Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Mayıs 2015, 13:24
#961
Ukalalığımı bağışlayın lütfen. istemeden göz misafiri oldum
Zincir temizliğine hiç önem vermem. Tabi temizlenmesi görüntü olarak insanın içine siner o ayrı ama başedemiyorum. Zincir yağlamaya ise çok önem veririm ve verilmesi de gerekir. Sık yağlanan zincir ile az yağlanan zincirin arasında yüzde yüz fark vardır ve ömrünü en az iki katına çıkarır. Tabi zincir konusu da biraz lükse ve kaliteye kaçılmasında sakınca olmayan bir konudur. Mümkünse en iyisi takılmalıdır ve her yıkamadan, yağmurdan çamurdan sudan geçtikten sonra zincir su tutarak bile olsa temizlenip kuruması beklendikten sonra mutlaka yağlanmalıdır.
Yağa gelince;
Günümüzde artık bu tür şeylere kafa yormaya pek gerek kalmadı. Bence artık çok kaliteli şeyler imal ediyorlar ve pahalı değil. Bu 18,5 lira örneğin. Alınıp hiç yorulmadan ve başka bir şeye ihtiyaç duymadan rahatlıkla kullanılabilir.
https://shop.wurth.com.tr/hhs-2000-yagi-500-ml
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Reklamlar
-
08 Mayıs 2015, 10:24
#962
Arkadaşlar geçen yıl bir konu açmışdım ve motor tavsiyesi istemiştim,bir çok tavsiye geldi ama hiçbiri içime sinmemişti,benim istediğim asfaltta da binebileceğim bir enduro idi ancak yaşım 45 ve belki liseden buyana (Lise yıllarında uzun süre olmasada biraz rus malı izh kullanmıştım)sadece senede birkaç defa sepetli motor kullanmış biri olarak motor gücü düşük bir şey olsun istiyordum,maalesef japon markalarıda hep 650 cc ve üzeri olunca gözüm korkuyordu,bu rx3 çıkınca işte tam bana göre bir motor dedim gönül japon ister ama varsın çinli olsun yeterki benim ihtiyacıma cevap versin,bu düşünceyle kararımı verdim şimdi bayiiye gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum en kısa zamanda aranızda olmak dileğiyle hoşçakalın.
-
09 Mayıs 2015, 17:43
#963
Arkadaşlar bu gün itibariyle bir rx3 sahibi oldum 45 yaşından sonra ilk motorum. Ödemeyi yaptım pazartesi günü akşama doğru evrak plaka tamamlanacak ve teslim alacağım inşallah.
-
09 Mayıs 2015, 18:19
#964
nazım19 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu gün itibariyle bir rx3 sahibi oldum 45 yaşından sonra ilk motorum. Ödemeyi yaptım pazartesi günü akşama doğru evrak plaka tamamlanacak ve teslim alacağım inşallah.
hayırlı olsun
Allah kaza bela vermesin
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
09 Mayıs 2015, 22:12
#965
Hayırlı olsun güle güle kullanın bu tarz, bu cc motor türkiyede ilk, ilk kullanan 88 kişi bu forumda olsa da tecrübe beklenti,kullanım detaylarını falan blca paylaşsalarda geriden gelmek isteyenlere yol açsalar ne iyi olur ben 30 yıldır motor kullanıcısıyım..aşağı yukarı aynı yaşlardayız ve yılda ortalama 10.000 km yol yaparım %90 şehir içi iş/ev arası mesela bu motor kısa kmlerde kullanmak ne kadar pratiktir ,.. tekeriniz düz bassın Allah huzur ve mutluluk içinde kullanmak nasib etsin atalarımızın dediği gibi yediğin içtiğin senin olsun sen bize tecrübelerini anlat vesselam...
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
09 Mayıs 2015, 22:15
#966
-
09 Mayıs 2015, 22:41
#967
Şimdi tam olmuş abi valla motor a benzemiş o çantayı çıkarınca
-
09 Mayıs 2015, 23:48
#968
-
09 Mayıs 2015, 23:55
#969
Abi şu güzelliği sokağa park etmiyosundur umarım.
-
09 Mayıs 2015, 23:58
#970
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Abi şu güzelliği sokağa park etmiyosundur umarım.
Yok kardeşim,komşunun garajında 1 motorluk yer ayarlayabildik çok şükür.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
10 Mayıs 2015, 08:15
#971
turkish39 arkadaşım. Bu motorda toplam 3 filtre var. Ana yağ filtresi (kağıt-sağ tarafta) mutlaka değişmeli idi. Ayrıca her iki yanda bulunan tel süzek filtreler ise söküp temizlendikten sonra tekrar takılmalıydı. Bu forumu takip eden ve yazan biri olarak sizin bunları bildiğinizi sanıyordum. Keşke ısrarla yaptırtsaydınız. Bu, motor yağının içinde sürtünmeden dolayı ortaya çıkan metal talaşlarının giderilmesini sağlayacaktı. Şimdi o talaşların bir kısmı filtrelerde kaldı ve tekrar yeni yağa karışması mümkün. Bence ikinci bakımı 1000 km'de yaptırıp bu filtreleri mutlaka değiştirip/temizletin. Selamlar ve kazasız sürüşler dilerim.
