http://www.taobao.web.tr/p-359083784...n-ve-arka.html
Bir bakın linke. Fiyat 4600 $ çin sitesinde
http://www.taobao.web.tr/p-359083784...n-ve-arka.html
Bir bakın linke. Fiyat 4600 $ çin sitesinde
Fuara katılmayacaklarmış ama fuar esnasında bayilere gelir diyorlar. Test sürüşü yapmadan almayın arkadaşlar. Burayı girip okudukları da yok, adamın asabını bozuyorlar.
çok iyi benim x treme alıcak varsa bunu alırım :D
Benzin deposundaki pompa ve 4 litre soğutma benzinini yazan benim Bu bilgiyi de yabancı bir forumda okuduğum testte, "aslında depoda hala benzin olmasına rağmen neden gösterge depo boş gibi gösteriyor" sorusuna zongshen mühendislerinin verdiği cevabı aktardıkları için yazdım. Orada ayrıca depo göstergesi boş gösterdiğinde (yani pompanın soğutma 4 lt hariç) motorun 200-220 mil gittiği de yazılıydı. Dolayısıyla 15 litre ile değil, depo göstergesi tam dibe gelene kadar motor bu mili yapıyor. Bu durumda hala depoda 4-5 litre benzin kalmış oluyor. BMW motosikletlerde de benzin pompası depo içerisindedir. Muhtemelen tüm enjeksiyonlularda da bunun böyle olması lazım.
Arkadaşlar benim buraya yazdığım tüm bilgileri yabancı forumlarda ve ürünün testini yapan satıcıların yorumlarına bakarak yazdım. Amacım doğru bilgilendirmek, asla övmek ya da yermek değil. Kaldı ki zongshen yılda 1 milyon adet motor üreten bir işletme. Zaten kendi çapında kalitesini de ispatlamış. Eğer öyle olmasaydı ABD, İngiltere ve Belarus bu ise girmezdi.
Son olarak şunu söyleyeyim: bu motoru internette görüp hakkında bilgi topladıktan sonra 17 Nisan 2014 tarihinde Mondiale bir mail atarak bu motoru mutlaka Türkiyeye getirmeleri konusunda yazı yazan kişi benim. O mail de motorun tüm teknik bilgilerini ve resimleri görebilecekleri linki de vermiştim. Neden çünkü markayı tanıyorum. Zongshen 200 cc cross motorlar 2005--2007 yılların Türkiyeye getirildi ve 200Lük ramzey cross motorlar gibi çok tutuldu ve satıldı. Kullananlar çok memnundu. Ama o firma daha sonra bir daha getirmedi. Ben bu kaliteyi bildiğimden Mondial firmasına mail attım. Ha, mondial benim mailim üzerine mi farkına varıp getirdi bilemem. Ama sebebi ne olursa olsun, bu klasmanda bir enduronun (cross değil)eksikliğini hep düşünüyordum ve bunun da geleceğine çok memnun oldum. İnşallah hayırlı olur ve firma arkasında doğru dürüst durur. Bir de bu motorun 6 rengi var. En azından turuncu rengi de getirtilmeli ve fiyatı da 8.500 TL'yi geçmemeli diye düşünüyorum. Cumanız mübarek olsun.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Tamamen katılıyorum ancak işte şu var, pazardaki çok büyük bir açığı kapatıyorlar ve muadili yok. Mesela ben motora yeni başlamış biri olarak yol endurosu istiyordum hep hatta söylenenleri ciddiye almayıp V-Storm 1000'e binmeyi denedim. Sonra gücü hissedince anladım ki daha çoook yol var o motora varmama, daha küçük birşey lazım, V-Storm 650, o da çok farklı olmadı, ben virajda tekere kalkarım onla 250 cc başlangıç ayarında bir yol endurosu niye yokmuş arkadaş diye düşünürken rx3 ü gördüm.
