Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Temmuz 2015, 21:22
#1221
bugün bende Tuzla Üçerler motorda deneme yaptım kısa mesafede olsa pulsardan sonra gayet titreşimsiz ve rahat geldi, te sevmediğim yan cbf 150 kafa şekli oldum olası sevmemişimdir bu yüzden bana göre değil, işcilik ve malzeme kalitesi o kadar kötü değil, işini başarıyla görür. pulsar gibi seri değil uzun yolda durumu nedir bunu kullanıcılar karar verir, almak isteyen olursa alabilirler.
Reklamlar
-
06 Temmuz 2015, 13:01
#1222
kullanıcı arkadaşlardan yorum bekleyerek sorularımı soruyorum,
100 km nin üzerinde hızlarda gidon hafifliyor. bir kere yaptığım son hız denemesinde 140+ sürette gidon hafif hafif sallanmaya başlamıştı. bunun sebebi çantalarmıdır acep. amortisör ayarı ile çözebilirmiyiz?
lastik konusuna değinmek istiyorum. pek konuşmadık bunu. bikaç kere arka tekerlek gaz açarken kayma yaptı. frenlemede kitleme hissetmedim. ıslak zeminde kullanmadım henüz. ancak başka motorların aynı marka lastiklerinde yaşadıkları sorunları okuduğum için yerdeki en ufak ıslaklıkta tedirgin oluyorum. en ilginç kısımı ise yol şeritlerinin üzerinden geçerken hissettiklerim. bildiğiniz buz pisti hissi veriyor. hemen uzaklaşmak istiyorum üzerinden. sanki sağa sola kayıyormuş gibi. bu hissi yaşatan lastiklerle yaş asfaltta olmak istemem. dişli lastiğin verdiği bir kaçınılmaz sonmudur bilmiyorum. toprakta kullandım geçen hafta sonu. taşlık kısımlardan geçtim. hiç bir sıkıntı çıkarmadı.
-
06 Temmuz 2015, 14:05
#1223
ake adlı üyeden alıntı
........en ilginç kısımı ise yol şeritlerinin üzerinden geçerken hissettiklerim. bildiğiniz buz pisti hissi veriyor. hemen uzaklaşmak istiyorum üzerinden. sanki sağa sola kayıyormuş gibi. bu hissi yaşatan lastiklerle yaş asfaltta olmak istemem. dişli lastiğin verdiği bir kaçınılmaz sonmudur bilmiyorum. ....
Ake, sağa sola kayıyormuş Hissi vermiyor, kayıyorsunuz gerçekte de. O kabartılmış yol çizgileri silikon temellidir(diye açıklamıştı yine bu forumda o işten anlayan birisi). Yani gerçekten de kayıyorsunuz o çizgiler üstünde, mümkün olduğunca virajlarda falan o kabartılmış yol cizgilerine denk gelmemeye çalışın. Hangi lastik olursa olsun kayıyor, az ya da çok. Yağmurda ise çok daha dikkat edin o çizgilere. Sadece boya olan, kabartma olmayan çizgilerde böyle bir sorun olmuyor.
-
06 Temmuz 2015, 14:18
#1224
bu faydalı bir bilgi, teşekkürler. daha önce michelin (citygrip 14" ve pilot street 17") lastikleri kullandım. aynı durum onlarda yoktu. dişli yapıdan kaynaklı olabilir belkide.
-
06 Temmuz 2015, 14:27
#1225
EGELİ adlı üyeden alıntı
la gardaş yıllardan beri bedavadan mondialin motorlarını binip dünyayı turladın,en son rx3 verdiler altına,millet meraktan ölürken bu motor için,facede yarım yamalak bişeyler yazdın,şimdide diyorsunki bana bişey sormayın vs.vs. hayırdır la,bi fincan kahvenin bile 40 yıl hatırı vardır,nooldu şimdi öküz öldü ortaklık ayrıldımı.binerken iyiydide,motordan inincemi kötü oldu,bi anlatsaydında anlasaydık..
