veyis hocam,maaşallah güzel gezmişsiniz,epey km.yapmışsınız.bu arada km.niz benim km.yi çok geçmiş.gidon yükseltme de güzel olmuş.evet şu mevsimde değil ama kışa mutlaka lastiklerin değişmesi gerekli.paylaşım için teşekkürler.
veyis hocam,maaşallah güzel gezmişsiniz,epey km.yapmışsınız.bu arada km.niz benim km.yi çok geçmiş.gidon yükseltme de güzel olmuş.evet şu mevsimde değil ama kışa mutlaka lastiklerin değişmesi gerekli.paylaşım için teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar bu ara trafik sigortası yaptıran yada yenileyen var mı ? Geçen sene Ergo dan 350 Tl ye yaptırdığım sigorta için 1.200 tl istediler ????? , sigortacı olan arkadaşım biraz araştırdı ve en ucuz alians dan 750 tl buldu.
Artıştan haberim vardı, ama bu kadarı da el insaf, daha komiği kaskom yenilesi 650 TL :(
Teşekkürler Bora bey. Eğirdir gezisi ve bu gezi toplamı 3000 km oldu. İlk defa bu kadar kısa sürede bu kadar yol yaptım. Darısı kazasız sıkıntısız yeni gezilere inşallah. Bu arada lastik konusunda ciddiyim. Kaymak asfaltta arka teker sessizce kayıp gidiyor. Ben de hava nasıl olsa sıcak yeri tutar falan dedim ama, şu 2 gezide 2 defa arka freni sıktığımda motorun kayıp gittiğini görünce artık hiç güvenim kalmadı. Bence uygun lastiği bulduysanız kışı beklemeyip hemen değişin. Naçizane tavsiyem. Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
yaşa göre, ve ikametgah ettiğiniz yere göre değişiklik gösterdiği söylensede bence tamamen süpriz yumurta olayına döndü o iş 560 tl ödedim ben 28 yaşındayım istanbulda oturuyorum.. aynı yaşda bi arkadaşım var antalyada oturuyo onada 550 tl çıktı yani ikametgah pekde farketmediği gibi adamın birde kazası bulunuyo araba ile yani neye göre değiştiği belli değil bence tuturabildiklerine kafalarına göre yani bu arada full kasko 1100 tl dediler bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
sevgili dostlarım bunlarda geçirdiğim kaza sonrası benim çin aslanının hali! açıkcası 40-45 km ile giderken kafa kafaya bi araba ile çarpışan motora göre dimdik ayakda r25 felan filan gibi bişi olsa muhtemelen konserve kutusuna dönmüştü hala sağlamlığından şüpe eden varsa iyi bir örnek! bu arada çalışıyor ve yürüyor tabiyki sıkıntıları yok değil... koruma demiri içe doğru göçtüğü için gidon sola çok az dönüyor ön amortisör görünüşde birşey olmamış gibi dursada kitlenmiş durumda fotolardan görüldüğü gibi gövde hafif sola doğru kaymış durumda bakalım halolacakmı bunlar hiç bilmiyorum
Şimdi bana yardımları esirgemeyin istanbul anadolu yakasında veya avrupada işini bilen güvenilir bir servis önerisinde yardımcı olun çünkü gittiğim servislerden hiç haz etmediğim gibi hep bi üçkat çevirme peşinde olan tiplerdi allah servisin eline düşürmesin ama yapıcak bişi yok düştük birkere ayrıca hala iyileşmedim kolum hala sargıda servise nasıl götürücem bunu nasıl haledicem hangi servise gidicem hiç bilmiyorum kaza geçirip hiç bukadar çaresiz olucağım aklıma gelmezdi! resmen mecazide değil elim kolum bağlı kaldım siz siz olun çok dikat edin ekipmanlarınızı hep en iyisini seçin bakala bile giderken full takım giyinin, ben giymeme rağmen bu hallere düştüm
geçmiş olsun,Allah beterinden saklasın hepimizi.. İstanbullu olanlar donanımlı bir servise sizi yönlendireceklerdir inşaallah ..zira şase işin içine girince ekipman öenemli ..
vesselam..
Sevgili Erdo en kısa alçıdan kurtulup evonu kullanabilecek hale gelmeni
sabırsızlıkla bekliyoruz.
Değerli Kökböri benim temmuz 2016 - temmuz 2o17 sigortam Bursa için 362 tl
ye < yaşım 61 artı 11 yıllık hasarsızlık indirimiyle> yapıldı . 2015 yılı
sigortamı 81 liraya Ergo sigorta yapmıştı. 2016 yı Aliens te yaptırdım.
