şey diyemem.

    http://i.hizliresim.com/E805bZ.png

    Yalnız burada yazılan hızlara çıkılaileceğinin garantisi yok çünkü bu motor maksimum gücünü 9000 devirde veriyor. Aslında bu açıdan deneme yapması çok kolay bir motor. Arka dişliyi değiştirin, rüzgarsız havada 6. viteste 9000 devire çıkabiliyorsa bir alt dişliyi deneyin. Çıkamadığı dişli hangisiyse onun bir diş büyüğü işinizi görecektir. Ön dişliyi küçülterek aynı işi daha etkili şekilde yapabilirsiniz ama hassas ayar yapamazsınız, ya eksik ya fazla gelir. İdeal oran sadece deneyerek bulunabilir.
    Çok teşekkürler. Artık dişli ile oynamak isteyenler neyin ne olduğunu bu tabloya bakarak teknik olarak anlayacak. Elinize sağlık. Selamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

    Alıntı etokar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, cuma günü BMW F650 GS'imi sattıktan sonra dün akşamdan itibaren 2016 model bir kırmızıyla artık ben de aranızdayım. Kırmızıyı bana sevdiren nam-ı diğer Turkish39 Emre arkadaşımız oldu. Turuncusunu pek beğenmedim, naçizane görüşüm oyuncak gibi durduğu. Selesi F650 GS'e göre daha yüksekmiş, boy 1.68 olunca accık zorladım ilk oturunca. Bütün reflekslerim eski motora göre oturduğundan biraz alışma süreci olacak. Boydan ötürü yavaş dönüşlerde henüz tam olarak kontrol sağlayamadığımdan mıdır yoksa gidon dönüş açısı F650 GS'e göre daha mı dar olduğundan bilemedim fakat biraz zorlanıyorum. Eski makineyle çok rahat dönerken bunda ileri geri tur almam gerekiyor. Sağ ayağa alışık olmadığım bir sıcaklık veriyor. Çabuk fan açıyor. Huyunu suyunu öğrenicez artık. Herkese hayırlı olsun, tekerimiz her daim düz bassın. Saygılar.
    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Fan 3. kutucuk görününce açıyor. Genellikle dur-kalk trafikte çabuk açıyor. Ama ben 50 km yol yaptım, hiç açmadı.
    bursalıali ve etokar bunu beğendiler.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  9. #2309
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Serkan Bey (seko) katkılarınız için binlerce teşekkürler. Sağolun . Görüşebilmek ümidiyle. RX3İEVO'suna yeni kavuşan yada kavuşacak olan bütün arkadaşlarımın motosikletleri hayırlı olsun. Hak Teala bütün motorcuları korusun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:47 ----------

    Kıymetli arkadaşlarım şunu da paylaşmak istiyorum. Motorumda 2 adet kontak 2 adet çantaların toplam 4 anahtar vardı. Anahtarların hepsi görüntü olarak birbirine çok benziyor,kontak anahtarı çantaların, çanta anahtarı kontağın kilidine oturuyor fakat içerde dönmüyordu. 4 ayrı anahtarcının olumsuz cevabından sonra 5. anahtarcının 19 yaşındaki oğlu kontak anahtarına hiç dokanmadan çantaların şifreleri ile birazcık oynayıp aynı anahtarla hem kontağı hemde çantaları açar hale getirdi. Şimdi eski çanta anahtarlarını attım .Yedeği ile birlikte tek kontak anahtarını motosikletimin her yerinde kullanıyorum . Bilgilerinize arz olunur. Hürmetler.
    turkish39, Naci63, maktama ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #2310
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Süper olmuş. Çok iyi yapmışsınız. Ben de aynı şeyi düşünüyorum. Bize büyük kolaylık sağlayacak. Selamlar.
    bursalıali bunu beğendi.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  11. #2311

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Şimdi baktım da ben bu tablodaki rakamları neden yuvarlamamışım ki ?
    bursalıali bunu beğendi.

  12. #2312
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Olsun sıkıntı yok. Küsuratlı da olsa ne olduğu net anlaşıldı. Elinize sağlık.
    bursalıali ve Seko bunu beğendiler.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  13. #2313
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    bu tabloya göre,hız artışı ile,çekiş azalması paralel.ee o zaman dişli değiştirmenin bir mantığı yok.

    etokar kardeş,hayırlı olsun.
    Concrete kardeş,yüz kızaracak birşey yok,ben RX3'e olan ilgiyi vurgulamak istedim.
    emre kardeş,Lastik havaları 28-30 -2 kişi için değil mi?
    etokar ve bursalıali bunu beğendiler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  14. #2314

    Üyelik
    21 Haziran 2014
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aşağıdaki tabloya göre hangi dişliyi takarsanız hız atışının keza çekişteki azalmanın ne kadar olacağını görebilirsiniz. Motor ömrü için bir şey diyemem.

