Uşak enduro ekibimizle yaptığımız mangal sefasından görüntüler içerir. Dikkat! : iştah açar :D
Kanala Abone OLmayı unutmayın ... ;)
Uşak enduro ekibimizle yaptığımız mangal sefasından görüntüler içerir. Dikkat! : iştah açar :D
Kanala Abone OLmayı unutmayın ... ;)
Ben bu ayarı aydın/incirlioca power motorda Ahmet ustaya yaptırdım.o esnada bir başka evo kullanıcısı ile sohbet ederken önceki bakımda sibop ayarlarının farklı ölçülerde yaptırdığını ve hemen akabinde stop sorunları yaşadığını gazı bıraktığında eksoz pötürmeleri oluştuğunu iki günsonra 0,007- 0,009 ayarlarıyla değiştirdiğini sorunların otomatik olrak kalktığını söylmişti,bu bakımdan sonra bende de ekzos pötürdemeleri ve stop gerilerde kaldı. teknik olrak çok bilgili değilim ustalrın ve söylenenlerin ışığında ilerleme kaydetmeye çalışıyorum. vesselam..
bu arada buji fabrikada değişmişdi ama ben eşdeğer bir ngk ile değiştirmek istiyorum. tam olrak karşılığını bilen varsa lütfen yazbilir mi?..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Ne motor patlattı ne kol çıkardı, saat gibi çalışıyor. Zamanı geldi eşşek gibi yükledim 52lt arka çantanın
üstüne 2 kat çıktım arkçı ile bele kadar sudan geçtim. İstanbul'dan çıktım trakya bölgesinde bir sürü dağa,
bayıra kampa gittim daha tık demedi.
Ne vahim bir çelişkidir hala gelişmekte olan bir markaya arızaların, hataların bu kadar kolay yapıştırılması.
Hele ki insanın kendi malına bu kadar kolay kusur bulması.?
Kredi kartına taksitle alışveriş yapanların ürünü 100 bin tl olan motorlarla kıyaslaması.?
Eksik servis ustasının hatasının markaya yapıştırılması?
Kullanım kitabında yazanların hilafında forumlarda, sosyal medyada ürünü üreten mühendisten, pazarlayan
satış sorumlusundan, satış sonrası sorumlularından daha iyi bilenler olması?
Kötü yorum yapan arkadaşların profillerini videolarını inceleyin lütfen. Biz çoook gördük motor patladı dandik
bu motor diyenlerin olaydan 15 gün önce sıcak motoru basınçlı su makinası ile yıkadığını. Marifetmiş gibi çekip
videosunu attığını. Mühendislerden iyi bildiği için önerilen vizikolite haricinde yağ kullananları. Uygun
kullanıcı bakımlarını yapmayıp ağır yaralanmalı kaza riski atlatanları.
Son olarak anlam veremediğim son hadise de şudur; Herkes SOFUOĞLU, herkes kusursuz sürücü ancak motosiklet
dandik :D
Yapma arkadaşım küçük şeylere takılıp küçük insan olma. Küçük hesaplar büyük sonuçlar doğurur. Yanlış
yoldasın. Sen gel mutluluğu seç sal kendini yollara tak kaskını önüne bak işine bak sen. Buralarda en çok
söyleneni unutma firmada fabrikada malının arkasında istediğin zaman aç istediğin isimden desteğini al.
Delikanlı ol hata sendeyse kabul et malda ise hakkını ara.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
İstanbul'da ikamet eden arkadaşlar; Turing klubünün ücretsiz 10000 moto kurye eğitim projesine katılmadıysanız çok önemli
bir kayıptasınız. Aldığınız eğitimin yanı sıra ücretsiz bir kask ve reflektör yelek ile kaskolarda indirim sağlayan bir
eğitim sertifikası alıyorsunuz bilginize.
http://www.turing.org.tr/10000-moto-...gitim-projesi/
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
Ayrıca turing klubündeki eğitimi Rahmi BARUTÇU hoca vermektedir. Kendisini tanımıyorsanız
lütfen araştırın. Bu sayede aldığınız eğitimin kalitesi ile değerinin ne kadar olduğunu
anlayacaksınız.