Yani 80×4.5=360 tl. Anlayan varsa beri gelsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------
Sevgili Veyis Hocam ve Rıfat kardeşim paylaşımlarınız için çok çok çok
teşekkürler. Sayenizde gözlerimiz bayram yapıyo. Bütün fotolar ve videolar
için artı gidon yükseltme için sağolasız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:36 ----------
Değerli Erdo aklımda yanlış kalmadıya İst anadolu yakasında idin. Bir kaç
gün daha sabret,bu arada Cumhur Komutan'dan bilgi alabilirsin .
Cumhur'un Ustalığını çok beğendiği iyi bir (İst yakada )servisi evvelce
bizlerle paylaşmıştı. Gerekirse benden tlf iste.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------
Değerli Erdo aklımda yanlış kalmadıya İst anadolu yakasında idin. Bir kaç
gün daha sabret,bu arada Cumhur Komutan'dan bilgi alabilirsin .
Cumhur'un Ustalığını çok beğendiği iyi bir (İst yakada )servisi evvelce
bizlerle paylaşmıştı. Gerekirse benden tlf iste.
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------
Naci abi güzel bir gezi yapmışsın tebrik ederim. Bende bu güzergahta (Dörtyol - Alanya) bir gezi yapmayı planlıyorum bu hafta. Bir kaç sorum olacak;
1- Gidon yükseltme aparatını nasıl temin edebiliriz? Ücretini havale yapsam gönderme gibi bir şansın var mı acaba ( bulunduğum yer küçük bir yer olduğundan yaptırma veya temin şansım yok )
2- Alanya ya kadar ki o meşhur virajlarda motor da lastik veya hararet sıkıntısı, virajlarda kayma eğilimi yaşadın mı?
3- Aydıncıkta ki pansiyon kalitesi ve fiyatı nasıl ? Yol üstünde konaklayabilecek yer hakkında önerilerin var mı?
4- Lastik patlama ihtimaline karşı nasıl bir önlem aldın ?
5- Yolculuklarını genelde hangi saatte yaptın ?
6- kaç km de bir mola verme ihtiyacı hissettin ?
Sorularımla bunalttıysam kusura bakma abi, önceki Kuba 150-25 chopper tarzı motorla hiç uyumadan 22 saatte Dörtyol - Çorlu yolculuğu yaptım ama bu motor biraz beni korkutuyor abi.. Özellikle aydınlatmasının yetersiz oluşu, selesinin rahtasız edici oluşu, lastiklerin şambriyelli oluşu falan bayaa bi kafamı kurcalıyıor. Cevapların için şimdiden teşekkürler..
Merhaba oguzyener arkadasim. Sorularina cevap vermeye calisayim.
1. Gidon yukseltme aparatini sanirim ebay uzerinden birkac ay once yurt disindan aldim. 50 tl civariydi. Ama delikleri uymadigi icin azbiraz genislettirdim. Tavsiye edermiyim. Emin degilim. Cok fark gormedim. Boyunuz uzunsa faydasi olabilir. Benimki 1.75.
2. Yasamadim cunku riske atacak sekilde limitlerde kullanmadim. Iyi lastik olsaydi cesaretim fazla olabilirdi.
3. Salas bir yer. Ama denize yakin. Sicak su ve klima var odada. Pazarliga tabi. Gunluk enfazla 40 tl teklif et.
4. Daha once formula x diye bilinen bir siviyi iki tekere de dokmustum. 62 tl kargo dahil.
5. Genelde sabah baslayip hedefime ulasincaya kadar. Hararet sikintisi yok merak etme. Her 300 km de bir benzini fulle.
6. Yolda harcadigim zamana gore mola veririm ben. Ilk cikista 90 dakika sonra, ondan sonra saatte bir.
Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------
Not. Ben ayetelkursiyi okur cikarim. Simdiye kadar motosikletle belki 100.000 km yol yaptim. 1980 yilindan beri cok sukur hic lastigim patlamadi. Ama hep tedbirli ciktim. Tavsiye ederim.
Dünyanın 2. en büyük kanyonu olarak geçen ulubey kanyonlarını gezindik ve biraz adrenalin salıgalatan cam balkonunda manzarayı izledik. Sonrasında motosikletlerimizle kanyonun içersine inip karşı tepelerdeki düz alanlarda gariban dakarı keyfini yaşadık.. iyi seyirler.. ;)
Sağolasın Rıfat kardeşim bütün emeklerin için, elleriniz motorlarınız ve
kameran dert görmesin. SELAMLARLA.
Cevapların için teşekkürler Naci63 abicim, benim için faydalı oldu..
