Alan arkadaşlara hayırlı olsun,güzel günlerde kullanırsınız inşallah..
Alan arkadaşlara hayırlı olsun,güzel günlerde kullanırsınız inşallah..
06 EB 8036
09 R 5520
sonunda. hayirli ugurlu olsun guz3l g7nlerde binmeniz dileginizle basinizdan kask eksik olmasin tekeriniz duz bassin
Alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun diyorum. Allah kaza bela vermesin. Çinli motorlar, menşei ne olursa olsun tüm araçlarda olduğu gibi, düzenli ve doğru bakımla yıllar boyu size hizmet eder. Gevşeyen vida ve somunlar için "locktite" denilen vida-somun sıkarken kullanılan bir yapıştırıcı var. Bundan küçük bir kutu alıp ilk vida-somun sıkmadan önce vida-veya somunu söküp ucuna sürün ve sonra sıkın vidayı-somunu. Bir daha kolay kolay gevşeme yapmaz. Bunu BMW kullanıyor ve sonraki sökme takma işlemi sırasında uygulanmasını da tavsiye ediyor. Ancak bunu götürdüğünüz servis kendiliğinden yapmaz. Mutlaka sizin servise bundan götürüp vidaları sıkmadan evvel locktite sürülmesini isteyebilirsiniz. Tekrar hayırlı olsun.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
yeni mondial rx3 sahiplerinin tümüne" hayırlı olsun " diyorum , "kazasız belasız" kullansınlar .Bizleri de sahici yorumlarından eksik bırakmasınlar.
hayırlı uğurlu olsun alan tüm arkadaşlara kazasız belasız binmek nasib olsun İnş. tecrübelerinizi paylaşmanız dileğiyle..
turkish39, motorun hayırlı olsun. Kazasız belasız kullan.
Dün Bursa bayisindeki tek motoru görmeye gittim. Motor aslında geldiği gün satılmış ama bayi müşterisine rica edip Cumartesi'ye kadar teşhirde kalmasını istemiş. Ben de o taraflarda işim varken bir arayım dedim ve iyi ki de aramışım. Gitmeden yakaladım, hatta duruyorsa diye bugün eşime de göstermek için bir daha gideceğim. Motorun yanına varınca ilk düşündüğüm resimlerde göründüğünden daha küçük olduğuydu. Küçük derken bana küçük gelmedi, hayalimdekinden küçük geldi. Buradan net olarak yazıyorum, motorun hiçbir yerinde dikkati çekecek, eleştirilecek kötü bir nokta yok. Siz hangi motora baktığınızı unutup Ducati inceler gibi incelerseniz tabi ki hatalar bulursunuz. Şunu kesin olarak söylerim ki motor hiçbir detayında bir CBF'ten bir Bajaj'dan veya 250 cc'ye kadar olan hiçbir motordan geride değil. Yok gagasıymış, yok çantasıymış bunları bir geçin. Her tarafı taş gibi montajlanmış. Elinizi attığınızda plastik parçalar oynamıyor. Bildiğiniz 3000 TL'lik Çin motorları gibi kesinlikle değil. Motorda benim gözüme kötü gözüken tek şey gidonun ve amortisörlerin bağlı olduüu döküm parçanın pütürlü yapısı oldu. Bir de arka çanta gerçekten çok küçük ama çanta plastikleri gayet sağlam. Ben olsam arka çantayı hemen değiştirirdim. Motorun ayak pegleri falan çok hoşuma gitti. Üzerine oturunca boyuma (1.77 m) tam geldi ve çok rahat bir motor. Sele kaplamasını da bazı arkadaşların yazdığı gibi zayıf bulmadım. Olması gerektiği gibi işte. Üzerine binip boşta çalıştırdım. Rölantide titreşim var. Bu benim sevmediğim, rahatsız olduğum tarz bir titreşim ama gerek kullanıcılar, gerekse servisteki arkadaş sürünce titreşim yok diyorlar. Bunu test ettiğimde göreceğim. Motoru 5 - 6 bin devire kadar çıkardım, çok istekli devirleniyor daha doğrusu anında çıkıyor. Sıfır ve sahipli motor olduğu için fazla zorlamak istemedim. Göstergeler falan çok hoş ama hepsi de benim düşündüğümden daha ufak gözüktü gözüme... Son olarak ayaklıkla ilgili söyle bir durum var, ayaklığı sabitlemek için kullanılan civata arka taraftan çok çıkıntı yaptığından, yani fazla uzun olduğundan, ayaklık açılırken bu civataya kadar açılıp tam açık pozisyona gelmiyormuş. Bu yüzden de üzerinden ağırlık kalkınca kendiliğinde yerine dönüyormuş. Servis civatanın fazlalaığını tıraşlamış ve sorunu çözmüş. Bu motorda ayalıkla ilgili hiçbir sıkıntı yoktu. Ayaklık benim CBF'teki gibi açılıp kapanıyor.
