İşin vicdani tarafını evvelini/ahirini biemem, sadece sürüş yapmayın dişli, bildiğim kadarı ile kaplinli göbekler rx3te,hatta gerilim sıkışma sonucu akarmaya bile zarar verebilir. ivedi yaptırınız.
İşin vicdani tarafını evvelini/ahirini biemem, sadece sürüş yapmayın dişli, bildiğim kadarı ile kaplinli göbekler rx3te,hatta gerilim sıkışma sonucu akarmaya bile zarar verebilir. ivedi yaptırınız.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Ağabey , aynı bloğun zs177mm sm/crossu kullanıyorum, dedikten sonra yağ 15/50 motul deneyimim oldu sıcak bastığında nisbeten iyi gibi,ancak motorumda 3 filitrede "TEL" süzgeç olmasına rağmen dolaşımda biraz sıkıntılı gibi idi Hatay sıcağında olmam rağmen, tabii Adana bir tık önde bu konuda.
Yinede szin rx3'lerin büyük filitresinin " kağıt " olduğunu biliyorum , kısacası 15/50 için temkinli olun derim , yağlama bu motorun en hassas olayıdır çift taraflı çift yağ pompası vardır, tek şaft ile kuwet alır bendeki kitapçıkta 10/40 efdal olarak önerilmekte , devir çevirtmediğinizi tahmin ediyorum belki ve umarım sıkıntı yaşamazsınız.
Alarm knusuna gelince, aynısını 3 sene evvel test ettim gayet güzel çalıştı!, ancak yine sıcaklık etkisi ile, hem pil çabucak tükenmekte, hemde bazen(son zamanında) kendi kendine istemsiz çalmaya başlamıştı bilgin olsun.
Çift büyük petekli, ve buranın sıcağında "fan'sız" kullandım hep (geçen sene regal raptor fanı uydurdum, şuan yine fansız devam) , evet ısınıyor dem vurduğum performans ve devir çevirerek kullanımda bariz fark oluşuyordu, bu durumda versiyonlar arası metalürjik sağlamlıklar var diyebilirim o halde benim versiyon şanslı sağlam blok ))).
Evet yinede kullanıcı deneyimleri, belirleyici olur bu konuda, ben yalnızca birkaç teknik konuda vakıf olduğum tüyoları aktarayım dedim.
Carbondioxid üstadım bir sorum olacak.
Dün mahallemdeki motor tamircisiyle konuşuyorduk, bak abi bu makinelerde sibop sesi var dedi, dinletti, hakikaten bloktan ses geliyor.
Bundan önce sibop sesini ayrıca dinlemediğimden doğrudur usta sen iyisini bilirsin deyip konuyu kapattım.
Gözlemlediğim kadarıyla bu bütün Evo'larda standart. Sende durum nedir?
ride saferide responsiblyride smart
Metalik küçük vuruntu gibi ise sübaba yorulabilir, zaman zaman oluşup sonra kesiyorsa, ısınıp/yol sonrası rölantide gibi, sübab olması muhtemel ancak durumu otomatik egzantrik gergisine yorardım, bende durumlar olması gerektiği gibi 0.04 emme, 0.06mm egzoz ile tam sente'de rölantide iken çok nadir olsada bazen duyuyorum, belkide aldığımız benzinin oktan düşüklüğü sebeb oluyordur motoru yarıp bakmadan sübab ölçüsü almadan, sübab eteklerinde ezilme olup olmadığına bakmadan yorumlamak güç.
Motorunuz servis gaantisinde ise endişe etmeyin, okuduğum bazı kaynaklarda haifi sesli sübabların sıkıntı oluşturmayacağı yönünde idi, ancak alıştığınız çekişten harici bir durum var ise, devirlenme tork kaybı vs gibi sübablar yorumanabilr.
Benim şansım , motorumun karbratörlü oluşu dolayısı ile müdahalenin basitliği, sizde durum karışık sensörler, efi injeksyon vs.
Hasılı net bişey söylemek güç, bu durumun bir hata olup olmadığını söylemede güç.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
Bu durumun mitolojiden çıkması için zamanında Chinariders'ta ifade etmiştim, en iyi yolu sıfır henüz kasasında oup alınan bir rx3'ün bilen(hakkı ile bilen) bir kimse tarafından tam sentesinde iken, daha marş/benzin konmadan fabrika ayarını öğrenmek amacı ile sübab değerlerini ölçmek lazım diye şe ettimdi, tabii böyle bir kullanıcı bbulmak imkansıza yakın, sonuç olarak sübab değerleriniz/miz 0.04mm 0.06mm dikkatt ediniz 0.6mm değil milimetrenin yüzdesi değerde, sentil çakısındaki bu değer yer çekimi sayesinde bile aşağıya eğilen bir kalınlık test ettim onalyaldım bilginize.
