Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #821
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Arkadaşlar Mondiali daha önce hem yazılı ve hemde beni arayan yetkili nezdinde sözlü olarak uyarmıştım çantalar konusunda. Topcase cezası olmaması için çantaların mutlaka uygunluk belgesinde yazıyor olması gerekir ve ruhsata bu şekilde işletilebilir demiştim. Bunu dikkate almışlar. Beni arayan bayi Türkçe uygunluk belgesinde motorun 3 çantalı olarak yazılmış olduğunu söyledi. Bu motoru alan/alacak arkadaşlar mutlaka bunun ruhsata yazıldığını görsünler. Ayrıca motorun 2 kişilik olduğunun da ruhsata yazıldığından emin olsunlar. Yoksa sonradan bilindik sorunları yaşayabilirler. Aracıya/bayiye ruhsat çıkarttıranlar da bu konularda mutlaka uyarsınlar.
    nickname05 ve CBFMAN bunu beğendiler.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #822

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    sözüm tabiki bütün çinli firmalara değil ama ne yazık ki bunda insanların suçu yok.. biz çinliler motorsiklet piyasasına girmeden önce vida düşmesi nedir bilmezdik vibrasyon yüksek hızlarda kabuledilebilinir ölçülerde olurdu lafını etmezdik keza malzeme kalitesi içinde bu geçerli..

    ne zaman çinliler geldi hepsini kast etmiyorum tabi altını tekrar çiziyim yolda giderken ortadan ikiye bölünen motoruda gördük düşen farlarıda kopan gidonuda duyduk böbrek taşı düşürmek için kullanılan vibrasyon makinesi motorlarıda
    nasıl neyden yapmışlarsa artık 10 bin km boyunca gram erime eskime yapmayan ilk günkü gibi duran ama yoluda kuru zeminde bile hiç ama hiç tutamayan lastikleride gördük

    şunuda belirtiyim çinliler iyikide girdiler oda ayrı mesele girdilerki motor sürücüsü arttı türkiyede motor daha rahat ulaşılabilir alınabilir bir ürün haline geldi motora farkındalık arttı..

    insanların bunları sorması o yüzden bana göre doğal..

  3. #823
    CBFMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Evet, canta olayini bende merak edip motoru alan bir kullaniciya sordum, o sa bana goldwingin cantasi ruhsata islimi demisti. Eger olay dediginiz gibiyse,cantalar ruhsata isliyse bu bence bir artidir. Ama sunu soylemekte fayda var nerde bu mondial yetkilileri bir bayiyi ariyorsun farkli konusuyor oburu daha farkli. Daha motorun hangi bayiide olduguni bulamadik....

  4. #824
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı CBFMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, canta olayini bende merak edip motoru alan bir kullaniciya sordum, o sa bana goldwingin cantasi ruhsata islimi demisti. Eger olay dediginiz gibiyse,cantalar ruhsata isliyse bu bence bir artidir. Ama sunu soylemekte fayda var nerde bu mondial yetkilileri bir bayiyi ariyorsun farkli konusuyor oburu daha farkli. Daha motorun hangi bayiide olduguni bulamadik....
    Yanlış anlaşılmasın, çantalar ruhsata işli değil. Öyle demedim. Uygunluk belgesi araca ilişkin teknik ve menşei bilgilerin yazıldığı A4 kağıdı büyüklüğünde bir belgedir. Trafiğe çıkan tüm araçların böyle bir belgesi olur ve bu belge ruhsat düzenlenirken ruhsata yazılacak bilgileri belirtir. Bu belgede olmasına rağmen bir bilgi ruhsata işlenmemiş veya yanlış işlenmiş olabilir. Benim söylemeye çalıştığım, bu belgede yazılan "çanta" bilgilerinin de mutlaka ruhsata işletilmesi gerektiğidir. Bunu siz hatırlatmazsanız ruhsatı çıkarmaya giden kişi (takipçi veya motoru satan bayi) bu çanta bilgisini yazdırmamış olabilir. Ayrıca motosikletin 2 kişilik olduğu da ruhsatta belirtilmelidir. Selmalar.
    nickname05, Adem Balkan ve CBFMAN bunu beğendiler.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  5. #825
    mcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Rx3
    Alıntı Trişko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha motoru görmdeim ama alan 2 arkadaşın resimlerinde hemen dikkatimi çeken bi sorun gördüm. Umarım resimden kaynaklıdır haklı değilimdir. Plastik kalitesi iyi deniyor ama burdaki çamurlukta kocaman bir kalıp çöküntüsü var. Acaba gözden kaçan bir defomu bu? yoksa daha 2. motorda böle bir defo varsa plastikleri iyi malzemede olsa kalıp kalitesi çok düşük demektir.

