Maksimum torkunu 7000 devirde veriyor. Çıkacaksa zaten bu devirde çıkar, yoksa çıkamaz.
4 litre fazla gibi sanki 7 bin devirde 120 iyi bir değer ama yakıtı rodajdan sonra da böyle devam ederse fazla
Bence normal abi 4 litre yakması çünkü yan çantalar direnç gösteriyor rüzgara karşı ve motoru zorluyor ayırca çoğunlukla oğlunla beraber sürüş yapıyorsun ekstra yük vede motorda ağır olunca normal bence bu kadar yakması.Yan çantaları çıkarıp öyle denemek lazım çünkü genelde yan çantaların arasında belli bir mesafe olur o mesafe az ise rüzgara karşı fazla direnç gösterir.
Arkadaşlar ben beklemedeyim hala. bu şekilde olumlu yorumlara devam edilirse muhtemelen bu yaz sonu alacağım
Yanlış bilgi olmasın arkadaşım,
Bugün hava rüzgarsızdı,çevre yoluna attım kendimi hemen,8000 devire sabitledim 140 la gitti.Yol hafif yokuş.Daha devir saatinde kırmızıları denemedik.Benim için ideal hız 100-110 zaten.En çok istediğim araç sollarken kendimi yırtmamaktı,bu motorla bi oh çektik.Servis olayını da az biraz düzene soksak yeter.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
Ben pulsar hayranıyken bir anda RX3 dikkatimi çekti.Çoktandır enduro merakım vardı ama sadece merak olarak kalmıştı.Anlık bir kararla bunu aldım.Dün yine Pulsar kullandım ve arada gerçekten müthiş bir rahatlık farkı var.Devamlı oğlumla gezdiğim için RX3 bize gayet ideal bir motor oldu.Pulsar agresif,racingvari ve iki kişi gerçekten zor.
Öncelikle deneme imkânın varsa bi test et derim.Şu ana kadar deneyen arkadaşlardan kötü bir izlenim almadım.Kendim de yaşadığım ne varsa buraya yazıyorum zaten.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
En cokta bu rahatlığı açısından rağbet goreceğini düşünyorum daha önce racing ve naked binicisi olarak uzun yolda insanı baya bi yorduğu kanaatindeyim
Birde merak ettiğim nokta satış sitesindeki resimlerde motorun üzerinde beyaz ve daha uzun tur camı var gelen motorların fotolarına baktığımda kısa ve siyah cam mevcut blgisi olan var mı bu konuda?
turkish39 abi motorun hayırlı olsun. Motoru alıp buraya detaylı incelemelerini koyman objektif davranman çok hoş ben zevkle okudum yazdıklarını. Aletede gözün gibi bakıyorsun umarım her şey güzel olur. Bu arada ben hiç görmedim incelemedim ama fotoğraflardan gerçekten çok güzel duruyor
turkish39;
Evvveeeeeettt. motoru tarafsız, artısı ve eksisi ile güzelce inceleyecek, bolca fotoğraf paylaşacak biri almış sonunda...
Sen aldın diye bu başlığı ve motosikleti takibe aldım.. Yorumlarına güveniyorum..
Hadi hayırlı olsun Allah c.c. kazasız belasız kullanayı nasip etsin..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Test motoru var mı acaba, r25 kullanan biri olarak bu motoru merak ediyorum keşke bi fırsatla test edebilsek
Eyvallah arkadaşlar sağolun.Buradan elimden geldiğince birşeyler anlatmaya çalışacam.250 sınıfında gerçekten boş geçilmeyecek bi motosiklet.İlgi şu an için çok fazla.Nereye parketsem,kaskımı çıkarana kadar 2-3 kişi yanımda bitiyo.Geçen hafta motorları parkedip çay bahçesine yürürken yolda bi arkadaş motoru görmüş masamıza geldi.Ordan burdan derken MT den açıldı konu.Bi ara turkish39 alleder dedikten sonra,arkadaş abi o senmisin dedi ve muhabbet bi o kadar daha arttı.Çevre il ve ilçelerden gelip görenlerin sayısı zaten 40 olmuştur.O kadar çok yeni insanla tanıştım ki bu da hoşuma gitti.Bi hoşuma giden tarafta hepsi,full korumalı,kask vs. kullanan arkadaşlar.
Şu an için servislerin ilgi alakası için ne yapabiliriz diye düşünüyorum.Burada yazdıklarımın aynısını,serviste yaşadığım olayı mondialede ilettim.Ön yargımı bi kenara atıp aldım ben bu motoru.Servislerini de bilerek aldım.Ben her yaşadığımı,artılarımı,eksilerimi hem burada hem Mondialle paşlaşacam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------
En önemli ayrıntıyı unutmuşuk be yaaa
O yazıyı da öyle bir yazmışlar ki sanki Paint programıyla resme sonradan eklenmiş.
Kazasız belasız sürüşler, motor çok güzel gözüküyor. Umarım uzun kullanım sürecinde Drift kadar başarılı olabilirse alınabilir bir motor.
usta bide bişey sorcam pulsarla rx3 ü performans olarak karşılaştıracak olarak ne dersin ? biri 200 diğeri 250 cc gerçi ama pulsar sınıfında gerçekten seri bi motor bu serilik rx3 te nasıldır yoksa pulsar rx3 ü geçer mi düz yolda ? konfor olarak karşılaştırırmısın demicem tabiki rx3 ü yakından incelemiş biri olarak konforda her türlü rx3
Bosver birader Mondial servis falan ben 6-7 sene yaptım servisliğini, kaliteden ödün vermiyorlar bu doğru ama tamamen şirket odaklılar müşteri servis her zaman ikinci planda basit bir örnek: yapmış olduğum her motordan (garanti harici) neyi olursa olsun rapor düzenlememi istiyor muhasebecin olacak falan işyeri düzeni personeli daha neler neler ayrı ayrı yazmayacağım anlayacağın tam bir cebi dolu şirket istiyor karşısında
Batı da bu doğru fakat anadoluda gitmiyor malum düzenlediğim rapora imza atmıyor adam motoru yaptın parasını verdik ne imzası diyor
Kısacası ustalığa tecrübeye değilde daha çok prosedüre önem veriyorlar bu türkiyenin her yerinde böyledir
Bende Mondial bindim ve hala biniyorum mcx im var şimdi yine rx3 binecem motorlar iyi sıfır aldım garanti belgesini uzattılar sizde kalsın lazım olur dedim ben kendi motorumun servisiyim
neyse uzattık galiba güzel bi motor ustası bulup baktırın derim şahsi fikrim herkese de saygı duyarım
Pulsar sahibi abim ben onu geçerim falan filân demiş arkamızdan Daha dipgaz yapmadan 148 gördüm bilemiyom yani Şaka bi yana,ne olursa olsun elinizdeki gücü kontrollü ve gerektiği zaman kullanın,gideceğiniz yere 10 dakika geç ama sağ salim gidin.Gücü ve hızlanması gayet ideal bi motor.Araç sollarken de lâzım olan bu zaten.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Bu abimiz Antalya'dan çıktı bu motorla ve şu an avrupa'nın neresinde bilmiyorum. Motorun sağlamlığı sanırım burada daha detaylı görülebilir.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)