Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Mart 2016, 15:13
#2061
mks346 adlı üyeden alıntı
mrbalar ben sivastan katılıyorum bir ay önce rx3 aldım ama daha binemedim
arkadaşlar malum sivas soğuk biraz o yüzden burda fazla bir mosiklet aksesuar satan yer yok, olanlarda çok pahalı
orta sınıfta bir mont ve dizlik dirseklik almayı düşünüyorum ama görmeden almak zor sizlerden tavsiyelerinizi bekliyorum tşk . kazasız sürüşler dilerim
Arkadaşım öncelikle hoş geldin aramıza tekerin yere düz bassın. Senin yazdıklarını emin ol herkes en az 3-5 kere okudu ancak kimse cevap vermedi. Normal olarak ta kimse bu konuyla ilgili sana şu marka bu modeli al demez. Bu konuyla ilgili derin tecrübelere sahip kişiler var burada onlar koruma ekipmanına 1 motor parası kadar vereceksin der. Hadi o kadar olmasa da en az yarısı kadar vermek gerekir bence de. Bulunduğun yerde imkan yoksa alışveriş yapılabilecek siteler var ki bunlarda bu malzemeler dolu. Önce vücut ölçülerini al hangi ölçünün hangi beden işaretine denk geldiğini gösterir tablolar alışveriş sitelerinde var siparişini var dene beğenmezsen geri gönder gayet basit sistem. Parana göre em korunaklı olan elbise kask buna benzer ekipmanları almanı tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------
oklawa adlı üyeden alıntı
Artci selesinin yuksekligini soyleyebilir misiniz?
Arkadaşım senin için özel olarak ölçtüm geçtiğimiz konularda benim motora bakabilirsin. Arka ve yan çantalar sökülmüş arkaya 52 lt bir çanta konulmuşken motor dik konumda durunca artçı sele yüksekliği 92,5 cm sürücü sele yüksekliği 80 cm artçı ayaklığının yere olan mesafesi 45 cm. Motorun üzerine benim gibi 95 kg biri binince tüm bu rakamlar 2,5 cm aşağıya düşüyor ona göre hesapla.
Reklamlar
-
24 Mart 2016, 18:13
#2062
arka çanta boyut olarak en fazla 52lt mi var
-
24 Mart 2016, 19:36
#2063
oguzhan8167 adlı üyeden alıntı
arka çanta boyut olarak en fazla 52lt mi var
hayır daha büyükleri var bendeki 52 lt iki tane kask alıyor içine
-
24 Mart 2016, 22:30
#2064
cumhurayas araka çanta marka model nedir görüntüsü iyi gibi köşeli olması kullanımda ve sürüşte hava akımı açısından sorun teşkil etmez herhalde motoruma kavuşabilirsem ilk değiştireceğim yer top case olacağı için fikir arıyorum.. vesselam..
-
25 Mart 2016, 08:55
#2065
mitmuallim adlı üyeden alıntı
cumhurayas araka çanta marka model nedir görüntüsü iyi gibi köşeli olması kullanımda ve sürüşte hava akımı açısından sorun teşkil etmez herhalde motoruma kavuşabilirsem ilk değiştireceğim yer top case olacağı için fikir arıyorum.. vesselam..
GIVI TRK52NA yada GIVI TRK52BA olarak arayın
-
25 Mart 2016, 14:54
#2066
Merhabalar,
Arkadaşlar yeni evo ile ilgili yapılan yenilemeler ve değişiklikler bence göreceli. Mesela usb bağlantısı çakmak adaptörü gibi aparatlar bence gereksiz ben zaten cep telefonundan,teknolojiden kaçmak doğayla baş başa kalabilmek için bu motoru tercih ettim dolayısı ile bana bir artısı yok. Belki teker ebatlarındaki değişiklik yararlı olabilir ama şu ana kadar ben keşke tekerlerim bir inç daha büyük olsa demedim. Yapılan iyileştirmeler lastikler hariç bence biraz fazla abartılıyor. Dediğim gibi bunlar benim kendi düşüncelerim.