Buna rağmen fikrim aynı. Maksimum 9000 tl oda plaka ruhsat dahil. Yoksa analarına satsınlar. 10000 tl verdikten sonra azda borçlanır hondaya suzukiye binerim.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Tamamiyle aynı sebepten bu başlık altında yazıyoruz arkadaşım. Enduro geçiş motoru arayışıma Minsk TRX300i'yi görünce işte budur diyerek heyecan kattım. Aradan birkaç hafta geçti motorsiklet tutkunu bir arkadaş "geçen senin gösterdiğin motora çok benziyo mondial yapmış" dedi ve RX3'ün fotosunu attı. Çok kısa bir araştırma sonucu aslında aynı motor olduklarını özelliklerindeki farklılıkları tespit ettim ve soruşturmaya başladım. Şu an piyasaya çıkmasını dört gözle bekliyorum. Birkaç ay kullanıcı yorumu okuyup denk getirip test ettikten sonra siyah incim kara panterim pulsar'ıma veda etmeyi bile planlıyorum. Umarım attan inip eşeğe binmem, tabiki tarz farklı ama kalite konusunda (!). Boyum 1.85, tarzım gezi seyahat ağırlıklı keyif motoru, yaşadığım şehir Antalya. 3 bilinmeyenli denklemi kurdum evde kendim çözdüm "enduro" çıktı Uzun yol ve ufaktan tozlu topraklı patika yol benim rotamdakiler. Ayrıca evli ve "ÇANTA" lı olmam da cabası Geçiş için oldukça ideal özelliklerde. İndiğimde popomu hissedebiliyorsam, belim omuzlarım ağrımıyorsa, ağzım yüzüm rüzgardan yamulmadıysa eşim de dırdır etmiyorsa daha ne isteyeyim. Alınır abicim ama 8500 verebileceğim en yüksek fiyat. Gelin birlik olalım fidanlar ağaca ağaçlar ormana dönsün Yurdumda... (çok güzel bi kapanış olmadı sanırım)
ABD: (Cyclone RX3)= $3495--> 8205 TL
RUS: (Minsk TRX300i)= $4400-4800 --> 10330-11266 TL
ENG: (Honley RX3)= £3195--> 11360 TL
CHN: (Zongshen RX3)= $3495--> 8205 TL
Fiyat listesine göre ortalama aldım;9759 TL.'ye kadar çıkacak bir fiyatta bu güzelliklerden birine sahip olurum. Fazlasında düşünürüm. Heyecanla bekliyorum.
Doğru. yaklaşık 360 km (70 mpg= 30 km/lt)yapıyor. O yazıdan hatırladığım kadarıyla "soğutma" amaçlı rezervi kullanabiliyorsunuz ama bu tabi belli miktarı aşarsa sorun olabilir. Çünkü benzin pompasının kuru çalıştırılması pompanın bozulmasına neden olur. Tedbirli olmak lazım diye düşünüyorum. Ama bence menzil soğutma rezervinin de bir kısmını kullanıp makul bir sürüşle rahatlıkla 400 km olacaktır. Bir de titreşim konusu var. İzlediğim sürüş videolarında 60-65 mil hız civarında özellikle aynalara baktığımda titreşim olmadığını gördüm. 120 km üzerinde benim bmw'de de titreşim var. Dolayısıyla hepi topu 250 cc ve 25 bg olan bir motordan da beklentimiz abartılı olmamalı.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
İngiltere'de çekilmiş bir video. Honley rx3 (ingilteredeki adı). Motorda artçı da var. Tam ekran izlerseniz mil cinsinden hızı ve aynada titreşim olup olmadığını daha rahat görebilirsiniz. Hızı mil cinsinden. Mesela 9:00'da 65 mil (105 km) hız var.
https://www.youtube.com/watch?v=Zmsib99XDH4
Bu da offroad olanı (ABD)
https://www.youtube.com/watch?v=_zXp9qAVHrI
Bu da minsk olanı (Rusya) (1:47'de 130 km hız görülüyor)
https://www.youtube.com/watch?v=0I21kZjwj40
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------
Abd'de çekilmiş bir video. 84 mil hıza çıkıyor bir ara (135 km --eğer hata yoksa tabi). 0:22'ye bakın . Aynalara da bakın titreşim yok gibi.