CSC firmasının resimli anlatım blog'u aşağıda.
http://californiascooterco.com/blog/?p=13911
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
10 Mayıs 2015, 10:23
#972
ben çantayı kask la meşgul etmiyorum. sağlam bir bisiklet kilit ile motosiklet e sabitliyorum.
şu var ki bu motosikleti görünüş itibari ile çok begeniyorum, canlısını ancak eve giderken park halinde -göz ucu ile görebildim - izmir de var sa işi gücü bırakıp gidip görmek istiyorum o derece yani.
selamlar.
-
10 Mayıs 2015, 12:15
#973
Arkaya taktiginiz topcase markasi nedir kaclitreliktir. Birse gunduz çekilmiş bir foto olursa daha iyi olur. Teşekkürler
-
10 Mayıs 2015, 21:52
#974
Naci63 adlı üyeden alıntı
turkish39 arkadaşım. Bu motorda toplam 3 filtre var. Ana yağ filtresi (kağıt-sağ tarafta) mutlaka değişmeli idi. Ayrıca her iki yanda bulunan tel süzek filtreler ise söküp temizlendikten sonra tekrar takılmalıydı. Bu forumu takip eden ve yazan biri olarak sizin bunları bildiğinizi sanıyordum. Keşke ısrarla yaptırtsaydınız. Bu, motor yağının içinde sürtünmeden dolayı ortaya çıkan metal talaşlarının giderilmesini sağlayacaktı. Şimdi o talaşların bir kısmı filtrelerde kaldı ve tekrar yeni yağa karışması mümkün. Bence ikinci bakımı 1000 km'de yaptırıp bu filtreleri mutlaka değiştirip/temizletin. Selamlar ve kazasız sürüşler dilerim.
CSC firmasının resimli anlatım blog'u aşağıda.
http://californiascooterco.com/blog/?p=13911
Eyvallah Naci abi,bilerek müdahele etmedim.Mondiale şikâyet edicem.Serviste kameralar mevcut.İnanmazlarsa kayıtlara baksınlar.1000 ve 2000 bakımı da yaptıracam.5000 e kadar sık bakım yapmak istiyorum ama bu şekil değil tabi.Adamlar motoru orta sehpaya bile almadı yahu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
haluka28 adlı üyeden alıntı
Arkaya taktiginiz topcase markasi nedir kaclitreliktir. Birse gunduz çekilmiş bir foto olursa daha iyi olur. Teşekkürler
45 litre Maxem
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
10 Mayıs 2015, 23:01
#975
Slm arkadaşlar bu motorun yakıtı nedir 100 kmde kaç litre yakıyor hiç teknik konulardan bahsedmiyorsunuz mesela vites aralığı nasıl,100 km hızlarda 6.vitesde kaç devir çeviriyor,şehir içi kullanıma müsait mi
-
10 Mayıs 2015, 23:43
#976
isak adlı üyeden alıntı
Slm arkadaşlar bu motorun yakıtı nedir 100 kmde kaç litre yakıyor hiç teknik konulardan bahsedmiyorsunuz mesela vites aralığı nasıl,100 km hızlarda 6.vitesde kaç devir çeviriyor,şehir içi kullanıma müsait mi
Şu an 4 litre yakıyor.60-70 sn kırmızı ışığa yakalanırsan,trafik sıkışıksa,çok duruyosan fan açıyor.O yüzden şehiriçine çok dalmıyorum.Genelde 6000-7000 devirde vites atarım.7000 devirde 6. vites 120 km. Dün ilk defa 8500-9500 devirde 148 km hızı gördüm,viraj geldi bidaha da denemedim.Gazı sona kadar çekemedim.1500-2000 kmden sonra bişeyler düşünürüz 148 e çıktığında gaz kolunda,peglerde rahatsız edici titreşim yok.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
10 Mayıs 2015, 23:54
#977
Aman dikkat Turkish sen bize lazimsin
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
10 Mayıs 2015, 23:57
#978
6. viteste 120 yapıyorsa yokuşlarda 6. viteste çok boğulur o motor.
-
11 Mayıs 2015, 07:03
#979
Mengu16 adlı üyeden alıntı
6. viteste 120 yapıyorsa yokuşlarda 6. viteste çok boğulur o motor.
Bir yorum yaparken ezbere konuşmamak gerek kaç derecede bir yokuş,yokuş tan yokuşa fark eder Bir motorsiklet 6 vitese atılmışsa demekki yol şartları o vitese uygun demektir yada bir örnek verir istb e5 Haliç rampası gibi
-
11 Mayıs 2015, 08:25
#980
Bu motorla ilgili en büyük endişe Mondial servislerinin kalitesiydi, boşuna endişe edilmediği görülmüş oldu. Servisin o filtrelerden haberi var mı acaba ? Bir de bu tip servislerde beni en çok düşündüren noktalardan birisi servislerin sıkma torku diye bir şeyden haberdar olmamaları ve tork ahantarı kullanmamaları... Hoş, tork anahtarı kullansa da sıkma torkunu nereden bilecek o da ayrı bir konu. Servis kılavuzuna bakması lazıma ama bakmaz ki...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)