    http://i.hizliresim.com/oADZR9.jpg

    resmin orjinali;
    https://www.facebook.com/photo.php?f...e=1&permPage=1
    Ya ne denir bilmiyorum.O motor bana ait.Gagasında da hiç bir sıkıntı yok arkadaşlar. Resime bakıp karar vererek ne kendinizi ne alanları demotive etmeyelim lütfen.Burası bir paylaşım platformu ama ne görmek isterseniz onu görüyorsunuz.
    Plastik kalitesi gayet iyi arkadaşlar bir şüpheniz olmasın.Olmadı bir bayiye gidin siz de fikir sahibi olun.Saygılar
    spil444, EGELİ, Adem Balkan ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #826
    CBFMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2011
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Naci63, nickli arkadas. Aciklaman icin tesekkurederim. Bu aciklamayi motoru alacak arkadaslar dikkate alir umarim.

  7. #827

    Üyelik
    18 Şubat 2015
    Alıntı mcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya ne denir bilmiyorum.O motor bana ait.Gagasında da hiç bir sıkıntı yok arkadaşlar. Resime bakıp karar vererek ne kendinizi ne alanları demotive etmeyelim lütfen.Burası bir paylaşım platformu ama ne görmek isterseniz onu görüyorsunuz.
    Plastik kalitesi gayet iyi arkadaşlar bir şüpheniz olmasın.Olmadı bir bayiye gidin siz de fikir sahibi olun.Saygılar
    Resme bakıp karar vermemek adına sormuştum. Demotivasyon için değil tam tersine dediğiniz gibi yanlışları, yanlış görünenleri vs düzeltmek adına sormuştum.

    FB'de diğer fotolarda motorun burnu gözükmediğinden böyle bir şüpheye düştüm. Şahsen ben böle bir durumda hemen motorun burnununda deformasyon olmadığını gösteren ışık kırılması ile destekleyen bir resim çekip gönderir ve sanırım bir yanlış anlaşılma yada ışık oyunu olmuş derdim. Tavrınız biraz sert geldi (buda bir yanlış anlaşılma olabilir)

    Bu başlık bu fikirlerin cevaplarının bulunması için varsa, sorduğum soru gayet normal. Demotivasyon ve görmek istenen değil (sanırım buda bir yanlış anlaşılma) Keşke elinizdeki motorun sahibi ben olmuş olsaydım ve bundan çok daha sert ve zor sorular sorulsaydı. Bende elimden geldiğince cevaplayıp soru işaretlerini kaldırsaydım. Saygılar
    EGELİ bunu beğendi.

  8. #828

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Bugun baska bir sebeple gorustugum bayiye bu motoruda sordum. Bayideki arkadasla baya bi konustuk motorun gayet guzel oldugunu kullanilan malzemenin diger cinlilere gore cok ustun oldugunu kendisininde almak istedigini ama bu partide sadece 80 adet geldigini ve her bayiye 1 tane verildigini soyledi. Diger partininde haziran sonunda gelecegini ve buyuk bir ihtimalle fiyatinin farkli olacagini ve buyuk ihtimalle de kendisininde almaktan vazgececegini soyledi. (Ben bayinin yalancisiyim...)