https://www.youtube.com/watch?v=3q-pxZi-JWg
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
KAWASAKİ 250SL şu anın anın kuruyla 11.500 tl millet bu fiyata bayram ediyor şimdi bunlar Mondial Rx3 Enduro satacaklarsa 6 binle 7 bin arası anca satarlar. Çünkü Mondial Rx3 Enduro alacağına Üstüne az daha koy KAWASAKİ 250SL al DERLEEER yüksek fiyattan satılırsa
enduroyla spor motoru karşılaştırmayın ikisi apayrı şeyler ah ah
KAWASAKİ 250SL bu motoru 11,500 satıyorsa,Mondial Rx3 Enduro fiyatını abartılı tutarlarsa satamazlar sadece sen piyasaya dikkat çektim. Bir örnek vereyim KADIRGA QM 250T SCOOTER fiyatı 11,500 tl x ctiy , x max dururken kim alıyor Mondial Rx3 Enduro kaderide fiyatı yüksek tutulursa kadırga gibi olur
Bence bu yanlış bir karşılaştırma. Kawasaki sl250 sport model. Rx3 enduro cok farklı tarzlar. Ayrica Kawasakinin fiyatı 12500 TL. Bu motorun fiyati 10000 altinda olacak. Bu psikolojik bir sınır ama bu sinirin ne kadar altina inecekleri Mondial yetkililerine kalmış. Burada belirleyecekleri strateji onlara, ya cok para ve guven kazandiracak bu motorla piyasada cok iyi bir yere sahip olacak yada bildiğimiz mondial olacak. Buarada bayilere test motoru birakmak onlara buyuk bir avantaj sağlayacaktır. Kimse sesini duymadigi üzerine binmediği dahasi bu kadar yeni bir motoru üzerine atlayarak almaz. Tamam motor görüntü olarak gayet iyi teknik olarak da yabanci sitelerden okudugumuz yorumlara gore iyi ama bizim millet minciklamayi sever. Bir dokunacak minciklayacak kurcalayacak ancak öyle tstmin olur. Sonuc olarak mondial yetkilileri burada tazilanlari cok dikkatli okuyup piyasaya girişi ona yapmalı. Herkese selamlar.
Merhabalar, Üstün performans! Uygun yakıt tüketimi ve sıra dışı tasarım! 2015 model Mondial RX-3! 250cc motoruyla yakında ülkemizde satışa çıkacak.
Daha önce Çin’den ithal edip Türkiye pazarında satışa sunduğu iki Mondial ürününden dolayı, “Çinli Motosiklet” şeklinde oluşan izlenimi yok etmek için, bu ürünlerden birini Çin’de teste sokarak, 131 gün içerisinde 29,500 km yol giderek, Guinness Rekoru kırmıştı. Böylelikle “Çinli Motosiklet” algısını da büyük oranda kırmış oldu.
2015 Model Mondial RX-3 fiyatı, 9000 TL bandından sunuldu. Mondial’in Türkiye pazarına Şubat 2015 itibari ile satışa çıkması beklenen RX-3 için bazı detaylar şu şekilde;
İtalyan derisi sele, 3’lü çanta seti, Kadranlı devir saat göstergesi, LCD hız göstergesi, Delphi EFI Yakıt enjeksiyon sistemi, 16 L Yakıt tankı gibi bir takım özellikler sunulmuş durumda.
2015 model Mondial RX-3 yakıt tüketimi ise kullanıma bağlı olarak, ortalama 100 km için 4 Litre civarında olmaktadır. Aynı zamanda Mondial RX-3 Son hız limitine bakıldığında, 120 KM olarak yeterli seviyeye sahip motosikletlerden birisi olarak tanımlanabilir. Gibi bir açıklama yapılmış.
İlgili Link ; http://trafikteyim.net/yeni-mondial-rx-3/
Bu 9000 bandı 9990 olarak karşımıza çıkmaz umarım.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)