di mi yani
-
06 Temmuz 2015, 17:17
#1226
ake adlı üyeden alıntı
kullanıcı arkadaşlardan yorum bekleyerek sorularımı soruyorum,
100 km nin üzerinde hızlarda gidon hafifliyor. bir kere yaptığım son hız denemesinde 140+ sürette gidon hafif hafif sallanmaya başlamıştı. bunun sebebi çantalarmıdır acep. amortisör ayarı ile çözebilirmiyiz?
lastik konusuna değinmek istiyorum. pek konuşmadık bunu. bikaç kere arka tekerlek gaz açarken kayma yaptı. frenlemede kitleme hissetmedim. ıslak zeminde kullanmadım henüz. ancak başka motorların aynı marka lastiklerinde yaşadıkları sorunları okuduğum için yerdeki en ufak ıslaklıkta tedirgin oluyorum. en ilginç kısımı ise yol şeritlerinin üzerinden geçerken hissettiklerim. bildiğiniz buz pisti hissi veriyor. hemen uzaklaşmak istiyorum üzerinden. sanki sağa sola kayıyormuş gibi. bu hissi yaşatan lastiklerle yaş asfaltta olmak istemem. dişli lastiğin verdiği bir kaçınılmaz sonmudur bilmiyorum. toprakta kullandım geçen hafta sonu. taşlık kısımlardan geçtim. hiç bir sıkıntı çıkarmadı.
Motoru teslim aldığımda 49 psi hava basıncı varmış... 30 psi ye getirdim. Benim motor o kadar kaymıyor. Sizinkide 49 psi deyse onun icin kayıyo olabilir. Basınçları kontrol edin...
-
06 Temmuz 2015, 17:35
#1227
alır almaz ilk yaptığım işte ;) hava basınçlarım 30-32.
-
06 Temmuz 2015, 18:22
#1228
ooo akın abi hayırlı olsun yeni öğreniyorum güle güle kullan
-
06 Temmuz 2015, 21:51
#1229
mondiale 10. 450 çok arkadaş bendede mondial var baş belası
-
07 Temmuz 2015, 01:11
#1230
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
09 Temmuz 2015, 01:05
#1231
-
09 Temmuz 2015, 09:57
#1232
Merhaba Arkadaşlar,
Dün itibariyle ilk motorum olarak RX3 almış bulunuyorum. aranızda olmak ilk motorumla ilgili paylaşımları takip etmek güzel olacak.
Selamlar tekrar
sizlerin tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum:
motoru teslim aldım biraz acemiyim motoru tecrübe etmek dışında yapmam gereken dikkat etmem gereken neler var?
-
09 Temmuz 2015, 12:41
#1233
hayırlı olsun,
ilk önerim : VİDALARINI KONTROL ET. ÖZELLİKLE ARKA FREN KALİPERİNİ TUTAN CİVATALARI. forumda 2 kişinin vidası gevşedi. kazasız belasız kullanman dileği ile.
-
09 Temmuz 2015, 14:13
#1234
hayırlı olsun .. güle güle kullan, paylaşımlarınız fikirlerimize yön verecek.. vesselam..
-
09 Temmuz 2015, 16:53
#1235
arka amortisör yayını sıkıştırmayı deneyen oldu mu? iki kişide sorun olacak gibi biraz sıkıştırmalıyız.
-
10 Temmuz 2015, 00:54
#1236
odo adlı üyeden alıntı
arka amortisör yayını sıkıştırmayı deneyen oldu mu? iki kişide sorun olacak gibi biraz sıkıştırmalıyız.
evet buyuk somun sertlestirip motorun Amortisorunun calisma noktasini yukseltiyor. Kucuk sari civatadA calisma hizini ayarliyor. Yani sonumleme hizi. Keyfine gore ayarlayabilirsin.
-
10 Temmuz 2015, 10:47
#1237
teşekkürler bilgiler için eve gidince hemen somun civata kontrolü
ayrıca paylaşım yapmak isterim ama bir acemi kullanıcı olarak size ne kadar yarar sağlar bilemiyorum.