  9. #829
    almpoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CB650F
    bide zam koyacaklar yahu bu motora uygun kaliteli lastik üretilmiyor neyin kafasını yaşıyor bunlar hala.Çantaları iptal etsinler satsınlar 9 bine aksesuarsız olsun sadece koruma demiride olur hiç farketmez böyle satılmayacak bunlar

  10. #830
    Ömer 61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Şehir
    TRABZON OF
    Motosikleti
    Hayırlısı inşallah..Araştırmalara devam..
    konu tıkandı kaldı beyler,yorumlara devam edelim.
    motoru satın alanlar vardı . bilgi paylaşımı yapalım...

  11. #831

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Facebook'ta motoru alan birkaç kişi var fakat hiçbiri bu forumda değil sanırım. mcan arkadaşımız biraz daha bilgi verse çok iyi olurdu.

  12. #832

    Üyelik
    18 Şubat 2015
    Bayide gidip gördükten sonra beklentimin üzerinde bir motor çıkmadı. Olumsuz olumsuz yazıyorum ama ne yazık ki bana hissettirdikleri bu. Malzeme kalitesi orta sınıf (ne yazık ki). Plastik kalınlığı bence yeterli değil. Bu düşüncelerime katılmayacak arkadaşlar olacaktır. İyi diyenlerin neye göre iyi olduğunu ve neyi kıstas aldığı bence önemli.

    Devam edicek olursak montaj kalitesi öle yabancı sitelerde abartıldığı kadar yüksek değil ama orta üstü. Makül üstü o konuda beğendim. Sele yüksekliği her kullanıcı için uygun değil. Yeterli bacak boyu olmadan artıcı ile dur kalklarda sorun yarata bilir.

    Ve en önemli olay haziranda 2 parti mal geldiğince zam kesin (gibi) Fabrikadan aldığımız duyumlara göre yeni fiyatın 11.500tl olması bekleniyor. Kısacası bu tanıtım fiyatı oldu. ilk parti için istenen satışın olduğuda söylendi.

    Son olarak motorun ederi ne yazık ki 9.000+-250tl civarı. 9250 Üzeri için şahsı düşüncem çok pahalı. Neye göre diye sorularına çok uzun cevap vermiyeceğim. Bu malzeme bu sınıf için doğru motor. Ancak sadece başlangıç motoru olur, bu fiyata da başlangıç motoru alınmamalı. Saygılar

  13. #833
    mcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Rx3
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facebook'ta motoru alan birkaç kişi var fakat hiçbiri bu forumda değil sanırım. mcan arkadaşımız biraz daha bilgi verse çok iyi olurdu.
    Arkadaşlar yaklaşık 400km yaptım.Kendi hissiyatımı yazıcam ki neye göre kime göre tartışması olmasın.Ben uzun yıllar scooter sürmüş biriyim.
    Motosikletin üzerindeki motor bloğu Zongshen in Motocross takımının kullandığı motor (zs 177 kodlu ) Bu da motoru çok sakin olmaktan çıkarıyor, Hırçın bir makina .Motorsikleti sürerken benim tahminimden fazla bir torkla karşılaştım.3,4 ve 5 inci vitesler gayet güzel gaza tepki veriyor.

    Bu gün biraz otoyol birazda arazide ,(engebeli toprak yolda) bindim.Örnek pek doğru olur mu bilmem ama 6.vites 7000 devirde 118 km sürat gösteriyordu ve oldukça rüzgar vardı. Daha fazla zorlamadım. Benim tahminim son sürat 135 belki 140 lara çıkabilir.Zamanla bu tip detaylar ortaya çıkar bence.Arazide de çok fazla olmasa da gezindim. Hatta hissiyatı şu oldu biraz daha dar sele ve daha hafif olsa bu rampaları ağlatırdım Tam Motocross tarzı o tek silindirin patırtısı ve Torku çok keyifliydi. Lakin bu motorsiklet bence yeni lastik ister arkadaşlar. Lastik kötü anlamında değil.Nylon karışımı fazla olması bence 3, 4 bin km de en geç işlevini yitirecektir lastik.Tedirginlik yaratacaktır.
    Daha önceden de yazıldı, naci bey tarafından.Tespit doğrudur.Yan ayaklık ta sıkıntı var bence de.Ayaklık siz daha motorun üzerinde motoru doğrulturken çok hızlı bir şekilde yayın sert ve gergin olması ile şak diye kapanıyor. Halbuki sizin ayağınızla geri çekmeniz gerekir.Bence orta sehpa şart .Yan ayaklık ta bırakınca motoru biri dokunsa devirecek korkusu yaratıyor.

