Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Ocak 2017, 22:03
#4141
Ben bu rx4 işini bir türlü çözemedim, ne bir yerde video su var nede bi resmi (fuar resimleri hariç) . 2017 de gelecek deniliyor ama ben hiç ihtimal vermiyorum. Hatta böyle motorun üretildiği ve eretilecigenden bile şüpheliyim. Umarım fazla abartmamışımdır.
Reklamlar
-
22 Ocak 2017, 22:12
#4142
MANKU adlı üyeden alıntı
Ben bu rx4 işini bir türlü çözemedim, ne bir yerde video su var nede bi resmi (fuar resimleri hariç) . 2017 de gelecek deniliyor ama ben hiç ihtimal vermiyorum. Hatta böyle motorun üretildiği ve eretilecigenden bile şüpheliyim. Umarım fazla abartmamışımdır.
Ben fuar resimlerinide görmedim... güzelmi? Neye benziyo? 400cc mi? Aklımda deli sorular... kandırılıyormuyuz acaba
Tüm motor sevenlere sevgilerle..
-
22 Ocak 2017, 22:40
#4143
RODWIN250R adlı üyeden alıntı
Ben fuar resimlerinide görmedim... güzelmi? Neye benziyo? 400cc mi? Aklımda deli sorular... kandırılıyormuyuz acaba��
Kandırılıyorsunuz çünkü 450cc gerçekte ve işin ilginç yanı zongshen en büyük satış noktalarından biri olan Csc http://www.cscmotorcycles.com firmasının listesinde Rx3 2017 olarak bulunmamakta. Acaba 2017 de Rx3 üretimi 250cc segmentinden Rx4 450cc segmentine kayıyor olabilirmi yani Rx3 üretimi sonlandırılıyor olabilirmi emin değilim ama sanırım zongshen yavaş yavaş ağır abiler noktasına geçiş yapıyor olabilir.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
22 Ocak 2017, 22:54
#4144
bektanist adlı üyeden alıntı
Kandırılıyorsunuz çünkü 450cc gerçekte ve işin ilginç yanı zongshen en büyük satış noktalarından biri olan Csc
http://www.cscmotorcycles.com firmasının listesinde Rx3 2017 olarak bulunmamakta. Acaba 2017 de Rx3 üretimi 250cc segmentinden Rx4 450cc segmentine kayıyor olabilirmi yani Rx3 üretimi sonlandırılıyor olabilirmi emin değilim ama sanırım zongshen yavaş yavaş ağır abiler noktasına geçiş yapıyor olabilir.
http://www.motosikletsitesi.com/wp-c...4-Enduro-6.jpg
Harbiden güzelmiş.. bu gelirse 2017 fuara süpriz olur bence.... trk502 alacana bunu alirsin yariyariya fiyat fark eder... ben begendim bunu
Tüm motor sevenlere sevgilerle..
-
23 Ocak 2017, 02:19
#4145
Bildiğim kadarıyla hiç bir firma bir tek model üretimle hayatına devam edemez. Her firmanın 2000-3000 liralık müşterisinin yanında alımgücü çok daha kuvvetli başka sınıftan müşterileri de vardır. Ali 3000 liraya motor alamazken Veli 8000 lirayı gözünü kırpmadan verir. Ahmet 15000 TL'yi zorlanarak da olsa tamamlarken, Niyazî Bey 95000 liraya
Goldwing alır. Üreticiler her alıcının talebine ,gücüne göre ayrı ayrı modelleri üretmek
zorundadır. Bu sebeple RX1 - RX3İ ve RX4İ hep birlikte bizlere satılmaya devam edecektir.
Kullanıcılar olarak UMA 'yı Fuarda görmeyi arzu ediyoruz. Sevgiler ve SELAMLAR
-
23 Ocak 2017, 08:08
#4146
mrb lastik konusunda ANLAS almanı tavsiye ederim uygun fiyata yüksek kalıte türkiye sartlarına göre üretiliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:04 ----------
exhell adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim abim,
daha kazasız belasız nice sürüşlere inşallah.
bende nasipse 2016 model ile aranıza katılırım. piyasada bi kaç satıcı ile görüştüm.
