Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Nisan 2017, 08:26
#4581
Sevgili Mezarkabulp yaptığın bu güzel araştırma ve harcadığın bunca emekler için binlerce teşekkürler.
Ancak o yere göğe konduramadığın CRF 250 ile 300 km yol yapamazsın ki. Hele hele bir de arkanda artçı varsa yolculuk değil ızdırap olur. O makina kros için üretilmiş ,hoplayıp zıplamaya müsait bir alettir
RX3İ ile kros yapamazsın , CRF ile uzun yol yapamazsın . Crf 130 , rx3i 170 kilo ,ayrıca sakın crf yi
olduğu yerde bile düşürme . Onarımda çok başın ağrır. Bu yüzden ikisi de dairesel diye elma ile soğanı
Mukayese etme. Spt 350 25 hp , rx3i 250 de 25 hp artı enjeksiyonlu Ve Tural'ın dediği gibi yollar yürümekle aşınmıyor ki. Bu arada spt 350 nin TR de en son kaç yılına ait modeli var? Selamlar.
Reklamlar
-
30 Nisan 2017, 00:32
#4582
-
30 Nisan 2017, 00:39
#4583
Evo güzel motor ama servis ve Mondial boktan servislerin de hepsi değil mutlaka ama piyasa da parmakla aa bak buna git denilenlerin bir çoğu gerçekten bizim akıl ve cüzdan sağlığı için işi bıraksınlar bence "moto galeri kartal " İstanbul da servis ararken tavsiye üzerine gittim bir çok kişi moto Aras dedi ki onunda eski müşterisi olarak kesinlikle gitmem demiştim tavsiyelere uyup gittim orada şimdi adını hatırlamadığım ama "işini çok iyi yapan " yaştan büyük bir abi vardı sağolsun baktılar ilgilendiler oo müşteri hemde uzun yolcu gelmez bir daha 10 bin bakımında çok güzel geçirdiler hatta bırakın iridyum buji " platinium buji" taktılar ki aman aman marka uyumsuz ateşlemr sonrasan sıçtı bende aküye yordum gittim akü aldım ama yine aynı marş almaz oldu patlayarak gider oldu en nihayetinde power motor Ahmet ustaya geldim İzmirli arkadaslarin tavsiyesi üzerine ki acı gerçek orada çıktı motorun da yabancısı olduğum için anlamadım buji marka uyumlu değil tırnak ezilmiş, motul olsun güzel olsun dedim eksik yağ konmuş o halde İstanbul İzmir arası gittim en son motor Aliağa da öldü ve çekici ile gittim Aydın'a sonuç akü bittiği için değil yanlış Buji nedeniyle marş yapamadım ve bayır aşağı salıp çalıştırdığım için motorun krank, piston ve üst kapat zarar görmüş sonuç 2600 civarı bir masraf benden önceki akıllı sahibi yetkisiz servise götürdüğü için garanti dışı yani özet olarak Evo iyi ama kendi üreticisi nedeni ile ama mondial kötü, servislerin çoğu kötü mondial olduğu için o masrafa hiç katlanmayip çok çok küçük bir fiyata sattım motoru bir daha Mondial markalı hiçbir şey kesinlikle benim altımdan geçemez evoyu başka bir şirket getirirse seve seve... Size tavsiyem iyi usta iyi servis bulun eğer bulunduğunuz ilde yada yakının da yoksa direk satın kendinizi kurtarın.
