Bir de şunu deneyin. Bende açılıyordu ama belki de benim bilgisayarda kayıtlı olduğu için mi acaba??
http://cyclone-rx3.com/forum/viewtopic.php?t=14
İlk sayfada linki göreceksiniz.
Bir de şunu deneyin. Bende açılıyordu ama belki de benim bilgisayarda kayıtlı olduğu için mi acaba??
http://cyclone-rx3.com/forum/viewtopic.php?t=14
İlk sayfada linki göreceksiniz.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Te bu yüzden sevmiiim iç lastık olayını Motor elde de gitmiyor aga.Yedek iç lastiğim var,pompam var ama yanıma 2 kişi lâzım Serviste bile 1 saat uğraştı adamlar o kadar alet eadavata rağmen.O yüzden lastiklerinizi patlatmayın
Apaçiler görmesin basık halini
Adım başı inşaat ve etrafı tel,çivi vs. olunca patlamaması mucize benim açımdan.WR 250 NİN Lastiklerinin patlamadığını yeni duydum
Türkiyede ne marka motor alırsan al en önemli unsur olan lastik itina ile en kaygan ve sert olanı seçilip takılır.Patlayıp patlamaması gezdiğin yol üzerindeki yabancı cisimler ile alakalıdır.Motorun ya da lastiğin markası önemli değildir.Öyle olaydı benimki hiç patlamazdı,taş gibi sert,dişli,sertlikten makinasız sökemiyosun bile ama patladı.Olacak iş değil.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
aslında milli jantları tubeless yapmanın birkaç yolu varmış ama evo ya uygulanabilir mi bilmiyorum çok da zor değil gibi yeter ki jant yanaklarından lastik kaçırma yapmasın.
Tubeless lastik gibisi yok aga,şambrelli lastikleri sevemedim gitti.Sırf uğraş.Sökmesi takması ayrı bi dert.
derdi tasası bir kenara ben çok tehlikeli buluyorum çünkü seyir halinde aniden boşalan bir lastik ile kontrolü kaybedip ağır bir kaza geçirilebilir. dikkatli olmakta fayda var. uğraşırım derseniz şöyle bir yöntem var, olmazsa da geri dönüşü olmayan bir şey değil
http://supermotojunkie.com/showthrea...-with-pictures
evom olsa yapacağım ilk iş diyebilirim.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
oto cam montajında kullanılan mastikler tam bu iş içinmiş gibi geliyor. çok yapışkan ve mukavemetli. sıradan silikonlar gibi küflenip çürüme derdi de yok.
Oto lastik işinde çalışan elemanın bir lastikden çıkardığı çiviyi tekrar yolun ortasına attığına şahit olmuştum. Neden yaptığını sorduğumda bana pişkin pişkin sırıtarak ( o bizim ekmek kapımız abi ) diye cevaplamıştı. İşte güzel TÜRKİYE'min personel kalitesi. Selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
Bu arada hepinizin ve bütün Alemiispamin kandili
mübarek ola.
bu jantın içine yapılan işem ile oluyormuş lakin kimsi hava kaçırıyo felan diyo pek verimli bi durum değil anladığım kadarıyla
Mirac kandilimiz mübarek olsun.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Merhaba arkadaşlar
Bende bu motoru almak istiyorum. Genelde yorumlardan, motorun kalite olarak,alınabilir olduğu anlaşılıyor. Rüzgar konusunu merak ediyorum.özellikle 100 km üstü, sarsma ve diğer olumsuzluklar varmı?
Metin Kardeşim x max la yaptığın her hızı RX3İ evo ile aynı rahatlıkla yaparsın.Belki düz yolda beraber gidersin. Tırmanmada RX3İ'nin tozunu bile göremezsin. Kendileri her yolda her şartta iyidir. X MAX 250 ile giremediğin her türlü yola RX3İ ile tereddüt etmeden dal . Selamlar.
Arkadaşlar günaydın,hayırlı ve bereketli günler.Daha önce evo almayı düşündüğümü yazmıştım nihayetinde dün aldım, uzun zamandır vitesli motor kullanmadığımdan benim için epey acemilik oldu en zorlandığım kısım ise sıkışık trafikte sürekli vites değiştirmek oldu.1 ve 2. vitesler az 3 ve 4 çok geliyor trafikte bu motoru kullanan arkadaşların uyguladığı bir incelik var mı ? Bu arada orange renk çok fiyakalı duruyor bütün gözler üzerinde idi,bir yerine nazarlık mı takayım ne yapayım Herkesin yolu açık olsun
Badali Bey/ Hanım sıkıntı yok. Benim için tabii ki 130a kadar sıkıntı yaşamadım
İşte beklenen video genç bir arkadaşımızın emeği alın teri ve motosiklet sevdası ile hazırlamış olduğu Mondial RX3İ Evo İncelemesi. Kanalını takip etmeyi unutmayın devamı gelecektir. Emeğe Saygı Lütfen.
Herkese hayrlı günler. Arkadaşlar daha önceki sayfalarda bir arkadaşımız arka çantaların kilidinde oynama yaparak kontak anahtarı ile tek anahtar yaptırdıgını yazmış idi. Bu gün o aklıma geldi ve bi bakalım nasıl oluyor diyerek çantaların kilidini söktüm, kilidin arkasında segmanı çıkardım, içinde beş tane pim var ve bu pimleri yukarı iten çok ince ve hafif birer yay var.har iki anahtarı da sıra ile takarak pimlerin pozisyonuna baktım ve anahtar girişi solda olacak şekilde tutup soldan 1. pimi 3.pimin yerine , 3. pimi 1. pimin yerine taktıktan sonra kontak anahtarını takıp çevirdigimde oldu bu iş. sonra toplayıp takın yerine işte size tek anahtar ile kullanma yolu. Dikkat; kilit göbegini yuvadan çıkarırıken pimlerin ve dolayısı ile ince yayların dökülmemesine dikkat edin, hatta altına bez srerek yapın garanti olsun zira yaylar kaybolabilir.
Bu arada; sayın Cumhurayas bey ddogrusu dediginiz gibi litre hesabı idi, bir daha ki sefere öyle yapıp yayınlayacagım inşallah. Kazasız günler dilerim.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)