http://www.lamatech.com/
Hay ağzına diline kalemine klavyene sağlık Cumhur kardesim. Söyleyemeyip de söylemek istediklerimin hepcini
Sen benim yerime söyledin. Nur olasın. Bu arada Dr beyler sağlığım açısından Bursa'ya dönemde bir mahzun
kalmadığını söyleyince bizde 2 gün önce Vilayetimize döndük. Acaba bir daha İstanbul'a gitmecem deye yemin mi
etsem. Bursa'mın gözünü seveyim. Selam ve hürmetlerle.
Cumhur makine orta sehpadayken ön tekermi yoksa arka tekermi havada? Güneşten ayırdedemedim. SELAMLAR.
Kavram Hatası
Son olarak bir konuya değinmek istiyorum. Arkadaşlar yakıt sarfiyatları ile ilgili olarak çeşitli
değerlerden bahsediyorlar. Şehir içi bu kadar kuruş, şehir dışı şu kadar lira şeklinde. Burada
bahsedilen rakamların ilk olarak para birimi olarak değil litre bazından verilmesi gerekir. Yakıtın
fiyatı her yakıt bayiinde farklılık gösterebilir, ancak litre cinsinden ölçü hiçbir bölgede değişmez.
İkincisi arkadaşım diyor ki şehir dışı 3,8lt/100km, şehir içi 4,0lt/100 km yakıyor. Böyle bir şey
imkansız. Bizim motorda temel amaç çok tasarruflu olması değil, enduro bir motorda hiçbir zaman
temel amaç tasarruf olamaz. Bu sebepten kaynaklı olarak tasarruflu bir motora biniyoruz diyemeyiz.
Hiçbir şart ve şekilde, şehir içinde 4,5 hatta nerdeyse 5,0lt/100km'den daha az seviyelerde yakamaz.
Arkadaşım eğer şehir içinde 5-6 gibi viteslerde 100-120 km/saat gibi hızlarda gidiyor da yada şehir
içindeki çevre yolundan geçtiğini şehir içi olarak sayıyorsa o başka ancak asıl şehir içi alttaki
video da göründüğü gibidir.
Üçüncüsü deniyor ki sıcak oldu, bacağım yandı, hararet yaptı vallahi videodaki mesafenin yaklaşık
10 km olduğunu bu süreyi yaklaşık 40 dakikada kat ettiğimi düşünürsek evet benim hararet te 3 e
çıkıyor sonra fan açılıyor tekrar 2 ye düşüyor. Bende de aynı durumlar var ama bu kadar trafiğe
iki tane fan ne yapsın :D
Allah kaza bela vermesin. Tekeriniz yere düz bassın. Güvenli ve emniyetli sürüşler dilerim.
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Abi bu sehpa Maslak Mondial Servisi Serdar GÜRDAL tarafından geliştirildi. Ayaklık çok uzun değil
bu sebepten motoru sehpaya almak çok zor olmuyor. Görülen resimde arka çanta dolu bu sebepten arka
teker yere değiyor ön teker 2 cm civarı havada. Arkada yük olmadığı zaman tam tersi oluyor ön yerde
arka 2 cm havada şeklinde.
Herkese merhaba,
Forumu uzun süredir dışarıdan takip ediyorum, f650gs 2005-2007 model ile bu motor arasında kalmıştım ikisini de uzun uzadıya araştırıyorum. (fiyat/kazanç oranı kriterinde tabi ki) Abartı olmasın bu motorun tipi bahsettiğim GS modellerinden bile güzel. Bu motorda sönme sorunu yaşayanların oranı nedir ? İnanın bu motoru almaya niyetliydim parayı falan hazırladım bu sönme/stop etme sorunu yaşayanların başına gelenler cidden caydırdı beni. Bu kronik bir hata mıdır? 2016 da yok deniyordu 2016 lı olanlar da rastladıklarını yazmış. Sorunu bir kere yazan da bir daha yazmıyor motoru satıyor mu, hata düzeliyor mu son durumu bilmiyoruz. Bir motor bu hatayla nasıl gider ya da UMA'dan bir yetkili buraya bir üyelik açıp da böyle bir şey yok yada hallettik artık onu nasıl demez aklım almıyor cidden. Sorun hakkında son durum nedir arkadaşlar ? Herkese sağlıklı sürüşler dilerim .