Lastik konusunda yardım bekliyorum. Asfalt ağırlıklı uygun fiyat lastik önerisi lütfen. (anlas, michelin olur)
şu çoğu resimdeki sinyalli elcik korumayı nerden bulabiliriz?
başınızı ağrıttıysam affola.
mrb lastik konusunda ANLAS almanı tavsiye ederim uygun fiyata yüksek kalıte türkiye sartlarına göre üretiliyor
-
23 Ocak 2017, 12:13
#4147
Evo'ya Anlas Capra lastik takan çok arkadaş var Kalite Cst nin iki katı. Fiat Made in Perece nin yarısı. Yani ön arka birlikte yaklaşık 280 tl. Anlas bu lastikleri özellikle Türkiye yolları için üretti. Ben EVO
dan önceki motorumda da Anlas kullandım. Hem Fiat hemde kalite olarak çok memnun kaldım. SEVGİLERLE.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------
Michelin - Heidanau- Metzeler - Pirelli gibi Avrupa lastiklerinde Fiat , Anlas x 3 şeklinde.
-
23 Ocak 2017, 12:49
#4148
teşekkür ederim hocam, anlasa baktım fiyat uygun. ama bi tık daha üstün lastik daha bakmam lazım, zira viraj seven bi insanım
-
23 Ocak 2017, 19:06
#4149
-
23 Ocak 2017, 20:39
#4150
Çantasız resim isteyen bir arkadaş vardı sanırım. Hem çantasız hem de koruma demirleri çıkartılmışı var! Bakalım beğenecekmisiniz? Benimki değil bu arada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------
Gökhan arkadaşım, rica etsem ısıtmalı elcik montajını daha detaylı anlatır mısın? Elektrik bağlantılar falan nasıl ve nereden yapıldı, elcikleri sökme takma vb nasıl yapıldı gibi. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
23 Ocak 2017, 22:43
#4151
Elcik ısıtma konusunda mutlaka gaz koluna dikkat edilmeli ,
ben 2 ay önce almıştım aliexpressten ama gaz telinin girdiği yuva kırıldı ve hareket halindeyken çok zor durumda kaldım , gaz kolu boşa düştü ,
üstteki ürün de sol elcikte kumanda var ama gaz teli nasıl incelemek gerek ,
-
23 Ocak 2017, 23:03
#4152
bugün itibariyle rx3i evo sahibi oldum,
transformers ve mercekli far var(sanırım ilk tr de)
sis farı, elcik koruma vs.. tüm aksesuarla.
tek lastik değişmem lazım. 400 km yol giderken çok üşüdüm. elcik rüzgarı kesmiyor.
-
23 Ocak 2017, 23:15
#4153
2016 model evo için anlas capra lastik almayı düşünüyorum. Rica etsem link gönderebilir misiniz?
-
23 Ocak 2017, 23:57
#4154
Ğökhan Kardeşim evo mu daha yakışıklı yoksa Gökhan mı daha yakışıklı valla ben ayırmadım. Lakin güzelim
Zongshen'e BMW diye hakaret etmeseydin daha da güzel olacaktı. Bu güzelim evo yu en güzel günlerde, en güzel yollarda , en mutlu şekilde kullanman temennileriyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Kıymetli Exhell RX3İ yi ýıllarca ağıztadıyla en mutlu günlerde cezasız kazasız belasız kullanman dileğiyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
Veyis Hocam 2016 modelde olup bizim 2015 lerde bulunmayan arka ilave çamurluğu sökmeseydi daha da kral
olurdu gibime geliyor. Yine de herkesin kendi tercihine saygımız sonsuz. SEVGİLERLE.
-
24 Ocak 2017, 00:04
#4155
]Gökhan arkadaşım, rica etsem ısıtmalı elcik montajını daha detaylı anlatır mısın? Elektrik bağlantılar falan nasıl ve nereden yapıldı, elcikleri sökme takma vb nasıl yapıldı gibi. Selamlar.[/QUOTE]
Sol taraf çok çok basit; ağırlık takozunu çıkarttıktan sonra elciği çıkarıp yerine ısıtmalıyız takıyorsunuz
Sağ tarafta ise aynı şekilde takozu çıkarttıktan sonra gaz telinin olduğu kutusu sıkan iki vidayı açıp karga burun yada pense yardımıyla gaz telini yuvasından çıkartıyorsunuz sonrada elciği yerinden çıkartıyoruz.ısıtmalı Elcikte 2 tane tel yuvası var öndeki(aşağıdaki) yuvaya teli yerleştiriyoruz. Teli kapatan kutucuğun vidalarını sıkıp Takozları takıp işlemi bitiriyoruz. Elektrik bağlantısı olarak da ben bir kabloyu kontağa diğerini şaseye bağladım. Bu sayede açık unutursam kontak kapalıyken çalışmayacağı için aküyü boşaltma şansı olmuyor. Isıtmasını çok beğendim soğuk havada elini sobaya uzatmış gibi oluyor 4 kademesi var 2. Kademesi bile gayet yeterli.
