Web sayfalarından online sordum, motosikletin gönderimlerine başladıklarını yazdılar. Haftasonu Merzifon bayisine uğramak lazım.
Web sayfalarından online sordum, motosikletin gönderimlerine başladıklarını yazdılar. Haftasonu Merzifon bayisine uğramak lazım.
Bugün (cumartesi) Adana'daki iki büyük bayiyi (Gizerler ve Cem motor) aradım. Motor gelmemiş, ayrıca ne zaman geleceğine ilişkin bir bilgi de yok. Sizi boşa ümitlendirmişler sanırım. Alacağımdan değil de (turuncu rengi gelirse belki) bu kadar yazıp çizdikten sonra bir de yakından görmek istemiştim.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Tuzla bayiine gelmiş,vatandaş almış.Hayırlı uğurlu olsun
Çantalar yok ne iş? fiyatıda düşsünler o zaman
Motorsiklet 15 Nisanda Adana da olur denmişti bana.Gizerler bayiside 20 Nisanı geçmez demişti. Bu gün Tolga Taşkın isimli bir arkadaşımız İstanbul da bayide motoruna binmiş.Pazartesi teslim alacağını söyledi.Facebook da resimlerini koymuş.
Naci bey Pazartesi günü bayi ile görüşücem .Verecekleri bilgiyi burdan da sizinle paylaşırım.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Aslında bu kırmızıyı arkasında 45 litrelik düzgün siyah çanta ile alıp, yan çantaları da takmazsak gayet güzel olur. Orjinal çantalar kenarda dursun.
Bu gün motoru gördüm arkadaşlar.Düşündügümden daha iyi bir motor buldum .Oturum çok rahat .Yeni ön cam fena olmamış.Bağlantı vidaları çok sağlıklı görünmüyordu yalnız. .Arka lastik tam düşündüğüm gibi.Çok iyi değil . Çantalar bence iyi. Genel olarak da gayet iyi bence kısmetse yarında sesini duyarız, çalıştırırız.
Bugün Adana'da Cem motorda inceledim RX3'ü. Birisi satılmış sadece beyaz olan vardı ellerinde. İşte izlenimlerim: Yakından güzel görünüyor ama daha önce düşünmediğim bazı şeyleri gördüm yakından. Birincisi çantalar hakikaten küçük. İkincisi selesi sert geldi bana. Rahat hissetmedim kendimi. Sele tahminimden biraz daha yüksek. Boyum 1.75 olmasına rağmen ayak tabanlarımın sadece yarısı ile basabildim yere. Üzerinde yaylanınca amortisörün pek esnemediğini gördüm. Belki sertlik ayarı en yüksekteydi onu bilemeyeceğim ama kendimi rahat hissedemedim üzerinde. Orta ayaklık yok ama bence daha kötüsü yan ayaklık motoru dikleştirdiğiniz an kapanıyor. Yani ayaklığı açıp sabitledikten sonra motordan inemiyorsunuz (aslında tüm motorlarda açılıp sabitlenmelidir benim bildiğim). Ancak önce motordan inip sonra yan ayaklığı açarak motoru ayaklıkta bırakabiliyorsunuz ki bu da bence ciddi bir güvenlık sorunudur. En azından ben böyle alışmadım. Tabi ki test sürüşü yapmadım. Zaten eldeki kalan tek motordu. Fiyat olarak ta plaka vs dahil 10.900 TL dediler. Belki biraz indirim olabilir. Ama ben alıcı olmadığım için pazarlık yapmadım. Genel olarak güzel gibi duruyor. Ama ben alırmıyım? En azından bu renkleri almam. Turuncu gelirse belki. O da kendimi ikna için çaba göstermem gerekiyor.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
kısmetse bu cumartesi sürüş yapıcam o zaman detaylı yorumumu yazarım.