Merhaba benim motorum 2016 model ve ilk motorum olduğundan ilk kullandığım zamanlar giderken de dahil çok fazla istop ettiriyordum. Kullanmayı bilmediğimden mi yoksa kronik sorun mu bilmiyordum.
Ancak motora alıştıktan sonra hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Sorun kullanıcıdan da kaynaklanıyor olabilir. Daha önce başka motorlarda tecrübesi olan arkadaşlar içinde bu motorun debriyaj/gaz ayarlarına alışana kadar da bu sorunla karşılaşma ihtimalleri yüksek.
Tabi mutlaka gerçekten elektronik yada mekanik problem yaşayan arkadaşlarda vardır. Bildiğim kadarı ile yazılım güncellemesi ile çözülebiliyor.
Ben motorumu çok seviyorum. Eski sahibi ile de sürekli görüşüyoruz. Aldığım arkadaş Polis(Daha önce Yunusluk eğitiminde pek çok motor kullanma imkanı olmuş) ihtiyaçtan sattı ve idareten babasının motorunu kullanıyor. Sattığına çok pişman olduğunu ve ewo yu çok özeldiğini her fırsatta söylüyor.
Burada pek çok usta arkadaş var. Ben motosiklet konusunda acemi olsam da bu motosikletle başladığım için kendimi şanslı hissediyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum
[IMG]C:\Users\Beril\Downloads\PLAKA.jpg[/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
fotoğraf görünüyor mu?
tayfun görünemez anladığım kadarıyla bilgisayar dosya adresi paylaşmışsın.
fotoğrafı https://hizliresim.com aderseine yükle sonra burda tekrar at
insert image yazan fotoğraf yükleyicisiyle burdan paylaşıcaksın.
Sevgili Fahriekin ve Gokangunes rx3i evo da stop etme problemi hem 2015 hemde 2016 modelde % 5 - % 6 sıklıkla
görülen sıkıntılı bir durum. Ha ben bu derdi hiç yaşadımmı? Hayır, 7400 km de hiç başıma gelmedi. Ancak diğer
yaşayan arkadaşların problemi hepimizin de derdidir diye düşünürüm. Lakin iyi servisler (örnek ist motoaras)
bu derdi çözebilmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Onlarda halledemezse ki benim bildiğim T.C. deki tek örnektir ,Mithat Hocamız( Mitmuallim ) İzmit'den atladı motoruna ver elini Nazilli. 650 km. İki gün UMA'DA kaldı makina ,her türlü problemi çözülmüş olarak kendisine teslim edildi. Dönüş de 650 km, toplam 1300 km. Amma
Mithat bey daha sonraki 2000 küsur km de bu problemi unuttuğu ifade etti. Darısı diğer arkadaşlarımızın başına. Hicbirinizin, hicbirimizin problemlerle karsilasmamasi temennilerimle. SELAMLAR.
azıcık forum şenlensin.
ee artık işsiz olduğumdan bol vaktim var.geçen gün 4 saat motorumla uğraştım.aldım bütün temizlik malzemelerimi(sıvı sabun,gazyağı,çeşitli fırçalar)bir güzel temizlik yaptım.çamurluk içlerine kadar detaya indim.showroomdakinden daha temiz oldu.aslında hiç de öyle pis değildi ama vakit geçirmek adına uğraştım işte.beni tanıyanlar bilir (veyis hoca-naci63),asla tozlu binmem motora,yağmurda çıkarmam garajdan.neyse epey içime sindi.
tayfun kardeş,plakalık güzel olmuş,güle güle kullan.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Bora Kardesim EVO'n nümero uno olmuş. Gerçekten teşhir salonundaki makinalardan daha güzel. Rabbim nazarlardan
korusun. Güle güle kullan. SELAMLAR.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)