Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Şubat 2015, 15:49
#581
mcan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar lastik konusu bence çok sıkıntılı. Bir süredir inceliyorum .Takım lastik bulamadım.Malum 18 ön 15 arka, böyle bir ölçü yok.arka teker cruserdan ön motokrostan gibi olmuş. Tek tek alınırsa bir iki marka var fakat oda lastik deseni konusunda sıkıntı yaratıyor. Aynı desen de aynı markada lastik eşleştiremiyorum. Jantları degştiren var .Bir forumda ikisinide 17 inç e çevirmiş birisini buldum. Ama şu var 2 jant 2 lastik 1500 tl bir de ona mı verilecek anlamadım. Yani kısaca şunu diyim .Düzgün bir takım lastik yok.tek tek alınacak fakat desen konusu sıkıntılı. Bence bu önemli bir konu .Araştırma ve bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
Maalesef tespitleriniz doğru. Arkada 15 inch jant öngören çinli zihniyetinden ancak şu çıkar : Bu motosikletin orjinal bir touring enduro şasisine sahip olmadığı net ortada. Lastikler belirttiğiniz gibi ön/arka 17 inch e dönüştürülebilir ancak buda motosikleti enduro olmaktan çıkarıp naked formuna sokar. Sürüş dinamikleri açısından bu tip motosiklete yakışacak en ideal jant ölçüleri ( diğer tüm örnekler gibi ) ön.19 arka 17 olmalı. 17 inche dönse de iki jant motorun sürüş açısından farklı bir yere geleceği de unutulmamalı.
Reklamlar
-
24 Şubat 2015, 16:36
#582
Burda ikiside 17 inç e çevrilmiş şekli var. 120/90/17 ön 150 /70/17 arka
ebatlar .sanırım Shinko marka lastik.
Ambleme dikkat
-
24 Şubat 2015, 17:42
#583
Özür diliyorum arkadaşalar. Motorun http://shop.zongshenmotor.com/ adresinde fabrikadan makyajlı çıkışları varmış. 3300-3800 dolar arasında değişkenlik gösteriyor.
Standart modelden farklı en üst modelindeki Özellikler;
- gps
- usb
- Çakmak şarj girişi
- yüksek rüzgarlık
- alaşım jant
- değişmiş fren diskleri
- Yeni zincir çarkı
- Led far
- CeSeT yerine başka bi marka lastikler
- alüminyum çantalar (Sanırım arka 41l yanlar 29l)
- Çamurluk (Pulsardaki)
- Daha yüksek orta sehpa
- 18 Kutuplu manytik rotor
Bunların hepsi zaten hali hazırda opsiyonel seçenekler. Mondial ve benzer firmalar getirdiklerinde de kendi başımıza yapabilinecek detaylar. Getirmezlerse Çin'den kargo ile uğraşıcaz bide. (Tabi Motoru alabilirsek )
-
24 Şubat 2015, 18:22
#584
Arka çanta (topcase) konusunda cezalar tekrar hortlamış. Umarım Mondial bu motorların çantalarını da doğrudan ruhsata işletecek şekilde ve istihap haddini de 2 (sürücü+yolcu) olarak uygunluk belgesinde göstermiştir. Bu konuda onları (mondiali) mail atarak uyarmıştım. Eğer yapmadılarsa al başına "topcase" belasını! Üstelik bu kıytırık topcase için!!!
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
24 Şubat 2015, 18:42
#585
Burada uygun boyut var gözüküyor (Metzeler Lasertec)
http://www.motosikletim.com.tr/metzeler-lasertec-motosiklet-touring-lastikleri
-
24 Şubat 2015, 19:34
#586
Naci63 adlı üyeden alıntı
.... Kaliteli bilinen markaların 15 inch "enduro" lastiği yok .... Çünkü bilinen kaliteli markaların 15 inch lastikleri cruiser/chopper tarzı yol lastikleridir.
O 15 inch olan cruiser/chopper lastiğidir.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
24 Şubat 2015, 19:59
#587
Bir hayale mi aldandım yoksa diye düşünüyorum artık.
-
25 Şubat 2015, 04:42
#588
Seko adlı üyeden alıntı
8500'e alacaksam neden çöp Japon alayım ki ? Gider Pulsar alırım. Önceden de yazmıştım, bu motorun alternatifi yok. Yani 250'lik sıfır enduro istiyorsanız buna mahkumsunuz. Mondial de bunu biliyor ama madem bu kadar motoruna güveniyorsun, o zaman test sürüşü yaptır ki motordan etkilenip fiyatını ikinci plana atalım. Gerçekten merak ediyorum, Mondial'de bu gibi şeylerin kararını hangi sivri akıllı yöneticiler veriyor ?