Motoru almak isteyenler kararsız olanlar için motoru alıp Kocaeli'nden Ankara'ya yaptığım yolculuğu amatörce aşağıda anlatacağım.
Pulsar ile evo arasında kalmıştim dün sabah Kocaeli'nden 3200 kmde 2.el evo mu aldım. Alır almaz Ankara'ya 400 km'lik geri yol yaptım. Olumlu ve olumsuz yönleri ile bu yolculuğu sizlere paylaşmak istiyorum.
Öncelikle 400 km'lik yolu 5 saatte tamamladım. Son hız olarak 155 i gördüm sadece meraktan ve 1 kere. Seyir hızı 120 km, üstüne de çıkıyor ancak titreşim hissedilir derecede artıyor. 120 km ile çok rahat ve konforlu gidebiliyorsunuz çok hafif bir titreşim varmı evet var ama beni rahatsız etmedi. Motorun kalibindan dolayi yolda güven duydum ayrıca 6. Vites hiçbir rampada vites kucultmedim. Sollamalarda gazi acinca firlamasini begendim.Lastikler bana yeterli geldi belkide çok anlamadigim içindir. Olumsuz yönleri ne gelirsek farlar kesin degistirilmeli hava kararinca çok zorlandım şehir içi yeterli olabilir ancak uzun yolla cikilacaksa degistirilmeli. Motor dan ara ara bir zirilti sesi geldi yol boyu çok takılacak bir şey değil ve tüm evolarda olduğunu öğrendim.
Sonuç olarak uzun yol keyfini bana yaşattı çok şükür kazasız belasiz evimize ulaştık. Ben kararimdan çok memnunum darısı tüm motor severlere umarım herkez istediği motora kavuşur.
-
25 Mart 2016, 20:47
#2067
Hayırlı olsun, güle güle kullanın inşallah.
-
25 Mart 2016, 21:57
#2068
pizman adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Arkadaşlar yeni evo ile ilgili yapılan yenilemeler ve değişiklikler bence göreceli. Mesela usb bağlantısı çakmak adaptörü gibi aparatlar bence gereksiz ben zaten cep telefonundan,teknolojiden kaçmak doğayla baş başa kalabilmek için bu motoru tercih ettim dolayısı ile bana bir artısı yok. Belki teker ebatlarındaki değişiklik yararlı olabilir ama şu ana kadar ben keşke tekerlerim bir inç daha büyük olsa demedim. Yapılan iyileştirmeler lastikler hariç bence biraz fazla abartılıyor. Dediğim gibi bunlar benim kendi düşüncelerim.
Motoru almak isteyenler kararsız olanlar için motoru alıp Kocaeli'nden Ankara'ya yaptığım yolculuğu amatörce aşağıda anlatacağım.
Pulsar ile evo arasında kalmıştim dün sabah Kocaeli'nden 3200 kmde 2.el evo mu aldım. Alır almaz Ankara'ya 400 km'lik geri yol yaptım. Olumlu ve olumsuz yönleri ile bu yolculuğu sizlere paylaşmak istiyorum.
Öncelikle 400 km'lik yolu 5 saatte tamamladım. Son hız olarak 155 i gördüm sadece meraktan ve 1 kere. Seyir hızı 120 km, üstüne de çıkıyor ancak titreşim hissedilir derecede artıyor. 120 km ile çok rahat ve konforlu gidebiliyorsunuz çok hafif bir titreşim varmı evet var ama beni rahatsız etmedi. Motorun kalibindan dolayi yolda güven duydum ayrıca 6. Vites hiçbir rampada vites kucultmedim. Sollamalarda gazi acinca firlamasini begendim.Lastikler bana yeterli geldi belkide çok anlamadigim içindir. Olumsuz yönleri ne gelirsek farlar kesin degistirilmeli hava kararinca çok zorlandım şehir içi yeterli olabilir ancak uzun yolla cikilacaksa degistirilmeli. Motor dan ara ara bir zirilti sesi geldi yol boyu çok takılacak bir şey değil ve tüm evolarda olduğunu öğrendim.
