Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Mart 2016, 16:20
#1901
dadaş-bb adlı üyeden alıntı
Piyasaya baktığımda diğer marka ve modeller gerçekten aldı başını gidiyor.
Mondial mh drift ve hyosung gv250 den sonra sanırım bu motoru alacağım. Gezmeyi seviyorum ve bana da uzun yol için enduro gerekli. Evet enduro seçeneği çok hatta oncelerden transalp.. dl650 veya xt660z falan düşünüyordum ama şuan o makineler beni maddi olarak beni aşar. Tamam para verip alırım ama bakim vs derken maddi olarak yorar insani.. O yuzden 250 cc bizler için ideal diye düşünüyorum. ilk çıktığı günden beri takip ediyorum. Bakalım şu işlerim yoluna girsin daha sonra eğer doğruysa iyileştirilmiş geliştirilmiş olan sıfır 2016 modelini almayı düşünüyorum. Çünkü gerçekten diğer sıfır japon vs. modellerde çıplak motor çok para ve 2.el piyasada adamlar neredeyse motorun tekerinin üzerindeki tozun bile parasını alacak tipler var. En azindan bu motorda ufak tefek aksesuarlar var.. Millet cantalara laf ediyor ve etmeye devam ediyor ama bmw nin 1200cc motorunda bile fabrika çıkışlı bu tip çantalardan var.
Neyse hayırlısı gönlüm rx3 evo dan yana ama eğer başka birşey denk gelirse nasip kısmet işi diyelim
Herkesin tekeri düz bassın.
Hemen hemen hepimizi RX3 e yönlendiren senin düşüncelerin gibi nedenler oldu.Her ne kadar bazı servisler vurdumduymaz olsa da,müşteri hizmetleri istediğimiz gibi canla başla mücadele ediyor.Zaten en başından beri anlatmak istediğimiz ve derdimiz buydu.İnşallah daha da düzene girer herşey.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Reklamlar
-
01 Mart 2016, 17:44
#1902
dadaş-bb adlı üyeden alıntı
Piyasaya baktığımda diğer marka ve modeller gerçekten aldı başını gidiyor.
Mondial mh drift ve hyosung gv250 den sonra sanırım bu motoru alacağım. Gezmeyi seviyorum ve bana da uzun yol için enduro gerekli. Evet enduro seçeneği çok hatta oncelerden transalp.. dl650 veya xt660z falan düşünüyordum ama şuan o makineler beni maddi olarak beni aşar. Tamam para verip alırım ama bakim vs derken maddi olarak yorar insani.. O yuzden 250 cc bizler için ideal diye düşünüyorum. ilk çıktığı günden beri takip ediyorum. Bakalım şu işlerim yoluna girsin daha sonra eğer doğruysa iyileştirilmiş geliştirilmiş olan sıfır 2016 modelini almayı düşünüyorum. Çünkü gerçekten diğer sıfır japon vs. modellerde çıplak motor çok para ve 2.el piyasada adamlar neredeyse motorun tekerinin üzerindeki tozun bile parasını alacak tipler var. En azindan bu motorda ufak tefek aksesuarlar var.. Millet cantalara laf ediyor ve etmeye devam ediyor ama bmw nin 1200cc motorunda bile fabrika çıkışlı bu tip çantalardan var.
Neyse hayırlısı gönlüm rx3 evo dan yana ama eğer başka birşey denk gelirse nasip kısmet işi diyelim
Herkesin tekeri düz bassın.
şimdiden hayırlı olsun.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
01 Mart 2016, 18:09
#1903
Herşey herkesin gönlünce olsun teşekkür ederim.
Az önce de arabayla trafikte giderken cup motorla iki kişi gidiyordu sürücü kask takmıştı artci takmamisti motora yandan baktim ve lastik havalari azdi ön teker yalpaliyordu. Durdurdum bu arkadaşları biraz bilgi paylastim uyardim dikkat edin dedim yoluma devam ettim..
Herkesin tekeri düz bassın.
-
02 Mart 2016, 08:00
#1904
-
02 Mart 2016, 09:03
#1905
Güvenilir olmadığını hemen söyleyeyim. Aynı kalınlıkta ve yükseklikte özel iki parça yaptırman çok daha sağlıklı olur.