Bir kullanıcının Facebook'taki yorumları :
"Evet arkadaşlar bugün yeni motorumu çok kisada olsa test etme imkanı buldum .öncelikle sunu belirtmek istiyorum motosiklette kullanılan malzemeler kötü değil ama çok çok iyi de değil plastik aksamlar pek sırıtmıyor bence görünüm ve ebat olarak bence gayet başarılı hatta düzgün hatları var.. bu tarz (endro)bir çinli bu zamana kadar görmedik desek yalan olmaz ..digital gösterge farı açtığınızda beyaz rengi ile karşılıyor bizi ve ppark konumunda ön far yanlarında sağlı sollu led ışıkla döşenmiş cok şik,gidon uzerindeki acil stop, Korna, sellektor, sinyal standartlara uygun yerlerde kolay kullanilir ayrıca korna sesi gayet güzel.. sinyaller ve park led ışıklar..aynalar görüş açısı bakımından yeterli ..fardaki mercek bizde yok ..sele gayet rahat büyük motor kullanım hissini veriyor..bu arada işim gereği faal olarak bmw f800 kullanıyorum ve yaklaşık 10 yıldır bmw gs 1200--f650---kullandığım motosikletlerdir..yanlış anlaşılmasın bunu kıyaslama için söylemiyorum sadece seleye oturduğunuzda cokta küçük boyutlu bir motosiklete binmeyeceksiniz benim boyum 1.83 diz kırılmasını çok hissetmedim..Evet artık marşa basalim..bu arada bu benim 3.çinlim oluyor sırasıyla kuba superlight ardından rks cross kullandım.. RX3 TE marsa bastığınızda diğerlerinden farkı ilk anda görüyorsunuz motoru çalıştırmak için sadece marsa dokunmaniz yeterli diğer çinli lerinde aynı anda hafif gazlamam gerekiyordu..250cc motora göre tahmin ettiğimden daha tok bir sesi var gidon genişliği biraz abartı gibi geldi yada ilk bindigim icin öyle olabilir gostergede hangi viteste olduğunuzu görebiliyorsunuz ilk kalkıştan itibaren küçük cc de olduğunuz hissediliyor vites geçişleri diğer çinlilerime göre gayet yumuşak kullandıkça dahada düzelir diye umuyorum biraz gazlayinca motosikletteki o başlangıç segmenti için yeterli gücü hissedebilirsiniz 4-5-6.vitesle birlikte oturaklı bir motosikletteki gibi bir güven duygusunu hissetmeniz mümkun ve vibrasyon kunusunda ki bu konu ençok merak edilenler arasında ,ben çok fazla rahatsız olmadım açıkçası fakat motosikletide zorlamadim yani 80 km hızla bence gayet normal düzeyde bir titreşim var diğer motosikletlerimde bariz titreşim vardi hatta bunu ilk marştan sonra hissetmeniz mümkündü..motosikletin Yol tutuşunu sevdim sağa sola yatmalarda ve debriyajla denge sağlamada makula yakın ,frenlemede ilk etapta sıkıntı çıkarabilir en azından balatalar yer edinceye kadar diye düşünüyorum..çantalar sert plastik daha öncede yazıldığı gibi kask almaz uzun seyahat etmek isteyenler arka çantayı değiştirebilirler on arka sele bağımsız ayrı ayrı çıkabiliyor, koruma demirleri mantıklı olmuş en azından extra yapacağımız masraf azalmış (zaten bir kerede hepsini verdik )
Arkadaşlar uzun lafin kısası ben bu motosikleti aldığım için ilk izlenimimde pişman olmadığımı gördüm 10400 tl para evet az değil ama bu motosiklet için bence çokta degil bir sis fariyla birde yanında brandasinida verselermis tam olacakmış yani küçük bir endro da ne olması gerekiyorsa var sadece çantaları 500-600 tl den aşağıya vermezler motoru konusunda binip gorucez rodaji düzgün bir şekilde geçirmeyi planlıyorum 2 yıl 30.000km garanti var.küçük cc yle bence tam bir gezi motoru benim almamdaki amaçta bu zaten ekonomik&rahat 2 kişi rahat binilebilir gezi motoru ..ben çok büyük beklentiyle sahip olmadım rx3 ume ve bunu bildiğim içinde pisman olacağımı sanmıyorum söylenenler aksine malzeme olarak dökülecek bir motor kesinlikle değil..küçük cc li japonlara buna yakın para veriliyor ve yıllarca biniliyorsa rx3 ede binilir..