çöpten kastım xt 600 e ölmez kaya gibi alet 28000 aldım 7.500 liraya arazide çıkmadığı gitmediği yer kalmadı keçinin çıkarken kalıp sırt üstü takla attığı yeri 2.vites çeyrek gaz çıkan totalde 280 kgyi sırtından atıcak bir deli taydı haa eski olur modeli ama yağını koyduktan sonra öldüremezsin her japon için geçerlidir Pulsarada binmem lastiklerinde 150 kmh hızı geçmeyiniz yazıyor ya adam gibi lastik tak üstüne yada abuk subuk yazılarla insanın midesini bulandırma yanlışmıyım abi ? karamanın koyunu sonra çıkar oyunu bi bekle bakalım kuralkanı ben çok iyi biliyorum motor piyasaya bi otursun görcem o pulsarcıları şimdi aklınız varsa yedek parçayı stok yapın ilerde lazım olcak kuralkanın huyudur piyasaya motoru oturtup sonrada yedek parça fiyatlarını uçurur kanuniye 2005 2008 arası yaptığı gibi.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:35 ----------
-
25 Şubat 2015, 10:52
#589
İnternetten anladığım kadarı ile 1000 Yuan 400 lira ederken resimdeki 1 Nolu motoru Türkiye'ye getirmeye karar veren Mondial sorunludur.
En azından 2 nolu resimde görünen çelik jantlı tubeles lastikli olanı getirir insan. Veya jant fonksiyonu ile getirmeyi akıl eder. Sırf bu mantıksızlık için alınmaz bu motor.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
25 Şubat 2015, 11:09
#590
Bazı arkadaşlar neden noktalama işaretlerini kullanmıyorlar.Yazdığın şeyi dön bir daha oku.beynim yandı bazı arkadaşların yazdıklarını okurken.
-
25 Şubat 2015, 13:03
#591
Bir malın fiyatını kalitesi ve o mala gösterilen talep belirler. Enduro motor meraklısı adam motosikleti bilen adamdır 10.500 TL bu motora vermez. Enduro motorcularda oyle çok sıfır motor meraklısı adamlarda değildir. Sonuçta bu motor oyle hava atılacak bir motor olmadığı için junior veya imaj odaklı müşterilerin ilgisini hiç çekmez.
Tesadüfen Ferco Showwroomunda 2009 da gördüğüm ve kalitesine hayran kalarak satın aldığım Derbi Terra motosiklete o tarihte 8.500 TL para vermiştim hiçte acımadım. Amortisörlerinden , Fren hortumlarına kadar 10 üzerinden 8 yada 9 edecek kalibrede motosikletti. 125 cc olduğu için biraz nefessizdi ama çukurlara bir girişi ve çıkışı vardı gerçekten mükemmeldi. ( Arkada 17 önde 21 inch jant ile )
Bu RX3 bu fiyatı piyasada 250 lik enduro yok diye alıyorsa üzgünüm düşündükleri kadar satışı yukarıda belirttiğim sebeplerden dolayı yapamazlar.Bu tip bir motorun ilgi görme sebeplerinden en büyüğü uygun ve ulaşılabilir fiyatıdır. Pulsar 200 NS çok iyi bir yere oturdu ve alternatifsiz olduğu için iyi bir fiyatla iyi satışlar yaptı. Ancak bu motosiklet maça fiyatından dolayı 2-0 yenik başladı.
Mondial in daha sağlıklı ve uzun vadeli bir projeksiyon ile hareket etmesini ve artık daha kaliteli ve üst lige çıkmak istiyor ise bunun gereklerini yerine getirecek plan ve davranışları yapmasını umut ederdim..
Maalesef bizim memleletten motosiklet sektörü adına başarı hikayesi çıkmaz. Yıllardır da çıkmadı. En büyük neden kendi motosikletini üretemeyecek kadar aciz olmaktır. Bunu yapmadığın zaman motosikleti alıp satarsın hiçbir zaman oturmuş bir pazar ve/veya piyasan olmaz..
-
25 Şubat 2015, 17:58
#592
2-0 ı açıklamak gerekirse :
Mondialin Fiyat mantığı yok, bu bir.