-
02 Mart 2016, 09:44
#1906
Seko adlı üyeden alıntı
Güvenilir olmadığını hemen söyleyeyim. Aynı kalınlıkta ve yükseklikte özel iki parça yaptırman çok daha sağlıklı olur.
o da olur fakat gereksiz , gayet guvenilir bence beton gibi oldu cok zorlu arazi kosullarinda da test ettim yetmedi cekicle vurup zorladim esneme veya oynama yapar mi diye ama 0.5 mm bile oynama olmadi zaten herkesin cani degerlidir eminim ki , benimde tereddutlerim oldu ama test ettikten sonra bos oldugunu anladim eger birsey de olursa zaten paylasirim seko bey
keeway arn125 , yamaha ybr 125 esd , hyosung gt250r , honda cbf250 , honda cbr250r repsol , honda crf250L , daelim daystar 250 , mondial rx3i evo
-
03 Mart 2016, 11:41
#1907
Arkadaşlar herkese merhaba,
Dün yapmış olduğumuz kestel gezisi; Kağan abimle beraber Bi gezelim dedim. Herşey çok güzeldi, eğlendik, dağ keçisini biraz araziye falan soktum ama bazı canımı sıkan problemler oldu. Bunlar; Motorun kompresyonda yokuş aşağı inerken, debriyajı sikinca stop etmesi. Bu olay farklı yokuşlarda 3 defa başıma geldi. Diğer bir sıkıntıda, kontağı açıyorum dınnnnn diye benzin pompası sesi geldikten sonra, yan ayakçığı küt diye kapatınca bir kez daha dınnnnn diyor, ayakçığı tekrar açıp kapatınca yine aynı. Yani ayakcik vurmasiyla benzin pompalıyor. (Bu konuda özellikle yardım istiorum, lütfen) Bunlar bi şekilde halledilir de, diğer abimiz kaza yaptı,.Ben virajı döndüm o dönemedi, hooop karşıya tarlaya uçtu. Neyseki kendisinde birşey yok. Far sinyal ayna felan gitti. Yola devam ettik ve toplam gezimiz 150 km falan sürdü.
Saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------
Arkadaşlar motoru ilk bakıma götüreceğim.normal yağ filtresinin dışında, 2 tane daha yağ filtresi olduğu söylendi onların da kesin sökülüp yagin tamamen boşaltılması gerekiyormuş. Ama ben bunları göremedim detaylı foto paylaşan olursa sevinirim. Ayrıca dikkat etmem gerekenler varmi. Lütfen bi el atın.
-
03 Mart 2016, 12:55
#1908
Adana İl Temsilcisi
ORJİNAL İNGİLİZCEDEN ALINTIDIR.GOOGLE AMCANIN ÇEVİRİSİ SAÇMA OLUYOR AMA NE DEMEK İSTEDİĞİ ANLAŞILIYOR
RX-3 Yağ Değiştirme
18 Kasım 2014
Daha biz bu RX-3 Cyclone motosiklet almak, daha biz onlar gibi. Biz mavi RX-3 bugün yağ değişti, biz süreci fotoğraf belgelenmiş ve bu bizim serimizde ilanıyla konum ilk öğretici olduğunu özellikleri kolay sizin Cyclone korumak için yapmak için "nasıl". İşte ön bilgi birkaç temel bit:
• RX-3 5W-40 veya 10W-40 motosiklet yağı 1.7 litre alır. Bu bir litre ve petrol yaklaşık 24 gram var. Bu kavrama kaymasına neden olur, çünkü "sürtünme inhibitörleri" araba yağı veya herhangi bir yağ kullanmayın.
• İlk yağ değişimi 200 mil, ikinci 1.000 mil olmalı olmalı ve sonraki yağ değişimi bundan sonra her 2000 mil meydana gelmelidir.
• Biz ilk yağ değişiminden olmayan sentetik yağ kullanarak ve sonra 1000 mil işareti Mobil 4T sentetik motosiklet yağı geçiş öneririz.
• RX-3, iki temizlenebilir ve yeniden petrol süzgeçler (motorun sol tarafında diğeri motorun sağ tarafında bir) ve bir yağ filtresi (her yağ değişiminde yağ filtresini değiştirin olmalı) sahiptir.
• RX-3, iki yağ doldurma portları (motorun sağ tarafında ikisi) var, ama sadece yağ yerine birini veya diğerini kullanmanız gerekir.
