Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Nisan 2016, 03:19
#2281
dreamwalker adlı üyeden alıntı
arkadasıma aldık bu motordan biraz devirli kullandım 6. vites 7.7500 arası bariz titresimi gidonda ve ayak peglerinde hissediliyor.2 adet mesajım yanıtsız kaldı.ön dişli 13 müdür bir allahın kulu bilmezmi arkadaş yoksa sökelimmi:-) 13 ise 14 takmalı.14 ise 15 yok.arka disli küçültmeli piyasada yok.bu titreşime care bulunmalı zira 120 ile sabit gidersek bu titresim yorar.titreşim yok diyen alıştı heralde :-).6000 devirde az 7000 i gecince motor 7ci vites istiyor.disli sart uzun yolda
ön dişli 14 arka dişli 40 peki neden arka dişli 40 pulsar 200ns de bile 44 dişli var arkada bu dişliyi 44 yaparsak çekmezmi ? hayır tabikide çeker fakat bu makinayı yaparken arazi şartları göz önüne alınmış yani hem yolda hemde arazide çekişten kayıp yaşamamak için bu düşünülmüş yeni versiyon evolarda arka jantı büyütmüşler 15 den 17 janta çıkarmışlar fakat motor arka tekerini fazla büyütmemek adına 90 olan yanak kalınlığını 70 yapmışlar.
isteyen bunu değiştirebilir ben araziye girmiyorum sırf yolda kullanıyorum diyenler değiştirebilir çok büyük bir sorun teşkil etmez bu şekilde vites aralığı biraz uzar ama sanıldığı gibi 40 km/h daha fazla yapar gibi hayaller ütopikdir bu dişli değişimlerini çok yapmış biri olarak söyleyeceklerim bunlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------
sezgingulmez adlı üyeden alıntı
Benim bir iki sikayetim var kullandikca fark ediyorsun. Sizde de 7000 devirden sonra titresim artmaktamidir. Aynalar dahil epey bir artis oluyor. Birde herkezdemi var bu sorun yoksa arka lastik herkezde tutunamiyor yola
sezgin bu sorun bende mevcut değil bir titreşim var fakat rahatsız eder boyutta değil eğer seni rahatsız eden bir durumsa belki amortisör ayarını doğru yapamamışlardır çok sertse bu titreşimi hissedebilirsin veya başka bir nedende olabilir sağlam bir servise göstermende fayda var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:01 ----------
bursalıali adlı üyeden alıntı
değerli hocam makinan gayet şık ve bayraklar çok güzel olmuş nacizane bir fikrim var sis farlarını şu şekilde taksak acaba daha verimlimi olur daha şıkmı olur bilemedim birde sana danışayım dedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------
Naci63 adlı üyeden alıntı
Bugün öğleden önce ilk 100 km'mi doldurdum. Hem rodajı çabuk yapmak hem de aküyü tam şarj edebilmek adına kendimize bir gezme uydurup kuzenimle beraber yakın bir ilçeye motor sürdük. Kuzende 2004 BMW F650gs var.Bu vesileyle ilk raporumu takdim edeyim. Tabi ki bu rodaj dönemi ve ilk 100 km olduğu göz önüne alınarak değerlendirilmelidir.
1. Motor rahat ve titresimsiz (maksimum 5500 devre kadar çıktım.)
2. 5000 devir temel alındığında: 4. viteste 60; 5. viteste 69; 6. viteste ise 75 km hız yapıyor.
3. 5500 devirde ise 5. viteste 70; 6. viteste 82 km hız yapıyor.
4. Genelde hep 5000 devir sürdüm, 1-2 defa 5500 devre çıktım ama daha fazla devri artırmadım.
5. Ön frende bir zayıflık var. Muhtemelen düzelir diye ümit ediyorum. Herhalde montaj sırasında ustanın elinden hafif yağ bulaştı (sanırım).
5. Gösterge ekranı güzel duruyor. Analog motor devir saati ve dijital hız göstergesi gayet hoş duruyor. Benzin, vites ve sıcaklık göstergeleri ile zaman saati gayet net okunuyor. Ancak ana ekranın dışında en sağda kare şeklinde kutucukların içinde sağ-sol sinyaller, uzun far göstergesi ve vites boşta göstergeleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Çünkü gündüz güneşin altında bunlar net görünmüyor. Keşke bunların ışıkları da daha belirgin olsaydı.
