Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Temmuz 2015, 01:33
#1241
İstanbul'da test sürüşü imkanı olan bir bayi var mı acaba? Bir de kullanan arkadaşların kayıt tutmasını tavsiye ederim yeni motor olduğundan hangi km'de ne işlemler yapıldı ne sorun çıktı ne kadar benzin harcadı vs. gibi. Daha sonra almayı düşünenlere faydası olabilir. Dragstarı satıp alsammı diyorum artık az yakacak şehir içi rahat kullanabileceğim bir motor bakıyorum, arada araziye de girilip muzurluk yapılabilir. Bu aynı zamanda iri duran bir motor sanırım, trafikte rahatça görülsün istiyorum. Bu iyi bir seçenek gibi ama fiyat şöyle bi 9 gibi olsa düşünmezdim sanırım.
Bir de titreşim nasıl? Uzun yola gidenler var mı yoruyor mu?
Reklamlar
-
17 Temmuz 2015, 02:47
#1242
caan-mersin adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.Yaklaşık on yıldır motosiklet kullanıcısıyım.Hem gezi hemde işim için kullanıyorum .Rx3 mondialı gördüğümde şekli şemali çok hoşuma gitti bir serviste denedim ve aldım.Şu an motoru alıştırıyorum 250 km yeni geldi.Motor şimdilik tüm isteklerime cevap verebiliyor.Bence mondial çok iyi bir iş başarmış.
Fiyat olarak ta bence makul.Tabi ki daha az bir rakamla Türkiye ye gelse şikayetçi olmazdık ama aynı litrelerdeki çanta fiyatlarını kimse bilmiyormu. bunların bağlantı demirlerini öndeki tur camını ve orta sehpasını fiyatlarını hepimiz biliyoruz.önceki motorumda yalnız ön cama 225 vermiştim.koruma takozu keza öle.Bu açıdan bakınca uçuk bir rakam vermediğimi düşünüyorum.
Motordan çok memnunum fakat daha memnun edici bi şey var.Motor geldiğinde orta sehpa yoktu ve ön cam siyah küçüktü .Mondial Türkiye ile iletişime geçtim.Geri dçnüşleri ve sattıkları malın arkasında durmaları beni oldukça memnun etti.Motorumla yalnız olmadığımı iyi bir sistemin de benimle beraber olduğunu bilmek güven verici.
Forumda kendime muhattap bulamadığını söyleyen arkadaşlar muhtemelen yanlış kanallardan yol alıyorlar.Yeni bir motor değil Türkiyeye yeni geldi bu yüzden tüm yedek parçalar mevcut.
Motor montaj sırasında servis arandı bende oradaydım.Forumda bahsedilen gevşeyen kaliper civatalar teker teker sökülerek titreşimle gevşemesini engelleyici sıvı ile kaplanarak takılması istendi.bunun anlamı şikayetlerle ilgileniliyor eksiklikler gözden geçiriliyor.bu forumlar mondial tarafından okunuyor.Çok hoşuma gitti.Dikkate alınmak güzel.
Herkese sağlıklı keyifli sürüşler dilerim.
dikkate alınmak güzel yazmışsınız; bizi " gerçekten " dikkate alsalardı fren sisteminin civatası düşmezdi.. Benim motor tecrübem 3 yıla yaklaştı. ilk motorum pcx'ti 35.000km yi geçti. hiç bir yerini sıkmadılar. Frenini hiç sıkmadılar. ama gevşeyip düşen vida, civata olmadı!.. Haa, gene de bir şekilde kontrol ediyorlarsa ne mutlu.. ama yakalayamadıkları olursa ne olacak? Sitede başlık olur: Deriz ki Ahmet oğlu Mehmet dün gece kaza yaparak aramızdan ayrıldı. Arkadaşımıza rahmet, acılı ailesine sabır dileriz mi diyeceğiz? Peki şimdi Mehmeti öldüren kim? Ohh be düzene bak... :(
O malı daha satmadan adam etmeliler.. sattıktan sonra orasına burasına uhu sürmek değil iş..