Sonuç olarak uzun yol keyfini bana yaşattı çok şükür kazasız belasiz evimize ulaştık. Ben kararimdan çok memnunum darısı tüm motor severlere umarım herkez istediği motora kavuşur.
Gerçekten keyifli motosiklet.Bu arada hayırlı olsun.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
25 Mart 2016, 23:27
#2069
Biraz önce gezerken tesadüfen buldum ben daha önce bu siteyi bilmiyordum.
Mondial yedek parça sitesi belki lazım olur.
http://www.mondialyp.com/tr
Mondial Türkiye Facebook adresi
https://www.facebook.com/mondialturkiye/?fref=photo
-
26 Mart 2016, 09:58
#2070
Herkese merhabalar,
2015 beyaz ile aranıza katılmış bulunuyorum. CBF 600'ümü kasım ayında satmıştım. %98 şehir içi kullandığım için o motorun hakkını veremiyordum. Bana daha atik, daha az yakan, kaldırımdan kaldırıma geçebileceğim bir motor lazımdı. Aylardır incelediğim güzelim caanım Rx3'e dün kavuştum.
Forumda daha önce konuşulmuştur ama oku oku bitiremedim o yüzden sormak durumunda kalıyorum. Yan ayaklığın otomatik kapanmasını önlemek için bir çalışma yapan var mıdır? Orta sehpayı soracam tabi ki ben de.
Şu oksijen sensörü kaynaklı stop etme sorunu tam olarak nasıl fark edilir. Dünden bugüne 3 defa stop etti ışıklarda. Çok gaz verince stop etmiyor anladığım kadarıyla. Stop ettikten sonra çalışması da zor oluyor biraz. Bu mudur kronik şikayet edilen şey, yoksa bu tamamiyle benim beceriksizliğim mi?
-
26 Mart 2016, 11:07
#2071
Adana İl Temsilcisi
kardeş öncelikle hayırlı olsun.kazasız/cezasız sürüşler diliyorum.yan ayaklığın vidası var,teslim alırken serviste bahsettim.hemen spiralle o vidanın başını traşladılar,sorun ortadan kalktı.bende o stop etme sorunu hiç olmadı.orta sehpa konusunda BURSALIALİ abimiz bu hafta motorunu İRF motora bırakacak numune olarak orada ölçüp/biçilerek yapılacak.bizlerde sahip olacağız onun sayesinde.gerçekten çok büyük bir ihtiyaç.keşke orjinali olsaydı da hiç bunlarla uğraşmasaydık.birde stop ettikten sonra,o göstergenin taraması bitsin,ondan sonra marşa basın.emre kardeşim birkaç kere buradan uyardı bilmeyen arkadaşları.
-
26 Mart 2016, 11:28
#2072
Teşekkürler başkanım. Umarım orta sehpa işini de hallederiz.
Dediğim gibi benimle alakalı da olabilir o stop etme olayı. Ama istanbul ile görüştüm, servise git bizi arasınlar garantiden değişim işlemi için dediler. Eğer bir sıkıntı varsa oksijen sensöründe, ileride başımıza dert açacağına şimdiden çözüm bulmak daha iyi olur diye düşündüğüm için servise gideceğim hafta içi. yakıt konusunda da sensör değiştikten sonra fark ediyormuş. Bakalım, işlem yapılınca bilgi veririm başkanım size de.
-
26 Mart 2016, 11:59
#2073
Arkadaşlar bu motor çin malı değil mi? Peki bu fiyatlar ne?? (demin yukarıdaki bir arkadaşın mesajındaki yp fiyatlarına baktım da..)
