Konu herkeze gore degisiyir bende o sesi debriyaji birakinca aliyorum harilti yapiyor. Ama motor isininca geliyor o ses. Ben tikir tikir ses aldigimda koruma demirlerine bakiyorum birde salyangoz korna taktim o cok sallaniyor. Sikinti yok makine saat gibi.
Ama bu ara niyeti bozdum bir ara aciklayacam buradan
Yavaş gitmeyi hızlı hale getirmeyi deneyin
Abilerim bu motor başlangıç için nasıldır bana önerir misiniz 2016 model almayı düşünüyorum.Boy 1.80 kilo 80
hayırlı geceler, bugün arasmotordaydım stop sorunu ile ilgili olrak gelen parça değişim yapıldı,ön farı led zenonla değitim birde gidonyükseltme taktık.İzmite gelinceye kadar sorun yok şükür,ozkan ustanın deyimiyle sorun çözüldü gibi, 2000 km bakımına kadar kafam rahat
Sırada lastik patlama sıkıntısına karşı tedbir olrak type protecdor kullanımı var bugün yarın siparişlerini veririm.
Uygulama ve sonuçlarınıda paylaşırım inşaallah..
Ali hocam,11:00 ile 15:30 arası arasmotordaydım görüşmek nasib değilmiş selamlar..
vesselam..
Değerli bk_26 aslında Seni Cumhur Bey'e havale etmemiz gerekiyo .(Kum havuzu) önerisiyle. Yinede cevap verelim. Bende kg 125 boy 1.80 cm Cumhur'da ise 1.96 ya 95 kg . Aynı boy ve kilolarda
başka arkadaşlarımız da mevcut . Zaten RX3i yi bizim gibi UZUNLAR ve KiLOLULAR için üretmişler
Sanırım anlaşıldı. Hürmetler ile.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------
Mithat Hocam nasib olmadı görüşemedik .Ancak
bizim hanımin İzmit'te çok akrabası var , Orada görüşürüz kısmetse. Esenliklerle kalınız.
boyunuzla, kilonuzla alakalı bir sıkıntı çekmezsiniz! lakin az biraz düşük cc hacimli vitesli motor ile tecrübeniz yoksa mümkünse biraz tecrübe edinip öyle binmeniz tavsiye edilir.. çünki ilkdefa motorsikletle tanışan bir insan için hallice ağır ve yüksek gelicektir ha şöyle yapabilirsiniz alabiliyorsanız bi eğitim kurumundan eğtim alın, eğer maddi imkanınız yok ise benim gibi bol bol eğtim videoları izleyip okulların tatil günleri veya kapanış saat lerinden sonra en yakındaki geniş bahçeli okulda(trafiğe kapalı boş geniş bir alanda olabilir) eğtim videolarından izlediklerinizi tekrar edin çok faydasını görüceksiniz nezaman kendinizi hazır hisederseniz ozaman ufak ufak trafiğe çıkın mümkünse çok yoğun saatleri tercih etmeyin birde ekipmanlarınızı giymeyin ihmal etmeyin
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Sorun çözüldü mü ? Hayır ? bugün yine stop etti. 2000 km bakımına kadar bir daha istanbula gidemem? usta son ihtimal akü değişiriz dedi?
değişen hava sensör kelebeğimi ne dedi ozkan usta ,kalbüratör yerinde olan parça..
kullanmaya ve keyif almaya devam .. sorun nasıl olsa çözülecek.. motor yatmıyor ya biraz daha dikkatli olacağız artık..
vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Cevapladığınız için teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------
İlginiz için çok teşekkür ederim,dediğiniz gibi ağırlığının üstesinden gelmeyi öğrenmek gerek zaten aldığım vakit kesinlikle boş alanlarda slalom,fren,dar dönüşler vs. çalışacağım ki hakimiyetim artsın.