-
30 Nisan 2017, 08:41
#4584
İçim çok fesat sanırım.
yurt dışında şu kadara satılıyor KDV hariç bir vergisi yok neden arada uçurum var diyerek gelse bunuda kanıtlasa eyvallah haklısın diyeceğim ama nedense ilginç bir DEJAVU yaşatıyor bu arkadaşımız.
http://www.motosiklet.net/forum/endu...pt-enduro.html
http://www.motosiklet.net/forum/yeni...nitildi-2.html
http://www.motosiklet.net/forum/yeni...nitildi-2.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
http://www.motosiklet.net/forum/yeni...ml#post4139160
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4139170
işin ilginç yanı bu arkadaşımız başka konularda şu fiyattan yola çıkıyor
Mondial EVO (nakit pazarlıklı) 9.500 ile 12.000tl arası
bu sayfada şu fiyattan yola çıkıyor
MONDİAL EVO 13.900TL
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...22175661/detay
arkadaşımız konusunu araştırmamışda değil ama ne hikmetse farklı konularda farklı fiyatlardan yola çıkmış.
İçim çok fesat benim.
-
30 Nisan 2017, 11:21
#4585
Bazıları stokta olmayan motora da fiyat yazabiliyor, sormak lazım . ..
-
30 Nisan 2017, 13:05
#4586
Iyi forumlar herkeze
Gecen haftaici yolda giderken stop etti ve calismadi marsa bastigimda ekran kapaniyor fari acinca cok zayif ve zor aciliyor ve yine ekran kapaniyordu. Aku bitmis diye düşünüp takviye yaptim ama 3000 devir ustu olmazsa stop ediyor ve takviye kablosunu cikarttigimda da stop ediyordu. Bende akuyu sokup sarj etmeye götürdüm. Ancak icinde su bitmisti. Icindeki kursunlari temizleyip asitli su ekledim. Getirdim bagladim sigortayi yedegi ile degistirdim biraz zor oldu ama calisti ancak bazen ama sıklıkla gazi kesince stop ediyor. Bilge dostlar konjektor arizasi diyor. Baktim 100 tl diyor. Baska bir marka veya modelin konjektoru uyarmi ve hangisi uyar bana bu konuda yardiminiz gerekiyor dostlar abiler. Bir el atin bakalim alternatif bir model. Simdiden tesekkurler
-
30 Nisan 2017, 13:27
#4587
sezgingulmez adlı üyeden alıntı
Iyi forumlar herkeze
Gecen haftaici yolda giderken stop etti ve calismadi marsa bastigimda ekran kapaniyor fari acinca cok zayif ve zor aciliyor ve yine ekran kapaniyordu. Aku bitmis diye düşünüp takviye yaptim ama 3000 devir ustu olmazsa stop ediyor ve takviye kablosunu cikarttigimda da stop ediyordu. Bende akuyu sokup sarj etmeye götürdüm. Ancak icinde su bitmisti. Icindeki kursunlari temizleyip asitli su ekledim. Getirdim bagladim sigortayi yedegi ile degistirdim biraz zor oldu ama calisti ancak bazen ama sıklıkla gazi kesince stop ediyor. Bilge dostlar konjektor arizasi diyor. Baktim 100 tl diyor. Baska bir marka veya modelin konjektoru uyarmi ve hangisi uyar bana bu konuda yardiminiz gerekiyor dostlar abiler. Bir el atin bakalim alternatif bir model. Simdiden tesekkurler
Yalniz evo icin kesinlikle takviye onerilmiyor beyin arizasi verir diyorlar ayrica sakın bayır asagi vurdurmayi denemeyin o zararli, stop edince kesinlikle debriyaji birakmamak gerek durup calistirmayi denemeli aci tecrubelere dayanarak soyluyorum :(
-
30 Nisan 2017, 15:02
#4588
dalangıç adlı üyeden alıntı
Yalniz evo icin kesinlikle takviye onerilmiyor beyin arizasi verir diyorlar ayrica sakın bayır asagi vurdurmayi denemeyin o zararli, stop edince kesinlikle debriyaji birakmamak gerek durup calistirmayi denemeli aci tecrubelere dayanarak soyluyorum :(
Bu dediklerinin hepsini yaptim allaha şükür : ) ama beyinde sorun yok suan makine sarj etmiyor tek sorun
-
30 Nisan 2017, 15:31
#4589
akün orjinal üstünde gelen akümü ?