Benzin pompası.....413 TL
Oksijen sensörü....278 TL
Akü................213 TL. Akü 213 tl bu nedir yani Allah aşkına. Aman diyeyim bozmayın motorları!!!
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
26 Mart 2016, 12:12
#2074
Naci63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motor çin malı değil mi? Peki bu fiyatlar ne?? (demin yukarıdaki bir arkadaşın mesajındaki yp fiyatlarına baktım da..)
Benzin pompası.....413 TL
Oksijen sensörü....278 TL
Akü................213 TL. Akü 213 tl bu nedir yani Allah aşkına. Aman diyeyim bozmayın motorları!!!
akü işi mondialden almak mantıklı değil çünkü şarj tutmama gibi sapıtmalar yapıyor bunun yanı sıra düşük devirlede stop etme sorunu oluyordu ben ilkönce oksijen sensörümü acaba dedim sonra kendi imkanlarımla başka marka bir akü aldım şarj sorunu ve stop etme olayı ortadan kalktı.
yuasa ve unibot 390 400 tl arasında vl marka taktım 190 tl baya iyi şimdilik.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
26 Mart 2016, 16:36
#2075
bektanist adlı üyeden alıntı
akü işi mondialden almak mantıklı değil çünkü şarj tutmama gibi sapıtmalar yapıyor bunun yanı sıra düşük devirlede stop etme sorunu oluyordu ben ilkönce oksijen sensörümü acaba dedim sonra kendi imkanlarımla başka marka bir akü aldım şarj sorunu ve stop etme olayı ortadan kalktı.
yuasa ve unibot 390 400 tl arasında vl marka taktım 190 tl baya iyi şimdilik.
aku isinden bende hic memnun degilim bende daha 2000 km'deyken bosaldi ve garantiden degisti ama simdiden yine ayni sekilde bosalacagini hissettiriyor . benim motorumda da stop etme sorunu vardi subap ayari yapildi duzeldi fakat nadirde olsa stop ediyor , bende oksijen sensorumu acaba dedim ama serviste olcum yapildi bir sikinti yoktu sensorde, demekki akuden olsa gerek . artik bu akude bosalirsa umarim garanti ayni akuyu gondermez . bu arada akuyu zorlayacak toplamda 35 w uzerinde bir aydinlatma yok ...
keeway arn125 , yamaha ybr 125 esd , hyosung gt250r , honda cbf250 , honda cbr250r repsol , honda crf250L , daelim daystar 250 , mondial rx3i evo
-
26 Mart 2016, 19:34
#2076
İyi hafta sonları arka lastiğe benzincilerde hava basmak benim için atomu parçalamaktan daha zor bazen. Gerçi alıştım artık ezberledim pompanın ucunu hangi tel aralığından sokacağımı biliyorum ama sizin içinde aynı mı ? var mı bunun bir kolayı? yoksa yamuk olan L şeklinde siboplar var ondan taktıracağım
Lastik için ne tavsiye edersiniz
çelik jant tavsiye eder misiniz ? ederseniz hangisi ?
Çelik jant bakıyorum düzgün bir şey bulamıyorum
-
26 Mart 2016, 20:46
#2077
-
26 Mart 2016, 21:25
#2078
Far güzel olmuş, değişik bir hava katmış.
-
26 Mart 2016, 22:37
#2079
Mondial face adresinde yeni rx3 ün resmini paylaşmış bu resmi beğenip paylaşın sürpriz hediye kazanma şansı yakalayın falan yazıyor bilginiz olsun. Nedir acaba bu sürpriz meraktayım.
-
27 Mart 2016, 04:12
#2080
Bugün Avcılar Berk Motor'da ilk kez motorun üzerine oturdum ve ne kadar kalıplı bir alet olduğunu tekrar anladım.
Bütçemi planlayıp sıfır ya da ikinci el bir Evo ile Çarşamba gününe kadar aranızda olmayı umuyorum.
Tekeriniz düz bassın
ride saferide responsiblyride smart
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)