    120 km ye çıktığımda keşke ön cam biraz daha uzun olsaydı dedirti.Açıkcası ben uzun camlı gelicek diye bekliyordum.
    Bu süratte de inceden titreşim başladı sanki.Ama bence normal motor yeni ve limitlere yaklaştıkça olacaktır.

    Aklıma gelen bunlar arkadaşlar. Şayet merak ettiğiniz bir konu olursa yanıtlamaya çalışırım .Saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------

    Bir arkadaşın verdiği bilgiye göre 3 hafta sonra tur camı,orta sehpa ve arka teker çamurluğuda geliyormuş. Bunun yanında alternatif janttan da bahsetti.17 arka 19 ön gelirse arzu edenler bu motoru tam bir enduro ya çevirebilir. Hadi hayırlısı.
    turkish39, AttilaXtreme ve maktama bunu beğendiler.

  14. #834
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    İki yıldır bu forumda bi şeyler anlatmaya,öğrenmeye,öğrendiklerimi aktarmaya çalışıyorum.9 gündür girmiyordum foruma ama bazı mesajlarımı tekrar okuyunca yine yazmam gerektiğini düşündüm.Bu forumda marka fanatikliğinden ve kullanmadığı motora satırlarca yazan isanlardan bi cacık olmayacağı için başladığımız işi yarım bırakmayalım dedik.Beni takip eden bilir,9 yıldır mondial kullanıyorum.Ayrıca müthiş derecede Pulsar hayranıyım.Fakat RX3 daha ağır bastı.İlk etapta 8500 TL fiyat yaygarasını yapan bayii bozuntusunu da Allah'a havale ediyorum.Keşke ekran fotosunu çekseydim diye halâ yazıklanıyorum.Şu an yurtdışı faceebook gruplarında RX3 ü incelemeye devam ediyorum.Artık Bizde de alanlar çoğalmaya başladı.Olarıda o biçim takipteyim.Etrafımda motorcularla çok dile getirdim RX3 ü.%90 ı uzak dur diyo.Aga kullandın mı? Gaz tepkisi nasıl? Vites geçişleri nasıldı? Cevaplar aynı...Gerek yok
    Kafamı o kadar çok karıştırdılar ki,az daha CBF 150 alıyodum.Geçmiştede defalarca kullandım,son 2 haftadır zırt pırt kullanıyorum yahu benim drift torkta da,hızda da daha üstün.CBF olmuş 6000 iki drift alacaksın nerdeyse.YBR desen...Bunlar tamamen ticaret motoru olmuşlar.Al-sat yani.Bizim garibim drifti ucuza alan vatandaşta,apaçide idda ediyorum o paraya CBF alsa drift kadar dayanmayacaktır.Şu an hala drift kullanıyorum,3 yaşında olacak 1-2 aya.Sorun yaşamadım,yolda kalmadım,deli bakım paraları vermedim,yağı değiştirdim,balata değiştirdim,lastikleri değiştirdim her motorda olduğu gibi.
    Aslında mondial alırsanız tek sıkıntı ne biliyomusunuz,ikinci elde mahfoldunuz.Bunun sebebi de yine biz kullanıcılar.Küçük CC de kimse bana maval okumasın,grubumda her marka mevcut,o paraları etmezler.RX3 kafama yattı gibi.Dediğim gibi ikinci elde yine üzecek belki ama zevk aldıysam o bana yeter.Sonuçta garaj motoru değil gezmek için motor alıyorum.



