Değerli Arkadaşlarım,
Yaklaşık bir aydır forumun müdavimi olarak keyif ve merakla yazılanları takip ediyorum. Sonunda dayanamadım 6 Nisan itibarı ile bir adet 2016 RXi3 Evo sahibi oldum. Yönlendirmeleriniz, seviyeli ve doğru bilgilendirmeleriniz için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.
İşin doğrusu geçtiğimiz yıl da ciddi şekilde bu motosiklete bakmış ama özellikle lastik ölçü kombinasyonunun sıra dışılığı, ilk defa piyasaya giriyor olması vs nedenlerle geri durmuştum. Ancak bu sene iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Yaklaşık 300 km yol yaptım süper mutluyum. Rölantide iken durma vs sorunları yaşamadım umarımda yaşamam.
Ben üç konu için okuma faslını bitirip foruma dahil olma kararı verdim :-)
1. Öncelikle herkesin % 100 mutabık olduğunu gördüğüm bir nokta UMA'nın ne kadar interaktif ve pozitif yönde destek veren bir kurum olduğu. Aynen katılıyorum hatta şu kısacık Mondial'cilik sürecimde bile bunu fazlasıyla yaşadım. Detaya girip uzatmak istemem ama müşterisine bu kadar sıcak ve çözümcü yaklaşan bir firma ben daha tanımıyorum. (Dileyen olursa ilk motosikletim olan Kanuni Windy's 150 ve sonraki motosikletim olan Hyosung 250 Comet ile ilgili firma ve servisinden kaynaklanan sıkıntılarımı uzun uzun anlatabilirim) Neyse bu vesile ile Serkan Bey'e de selamlarımı ve hayranlık uyandıran sevgilerimi iletmek isterim. Amma uzattım deyip sadete geleyim... Firmanın internet sitesi 2016 Altın Örümcek yılın web siteleri arasında otomotiv dalında aday. Bence her Mondial kullanıcısı bir-iki dakikasını harcayıp buraya girip oyunu versin ki bizler de firma için küçücük de olsa bir destek vermiş olalım. Düşünsenize firmanın Audi, WV, Fiat gibi devlerin arasında sıyrılıp birinci olması ne hoş olur :-) Link aşağıda lütfen üşenmeyin...
http://altinorumcek.com/Halk-Oylamas...ik-Magazacilik
2. Arkadaşlar 2015 modeller nasıl bilmiyorum ve geriye dönük mümkün olduğunca tarama yaptım ama ayağın otomatik olarak katlanmasına dair sizlerden gelen bir eleştiri ve paralelinde çözüm göremedim. Siz rahatsız mı olmuyorsunuz benim gözümden mi kaçtı sayfalar? Ben hiç alışamadım. Özellikle park edeceğim sıra üzerinden inmek tam bir işkence. Ha şimdi ayak katlandı motosiklet yattı ha birazdan diye acayip geriliyorum. Hele hele hafif aşağı eğimli yerlerde park etmeye çalışmak tam bir kabus. Bu 5. motosikletim ilk dördünde park ederken boşa alırsın ayağı açarsın, ayak açık pozisyonda sabit kalır motosikleti sola yatırırsın güvenle de üzerinden inersin. Ha yanlışlıkla da viteste kalırsan veya ayak açıkken vitese takarsan basit bir müşir elektriği keserek motoru durdurur böylece gerekli emniyet tedbirini almış olur. Bunda öyle değil ki viteste de olsa ayağı açabiliyorsun. Tamam sürüş pozisyonuna gelince otomatik katlanıyor ama ya park ederken? Bir gün kesin bu yüzden yatıracağım aleti içim acıyacak. Var mı bir öneriniz?
3. Ve malum konu lastik... Ben genelde sınırları zorlamadan kullanan biri olsam da özellikle asfalt kullanımında güvende kalmak istiyorum. Motosikletimi % 50 toprak/arazi % 50'de asfaltta kullandığımı belirterek deneyimli arkadaşlarımdan en uygun lastik marka ve modeli bilgisini rica edebilir miyim?
Herkese saygı ve sevgilerimle...
Not: 1. Kusura bakmayın çok uzadı umarım sıkmamışımdır. 2. Resim Hyosung'lu zamanımdan kalma ilk fırsatta değiştireceğim :-)