• RX-3 motor yağı seviyesini değerlendirmek için motorun sağ tarafında bir yağ viewport vardır, ve bisiklet kullanmak için dikey olması gerekir. motor Yağ çubuğu yok.
• yağ süzgeci kapakları ve yağ boşaltma tapasını kaldırmak için bir 17 mm soket gerekir.
• yağ filtresi kapağı kaldırmak için bir 8 mm soket gerekir.
• RX-3 araç kiti bir 17mm soket ve bir 8 mm anahtar içerir, ama biz petrol değiştirmek için bunları kullanmanızı tavsiye etmiyoruz.
Ilk petrol süzgeçler ve yağ filtresi nerede olduğunu bir göz atalım. Yağ filtresi ve sağ tarafı yağ filtresi aşağıda
çizimde görülmektedir.
Sol yağ süzgeci motorun sol tarafında yer alır.
bu motorda gibi bakmak ne.yağ süzgeci büyük 17mm cıvata başı ve yağ filtresi kapağı iki 8 mm yerinde tutulur.
Eğer motorun sol tarafında baktığımızda, petrol süzgeci kapağı 17mm cıvata kafası sadece değiştiren altında.
En motosiklet araç kitleri gibi, biz bu acil araçları sadece olarak düşünün.fabrikadan gelen gibi, 17mm yağ süzgeci kapakları sıkı. Yukarıdaki fotoğrafta gösterilen sac dişli ile onları almak mümkün olabilir, ama biz bunu yapmak için teşebbüs önermiyoruz.17mm soketi kullanın.Benzer şekilde, araç kiti sağlanan 8mm anahtarıyla yağ filtresi kapağını kaldırmak mümkün olabilir, ama bir 8 mm soketi kullanarak bunun çok daha kolay gitmek olurdu.
İlk adım yağı ısıtmak için bir kaç dakika için motor çalıştırılır. Bu motor kolayca süzülmesini sağlar.Motor ısındıktan sonra, motosiklet kapatın. Egzoz borusu sıcak olacak, çünkü motor ısındıktan sonra dikkatli olun.
Motosiklet altında bir yağ tavası yerleştirin ve yağ doldurma portları ya da her ikisi kaldırın. en arkadaki yağ doldurma tapası bir yuvası vardır. Bu motorun sağ tarafında.
Sadece egzoz borusu arkasında motorun sağ tarafında başka bir dolgu portu var.
ikisinden biri size yağı boşaltın zaman karter hava çekmek için izin verecektir. Her iki erişim noktası o-halkaları var kapakları, böylece kapak ya da o-halkaları kaybetmemek, ya da o-ringler kiri almak için dikkatli olun.
Yağ doldurma limanlarından biri veya her ikisi açtıktan sonra, yağ boşaltma tapasını çıkartın. Yağ boşaltma tapası karter alt üzerindedir. Sen motosikletin kızak plakasını çıkarmak zorunda olmadan alabilirsiniz. Ayrıca 17mm cıvata başı vardır.Aşağıdaki fotoğraf tahliye tapası üzerinde soket gösteriyor ...
Bu sonraki fotoğraf karter dışarı tahliye tapası alıyor gösteriyor.Yağ boşaltma tapası bakır conta vardır. Fabrika bu değiştirilmesini tavsiye değildir, bu yüzden bunu yeniden kullanabilirsiniz. Başka serin özellik boşaltma tapası motoru demir parçaları almak için bir manyetik çekirdek olmasıdır. Yani manyetik özellik (biz anlatacağım biz bunu almak zaman ki) biraz sonra kullanışlı gelecektir.İşte boşaltma tapası gibi görünüyor ne ....
Biz size tüm eller üzerinde yağ alamadım böylece eldiven tavsiye ederiz.
Bir sonraki adım, yağ süzgeci kapaklarını kaldırmak için. Bu 17mm soket ve uzatma gerektirir. Bu motorun sol tarafında bu gibi görünecek ...
İşte bu motorun sağ tarafında benziyor ne ...
Iç o-halkaları kaybetmek ya da kirli haline gelebilir nerede onları koymak için özen, yağ süzgeci kenara kapsar ayarlayın.
Sonra, yağ filtresi kapağını çıkarmak gerekir. İki 8mm fındık tarafından güvence altına alınmıştır. Sen RX-3 araç kiti ile sağlanan 8mm anahtarla bu kurtulmak için deneyebilirsiniz ...