-
30 Nisan 2017, 16:54
#4590
Ali hocam, yeni ön jant ile km göstergesi nasıl bir tepki verdi. Yani fazla gösterme durumu sona erdi mi?
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
30 Nisan 2017, 17:31
#4591
bektanist adlı üyeden alıntı
akün orjinal üstünde gelen akümü ?
Evet reis orjinal akusu
Yavaş gitmeyi hızlı hale getirmeyi deneyin
-
30 Nisan 2017, 18:08
#4592
sezgin orjinal aküsü bakımsız kuru akü sonra eklenen asitli ( saf su ) bir işe yaramıyor. ben 500 km de bu sorunu yaşamış sonrasında garantiden değiştirmek yerine şarj ve saf su ekleme yapmıştım sonrasında aküyü tamamen çöp yapmıştım. özetle bir akü parası sıkışmış malesef sevindirici tarafı ise orjinal aküsü gerçekten kötü yeni bir akü alıp devam edebilirsin. ben vlm akü almıştım aynı ürünün ünibot ve yuasa gibi modelleri var ben ucuza kaçıp vlm den yana tercihimi yaptım. 1 senedir bir sıkıntısı olmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------
Naci63 adlı üyeden alıntı
Ali hocam, yeni ön jant ile km göstergesi nasıl bir tepki verdi. Yani fazla gösterme durumu sona erdi mi?
Naci abi belki bizimkininde bu şekilde bir modu vardır ama ben bilmiyorum keşke olsa ordan modu şu şekilde çarparak gerçek değeri işleyebilirdik.
330*2*3,14*1,04= 2,155,296 tabi bizim sadece 2,155 girmemiz kafi ama nasıl.
-
30 Nisan 2017, 18:49
#4593
keşke ayarlanabilse. Ama böyle birşey varsa bile mondial merkezin bunu bilmesi gerekiyor ve bilseler 2015'leri kolaylıkla düzeltirlerdi.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
30 Nisan 2017, 21:54
#4594
Bektanist kardeş. içinizin fesat olduğunu düşünmemde bir sakınca yoktur umarım.
Ben hiç bir markanın reklamcısı değilim. sadece motor sever ve humanist bir yapım var.
Bu güne kadar tam olarak 10 ayrı çin malı 250cc motor satın aldım ancak sadece 3 tane motoru cok beğerndim ve sizler için bu 10 yıl içinde sadece 3 kere oturup araştırma yapıp konu açarak beğendim motorların tanıtımını yaptım.
Atıyorum hyosung 250 yi beğensemde sayfa acıp tanıtım yapmadım çünkü beni çok üzdü ...
Ancak regal raprtor SPT 350 enduro ve lifan 250 B motorlarım beni cok rahat ettirdi ve hiç yolda bırakmadılar ve usta parası cok cıkmadı cebimden ama illallah ettiğim motorlarda cok oldu..
Hatta naci abim yıllar önce ramzey 250 QM önermişti bana bende almıştım ve çok memnun kalmıştım. SAĞOLSUN .. selamlar kendisine.
Evet sadece 10 yılda 3 kere falan takıldım motosiklet nete. tek amacım insanlara yardımcı olmak onları tecrübelerim ile yönlendirmek . huzurla seyehat etmelerini sağlamak. hyosung ve evo gibi çok elektronik motorlar bir yıl heves edip hayal kurup cıktığın yolculuğu burnundan getirebiliyor. Ancak lifan ve SPT 350 enduro gibi karbratörlü süspansiyonu harika ,az yakıtlı , karbratörlü ve elektroniği az olan motorlar uzun yolda seni üzmüyorlar sende sadece yolun tadına bakıyorsun..
Ben sadece araştırdım ve dostlarıma sundum o kadar..
Sanırım bir özür borçlusun çünkü bu çin malları ile türkiyeyi 13 yıldır gezen bir kardeşin ile konuşuyorsun Bu da beni çin malı gezgini yapar..