    RX3 daha yaygınlaşsın,bi kullanalım bakalım.Eleştiri her zaman olacak,ama kullanıpta yapalım diyorum.İlk etapta 8500 muhabbetini yapan ve bizi gaza getiren bayi ve siteyi de tekrar tekrar...
    cenkito, AttilaXtreme ve oenaj bunu beğendiler.

  15. #835
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı mcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yaklaşık 400km yaptım.Kendi hissiyatımı yazıcam ki neye göre kime göre tartışması olmasın.Ben uzun yıllar scooter sürmüş biriyim.
    Motosikletin üzerindeki motor bloğu Zongshen in Motocross takımının kullandığı motor (zs 177 kodlu ) Bu da motoru çok sakin olmaktan çıkarıyor, Hırçın bir makina .Motorsikleti sürerken benim tahminimden fazla bir torkla karşılaştım.3,4 ve 5 inci vitesler gayet güzel gaza tepki veriyor.

    Bu gün biraz otoyol birazda arazide ,(engebeli toprak yolda) bindim.Örnek pek doğru olur mu bilmem ama 6.vites 7000 devirde 118 km sürat gösteriyordu ve oldukça rüzgar vardı. Daha fazla zorlamadım. Benim tahminim son sürat 135 belki 140 lara çıkabilir.Zamanla bu tip detaylar ortaya çıkar bence.Arazide de çok fazla olmasa da gezindim. Hatta hissiyatı şu oldu biraz daha dar sele ve daha hafif olsa bu rampaları ağlatırdım Tam Motocross tarzı o tek silindirin patırtısı ve Torku çok keyifliydi. Lakin bu motorsiklet bence yeni lastik ister arkadaşlar. Lastik kötü anlamında değil.Nylon karışımı fazla olması bence 3, 4 bin km de en geç işlevini yitirecektir lastik.Tedirginlik yaratacaktır.
    Daha önceden de yazıldı, naci bey tarafından.Tespit doğrudur.Yan ayaklık ta sıkıntı var bence de.Ayaklık siz daha motorun üzerinde motoru doğrulturken çok hızlı bir şekilde yayın sert ve gergin olması ile şak diye kapanıyor. Halbuki sizin ayağınızla geri çekmeniz gerekir.Bence orta sehpa şart .Yan ayaklık ta bırakınca motoru biri dokunsa devirecek korkusu yaratıyor.

    120 km ye çıktığımda keşke ön cam biraz daha uzun olsaydı dedirti.Açıkcası ben uzun camlı gelicek diye bekliyordum.
    Bu süratte de inceden titreşim başladı sanki.Ama bence normal motor yeni ve limitlere yaklaştıkça olacaktır.

    Aklıma gelen bunlar arkadaşlar. Şayet merak ettiğiniz bir konu olursa yanıtlamaya çalışırım .Saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------

    Bir arkadaşın verdiği bilgiye göre 3 hafta sonra tur camı,orta sehpa ve arka teker çamurluğuda geliyormuş. Bunun yanında alternatif janttan da bahsetti.17 arka 19 ön gelirse arzu edenler bu motoru tam bir enduro ya çevirebilir. Hadi hayırlısı.
    hayırlı olsun arkadaşım. Allah kaza bela vermesin. Bence rodajda sürat yapmayın. ABD'deki firma ilk 300 km'de ve ilk 1500 km'de yağı değişin diyordu. Filtreler dahil. İlk yağ değişiminde mineral sonrakinde ise sentetik tavsiye ediyorlardı. Bunu daha önce de yazmıştım. Siz şuan 400 km'de iseniz ilk değişimi yapmalısınız. Çantaların ruhsata işletilmesi nasıl oldu? Bir de motor ruhsatta kaç kişilik görünüyor? Selamlar.
    NECDET ÖĞÜRT bunu beğendi.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  16. #836
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    O 8500 liraya ilan acan arkadasi bu konuyu her gordugumde guzel dileklerimle aniyorum bende.
    Mondialin yerinde olsam mahkemeye verirdim. Belki de satis stratejisidir.
    Neyse kulaklarin cinlasin arkadasim.
    turkish39 bunu beğendi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  17. #837

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Rodaj konusunda ben de kullanıcıların pek dikkat etmediği izlenimine kapıldım. Facebook'ta alan geziye çıkıyor, sürat yapıyor. Durun önce bir rodaj bitsin, yağı değişsin.

