2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Birileri hayrına mondiale mail falan atsın da şu bobber arka tekeri daha büyük jantla değiştirsinler. Gün geçtikçe bu motora olan ilgim azalıyor ne yalan söyleyim. Hem görsel hem maddi anlamda çok da cazip gelmemeye başladı. İkinci eli 6 bine düşerse o zaman düşünürüz. Yok mu ikinci elini şimdiden rezerve ettirecek
M1nsk marka olanın arka jant 17" miş.
9bin bandı mı :/
8 küsür e indirim yaparlarsa satabilir diğer türlü bajaj alıp cam taktırmak var yada kawasaki Z250sl alıp cam + canta taktırıp kafan rahat gezmek var...bence 9 bin bandı yerine fiyat 8 bin bandı olmalıydı yada indirimle oralara gelmeleri gerekli...çin işi piyasaya yeni giren bir motor için o fiyat yüksek.
Mondial Motor'a tavsiyemdir. (eğer buraları okuyorlarsa tabii)
1. Bu motoru iyi bir lansman fiyatıyla piyasaya sunmalı ve cross ve commuter motorları sırf 250 cc oldukları için RX3'e rakip gören müşterileri de kaybetmemek için satış fiyatını mutlaka 9.000 TL'nin altında tutmalıdır. Makul rakam 8.500 TLdir.
2. Mutlaka renk çeşitlemesi yapmalı, özellikle endurolara çok yakıştığını düşündüğüm "turuncu" rengini de getirmelidir.
3. Arka teker jant için mutlaka 17 inch seçeneğini sunmalı hatta bence bu standart olmalıdır.
4. Eğer illaki arka jantı 15 inch olarak sunacaksa, buna uygun kaliteli markaların enduro lastiklerini getirmelidir. Şu an piyasada bilinen kaliteli markaların 15 inch enduro lastiği mevcut değildir.
5. RX3' e uygun aliminyum çantalar yaptırtmalı ve makul fiyatlardan opsiyonel olarak sunmalıdır.
6. Buna uygun elcik koruma, led sis farları gibi aksesuvarları stoklarında tutmalıdır.
7. Güzel bir anlatımı olan ve resimleri düzgün görünen doğru bir tercümeyle yapılmış kullanıcı el kitabı hazırlatmalıdır.
8. Mevcut servislerine sadece doğru teknik eğitimi değil, ama aynı zamanda "müşteri velinimetimizdir" felsefesiyle insan ilişkileri eğitimi de vermelidir.
9. Parça fiyatlarını makul ve çeşitlerini yeterli düzeyde tutup, müşterileri ebay gibi yurtdışı sitelere mahkum etmemelidir.
10. İyi bir satış rakamını yakalayabilmek için sadece fiyat ve motor görüntüsünün yetmeyeceğini düşünüp, mutlaka Türkiye genelinde Kanuninin "bajaj" için yaptığı gibi test sürüşleri düzenlemeli, hatta birkaç motorcunun bu motorlarla ülke içi uzun kilometreli turunu organize etmelidir.
11. Son olarak "topcase"lerin trafikte sıkıntı yaşaması konusunu için önlemi baştan almalı ve motorların "uygunluk belgesi"ne mutlaka "3 adet ÇANTALI" ibaresini ekleterek, çantaların trafik tescili sırasında başka bir işleme gerek kalmadan doğrudan ruhsata işlenebilmesini sağlamalıdır.
Bunlar yapılırsa, Mondial getireceği 10.000 motoru peynir ekmek gibi satacaktır. Emin olun.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Bajaj'i ornek alsinlar yeter...