Merhaba Rıfat kardeş. Bence "gariban dakar"ı demeyelim. Bu durumda yanınızdaki honda crf 250 L de "gariban GS"i olacak. Çünkü bizim motorlar ayrı bir kategori. Bir kere sınıf 250 cc, kilo 175. Dakarda sınıf 600 cc üzeri ve kilo 200. Bu motor kendi sınıfında (250 cc) bence iyi bir enduro. Bu nedenle lütfen altınızdaki motorunuzu küçümsemeyin. Kendinden bekleneni kendi çapında yeterince veriyor. Ben şahsen yaptığım 4500 km yolda bunu bizzat yaşadım. Eminim siz de aynısını düşünüyorsunuzdur. Bu arada honda ile hız denemesi yapmışsınızdır sanırım. Durum nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------
Merhaba Rıfat kardeş. Bence "gariban dakar"ı demeyelim. Bu durumda yanınızdaki honda crf 250 L de "gariban GS"i olacak. Çünkü bizim motorlar ayrı bir kategori. Bir kere sınıf 250 cc, kilo 175. Dakarda sınıf 600 cc üzeri ve kilo 200. Bu motor kendi sınıfında (250 cc) bence iyi bir enduro. Bu nedenle lütfen altınızdaki motorunuzu küçümsemeyin. Kendinden bekleneni kendi çapında yeterince veriyor. Ben şahsen yaptığım 4500 km yolda bunu bizzat yaşadım. Eminim siz de aynısını düşünüyorsunuzdur. Bu arada honda ile hız denemesi yapmışsınızdır sanırım. Durum nedir? Bir de rica etsem arazideki performansını honda crf 250 ile kıyaslarmısın?
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
850 km lik her türlü yol şartlarında yapmış olduğumuz gezimizde rx3 bizi mahçup etmedi.ikimizde 90 küsür kilo ,yaklaşık 50 kilo da yükümüz var daha ne yapsın rx3
Arkadaşlar,face de ve forumda gördüğüm kadarı ile benim gibi bu kadar güzel bir motorun üzerinde Mondial yazmasın isteyen epey arkadaş var.Motor kapaklarının yazılarını oto boyacısın da çelik macunla doldurtup mat siyah boya ile boyattım.Fotoları koyacaktım ama maalesef beceremedim.Face de Mondial rx3 sayfasına koyacağım.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim selamlar saygılar sevgiler 👍
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------
Merhabalar. Gariban dakarından kastım sürücü olarak bizim herhangi bir dakar tecrübesi olmadan keyfli bir yolda daha çok dakarımsı gezintimiz acemiliğimiz yani asla motoru küçümseme değil aksine çok iyi bir motosiklet.arazide yeterli ve crf den top speed olarakda açıkara önde rx3. 12.000 km deyim şuan ve herşey yolunda çok şükür crf tabiki daha hafif ve tork olarak bir tık önde arazi koşullarında ama dediğim gibi top speed uzun yol konforunda rx3 çok önde
kaska gelen rüzgar sesini oldukça kesti ,arkadaşımda benim tavsiyemle aldı o da duacı oldu bana benin boy da 1.84 biz mennunuz tavsiye ederiz .kask vizörünü açabiliyoruz rüzgar gelmiyor göze.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
kaska gelen rüzgar sesini oldukça kesti ,arkadaşımda benim tavsiyemle aldı o da duacı oldu bana benin boy da 1.84 biz mennunuz tavsiye ederiz .kask vizörünü açabiliyoruz rüzgar gelmiyor göze.
Kıymetli arkadaşım Kartal 56 motorumda yazan MONDİAL yazısı benim açımdan
gurur sebebi. Niye ki derseniz bugün Çin'den motosiklet ithal ederek Türkiye 'ye satan UMA yarın kendisi yerli motorumuzu üretmeye başlar diye
ümid ediyorum. Ali bu kadar saf olma,kim uğraşır yeni -yerli motor yapmaya
dediğinizi duyar gibiyim. Buda benim hayalim. Örnekmi vestel Venüs.
Unutmayın emeklemeden yürünmüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
Değerli Rıfat ve Asertcan ve Naci63 (Veyis) Hocam hepiniz çok sağolun.
Bütün paylaşımlarınız lcin .
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
Mithat Hocam önceki sayfalarda bir arkadaşımız fabrikanın verdiği rüzgar
kesiciyle üzerinde gelen kesiciyi bir araya getirerek ikisinden tek rüzgar
kesici yaptığını bizlerle paylaşmıştı. Bende aynı şekilde yapmayı düşünüyorum, bittikten sonra paylaşırım
" Alıntı mitmuallim adlı üyeden alıntı
paylaşım için teşekkürler..
ön camdaki rüzgar kesici diyelim rüzgarı ne kadar engelliyor acaba?
bende boy 178 cm bütün rüzgar kastda da.. çok rahatsız edici..
vesselam.. "
1.80 ve sonrasi boy için çok işe yarıyor. Ben bu yolculukta, iyiki almışım dedim.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)