Ben motoru beğendim. En baştan beri soru işareti olan titreşim hala benim için soru işareti. Malesef sürene kadar ikna olamayacağım.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
somunlu civatalarada fiberli somun takılır isteyen yapıştırsın yine..
Eyvallah arkadaşım sağol,test yazısı tabiki gelecek.Beni bilen bilir,markacı değilimdir.Artısı eksisi ne varsa hep beraber görecez.Garaj ve ticaret motoru almadık,gezecez kısmetse Allah (C.C.) herkesin gönlüne göre versin
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
Vida sabitleyici kullanıcaksanız arkadaşların dediği gibi bu ürünlerin çeşitleri var.
Loctite 270 yüksek mukavemetli saitleyicidir aç kapa yapmayacağınız yerlerde kullanılır.
Loctite 243 orta mukavemetli vida sabitleyicidir,vibrasyona bağlı gevşemeleri önlemek amacı ile kullanılır.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Benim mondial'im loctite kullanmadan 15 bin km'yi geçti pek de bi vida düşürmedi balansörün titreşimi 8 bin devire kadar sıfırlamasının etkisi de vardır. Bu RX3 enduro'nun da bu tarz yapıştırıcılar kullanmaya gerek duyacağını sanmıyorum. Söküp açarken daha çok zarar verirsiniz civata yuvalarına. hele motorun makinesi üzerinde hiç kullanmayın.
Bu foruma üye olduğum günden beri her zam konularının altında yorumum vardır Kendi çapımda bişeyler yapmaya çalıştım.Kendi açtığım konularla da ne kadar kişi destek olmuş ortada.Binlerce kere açılan çin mi capapon mu,kararsızım,kaç basıyo bu, konuları kadar bile ilgi görmedi.İstediğim 200-250 CC motosikletti.Asgari ücretle çalışıyorum.Ama motosiklet benim hayatım.Dedim ya,öyle 600 lük 1000 lik motorlar da değil hayalim.Ama fiyatlar binbir türlü bahanelerle,hele ki bu yıl çıldırdı gitti.2012 den beri neye el atsam zam yiyo.Haydaaaa...Zar zor bi Drift aldık anca.250 lik gene hayal oldu anlayacağın.Sonra bir sürü model gelmeye başladı.Araştırmalarım o biçim.Derken çoğu bayi ve servisin adını bile yeni duyduğu,benim 7 yıldır bildiğim Pulsar çıktı sahneye.O dönem oğlumun sünneti,tam onun borçlarını temizlerken ardından ansızın apartmanın doğalgaza geçme kararı,gene bizi pulsar veya 250 lik motordan gittikçe uzaklaştırdı.Pulsarda modaya uyup zam furyasına kaptırdı gitti kendini.Neyse...Forumda tek amacım muadillerine göre fiyat arttırımına engel olmaktı.Bana göre bu zor bişey değildi.Ama ikinci elde de motor sevdasının yerini,ticari sevda aldığı için,bu zamlar herkesin işine geldi.
Driftimi satılığa çıkardım.Bi yandan pulsarmı RX3 mü derken drift satıldı gitti.Kredi kartına taksit yapılır dediğim için ve Ansızın satılınca anlık bi kararla Mondial bayisinden taksit yaptırdık.Elimde oğlumun sünnetinden kalan 2500 tl karşılığı altın vardı.Bu ay yüklü borcum sona eriyodu.Bayiye RX3 alacağımı ama kredi kartından bidahaki ay çekermisin diye rica ettim.Sağolsun kabul etti.Aldık gitti bi RX3.
Allah (C.C.) herkese istediği motosikleti nasip etsin.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)