-
30 Nisan 2017, 22:08
#4595
bektanist adlı üyeden alıntı
sezgin orjinal aküsü bakımsız kuru akü sonra eklenen asitli ( saf su ) bir işe yaramıyor. ben 500 km de bu sorunu yaşamış sonrasında garantiden değiştirmek yerine şarj ve saf su ekleme yapmıştım sonrasında aküyü tamamen çöp yapmıştım. özetle bir akü parası sıkışmış malesef sevindirici tarafı ise orjinal aküsü gerçekten kötü yeni bir akü alıp devam edebilirsin. ben vlm akü almıştım aynı ürünün ünibot ve yuasa gibi modelleri var ben ucuza kaçıp vlm den yana tercihimi yaptım. 1 senedir bir sıkıntısı olmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------
Naci abi belki bizimkininde bu şekilde bir modu vardır ama ben bilmiyorum keşke olsa ordan modu şu şekilde çarparak gerçek değeri işleyebilirdik.
330*2*3,14*1,04= 2,155,296 tabi bizim sadece 2,155 girmemiz kafi ama nasıl.
https://www.youtube.com/watch?v=1lf4LPkRSRQ
Konjektor saglam mi diyorsun reis yani aku alayim onuda sarj etmeyip bozmayalim.
Yavaş gitmeyi hızlı hale getirmeyi deneyin
-
30 Nisan 2017, 22:12
#4596
2004 yılında Ankara gazi üniverstesinde öğrenciliğimin ilk yılındaydım ve bursadan gidip 250cc bir çin malı chopper almıştım.. ehliyetim yoktu ve hayatımda şimdiye dek yaptığım en çılgınca şey di. Motorsikletin ilk marşına bastığım an değil ! Onunla ilk uzun yola çıktığımda gezmeye ve motorsiklet gezginliğine aşık oldum... İlk yolculuğumda yolda yardımcı olduğum kimsesiz bir dede adı orhandı ki ben ona orhan baba adını vermiştim. beni iki gün evinde misafir etmişti beraber ağlamıştık ve gülmüştük.. Motorumla tekrar yola koyulduğumda arkamdan el sallayarak göz yaşı dökmesi şu an bile burnumu sızlatıyor..
ve daha ne güzel anılar sadece ilk yolculuğumda bunlar oldu.. O gün bu gündür kopamıyorum..
Madi imkanlarım bana sıfır bir 600cc bir motor alabilmemin zor olmadığını gösteriyor. Ancak düşünce tarzım beni 250cc nin üzerine cıkmamam gerektiğini söylüyor. Çünkü motorsiklet ile gaziyorsan asla ulaşmak gibi bir derdin olmamalı zira o bir gezgin için ulaşım aracı değil. ve ayağının altından akan asfalt gerçek doğayı hissedebiliyorsun.. Ancak 600cc bir makine ile yollar hemen bitiyor yavaş gitmek nerede ise mümkün değil.. ve herseyin bu kadar mükemmel olması gezinin ruhuna biraz radyasyon karıştırıyor..
Unutmayın dünyayı gezen insanlar genelde az arıza cıkartan elktronik olmayan araçlar kullanırlar örneğin ZAP ailesi 16 yıldır dünyayı 1929 model bir lincoln ile geziyorlar eğer altlarındaki 2010 model bir fluans olsaydı şimdiye nepal yollarında çoktan kalmıştı. Ya motor gezgini ingiliz NORMIN 90lı model afrika tivin ve onlarcası..
Ve istemeninde sonu yok yer yıl yeni birşey cıkıyor..
Bence motorlarınız sizi mutlu ve huzurlu taşısın yavaş tasının yeter.. Güvenle , yavaş ...