Bir çok daha iyi bir yaklaşım olsa da, bir uzantısı olan bir 8mm soket kullanmak için ...
İki 8 mm fındık ve erişim noktasını çıkarın ve somun kaybetmek özen, onları bir kenara.
Bu ve yağ filtresi arasında uyuyor içindeki yağ filtresi kapağı vardır. Yağ filtresi kapağını bu gibi görünüyorsun
Yağ filtresi kapağı da bir o-halkası vardır. Kirli o-ring almak ya da kaybetmek değil dikkat edin.
Eğer filtre kapağını çıkardıktan sonra, size yağ filtresi metal ucunu görürsünüz. Bu gibi bakacağız ...
Şimdi yağ filtresi kapmak ve motorun dışına doğru kaydırın etmektir. Biz Bunu yapmanın en kolay yolu, manyetik tahliye tapasını almak yağ filtresi karşı mıknatıs son vermek, ve dışarı olduğunu bulundu. Bu gösterileri Yukarıdaki fotoğrafta ne içerik, ve aşağıda fotoğraf daha iyi gösterir.
Yağ filtresi geri dönüşümlü olmadığını unutmayın. kauçuk conta (yukarıda gösterilen) ile son ilk motoruna gider. Yağ filtresini temizlemek için çalışmayın; Her yağ değişiminde yeni bir yağ filtresi takmaniz gerekir.
Önümüzdeki kaldırmak ve petrol süzgeçleri temizlemek olacaktır. (Motorun her tarafında tek) iki olduğunu unutmayın.
Sen iğne burun pense kullanarak motorun dışına petrol süzgeçler indirebiliriz ...
Sen WD40 veya sıkıştırılmış hava ile yağ süzgeci temizleyebilirsiniz.
Yağ filtresi ve yağ süzgeçleri çıkardıktan sonra, ilave yağ motor akacak. Eğer yağı boşaltırken ise motosiklet yan ayak üzerinde ise kalan yağ karter akacak şekilde, dikey pozisyonda bisiklet tutun.
Tüm yağı boşaltıldıktan sonra, şimdi yağ süzgeçler, yağ filtresi, yağ süzgeci kapakları ve yağ filtresi kapağı yeniden yüklemeniz gerekir.
Yağ süzgeçler motorun her iki tarafında aynı, ancak her iki ucunda farklıdır. İlk petrol süzgeç ince ucunu yüklemek emin olun ...
Yağ süzgeç ince uç sola (bu uç ilk gitmeli) üzerinde fotoğrafta gösterilmiştir; Yağ süzgeç kalın uç hakkı (o işaret olmalıdır) üzerine fotoğrafta gösterilmiştir. Yağ süzgeçleri yükledikten sonra, yağ süzgeci motorun her iki tarafında kapakları yükleyin.
Sonraki, bir yeni yağ filtresi yükleyin. Siyah kauçuk conta uç ilk motorun içine gider unutmayın. Motor yağ filtresi taktıktan sonra, yağ filtresi kapağı ve yerine ve iki 8mm ile sabitleyin.
Bir sonraki adım, yağ boşaltma tapasını yeniden etmektir.
Tahliye tapası sonra, yağ filtresi, yağ filtresi, yağ filtresi kapağı, yağ süzgeçler ve yağ süzgeci kapakları artık motora yeni yağ ekleyebilirsiniz monte edilmiştir.
motor 1.7 litre alır. İşte motora yeni yağ ilave bir fotoğraf var. Biz bir huni (Eğer yaptığını görmek gibi) kullanmanızı öneririz, ve biz size sağlayabilir yağ değişim hizmet paketi ile bir huni vardır.
Yukarıda belirtildiği gibi, bu prosedürün başında açıklanan iki erişim limanlarından biri vasıtasıyla yağ ekleyebilirsiniz.
1.7 litre tam litre şişe artı ikinci litre şişe diğerine 24 gram olduğunu. Bunu görmek için kolay bir yolu ilk litre ekleyin ve sonra 8 gram, ikinci şişe kalacak şekilde ikinci şişeden yeterli dökmek için
Ne istediğiniz motosiklet dikey konumda iken bile görünüm üst işareti ile yağ seviyesine sahip motor için (düz yukarı ve aşağı, değil yan ayak üzerinde). görünüm alanı motorun sağ tarafında yer alır. İşte o gibi görünmelidir.