-
24 Ocak 2017, 09:31
#4156
Naci63 adlı üyeden alıntı
Çantasız resim isteyen bir arkadaş vardı sanırım. Hem çantasız hem de koruma demirleri çıkartılmışı var! Bakalım beğenecekmisiniz? Benimki değil bu arada.
çok güzel bende cbr 250 kullanıcısıyım değişim istiyorum bu sene ve rx3 görüntü itibariyle tam istediğim ama bu motoru danıştığım kişiler mondiali duyunca burun kıvırıyorlar bu bir ön yargımı
-
24 Ocak 2017, 09:56
#4157
gokangunes adlı üyeden alıntı
]Gökhan arkadaşım, rica etsem ısıtmalı elcik montajını daha detaylı anlatır mısın? Elektrik bağlantılar falan nasıl ve nereden yapıldı, elcikleri sökme takma vb nasıl yapıldı gibi. Selamlar.
Sol taraf çok çok basit; ağırlık takozunu çıkarttıktan sonra elciği çıkarıp yerine ısıtmalıyız takıyorsunuz
Sağ tarafta ise aynı şekilde takozu çıkarttıktan sonra gaz telinin olduğu kutusu sıkan iki vidayı açıp karga burun yada pense yardımıyla gaz telini yuvasından çıkartıyorsunuz sonrada elciği yerinden çıkartıyoruz.ısıtmalı Elcikte 2 tane tel yuvası var öndeki(aşağıdaki) yuvaya teli yerleştiriyoruz. Teli kapatan kutucuğun vidalarını sıkıp Takozları takıp işlemi bitiriyoruz. Elektrik bağlantısı olarak da ben bir kabloyu kontağa diğerini şaseye bağladım. Bu sayede açık unutursam kontak kapalıyken çalışmayacağı için aküyü boşaltma şansı olmuyor. Isıtmasını çok beğendim soğuk havada elini sobaya uzatmış gibi oluyor 4 kademesi var 2. Kademesi bile gayet yeterli.[/QUOTE]
işte kırılan parça bu "ısıtmalı elçikteki 2 gaz yuvası arasındaki plastik parça " umarım sende kırılmaz , çok dikkat et , gaz kolunu yavaş bırakmaya alıştır kendini .
-
24 Ocak 2017, 12:10
#4158
Arkadaslar az once canta kilitlerini sokup icindeki pimlerle oynadim. Artik cantalari kontak anahtariyla acabiliyorum. Tek sorun, iki cantada kilit acikken anahtar cikmiyor ama bir cantada kilit acik da olsa kapali da olsa anahtar cikiyor. Onda da kilit acikken anahtarin cikmamasini isterdim. Bu arada deneme yanilma yoluyla buldum, 5. pimi cikardim. 2,3 ve 4 u bir saga kaydirdim. Bu sekilde sorunsuz kullaniyorum.
-
24 Ocak 2017, 12:46
#4159
Değerli kbr_Ilhan O Mondial'e burun kıvıranlar, Capon'dan başkasına binilmez diyenler. Bu muhteremlere
bir Aprilia, bir Ducati,bir Ktm ,bir Bmw,bir H.D'yi bile beğendiremezsiniz. Varsa yoksa Capon.Sene 1960 lı
Yıllarda Bursa trafiğindeki Motoguzzi'lere kedinin ciğere baktığı gibi bakan şol fakir o günlerde Tokyo'da üretilenlerin yüzüne bile bakılmadığını çok iyi bilir. O günkü Japon motorları şimdiki Çin
makinalarından bile daha düşük kalitedeydi. Avrupa ve Usa Lılarsa bütün dünyaya çatır çatır motor
satiyorlardı. SELAMLAR
-
24 Ocak 2017, 13:59
#4160
hiç korkmadan al bana teşekkür edeceksin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)