Mondialin Ekrem abisi yok bu da iki
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bir malın fiyatını kalitesi ve o mala gösterilen talep belirler. Enduro motor meraklısı adam motosikleti bilen adamdır 10.500 TL bu motora vermez. Enduro motorcularda oyle çok sıfır motor meraklısı adamlarda değildir. Sonuçta bu motor oyle hava atılacak bir motor olmadığı için junior veya imaj odaklı müşterilerin ilgisini hiç çekmez.
Tesadüfen Ferco Showwroomunda 2009 da gördüğüm ve kalitesine hayran kalarak satın aldığım Derbi Terra motosiklete o tarihte 8.500 TL para vermiştim hiçte acımadım. Amortisörlerinden , Fren hortumlarına kadar 10 üzerinden 8 yada 9 edecek kalibrede motosikletti. 125 cc olduğu için biraz nefessizdi ama çukurlara bir girişi ve çıkışı vardı gerçekten mükemmeldi. ( Arkada 17 önde 21 inch jant ile )
Bu RX3 bu fiyatı piyasada 250 lik enduro yok diye alıyorsa üzgünüm düşündükleri kadar satışı yukarıda belirttiğim sebeplerden dolayı yapamazlar.Bu tip bir motorun ilgi görme sebeplerinden en büyüğü uygun ve ulaşılabilir fiyatıdır. Pulsar 200 NS çok iyi bir yere oturdu ve alternatifsiz olduğu için iyi bir fiyatla iyi satışlar yaptı. Ancak bu motosiklet maça fiyatından dolayı 2-0 yenik başladı.
Mondial in daha sağlıklı ve uzun vadeli bir projeksiyon ile hareket etmesini ve artık daha kaliteli ve üst lige çıkmak istiyor ise bunun gereklerini yerine getirecek plan ve davranışları yapmasını umut ederdim..
Maalesef bizim memleletten motosiklet sektörü adına başarı hikayesi çıkmaz. Yıllardır da çıkmadı. En büyük neden kendi motosikletini üretemeyecek kadar aciz olmaktır. Bunu yapmadığın zaman motosikleti alıp satarsın hiçbir zaman oturmuş bir pazar ve/veya piyasan olmaz..
-
25 Şubat 2015, 18:11
#593
istendiği kadar çinin en kral motosiklet fabrikasında yapıyolar desinler çinin politikası şudur aynı üründen farklı kalitelerde üretirler ve gel kardeşim ne kadarlık ürün istiyorsun diye sorarlar bak bu 1 liralık ürün buda 10 liralık dışarıdan hepsi aynı ama 1 liralık 2 gün sonra darma duman. mondialinde tutupta çinin üst kalite ürünlerinden getirdiğini sanmıyorum yine en vasatlarından birini getirmiştir bu yüzdende ne test sürüşü olanağı verir nede reklam olsun diye ilk seriyi uygun fiyata verir. şimdi 10500'e satışa çıkacak 100 tane satsa 101.'yi satamasa ona kar zaten en fazla 200 tane filan getirmiştir diğer yarısınıda yedek parça diye söker söker satar.
-
25 Şubat 2015, 20:06
#594
Gerçekten bu kadar küçük bir farka donanımlısı varda getirilmiyorsa yazık olmuş. Bu benim düşüncem tabi.Motoru kötülemek için söylemiyorum lütfen yanlış anlaşılmasın. Bu arada bir bilgim daha var paylaşmak istediğim.Amerikada Cyclone adı ile satılıyor. ( bilmeyenler için söyledim) Orda 3500 $ a satılıyor ve arka cantı 17 inç ile değiştiriyorlar. Yani standart modeli 17 inç arka 18 ön.Opsiyon olarak da ön 19 inçi sunuyorlar.
Benim düşünceme göre bu haliyle çok güzel ve tam bir enduro olmuş. Lakin bizlerin bu 2 jantı ve haliyle naylon olan lastikleride değiştirdiğimizi düşünürsek. Çıkacak maliyete ve bu makinaya değer mi tartışılır. Onu da sizlere bırakıyorum.
-
25 Şubat 2015, 21:43
#595
mcan adlı üyeden alıntı
Gerçekten bu kadar küçük bir farka donanımlısı varda getirilmiyorsa yazık olmuş. Bu benim düşüncem tabi.Motoru kötülemek için söylemiyorum lütfen yanlış anlaşılmasın. Bu arada bir bilgim daha var paylaşmak istediğim.Amerikada Cyclone adı ile satılıyor. ( bilmeyenler için söyledim) Orda 3500 $ a satılıyor ve arka cantı 17 inç ile değiştiriyorlar. Yani standart modeli 17 inç arka 18 ön.Opsiyon olarak da ön 19 inçi sunuyorlar.