Bitirdikten sonra, hem yağ kapaklarını (yuvası ile bir ve elle döndürmek için uzantılı bir) doldurmak yeniden.
Motosiklet başlatın ve birkaç dakika için koşmak, ve sızıntı olup olmadığını kontrol edelim.
Yukarıda belirtildiği gibi, biz size yağını değiştirmek için gereken her şeyi size sağlayabilir.
-
03 Mart 2016, 12:56
#1909
Manku kardeşim güzel gezi olmuş.. bir ara beni yanımada uğra.çay içelim. 05062529386
-
03 Mart 2016, 13:27
#1910
Herkese Merhaba,
Ankara'dan foruma yeni üye oldum ancak evomu almadan önce tüm forumu okumuştum. Değerli paylaşımlarınız evomu almamda yardımcı oldu öncelikle bunun için teşekkür ederim.
Ankara'da oturmaktayım ve serbest meslek ile uğraşıyorum. Yaşım 38.
Motorum ile 400 km uzun yol dahil toplamda 1000 km ye yakın kullandım. Genel olarak çok memnunum ancak motordan gelen motor viteste iken bir zırıltı sesi var debriyaja basınca geçiyor bırakınca başlıyor. Sizlerin motorlarınızda da bu ses varmı acaba. Nereden kaynaklanıyor olabilir ? Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
03 Mart 2016, 16:31
#1911
pizman adlı üyeden alıntı
Herkese Merhaba,
Ankara'dan foruma yeni üye oldum ancak evomu almadan önce tüm forumu okumuştum. Değerli paylaşımlarınız evomu almamda yardımcı oldu öncelikle bunun için teşekkür ederim.
Ankara'da oturmaktayım ve serbest meslek ile uğraşıyorum. Yaşım 38.
Motorum ile 400 km uzun yol dahil toplamda 1000 km ye yakın kullandım. Genel olarak çok memnunum ancak motordan gelen motor viteste iken bir zırıltı sesi var debriyaja basınca geçiyor bırakınca başlıyor. Sizlerin motorlarınızda da bu ses varmı acaba. Nereden kaynaklanıyor olabilir ? Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Hayırlı olsun.Aklıma ilk gelen sol alt tarafta tahliye hortumu var.O hortumun ucunda kelepçe var ve bazen motor koruma zımbırtısına deyip ses yapıyor,onu bi kontrol edin,başka yöne çevirin.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
04 Mart 2016, 00:21
#1912
Adanalı abi çok teşekkür ederim. Emin ol çok faydalı oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
turkish39 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun.Aklıma ilk gelen sol alt tarafta tahliye hortumu var.O hortumun ucunda kelepçe var ve bazen motor koruma zımbırtısına deyip ses yapıyor,onu bi kontrol edin,başka yöne çevirin.
Pizman beyin bahsettiği olay bende ve herkeste var. Debriyajdan geliyor olması lazım. Debriyajı sikinca farklı, bırakınca farklı ses geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
znbznb adlı üyeden alıntı
Manku kardeşim güzel gezi olmuş.. bir ara beni yanımada uğra.çay içelim. 05062529386
Ben unutuyorum malesef. Lütfen cumartesi günü saat 2 gibi yada aksam, siz beni ararsanız, buluşup muhabbet edip cay içebiliriz.
-
04 Mart 2016, 08:56
#1913
Adana İl Temsilcisi
bilgi paylaştıkça büyür kardeş.herkes faydalansın diye uğraştım.
-
04 Mart 2016, 12:23
#1914
Arkadaşlar merhabalar enduro manyağı olarak bu motorun 2016 modeli gelmesini bekleyeceğim motor gerçekten iyi 1 teker 1 de arkaya 52 lt topcase takınca tadından yenmez teker kalitesi çok önemli ben antalya bölgesinde gezeceğim bolca yayla ören yeri vs . 2016 modeli güzel sanrıım 13.500 den koyarlar satışa sıfırını fiyat bilgisi hala yok :S
-
04 Mart 2016, 12:44
#1915
Adana İl Temsilcisi
gorkem0707 adlı üyeden alıntı
sanrıım 13.500 den koyarlar satışa sıfırını fiyat bilgisi hala yok :S
bende fiyat olarak aynısı tahmin ediyorum.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
05 Mart 2016, 09:57
#1916
Cevap için çok teşekkür ederim. Daha çok mekanik bir ses geliyor. Çok rahatsız edici değil bende kafama takmayacağım ve motorumun keyfini çıkartacağım.