6. Hızım 75 iken kuzenın BMWsi ile ölçtük. İkisi de aynıydı. Üst hızlarda ne olur bilemem. Kısmetse rodajdan sonra.
7. Kuzenimin söylediğine göre yanımızdan geçen herkes benim motora bakmış,
8. Lastik hava basınçları sol yanda yazıyor ama kPa cinsinden. Çevirince arka 36, ön ise 32 psi olacak.
9. Sıcaklık göstergesi kare şeklindeki dijital kutucuklardan oluşuyor. Muhtemelen 4 veya 5 kutucuk var, ama hararet 3. kutuya gelince radyatör fanları çalışıyor.
10. Amartisörleri inceleyemedim. Alçaltma/yumuşatma gibi özellikleri varsa öğrenmek isterim.
Şimdilik bu kadar. Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
Emre kardeş geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Ayrıca 220 km'de 9.35 lt yakıt 100 km'de 4.23 lt yapıyor. Yani 4.5 litrenin altında. Selamlar.
güzel günlerde kullan hocam amortisör olayı ise alçaltma olayı duyduğum kadarını söyliyeyim servisimin söylemidir amortisörün başlı olduğu maşa farklı değiştiriliyor farklı yükseklikte veya farklı alçaklıkta olabiliyor 7 cm kadar düşürüldüğünden bahsetti...
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
Reklamlar
-
12 Nisan 2016, 04:27
#2282
Motosikletimin en güzel yeri BAYRAKLARI. Bayrak olmasa biz de olmayalım daha iyi. Rabbim bu güzelim bayrağı göklerimizden hiç indirmesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:27 ----------
Bektanist kardeşim bu sislerin yaklaşık aynılarını USA CSC cyclone sitesinde görmüştüm. Amerika'lı da aynı yere monte etmiş. Bir başka yer o gün hiç aklıma gelmemişti. En kötüsü bu sis farlarını takabilmek için korkuluk demirlerini hemide 2 şer yerden 6 mm matkapla delmişler.Bizim demirler zayıfladıktan sonra yapılacak bir kalmamıştı. Sağlık olsun dedik geçtik. Huzur dolu km ler hepinize
-
12 Nisan 2016, 08:32
#2283
@bursaliali ve @bektanist arkadaşlarım ikinize de teşekkür ederim bilgi ve resimlerden dolayı. Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Bu arada bence sis farları genellikle bu tür motorlarda olması gereken yerde. Ana ışıktan biraz uzak olması sis farlarının ayırt edilebilmesi sağlar. Ana ışığın hemen yanında adeta bitişikmiş gibi olursa karanlıkta tek ışık gibi görülebilir diye düşünüyorum. Bence de yeri koruma demirlerinin üzeri olmalı. Keşke sisleri uygun kelepçelerle bağlasalarmış. Bu arada mondialin sitesinde ayarlı amortisör diye okumuştum. yazı aynen şöyle: (ARKA SÜSPANSİYON: arka amortisör ise ayarlanabilir ve güçlendirilmiş tek yapısıyla konforlu ve rahat sürüş imkanı sağlamıştır.) Bu bilgi yanlış mı arkadaşlar? Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
12 Nisan 2016, 08:54
#2284
bektanist adlı üyeden alıntı
ön dişli 14 arka dişli 40 peki neden arka dişli 40 pulsar 200ns de bile 44 dişli var arkada bu dişliyi 44 yaparsak çekmezmi ? hayır tabikide çeker fakat bu makinayı yaparken arazi şartları göz önüne alınmış yani hem yolda hemde arazide çekişten kayıp yaşamamak için bu düşünülmüş yeni versiyon evolarda arka jantı büyütmüşler 15 den 17 janta çıkarmışlar fakat motor arka tekerini fazla büyütmemek adına 90 olan yanak kalınlığını 70 yapmışlar.
isteyen bunu değiştirebilir ben araziye girmiyorum sırf yolda kullanıyorum diyenler değiştirebilir çok büyük bir sorun teşkil etmez bu şekilde vites aralığı biraz uzar ama sanıldığı gibi 40 km/h daha fazla yapar gibi hayaller ütopikdir bu dişli değişimlerini çok yapmış biri olarak söyleyeceklerim bunlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------
sezgin bu sorun bende mevcut değil bir titreşim var fakat rahatsız eder boyutta değil eğer seni rahatsız eden bir durumsa belki amortisör ayarını doğru yapamamışlardır çok sertse bu titreşimi hissedebilirsin veya başka bir nedende olabilir sağlam bir servise göstermende fayda var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:01 ----------
değerli hocam makinan gayet şık ve bayraklar çok güzel olmuş nacizane bir fikrim var sis farlarını şu şekilde taksak acaba daha verimlimi olur daha şıkmı olur bilemedim birde sana danışayım dedim.