Şimdilik ilk izlenimlerim bunlar..Tüm arkadaşlara kazasız belasız surusler diliyorum
Not: nacizane goruslerimdir eksisi artısi kullanicilari bağlar "
ben motor sahiplerinin yorumlarını okuyorum ama genelde bizim malımızı övme gibi bir huyumuz var o yüzden tarafsız insanların yorumları benim için daha geçerli oluyor.. klasik viral pazarlama laflarıyla motor testlerine sıcak bakmıyorum..
"Arkadaşlar uzun lafin kısası ben bu motosikleti aldığım için ilk izlenimimde pişman olmadığımı gördüm 10400 tl para evet az değil ama bu motosiklet için bence çokta degil bir sis fariyla birde yanında brandasinida verselermis tam olacakmış yani küçük bir endro da ne olması gerekiyorsa var sadece çantaları 500-600 tl den aşağıya vermezler motoru konusunda binip gorucez rodaji düzgün bir şekilde geçirmeyi planlıyorum 2 yıl 30.000km garanti var."
Bende yukarıdaki cümlelere daha çok takıldım. Özelliklede "bu motosikleti aldığım için ilk izlenimde pişman olmadığımı gördüm??!!" Kaç km gidildi acaba? Uzun süre BMW 800 , 1200 kullanan birinin yorumları ne kadar yüzeysel.Bu cümleler banada viral pazarlama kokuyor.
Yokmu bu sitede alıp kullanan gerçek bir arkadaş? Bu motor neyin nesi? 10.400 Lira verilir mi? Basınca gidiyomu, duruyomu. Bozuk yollardaki tepkisi ne. Plastik gıcırtıları geliyormu sürüş esnasında. Yakıt durumu ne? Giderken rahatmı? Vidaları şurası burası oynuyormu sağlam mı?...
Çoğu yorumu okudum ama insanlar sağına soluna çantasına dikkat çekmiş genelde. En önemli kısma dikkat çeken az insan var LASTİKLER. Bu ebatlarda enduro lastiği yok piyasada. Hadi buyrun buradan yakın.
ZS177MM' yi ilk tanıyan cücüğünü ümüğünü , yeteneklerini bilen biri olarak , tarafsız/objektif değerlendirecek/test edecek kişi naçizane ben olmalıydım , test ise indim bindim değil az uzun soluklu olmalı idi.
Tabii benim yorumlarım sert azbiraz mağara devri ağzı ile olurdu , böyle bir talebim olmadı, bunu ben değil beyaz yakalılar program etmeli idi( kara maça gerektirir).
Beni ilgilendiren husus zs177mm nekadar yaygın=okadar yedek parça sıkıntım yok şeklindedir , alan/kullananlara hayırlı olsunlar.
Adam daha motoru bayiden almış, evine kadar sürmüş. Durun bakalım daha yazarlar zamanla. Bu arada satın alan diğer kullanıcı da titreşim olmadığını yazmış. Sanırım en çok korktuğum titreşim konusunda sıkıntı olmayacak. Motordan zaten şüphem yok. Arkadaşın yazdığı yorumda da reklam falan görmüyorum. Kendisi Facebook'taki kullanıcılardan birisi ve samimi bir şekilde yazmış.
Daha motoru görmdeim ama alan 2 arkadaşın resimlerinde hemen dikkatimi çeken bi sorun gördüm. Umarım resimden kaynaklıdır haklı değilimdir. Plastik kalitesi iyi deniyor ama burdaki çamurlukta kocaman bir kalıp çöküntüsü var. Acaba gözden kaçan bir defomu bu? yoksa daha 2. motorda böle bir defo varsa plastikleri iyi malzemede olsa kalıp kalitesi çok düşük demektir.
resmin orjinali;
https://www.facebook.com/photo.php?f...e=1&permPage=1
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)