-
17 Temmuz 2015, 10:46
#1243
mondialin civataları kendi kendine düşer gider adamlar civata sıkmayı bilmiyorlar galiba
-
20 Temmuz 2015, 11:34
#1244
Sherno adlı üyeden alıntı
İstanbul'da test sürüşü imkanı olan bir bayi var mı acaba? Bir de kullanan arkadaşların kayıt tutmasını tavsiye ederim yeni motor olduğundan hangi km'de ne işlemler yapıldı ne sorun çıktı ne kadar benzin harcadı vs. gibi. Daha sonra almayı düşünenlere faydası olabilir. Dragstarı satıp alsammı diyorum artık az yakacak şehir içi rahat kullanabileceğim bir motor bakıyorum, arada araziye de girilip muzurluk yapılabilir. Bu aynı zamanda iri duran bir motor sanırım, trafikte rahatça görülsün istiyorum. Bu iyi bir seçenek gibi ama fiyat şöyle bi 9 gibi olsa düşünmezdim sanırım.
Bir de titreşim nasıl? Uzun yola gidenler var mı yoruyor mu?
Reklam mı kokuyor ne?
-
20 Temmuz 2015, 11:57
#1245
ninja h2 adlı üyeden alıntı
mondialin civataları kendi kendine düşer gider adamlar civata sıkmayı bilmiyorlar galiba
???
elin tornavida tutmaması başka; fren vidalarının gevşemesi başka!.. benim tecrübem az; 3 yıl 35.000km oldu. ama daha hiçbir şeyi sıkmadım diye yazacaktım aklıma arada sırada kampanaya ayar yaptığım geldi. hepsi o kadar..
-
20 Temmuz 2015, 19:13
#1246
Merhabalar herkese.. Motorun son hızı nedir yada başka bir deyişle uzun yolda giderken 120 130km gibi hızlarda hangi devir aralıklarında seyrediyor motor ? Motora sahip olanlar cevaplayabilirse sevinirim şimdiden teşekkür ederim..
-
21 Temmuz 2015, 02:17
#1247
western adlı üyeden alıntı
Reklam mı kokuyor ne?
evet evet reklam...
??
-
21 Temmuz 2015, 08:26
#1248
O kampana çıkma olayında sorunun montaj hatasından kaynaklandığını düşünüyorum. Bana göre tekil bir olaydır. Diğer yandan herhangi bir motosiklette civataların titreşimden dolayı düşmelerini engellemek için yapıştırıcı sıkılmasını da tasvip etmiyorum. Civata dediğin şey sıkıldığında gevşemez. Gevşiyorsa da çözüm yapıştırmak değil, gevşeten etkeni ortadan kaldırmaktır. Eskiden bir aralar titreşimi olan motorların civataları sıkıldığında titreşiminin azaldığını söyleyen arkadaşlar vardı. Halbuki o civatalar titreşimden gevşiyorlardı, gevşek oldukları için motor titremiyordu. Bu tip sorunları okuyunca test edemediğim için halen bu motorun titreşimine şüpheyle bakıyorum. Ne de olsa üzerinde Megelli motoru var. Mondial'in gariban bayileri de test için motor açacak bütçeye sahip değiller, o yüzden belki de çok daha fazla satabilecek olan motor satamıyor.
-
21 Temmuz 2015, 09:32
#1249
Motorun ön rüzgarlığı ve çantaları hız yapmasını çok engelliyor.Birde dengesiz eşya konulursa sıkıntı artar.Son 145 gibi bir rakam gördüm ama bunun ne kadar gerçek olduğu tartışılır.Daha önceki motorumda ben 130 la giderken arkadaşım yanımda 90 la gidiyordu.Km göstergesinin gerçekçiliğini araştırmak gerek.gps ile.
Fakat son hızın bu tip motorlarda çok önemi olduğunu zannetmiyorum.Gezi ve tur motoru bu motorla hız yapılmaz.
5-6 bin devirde gayet az bir titreşimle iki kişi rahatlıkla 90 km hız ile keyifli sürülüyor.Artçı çok rahat.Buda bence çok önemli.
-
22 Temmuz 2015, 11:30
#1250
-
25 Temmuz 2015, 08:52
#1251
caan-mersin adlı üyeden alıntı
Motorun ön rüzgarlığı ve çantaları hız yapmasını çok engelliyor.Birde dengesiz eşya konulursa sıkıntı artar.Son 145 gibi bir rakam gördüm ama bunun ne kadar gerçek olduğu tartışılır.Daha önceki motorumda ben 130 la giderken arkadaşım yanımda 90 la gidiyordu.Km göstergesinin gerçekçiliğini araştırmak gerek.gps ile.
Fakat son hızın bu tip motorlarda çok önemi olduğunu zannetmiyorum.Gezi ve tur motoru bu motorla hız yapılmaz.