Hava sensör kelebeğinde sorun olsa istop edip sonra niye çalışsın? Kelebek konum durumunu beyne ileten alet bozuksa ya hiç çalışmaz ya da hep istop eder. Nadiren yapmaz bunu diye düşünüyorum. Keşke ilk olarak akü değişseydi. Bence ne zamanlar istop ettiğini not edin. Özellikle aküyü çok harcayacak ışık, sis farı vb. şeylerin kullanımından sonra m?, veya kısa süreli şehir içi kullanımlarından sonra mı? Eğer böyle ise ben sorunun konjektör/akü ikilisinden birinde olduğu kanaatindeyim. naçizane fikrim bir oto elektrikçiye gidip akü şarjını motor çalışırken ölçtürmeniz. Sizinki benim bildiğim sorun çıkmış tek 2016 model. İnşallah biran evvel üstesinden gelirsiniz. Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Hiç boşa kafa patlatmayın güzel abilerim gidin üstüne uyan bi akü ile değiştirin görün bak sorun orada neden diyceksiniz akünün ne adı var ne sanı var marş alışında bile hayır yok aletin maddi imkanınız varsa kaliteli bi akü alın mümkünse yüksek amperli amperden zarar gelmez ha yok kardeş okadar para harcamıyalım diyosanız alın 50 tl lik bi çin aküsü üstündeki aküden kat ve kat kaliteli olucaktır
Evet bir kişi daha vardı ilk kmlerde stop sorunu yaşamıştı.Anlamadığım konular olduğu için servis ustasının yönergelerine göre hareket ederken yapılanları ve konuşulanları sanal alemde paylaştığımı da belirtiyorum ustaya.Buradaki paylaşımlardan bahsediyorum.gittiğim 100 km yol az değil,tüm günüm gidiyor.. ama yapacağım bir şeyde şimdilik ustanın yaptıklarındaki başarı/yı /sızlığı gözlemlemek ve burada paylaşarak sorun yaşayan arkadaşların fikir sahibi olmalarını sağlamak.. teşekkürler naci bey düşünceleriniz not ettim.. vesselam
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
[IMG][/IMG]
ilk 1000 km yakıt sarfiyatı.. rodaj dönemi izmit coğrafyası,6000 devir geçilmemeiş ortalamaları..
"Yakıt sarfiyatı" deyince; Yakıt tüketimlerini takip etmek için Fuelly.com sitesini kullanıyorum, tavsiye ederim. Bilgileri girince onda da 1 litreyle kaç km. gidildiği, 100 km'de kaç Lt. harcadığı, ortalama tüketim, yakıtı aldığınız benzin istasyonu, toplam yakıt harcaması vs. her türlü bilgiyi görebiliyorsunuz.
Bu da benim motorun yakıt tüketimi bilgileri.
http://www.fuelly.com/motorcycle/apr.../chetaq/230191
Merhaba benim motorumda da stop etme problemi vardı daha önce forumda yazmıştım. Benim cuma günü bu konuyla ilgili aküm değişti. hafta sonu kullanmadım, bugün ilk kez kullandım ve gene stop etti. Akü ile ilgili değil. Bu problemi Nasıl çözeceğiz hiç bilemiyorum artık. Mitmuallim arkadaşın dediği gibi bende bu şekilde kullanıyorum ama pek keyif alamıyorum onun gibi. Çünkü benim bu konu ile ilgili 3. Kez servise gidişim ve sıkılmaya başladım. Sanırım merkezle konuşup bir çare bulmamız gerekecek.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
İyi günler herkese. Arkadaşlar pulsar rs 200 üm ile rx3i 2015 i bugün itibariyle takas etmiş bulunuyorum. Karşılaştırmak gerekirse, rc3i in ön fren felaket kötü, arka fren ön frenden iyi tutuyor. Sizin araçlarda da mı böyle? bugün trafik ışığı yeşilden kırmızıya dönünce durayım dedim. Ön tutmuyor zaten arkaya yüklendim bu sefer de arka teker kitlendi motor kaya kaya durdu. Çok tehlikeli mazallah önde araba olsa kesin vurmuştum, güç bela durdu motor. Birde vites geçişleri çok çatur çuturlu anlamadım boşa alacağım almak ne mümkün sert çekmiyim diyorum . Bu sefer pedal kımıldamıyor. Sert çekince de 2 ye geçiyor Çok sinir bozucu. ağdan kaynaklanıyor olabilir mi? Ön fren konusunda lastikleri değiştirsek faydası olurmu acaba?
Hayırlı olsun öncelikle. ön fren ilk başlarda tutmuyor. Ancak uygun yollarda sık sık frenleme çalışmaları yapınca balata ve disk birbirine alışıyor. Ancak çok dikkatli olmalısınız. Bunun lastikle alakası da yok. Tamamen fren-balata ilişkisinin yetersizliğinden kaynaklanıyor. Vitesler ilk yağ değişiminden sonra daha iyi olacak. İlk 500 km de temkinli kullanıp motora nazik davranmalısınız. Sonra o sizi mutlu edecektir.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
arkadaşlar motorum yaklaşık 1500 km. lerde Salihli Setmog festivaline gittim. Depoyu 315 km. de bitirdi. Allahtan benzinliğe yakındım sorun olmadı ancak depo 14 litre benzin aldı. Aydın Torbalı arası otobanda yaklaşık artçım, ben ve eşyalarımız ile birlikte 220kg. civarıydık. Motosiklet düzde 130 dan yukarı çıkmadı. Yokuş aşağı birkaç yerde zorladım 138km. ye kadar çıktı ve 9500 devrin üstünü görmedi. Hararet 3 çubuk oldu, fan açtı. Sorum ise şu bu yükle bu yakıt, bu maksimum sürat ve bu menzil normalmidir? Sizde durum nedir? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)