    Motoru dışından bakarak değerlendiren arkadaşların, kusur bulmak için can atanların yorumlarını ben de hiç sallamıyorum.

  18. #838
    mcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Rx3
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun arkadaşım. Allah kaza bela vermesin. Bence rodajda sürat yapmayın. ABD'deki firma ilk 300 km'de ve ilk 1500 km'de yağı değişin diyordu. Filtreler dahil. İlk yağ değişiminde mineral sonrakinde ise sentetik tavsiye ediyorlardı. Bunu daha önce de yazmıştım. Siz şuan 400 km'de iseniz ilk değişimi yapmalısınız. Çantaların ruhsata işletilmesi nasıl oldu? Bir de motor ruhsatta kaç kişilik görünüyor? Selamlar.
    Teşekkür ederim Naci Bey.Bu gün ilk servisimiz girdik.Yağ değişimi yapıldı.Motorsikletin tüm vidaları nı sıktrdım.Bu yabancı forumlarda da özellikle vurgulanan bir konu idi.Haliyle mondial servisteki arkadaşları biraz yönlendirmek gerekiyor çünkü daha motoru tanımıyorlar.Motorun yağ filtresinin sağında bir küçük filitre daha var ve onun tam karşısına denk gelen , motorun diğer tarafında da aynından var.Bu iki filtre parmak kalınlığının yarısı kadar ve parmak uzunluğunda filtreler bunları ısrarla söktürüp wd 40 ile temizlettim. (Bu filtreler değişmiyor motorun karterine inen tortuları tutmak için. )Merak eden olursa resimlerini paylaşabilirim.
    Yağ değişimi ,debriyaj ve gaz ayarlamasından sonra motor daha keyifli ve istikrarlı hale de geldi.Yanlış olmasın anlatımım ama motorsiklet in şaşesi üzerinde arka teker çatalını tutan somunların sıkılması gerekmiş ve iyi ki sıkılmış biraz süratliyken arka frene basınca hafif bir sağa kıçını atışı vardı. O olay kesildi. Ustada biraz gevşek olduğunu ve artık bunla karşılaşmıyacağımı söyledi.
    Seko nickli arkadaşımın dediği gibi facebook üzerinden yapılan bazı paylaşımlar ve sözler biraz abartılı kaçıyor. Olumlusu da olumsuz da. Rodaj süresince gerçekten hız denemelerini duyunca içim gidiyor.Motoru ispat etmeye çalışmak gereksiz ,gerçekten iyi ise ki şimdilik iyi görünüyor zaten hep beraber göreceğiz.
    Belki bende burdan gereksiz bilgi yazıyorum biraz mazur görün.
    Motorsiklet te iki kişilik ,arac üstündeki yan ve arka çantalar orjinaldir yazıyor.
    Saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

    Motorsikletin ayaklığı ile ilgili çok sert ve hızlı kapanma olayını da çok basit bir şekilde çözduk .Şu anda çok güvenli ve kullanışlı bir hale geldi.
    turkish39, NECDET ÖĞÜRT ve spil444 bunu beğendiler.

  19. #839
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Kamber de geldiiiiiiiiiii
















    Şimdilik fotolarla idare edin
    AttilaXtreme, NECDET ÖĞÜRT ve ctuna81 bunu beğendiler.

  20. #840
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Hay ağzını öpeyim demek geldi içimden Sen haddini bildirdikten sonra sıkıntı yok. Ağzına sağlık


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)