Aracım şu an için garajda, bayiden alıp getirmek dışında kullanamadım henüz plaka yok.
yaklaşık 30 km yaptım. ilk izlenim olarak sağ ayağımın bulunduğu bölge de ciddi sıcaklık hissediyorum. nasıl çözebilirim bilmiyorum?
oturuş pozisyonum rahat boy: 178 kilo :73
çantalar çok kullanışlı değil. top case'i değiştireceğim. ileride yan çantaları da değiştiririm.
arka lastik sıcak asfaltta frende biraz kayma yaptı. durmaya yakın.
dengesi bana iyi gibi göründü.
henüz rodajda olduğum için 4-5 bin rpm yi geçmiyorum. performansla ilgili yorum yapamayacağım.
-
10 Temmuz 2015, 19:28
#1238
zwenia adlı üyeden alıntı
teşekkürler bilgiler için eve gidince hemen somun civata kontrolü
ayrıca paylaşım yapmak isterim ama bir acemi kullanıcı olarak size ne kadar yarar sağlar bilemiyorum.
Aracım şu an için garajda, bayiden alıp getirmek dışında kullanamadım henüz plaka yok.
yaklaşık 30 km yaptım. ilk izlenim olarak sağ ayağımın bulunduğu bölge de ciddi sıcaklık hissediyorum. nasıl çözebilirim bilmiyorum?
oturuş pozisyonum rahat boy: 178 kilo :73
çantalar çok kullanışlı değil. top case'i değiştireceğim. ileride yan çantaları da değiştiririm.
arka lastik sıcak asfaltta frende biraz kayma yaptı. durmaya yakın.
dengesi bana iyi gibi göründü.
henüz rodajda olduğum için 4-5 bin rpm yi geçmiyorum. performansla ilgili yorum yapamayacağım.
Fan tarafına 12*17 cm yonlendirici bi sac taktım fandan gelen havayı dışarı yönlendirdim bayağı rahatlattı...
-
10 Temmuz 2015, 22:52
#1239
arifakkoc adlı üyeden alıntı
Fan tarafına 12*17 cm yonlendirici bi sac taktım fandan gelen havayı dışarı yönlendirdim bayağı rahatlattı...
Bir fotoğraf paylaşabilir misin?
-
14 Temmuz 2015, 12:17
#1240
mondial türkiye
Merhaba arkadaşlar.Yaklaşık on yıldır motosiklet kullanıcısıyım.Hem gezi hemde işim için kullanıyorum .Rx3 mondialı gördüğümde şekli şemali çok hoşuma gitti bir serviste denedim ve aldım.Şu an motoru alıştırıyorum 250 km yeni geldi.Motor şimdilik tüm isteklerime cevap verebiliyor.Bence mondial çok iyi bir iş başarmış.
Fiyat olarak ta bence makul.Tabi ki daha az bir rakamla Türkiye ye gelse şikayetçi olmazdık ama aynı litrelerdeki çanta fiyatlarını kimse bilmiyormu. bunların bağlantı demirlerini öndeki tur camını ve orta sehpasını fiyatlarını hepimiz biliyoruz.önceki motorumda yalnız ön cama 225 vermiştim.koruma takozu keza öle.Bu açıdan bakınca uçuk bir rakam vermediğimi düşünüyorum.
Motordan çok memnunum fakat daha memnun edici bi şey var.Motor geldiğinde orta sehpa yoktu ve ön cam siyah küçüktü .Mondial Türkiye ile iletişime geçtim.Geri dçnüşleri ve sattıkları malın arkasında durmaları beni oldukça memnun etti.Motorumla yalnız olmadığımı iyi bir sistemin de benimle beraber olduğunu bilmek güven verici.
Forumda kendime muhattap bulamadığını söyleyen arkadaşlar muhtemelen yanlış kanallardan yol alıyorlar.Yeni bir motor değil Türkiyeye yeni geldi bu yüzden tüm yedek parçalar mevcut.
Motor montaj sırasında servis arandı bende oradaydım.Forumda bahsedilen gevşeyen kaliper civatalar teker teker sökülerek titreşimle gevşemesini engelleyici sıvı ile kaplanarak takılması istendi.bunun anlamı şikayetlerle ilgileniliyor eksiklikler gözden geçiriliyor.bu forumlar mondial tarafından okunuyor.Çok hoşuma gitti.Dikkate alınmak güzel.
Herkese sağlıklı keyifli sürüşler dilerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)