tabi onbinlerce satmak istiyorlar sa
tabi onbinlerce satmak istiyorlar sa
Bu motorun titreşim işine biraz kafa yordum. Megelli'nin anormal titremesi (ki kullanıcıları öyle olmadığı söylüyorlar ama ben de duruduğu yerde ve boştayken aşırı titrediğine şahit oldum) ama aynı motoru kullanan bu modelde titreşim olmaması (en azından bugüne dek titreşim olduğunu söyleyen bir yorum okumadım), bana bazı şeyleri düşündürdü. Bir kere motorun üreticisi Zongshen motorun balansörlü olduğunu söylemiş, teknik özelliklerinde yazmış. Zaten bu teknolojide bir motorda olmaması mümkün değil. Bir benzeri olmayan, sıfırdan tasarlanmış bir motor diye biliyorum. Bence sorun Megelli motorunun alüminyum şasesinin bu motorun yaydığı tireşimlerle rezonansa girmesinden kaynaklanıyor. İşin teorik kısmına hakim olan arkadaşlar ne dediğimi bilirler. Motor belirli bir titreşim mutlaka üretiyor, tek silindirli sonuçta, şasi bu titreşimleri çoğaltarak yayıyor ve sonuçta motorun her tarafı zangır zangır titriyor. Hatta bu yüzden sürücünün kilosuna bağlı olarak titreşimin az veya çok olduğu yorumlarının gelmesi olasıdır. RX3'te ise daha sağlam ve farklı bir şasi var. Bu yüzden titreşimler motor bölgesinde kalıyor ve çok dağılmıyor, peglere aynalara rahatsız edecek seviyede gelmiyor, en azından üzerinde konuşulacak konu olmaktan çıkıyor.
Umarım yanılmıyorumdur da, RX3 titreşim sıkıntısı olmayan bir motor çıkar.
"Ben mondial pazarlama müdürü olsam, fiyata yazarım 3990$, isteyen alır istemeyen almaz, isteyen kur hesaplar, bende şeklimi koyarım ortaya."
dedim ama
10.000'e 250 cc'nin pazar lideri İnazuma'nın temizi bulunurken 10-11.000'e bu motoru gerçekten 'maceracı' olanlar alacaktır.
Bu motosiklet teknik olarak enteresan geldi bana önde 18 inch arkada 15 inch jant çapı ile.. Arkada 15 inch jant çapı olan bir enduro bana tuhaf geldi. Böylede bir örnek daha önce görmedim. Ben sıfır Derbi Terra satın aldım kullandım 125 cc idi gayet kaliteli ve diri bir makineydi tek eksiyi 125 cc oluşuydu onda bile arka 17 ön 21 inch ti.. Bu şu demek aslında amorsitor salınımları bir enduro motordan çok daha kısa ve yetersiz seviyede kalacak. Siz yine çukurlardan geçerken zıplayacaksınız ve darbeleri bir enduro gibi karşılayamayacak.
Kanımca enduro motosiklet daha dayanıklı ve sorunsuz olmalı. Bu nedenle daha önce birçok arkadaşın bu çinlilerden çektiğinden çok farklı bir tablo ve kaliteli bir iş çıkacağını sanmıyorum. Turkiye koşullarına uygun 250/300 cc tek silindir 20 hp+ civarında ve max 170 kg apırlığında bir enduro gerçekten harika olurdu. Ancak "KALİTELİ" olması koşulu ile..