-
01 Mayıs 2017, 00:19
#4597
mezarkabulp ben özür mekanizmasından kaçacak terbiye yoksunu biri oldum olası olamadım. Benim anlatmak istediğimle senin ne anladığın önemlidir algı kapalıysa ne anlatsamda boş.
Fesatım dedim çünkü bu sayfada gene aynı ürünün zamanında reklam adı altında paylaşımların olmuştu ben unutmadım sayfadan kaldırılmışda olsa ben hafızamdan kaldırmadım.
özetle belirttiğim diğer sayfalardada bu şekilde yazışmaların olduğu halde fiyatı yerine göre anlatma çabandan dolayı bu şekilde düşünüyorum.
fiyat politikasını marka gözetmeksizin en çok eleştirilenlerin başında gelen kişiyim Bajaj sayfasını açıp nelerden bahsettiğim hakkında açıp okuyabilirsin.
bir fiyatı eleştirirken özellikle yurtdışı fiyatlarını prakende bazında karşılaştırma yaparak eleştirdim firma yetkilisi ilede sayfadan karşılıklı lafımı esirgemeden yazışmış kişiyim ve sorduğum soruların %70 gibi bir bölümü havada kalmış cevabı verilememişdir. kimisi yanlış anladı kimisi motosikletini kötülüyorum sandı kimisi ise çok sonra anladı benim anlatmak istediğimi.
ben 2016 ocak ayında 2015 evo aldığımda aldığım rakamı yazdım bahsedilen tutarlarda değildi tabi peşin almamda etkiside vardı.
neyse herkes ne alarsa onu anlar ben seni bu şekilde anladım sen beni bu şekil dert değil.
-
01 Mayıs 2017, 01:14
#4598
Veyis Hoccam ön lastigi 100-90-19 yapınca bir miktar değiştti. A- direksiyon 13 mm yukarıya yükseldi.
B- 100-90-18 in bir turu 197 cm diğerini ölçemedim amma sanıyorum 210 cm gibi . Her turda yaklaşık
13 -14 cm fazla yol alıyor. Yolda giderken de 5-10 km daha az gösterdiğinin farkındayım. Ancak gps
navigasyon cihazıyla tam sağlıkli bir şekilde ölçmeyince ne desem tahmini oluyor . Fakat en yakın zamanda
hem lastik çeresini tam ölçerek iki lastik arasındaki farkı milimetrik ölçdukten sonra matematiksel hesap
yapacağım , hemde navigasyon cihazıyla km saatini birlikte kullanarak doğru neticeyi çıkarınca sizleri
bilgilendireceğim . SELAMLAR.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
Doğrusu ( hem lastik çevrasini tam ölçerek ) olacaktı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
Bektan karbüratörlü aletin enjeksiyonludan daha iyi olduğunu iddia eden zatımuhtereme neyi anlatmaya
çalışıyorsun ki . Bırak gaz ve benzin ayarlarıyla oynasın dursun.
-
01 Mayıs 2017, 02:56
#4599
s.a herkese,motoru yeni farkettim önceden pulsar ns mı rs mı diye düşünürken motorun albenisine kapıldım sanırım.O yüzden direkt buraya gelip yazma ihtiyacı duydum.Motora yeni başlayacağım , büyük ihtimalle 2015 kasa düşük km'li bir makine alacağım bütçem 9.500 TL civarında.Motorun yakıt tüketimi nasıldır ? Servis yada yedek parça çok sıkıntı oluyor mu ? İstanbulda ikamet ediyorum, burada iyi bir servisi var mıdır acaba ? Tecrübelerini paylaşan paylaşmayan herkese teşekkürler.Özelden mesaj atabilirsiniz.Tekeriniz düz bassın !
-
01 Mayıs 2017, 05:43
#4600
mezarkabulp adlı üyeden alıntı
Hatta naci abim yıllar önce ramzey 250 QM önermişti bana bende almıştım ve çok memnun kalmıştım. SAĞOLSUN .. selamlar kendisine.
Aleykümselam.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)