5-6 bin devirde gayet az bir titreşimle iki kişi rahatlıkla 90 km hız ile keyifli sürülüyor.Artçı çok rahat.Buda bence çok önemli.
ake adlı üyeden alıntı
Az once gps ile yaptigim olcume gore
Gosterge. Gps
100. 84
120. 100
130. 110
Seklinde ilk aldigim gunden beri suphelendigim seyi kendime kanitlamis oldum. Gosterge fazla olcuyor. Bu fark nispeten dusuk hizlar olan 40_50 km lerde 10 km civarinda. Bana fazla geldi acikcasi. Ozaman adamlarin sitelerinde yaptiklari aciklama yani max.hiz 130 km dogru gibi.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3681465
bazı arkadaşlar gps in doğru ölçmediğini rx3 ün göstergesinin doğruya yakın olduğunu söylemişlerdi. hemen her motorda bu tür şeyler var. en doğrusunu gps ölçer. rx3 ün göstergesi %15 gibi bir farkla ölçüyor. (%20 aslında ama oda benim yanılma payım olsun)
-
25 Temmuz 2015, 10:35
#1252
Evet ark lar yaklasık bir ay oldu motorum geleli işimden dolaayı cok fazla binemiyorum malum sezon ve işler yogun
gecen bayram izninde birkaç gün çıktık ark larla
300km de yağını değiştirip çıktım 2200km de döndüm (tabi yolda bir yağ daha değişti) bana göre ö süspansiyonlar daha yumusak olabilirdi arka ayarına göre gayet iyi yalnız ön ayarlarına bakmama rağmen yine de biraz sert
ark lar ön far yetersiz diyorlardı evet bende farkettim ama gösterge panelinin ışıkları çok parlak olduğu için yolun görüş etkisini azaltıyor gelirken gece çok zorlandım bu yüzden yanımda kask kılıfım vardı siyah renkli onu gösterge paneline geçirip alttan bagladım cok rahatlattı
lastikle ilgili bi sorun yaşamadım yaklaşık 500 km virajlarda kovalamama rağmen kesinlikle tedirgin etmedi motorun viraj kabiliyetini bu kadar beklemiyordum doğrusu beni fazlasıyla etkiledi bir depo benzinle yaklaşık 340 km yol yapıyor 110 115km hızlarda 6-7 bin devirlerde
hızı da gayet memnun edici tünelde bi ara 156km leri falan gördü tabi çok uzun gitmedim gerek yok hani
motorun torku yüksek bu yüzden çok fren ihtiyacı olmuyor yolda çok dik inişlerde komp yapıyorum aşırı yavaşlıyor yalnız arka fren biraz az tutuyor gibi geldi bana balata değişimiyle hallolur sanırım arka frene çok fazla abanmak denge bozuyo çünkü
titreşim konusuna gelince ark ların dediği gibi yok denecek kadar az diyebilirim yani hissttirmiyor
Aklıma gelenler bunlar ark lar daha olursa zaman zaman yazarım
-
25 Temmuz 2015, 17:20
#1253
Merhabalar,
Pazartesi günü Rx3'ümü Kuşadası'ndan alıp İzmir sokaklarına katmış bulunmaktayım. Yaklaşık 300km civarındayım. İlk görüşlerimi belirteyim; Beni mutlu eden birçok yanı olmasıyla birlikte içimi huylandıran birkaç tarafı da yok değil. Lakin parayı verirken kendimi tanıyor, kendimden ve bu motordan da ne istediğimi çok iyi biliyordum bu yüzden asla içimde bir pişmanlık yok. Resmen motor üzerindeyken bir sonraki sürüşün hayallerini kurduruyor, planlarını yaptırıyor. Şuan 300km civarında olduğumdan dolayı olumlu/olumsuz yanlış bilgilendirmemek adına birşey söylemek istemiyorum. İlk bakımımızın ardından tek tek herşeyi paylaşmaya başlayacağım.
Sağlıcakla kalın,
Ayberk T.