bakıyorum bakıyorum hoşuma gitmeyen bir şey olsun diye bakıyorum bula bula dişli çapı küçük geldi bence bu tarz bir motor için lastik ebatları da normal arazi şartları değil bozuk yol ve uzun yol için düşünülen bir motor için gayet başarılı bir handycup ı da bu moorla düşmicen üstündeyken 170 kg mazalla motoru 2 kişi üstünden zor kaldırır bide daha öncede modifiye si vardı resim olarak o çelik jantmı ne takmış öğğğğ teljant olsun bmw deki gibi dublex olsun eğer bu özelikle geliyorsa tamam dır bu iş
ne yani wr125 mi para verelim 10 11 bin lira para yani kıyaslama çok zor bu işte 250 bir enduronun japon fiyatını düşünemiyorum en kötü otomobil sıfır fiyatı oluyor adamlarda bunu kıyaslıyor tabi evet bize gelirken bazı parçaların değişeceği kesin hortumlar para ile değişir korkma öncamını sevmezsen kaplama yap çantalar küçük diyorsunda ya çantasız olsaydı diğer markalar gibi extra dan para verseydin çantalar candır ama bu çantaların çanta kaliteside yoktur onu söyliyeyim ıvır zıvır avadanlık koyabilirsin ki bizim gibi endro croscular için avadanlık candır zincir kopması torna vida cart curt hiç yoktan iyidir candır can dedğim gibi bence dediğin gibi hortum olayı cansıkıcı bizimkilerin üstüde sarımlı onun üstüde plastik kaplı idi belki onlarda sarımlı ve üstü siyah plastikle kaplıdır görüp dokunmadan bir şey diyemiyecem bu motorun çıkış fiyatını söylim ilk sene 12 13 diyecekler baktılar satamıyorlar kampanya diyecekler 10 filan 3 cü sene 8.500 9 binden gidecek hadi bilemedin 8 daha aşasını düşünmeyin ki kaldıki maxi 4000 tl den satıyorlar adamda markasını malını fiyat gamı olarak koruyacak
Az kaldı arkadaşlar, en geç 1 ay sonra kokusu çıkar. Bundan sonrası tamamen kişiye kalmış. 9Dan fazla vermem diyip alan da olacak, 11,000 eder diyip para denkleştiremeyen de. Şimdi mikrofonu Uğur motora uzatıyoruz ve bekliyoruz. Fiyat hakkında ne konuşsak da burda bi çare değil anlaşılan. Teknik konuda daha fazla araştırma yaparsak açıklanan fiyatın değeri olup olmadığına daha iyi karar veririz.
Yok bizde 3 aşağı 5 yukarı, bizde 1 aşağı 2-3-4-5-6 yukarı !
Burada senin benim gibi yazan birçok mondial görevlisi var.
amaç beklentileri yönlendirmek, bizleri istedikleri kıvama getirmek.
diğer ülkelerdeki satıcıları bizdekilerin de olduğu gibi en az yüzde 25 karı var.....
senin gibi derken
Seni kastetmemiş tunctepe kardeş, bencede konuda bariz mondialli ajan gibi yorum yapanları görüyorum %100 emin değilim tabi ve gereksiz tartışma çıkmasın diye yazmıyorum
Ajan varsa iyiymiş. Arkadaşlar motor 10 numara 5 yıldız. 8 binden aşağı vermeyin ( vermyin de tersten görün )
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
11-12 gibi rakamları telafuz bile etmeyin arkadaşlar, alanı sopayla kovalarım bak :D yav crf al hatta kas biraz daha ikinci el wr250 al gözünüzü seveyim tüketici dayanışması olsun azıcık. Eyvallah memlekette devalüasyon oldu ama şimdiye kadar doları 1,5 tl den getirip itekledikleri mallara saysınlar.
Bence kesinlikle 10 bin altı bir fiyatı olacak. En azından bir süre için. Bakın Destro ne kadardı, bu ondan bieaz yüksek olur.
benden helalinden 1000 tl işler 1 lira fazlası olmaz :D
Arkadaşlar forumda imza kampanyası oluyomu? Rx3 8500 Olsun adı altında kampanya yapabiliriz
Yok bizde 3 aşağı 5 yukarı, bizde 1 aşağı 2-3-4-5-6 yukarı !
Mondialin iştahını kabarttınız artık 8.500 hayal , mondial hem kendini hem sizi üzecek bu gidişle
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)