    http://i.hizliresim.com/E805bZ.png

    Yalnız burada yazılan hızlara çıkılaileceğinin garantisi yok çünkü bu motor maksimum gücünü 9000 devirde veriyor. Aslında bu açıdan deneme yapması çok kolay bir motor. Arka dişliyi değiştirin, rüzgarsız havada 6. viteste 9000 devire çıkabiliyorsa bir alt dişliyi deneyin. Çıkamadığı dişli hangisiyse onun bir diş büyüğü işinizi görecektir. Ön dişliyi küçülterek aynı işi daha etkili şekilde yapabilirsiniz ama hassas ayar yapamazsınız, ya eksik ya fazla gelir. İdeal oran sadece deneyerek bulunabilir.
    Ayrıntılı bilgilendirme çok iyi olmuş.İnsanlar ne değiştiğini daha iyi anlayacaktır.
    Burada hatırlatma yapıp birkaç ekleme yapmak isterim.
    Dişli değişiminde zincir boyunda da değişim gerekir unutmamak lazım

    Yapılacak dişli değişiminin amaca hizmet etmesi için tespit o yönlü olmalı.
    Hız kazancı-çekiş kaybı yada çekiş-hız düşüşü yönde etkisi olacaktır.
    Uzun yol konforu için 6.vites 9000 deviri ceviremeyen oranda uygulanabilir.
    Gerektiğinde 5. vites max hızı sağlar.5. vites oran olarak standart dişlideki 6.vites oranına ayrlanabilir.
    Ortalam 80-110 arası hızlar 6. vites gayet düşük devir az titreşim ve yakıt ekonomisi yapacaktır..

    Eski jantları olanlar içinde en kolay çözüm sanırım tam jant yerine jant cemberi temin etmek olacaktır.
    Öndeki 18 cemberi arka göbeğe uygulatın.sadece ön için 19 cember edinin.....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

    Sanırım ön için 21 jant cemberide uygulanabilir.

  15. #2315

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Ön jant çemberini arka tekere uygulama yapamayız zira lastik taban genişlikleri ön 100 arka 130 doğal olarak ön çember arkaya göre daha dar. Dediğin ancak yeni arka çember ve telleri alıp göbeği aynı tutup değiştirmek olabilir o zaman da akort vs değer mi bakmak lazım.
    adanalı ve bursalıali bunu beğendiler.

  16. #2316

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Ön janta 21" lastik takılırsa eski versiyondaki gösterge hatası da %5 civarına inecektir. Dişli değişiklikleri gibi şeyleri pek sevmem ama yapacak olsam önü ellemeyip arkası 40 diş yapardım. Böylece %10'luk çekiş kaybıyla 6 bin devirde 100 km hızla seyahat edilebilir. Yalnız tekrar söylüyorum, eğer motor şu anda 9000 devirde maksimum hızına ulaşıyorsa hızı daha fazla arttırmanız mümkün değildir. Dişli değişikliği ile ancak motoru rahatlatırsınız ama gücü yetmeyeceğinden son hızı düşebilir. Ben enduro bir motor olduğundan dişli oranlarının kısa tutulup son hızdan ziyade çekişe ağırlık verildiğini ve dişli değişikliği ile hızın artabileceğini düşünüyorum.
    adanalı, bahadirce ve bursalıali bunu beğendiler.

  17. #2317
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön janta 21" lastik takılırsa eski versiyondaki gösterge hatası da %5 civarına inecektir. Dişli değişiklikleri gibi şeyleri pek sevmem ama yapacak olsam önü ellemeyip arkası 40 diş yapardım. Böylece %10'luk çekiş kaybıyla 6 bin devirde 100 km hızla seyahat edilebilir. Yalnız tekrar söylüyorum, eğer motor şu anda 9000 devirde maksimum hızına ulaşıyorsa hızı daha fazla arttırmanız mümkün değildir. Dişli değişikliği ile ancak motoru rahatlatırsınız ama gücü yetmeyeceğinden son hızı düşebilir. Ben enduro bir motor olduğundan dişli oranlarının kısa tutulup son hızdan ziyade çekişe ağırlık verildiğini ve dişli değişikliği ile hızın artabileceğini düşünüyorum.
    katılıyorum.
    bursalıali bunu beğendi.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  18. #2318
    bahadirce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Şu anda motorsuz...
    iyi günler herkese... sağ bacağı fan'dan dolayı yanan bir tek ben miyim... çözüm bulabilen var mı bu duruma?
    bursalıali ve ayna639 bunu beğendiler.

  19. #2319
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    motor üzerindekıi jantlardan memnunmusunuz? özellıkle arazıde dolaşan arkadaşlar sürekli akord gerektırıyormu? ben hala tereddutdeyım bu motor konusunda kalbım yamaha xt660 tenereden yana atıyor lakın okadar para vermem mumkun degıl enazından alıştırma olur diye duşunuyorum.2 yıl bınerım enazından satışı zor olabılır bılemıyorum....

  20. #2320

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Ön tekere 21 jant olmaz lastik çamurluğa sürter ayrıca motorun önü çok yükselir. Bir arkadaşım yeni çıkan Honda Africa Twin aldı önü 21 jant resmen kamyon tekeri gibi duruyor. 21 jantı Honda AT, BMW F800GS vs. gibi arazi parformansı aranan motorlarda görürsünüz. Bu motorun ideal jant ölçüleri ön 19 arka 17 dir ki çoğu enduro motor bu ölçüde jant kullanır, zaten bunda da akılları başına gelmiş sonradan bu ölçüye geçmişler. Bu ölçüde hem lastik alternatifi çok fazla hem de motorun görünüşü daha makul oluyor.
    bursalıali bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)