Benim düşünceme göre bu haliyle çok güzel ve tam bir enduro olmuş. Lakin bizlerin bu 2 jantı ve haliyle naylon olan lastikleride değiştirdiğimizi düşünürsek. Çıkacak maliyete ve bu makinaya değer mi tartışılır. Onu da sizlere bırakıyorum.
http://i61.tinypic.com/23w670z.jpg
Gerçek. Resimi ve fiyatları zongshen'in webinden aldım.
Buyrun bu web sitesinin orjinali kendi gözünüzle görebilirsiniz
http://shop.zongshenmotor.com/
Mondial'in bizlere hiç bir seçenek sunmadan böyle davranması çok ayıp. Resimdeki 1 nolu motoru getirse bile jant ve çanta seçenekleri sunabilmeliydi. İyi niyet bunu gerektirirdi. Malesef iyiniyetli değiller. Hep söylüyorum bizler alt/orta gelir gurubundan insanlarız. Parayı binbir zorlukla kazanıp biriktirebiliyoruz. Paramız olsa zaten ağzımızın sular akarak 250 cc'lik bir motoru beklemez ikinci el bile olsa buna yakın bir motora sahip olurduk.
Bence Mondial'e gereken ders verilmeli. İnat edip almamalıyz bu motoru.
Saygılarımla.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
25 Şubat 2015, 22:02
#596
Yazmayım dedim ama dayanamadım yine. Fiyat konusuna tepki duyan duyarlı arkadaşlarım, bence bu başlığı güncel tutmak reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığıyla mondiale avantaj sağlar. Yazmayın ki başlık güncel kalmasın. Sadece burada değil tüm platformlarda bu modele ilgi ve alakayı olumlu/olumsuz keselim. Tüketicinin gücünü anlasın bu üretmeden ve yüksek karla al sat yapan uyanıklar
-
25 Şubat 2015, 22:10
#597
Kimse alınmasın da bazılarını anlamak mümkün değil. Bajaj ın yaptığına kızıyoruz adam Bajaj ın sahibi gibi saldırıya geçiyor. Mondial in yaptığına kızıyoruz bu sefer de Mondial cephesinden sallıyor. Rengin ne anlamak güç
Demek ki ucu kendine dokunana kadarmış.
Bu arada markası lazım değil bir kaç gün önce dikkatimi çekti. Bayideki sıfır motorun sağından solundan civatalarından pas akıyor. Daha kullanılmamış sıfır km. Bu nasıl iştir çözemedim. Tötü .oklu vidayı bari kaplamalı kullansaydınız.
-
25 Şubat 2015, 23:52
#598
Eski mesajında da belirtim bunlar opsiyonel modeller. Aradaki farklar fabrika çıkışı değil arkadaşlar. Yani fabrikanın kendi ürünleri değil tamamı. İsteyen için sokup atma biz sana sokup takarız mantığı. Bunları mondialin farklı model gibi getirmemesini anlayabiliyorum. Sadece opsiyonel aksesuarlar olarak neden getirmediğini anlayamıyorum.
-
26 Şubat 2015, 00:20
#599
Hakedişi daha az bedel olduğuna inandiğimiz motosikletlere para vermeye devam edersek bircarpa boyu yol almaz bu sektör..
Motor Derili arkadasa aynen katiliyorum.Goruntu ile motor satmaya calisiyorlar daha sifir motorun vidalarinda pas var.Buna bende cok defa sahit oldum..
Bizim derdimiz bedavaya urun satin almak değil, motorun ederi ne ise onu odeyip almak.
Bana gore bircogumuz icin tutku ve heyecani temsil eden motosiklet sevgimize bu gibi distributorlerin layik olmadigini dusunuyorum.
Bi yerden baslamak ve artik yok vergi yok doviz kuru yok piyasa vb gibi laflari onemsemeyip birlikte hareket etmemiz lazim.Bu camia kucuk zaten var birbirimizden haberimiz.
-
26 Şubat 2015, 01:17
#600
Şimdi zongshen in siteye göre Mondial 20.800 Yuan lık olanı mı getirmiş oluyor?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)