-
05 Mart 2016, 12:53
#1917
Moderatör
adanalı adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun Bora ağabey. Kazasız belasız nice kilometreler
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
05 Mart 2016, 14:04
#1918
Adana İl Temsilcisi
Lucas adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun Bora ağabey. Kazasız belasız nice kilometreler
teşekkürler kardeş,amiin hepimize kazasız sürüşler.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
05 Mart 2016, 15:06
#1919
Hocamlar suan kac km'lerdesiniz jedir karsilastiginiz sorunlar veya sasirdiginizi yi yanlari nelerdir ?
-
05 Mart 2016, 23:07
#1920
kötü yanları
1.) akü kesinlikle değişmesi lazım ( ben kendi imkanlarımla değiştirdim ) neden peki fabrikadan ücretsiz değişim yapıyorlar fakat aynı marka aynı versiyon akü ben şahsen yolda kalacağımı düşünerek binmeyi istemem o yüzden güvendiğim bir marka ile değiştirdim.
2.) farı yetersiz bir müdahale gerekiyor.
3.) yakıtı sanıldığı gibi 4 litrenin altında değil gerçi şehir trafiğinde kullanımdan ve kısa mesafeli kullandığımdan olabilir ve tabi rodajdanda olabilir 4.2 litre 100 km.
4.) bakım aralığının kısalığı şöyleki 500/750 km de yağ bakımı zincir bakımı soğutma bakımı ve genel bir bakım var sonrasında 2000 /2250 km arasında aynı bakımlar var ve sonra her 2000 sonrası aynı bakımlar var bu şuna örnek olur servisle çok görüşeceksiniz demektir.
5.) bu benim sıkıntım radyatör fan açmıyor o yüzden yenisini sipariş edildi servis tarafından biraz süre uzadı ama çözülcek bütün makinalarda bu problem yok şu ana kadar sadece kendi makinamda rastladım.
6.) rastlamadığımsa çokça rastlanan bir oksijen sensörü problemi var belki ilerde kendisiyle bizde haşır neşir oluruz.
şimdi iyi yanlarında bahsedelim.
1.) makina görsel olarak gerçekten çok tok bir alet.
2.) hızlanması ve yol tutuşu gerçekten iyi. 250 cc'ye göre.
3.) en beğendiğim noktalardan biri düşük süratte yani durma noktasında bile dengesi 10 numara.
4.) amortisörler başka bir şey sanki çukura giripte çukuru hissetmedim desem yeridir.
5.) yormaması bazı makinalarla alınan yoldan sonra bir an önce varayım derdi yok çünkü konforu yerli yerinde bazı ayrıntılar eklenerek kişiye göre mükemmell seviyeye getirilir koltukla oynarsın gidonla oynarsın dahada güzel olur.
6.) koruma demirlerinin üstünde gelmesi başka bir tat ve çantalarda aynı şekilde küçük müçük demeden kullanılır.
7.) çoğu kişi lastikten şikayet etti ben şahsen etmedim ilk düşüncem lastik bütçesiydi performansı bani şaşırttı şu an için rafa kaldırdım.
8.) en çok şaşırdığım nokta Mondial konusunda müşteri menmuniyetini başka bir seviyeye taşımışlar.
hem sorunlarımı yazdım hem menmun kaldığım yerleri tavsiye edermiyim hala bu konuda biraz daha yol almam gerekiyor çünkü daha çok genciz yaş olarak olmasakda km olarak 700 km . aldığıma pişmanmıyım şu an için değil iyiki buna parayı vermişim milletin bahsettiği rakamlarıda vermedim onuda söyliyeyim 9900 tl verdim 10500 tl olarak fatura kestiler mondial satış rakamını bu fiyatın aldında faturalandıramazsınız demiş ben satıcının yalancısıyım ama fatura dediğim gibi kesildi sağlıcakla kalın bu arada mp3/fm/bt/aux bi alet vardı taktım ama gidonu yükselttikten sonra paylaşıcam resimleri...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)