Son olarak, asla ve kataa servisi değil padişahı gelse elinde bu değerlerde sentili yoksa, şark ağzı ile " yavv eskiden sentilmi vardı ben el ile yapıyom matur 20km hhızlanıyor" diyen olursa arkanıza bakmadan çıkın terk edin orayı.
Klavızda yazan değerler için yalnızca kontrol ettirin sübablara ayar yapılması taraftarı değilim, sorun yoksa tabii.
Uyarılarınız için teşekkür ederim. Benim aldığım yağ tam sentetik. Dolayısıyla sorun olacağını düşünmüyorum. Zaten servis şelin 15-50 mineralini veya yarı sentetiğini koyuyor. Dolayısıyla aldıklarım bunun birkaç tık üstü olacak.
Bu alarmın çabuk pil tükettiğini kardeşim de söylemişti. Ancak servis "sonradan takacağınız tüm elektrikli cihazlar elektrik sisteminin garantisini bozar" deyince pilli alarmı (önceden almıştım) kullanmaya karar verdim. İlk bugün taktım. Artı katlanacağız pil tüketimine. Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
sayın motorseverler bende mondial RX3i EVO almak istiyorum çevremden alma iyi değil diyorlar motor çok hoşuma gitti kararsızım
yardımlarınızı rica ediyorum
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
2016 modelde bazı iyileştirmeler yapıldığı belirtildi burada. Jant/lastik ebatları, ilave renk seçeneği, çakmak/usb şarj soketleri, ön çamurluk uzatması, arkaya dekoratif ilave çamurluk ve elektrik sisteminde yapılan iyileştirmeler bunlar arasında sayılabilir. Doğru kullanımda ve bakım ile size eminim ki yıllar boyu motorluk yapacaktır.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Arkadaşlar orta sehpa ayaklıktan bir haber var mı? Bir ara piyanist_irf nikli arkadaş yapacaktı diye duymuştum. ya da başka bir motorun orta sehpasını buna deneyen veya uyduran var mı?
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
vites araları için bir şey yazmadı fakat 6. vites 7000 devirde 110 ile gittiğim yerde hız 130 a çıktı ve motorun çalışması rahatladı şeklinde yorumları var arkadaşın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
İrfan ustaya mesaj attım dün gece cevap olarak "Merhaba Mithat bey konuyla alakalı çalışma yapılacak ancak elimizdeki modeli bitirmeye çalışıyoruz. Detaylı bilgi için bize bu numaradan ulaşabilirsiniz saygılar sunarım.
05326832087 " bunu yazdı
yarın aramayı düşünüyorum. vesselam..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
Bilmiyorum yorum yok bu kanuda..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Dün akşam motoru servisten aldım. Daha önce bahsettiğim gibi motor çalıştıktan 20-30 sn sonra stop ediyor, ve tekrar çalışmıyordu, çalıştığı 20-30 sn boyunca da gösterge göz kırpar gibi titriyordu. Problemin önce oksijen sensörü ile ilgili olabileceği (bence hiç alakası yoktu) daha sonra da konjektör kaynaklı olabileceği söylendi ancak sonuçta sadece akü değiştirilerek problem çözülmüş. Dün akşamdan beri yaklaşık 50km kullandım şu an için problem halledilmiş görünüyor umarım tekrarlamaz. Motor hazır servise girmişken daha önce ebay'dan getirttiğim led farları da taktırdım aynı zamanda serviste orta sehpa varmış hadi onu da takın dedim, sehpayı kaynak kalitesi, görüntü, rahat kullanım açısından beğendim. Arkadaş sis bağlantısı için güzel bir uygulama yapmış küçük bir boruyu bir şekilde koruma yerinin bağlantı vidasına monte etmiş sisleri de onun üzerine. Birkaç resim paylaşıyorum
veyis/naci hocam,yakışmış,kazasız/belasız kullanın.
konig kardeş,orta sehpayı kaça taktırdın.kaldırması kolay oluyor mu ? istersek nasıl temin edebiliriz ?
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)