-
25 Temmuz 2015, 23:19
#1254
hayırlı olsun kazasız ve nazarsız sürüşlerin olsun.. Ajandamda olan bu motor için t
ecrübe ve düşüncelerinizi bekliyorum... vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
26 Temmuz 2015, 00:58
#1255
Matterhorn adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Pazartesi günü Rx3'ümü Kuşadası'ndan alıp İzmir sokaklarına katmış bulunmaktayım. Yaklaşık 300km civarındayım. İlk görüşlerimi belirteyim; Beni mutlu eden birçok yanı olmasıyla birlikte içimi huylandıran birkaç tarafı da yok değil. Lakin parayı verirken kendimi tanıyor, kendimden ve bu motordan da ne istediğimi çok iyi biliyordum bu yüzden asla içimde bir pişmanlık yok. Resmen motor üzerindeyken bir sonraki sürüşün hayallerini kurduruyor, planlarını yaptırıyor. Şuan 300km civarında olduğumdan dolayı olumlu/olumsuz yanlış bilgilendirmemek adına birşey söylemek istemiyorum. İlk bakımımızın ardından tek tek herşeyi paylaşmaya başlayacağım.
Sağlıcakla kalın,
Ayberk T.
http://i.hizliresim.com/oZ2jMm.jpg
Hayırlı olsun.Zamanla motosikleti daha çok tanıyacaksın ve alışacaksın.Arada isteyenlere denettiriyorum (daha bugün tamircinin biri denedi).Yok arkadaş onlar bu motoru almasınYok kafa sallıyo,yok bu kasa bu motora ağır.Daha kalkarken stop ettirdi 3 kere.Benzin pompasından bi haber.Aktif olmasını beklemeden basıyo da basıyo marşa. Ustaymış.Heeee gördük ustalığını.3500 kmye geldim ne kafasını sallıyo ne başka bir yerini.İlk bindiğimde sanki yıllardır kullanıyormuşum gibi hiç zorluk çekmedim.Stop ettirmedim.Düşman gibi davranmadım.Gayet keyifli motor.Yahu 250 CC işte ne kurdun kafanda,beklentin ne anlamıyorum ki Bir sürü motorcu sandığım insanın sadece markacı olduğunu ve kullanmayı beceremediğinde b.k atmaya başvurduğunu anlamış olmaktayım.Bu insanlar uzak dursun bu motora zaten.
Şu ana kadar arka salıncakta 3 vidam gevşedi.Biri arka fren kablosunu tutan vida.Diğer ikisi zincir koruma plastiklerini tutan vidalar.Lastikler çoğu asfaltı beğenmiyor.Beğendiğinde kendini belli ediyor zaten,kendiliğinden yatıyor.Ama yine de traş yani.Far olayına gelirsek,biraz aşağı yukarı ayarla şu an yeterli.Şimdilik aklıma gelenler bunlar.Size tavsiyem,almaya niyeti olmayan vatandaşların test etmelerine aldırmayın.Ya siz test edin ya da kullanıcısına danışın.Elimden geldiğince buradan yazıyorum zaten.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
26 Temmuz 2015, 09:28
#1256
10.450 vericem civatalar gevşiyecek sizce mantıklımı.
-
26 Temmuz 2015, 11:32
#1257
Test edecek motor bulamıyoruz ki test edelim.
-
27 Temmuz 2015, 08:48
#1258
Seko adlı üyeden alıntı
Test edecek motor bulamıyoruz ki test edelim.
bursada bende vardı. demedinki bi göreyim. diyeydin buluşurduk bakardın ;)
-
27 Temmuz 2015, 09:14
#1259
Ben test ettim. Seleye sıfır titreşim geliyor motor sanki altınızda kayıp gidiyor gibi. Gidon çok geniş geldi bana bilmiyorum belki ilk defa geniş gidon Kullandığım dandır. Torku yerinde ani hizlanmalarda çok iyi yalnız şöyle birsey var motor fazla yüksek benim boyum 1.78 olmasına rağmen parmak ucuyla anca basabildim yere. Debriyajı gayet yumuşak vites geçişlerinde biraz sıkıntı var gibi 1 den boş a zor geçiyor hareket halindeyken belki motor daha alışmamıştır. Kullandığım motor daha 2 bin km civarındaydı. Enduroyu çok seviyorum ama mondial e çok kızıyorum şuan kullandığım drift modeline parça sipariş etmiştim yarısı geldi yarısı gelmedi gelen parçada boyası dökülmüş geldi sonra mail attim ana bayiye şimdi hala bir parça eksik onu bekliyorum. Ve fiyatı beni aşıyor o yüzden pulsar alacağım.
-
27 Temmuz 2015, 09:49
#1260
ninja h2 adlı üyeden alıntı
10.450 vericem civatalar gevşiyecek sizce mantıklımı.
Sen hiç kafana takma 30 bin verdiğinde de gevşiyor o nalet vida.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)