Naci abi aliyorsun galiba rx3'u
Evet arkadaşım 2. motor olarak kısmetse düşünüyorum. Ama öncelikli olarak amacım firmaların doğru bir işletmecilik yapması ve uygun bir satış politikası izlemesi. Bu yapılırsa hem biz müşteriler mutlu olur hem de firma başarılı satış rakamları elde eder. Bu nedenle yukarıda yazdıklarımı mondial iletişim merkezine de aynen mail olarak atıp, bu yazdıklarımın "motosiklet.net" sitesinde de yayınladığımı belirttim. İnşallah dikkate alırlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Bajaj pulsar 200ns gibi 7371 lira lansman fiyatı yapıp beni motor yeni olduğu için düşündürüp almama mani olup sonra patlama yapıp fiyatı 7900 yapacaksa hemde ben almaya niyetlendiğim zamanlarda hiç 8500 yapmasın daha iyi..Tam herkes kullanıyor motoru ikna oluyorsun almaya gideceeen hoop fiyat 7900 bana çok koyduydu :D :D bide 7371 den alıp 7500 e satanlar yok mu....İnşallah bu 8500 e gelirde öyle kalır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------
Ağbii naptın ya kota bitti vınn'ın :D
Zamaninda keeway landcruiser da uzun sure beklenip, efsane olmustu, cok yazilip cizilmisti, herkes supershadow fiyati 3900 tl beklerken 5200 tl ile cok az satilmisti, o zamandan gozume kestirmistim, plakasiz 35 km dekini 6200 e gecen aldim, bu sekilde olu dogan cok motor var, ders alsinlar diye yaziyorum...
Zaten 650cc ve 250cc sm de mondial cuvallamis durumda, fiyasko oldular...
Adam gibi dağıtım ve servis ağı oluşturmaz, bizi bisikletçilere, 12 yaşındaki motor tamircisi çıraklara mahkum ederlerse daha çok model ellerinde patlar. Bu işe bajaj 'ın yaptığı gibi tedarikçinin el koyması lazım. Şartlarım bu, ayrı servis ve satış bayii, deneme sürüşü imkanı vb. kriterlerle vermeli zongshen modellerini. Bajaj modeli sayfalarına bakarsanız marka yöneticisi insanların forumu nasıl takip edip yardımcı olduğunu görürsünüz. Yani bizim esnafımızdan ahlaklı iş beklemek biraz hayal olur, ancak dışarıdan ya da hukuki dayatma olacak ki birşeyler yapsınlar. O açıdan ben bu modelin geleceğinde de başarı görmüyorum. Tıpkı x-treme serisinde olduğu gibi bi sezon getirilip silinecek piyasadan gibi duruyor.
Motor çantasız gayet güzel duruyor. Çantalar standart gelecek demişler de, gelmese ne olur ? Olmaz. Bizim memlekette hiçbir şey olmaz zaten. Opsiyon kavramı diye bir şey bilmeyiz biz. İlla ya tümü olacak ya hiçbiri olmayacak. Motoru çantasız alıp, arkaya boyuna yakışan büyüklükte çanta taktın mı günlük kullanım için de ideal hale gelir. Yoksa o yan çantalarla araçların arasından gitmek zor. O çantasız fotoğrafı çeken arkadaş da motorun amblemini sökmüş ve iğrenç durmuş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------
O motorların ikisi de konfor olarak sıfıra yakın motorlar. Hadi Bajaj bir yere kadar idare eder de Kawasaki tam facia... Bir de artçıyı düşünürsek olacak iş değil bana göre...
Alüminyum çanta veya çantasız baz model kesinlikle opsiyonel olmalı. Arka tekerlek yine daha buyuk olmalı. Hatta sis farı, abs, renk seçeneği gibi opsiyonlar müşteriye tanınmalı. Hatta telli jant yerine alüminyum jant. Yoksa elimizde bu var işinize gelirse tavrıni insanimiz artık yemiyor. ilgililere duyurulur
Fiyatı 9000TL imiş
Facebook grubundada bir eleman yok işte bayilere dağıtılmış 50 tane mişmi ne.Adama dedim resim ve video koyarmısın madem gördün bizede resim gönder dedim 5 gün oldu hala ses yok adamdan Kimisi diyor şubatta ki fuara gelmeyecekmiş diyor herkez biryerden duyduğunu söylüyor ama malesef hepsi asılsız çıkıyor.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)