http://i.hizliresim.com/Xkg22k.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------
güzel günlerde kullan hocam amortisör olayı ise alçaltma olayı duyduğum kadarını söyliyeyim servisimin söylemidir amortisörün başlı olduğu maşa farklı değiştiriliyor farklı yükseklikte veya farklı alçaklıkta olabiliyor 7 cm kadar düşürüldüğünden bahsetti...
motorun dişli kombinasyonu ön 14 arka 44 yabancı sitelerden araştırdığıma göre.ön dişli 13 arka disli daha büyük ve daha küçük takanlar var.türkiye versiyonu belki farklı olabilir dedik ama aynı sanırım.
titreşim lastiklerin nylon olmadının etkisi vardır ama amortisörden kaynaklandıgını sanmam.
dişli kombinasyonlarını benim gariban çinlide denemis biri olarak farkettiriyor diyebilirim.7000 devirden sonraki titreşim benim gariban çinli mcx 150 den farklı degil.bariz ayaklarda ve gidonda hissediliyor. cscmotorcycles.com sitesinde dişliler var. arka 42.43.45.46 lakin 35 dolarlık disli 38 dolar kargo bayagı pahalıya gelir.çin sitelerini de taradım ön disli 13 ve 14 var.arka dişli küçültmek lazım. 42 mesala.nerden bakılsa son viteste 6000 devri geçmeyecek.titresim azalacak vites aralıkları uzayacak.bu motorlarda devirli kullanmak rahatsız eder.çekis düser ama uzun yol keyfi artar 25 beygirlik makinada çokta hırpalamaz.arazi motoru degil zaten.
mcx 150 de disli koleksiyonum var.ön arka en az 6 alternatif denedim.her 2 dişli degismek hem tork hem titresim açısından olumlu katkı sağlar ama motora yüklenmek belki mantıklı olmaz.ucuz motorda sıkınti degil ama bu motorda parça daha pahalı birsey olursa :-)
titreşim pulsardada var rx3 evodada yüksek devirlerde.konforu güzel yanlız aynalar çok dandik kırılıyor cabucak oynak kısmından.benzin göstergesi yanlış gösteriyor.eleman benzin bitti diye benzin almaya gidince anladı.:-) ön far aydınlatma led far beyaz olanlar güzel gider.arka çanta degismeli.maxemin büyük çantası gayet iyi ve uygun fiyatı.egsoz sesi yüksek devirde kulak tırmalıyo bence bögürüyo sesi çok geliyor bize.susturuculu daha güzel olurdu kask ile rahatsız oluyoruz.uzun yolda kafa şişer.arka amortisör sert gibi ayar lazım.şoförün selesi ince biraz daha kalın olsa daha yumuşak konforlu olurdu.
yağ filtresi fren balatası yok sanırım servis dedigine göre olmadı çinli kardeslerimizden alacagız.frenler iyi gibi geldi benim motordan sonra.biraz modifiye ile güzel bir motor olur kanımca...
-
12 Nisan 2016, 11:29
#2285
-
12 Nisan 2016, 11:59
#2286
Adana İl Temsilcisi
turkish39 adlı üyeden alıntı
Şimi bu dişli değiştirme muhabbetini görünce doğru yerdemiyim diye tekrar konuya baktım,doğruymuş.Bi an cgcilerin sayfasına girdim sandım
Yaklaşık 11 aydır hemen hemen hergün kullanıyorum bu motoru.Araziyede girdim,suya da.Hiç bir motosikletimde dişli ile bi takıntım olmadı.Yinede merak edenler için soruşturduk.Sonuç benim motorun ön dişlisi 14.2016 model motorlarda da dişlinin aynı olduğunu servisim dün söyledi. Arka dişliyi de iş edinip saydık, arka dişli 44 diş. Bence motosikletteki dişli sayılarını hem arazi hem de asfaltta kullanıma cevap oluşturabilmesi amacıyla belirlemişlerdir. Piyasadaki 150 cc. lik motorlarla yarış yapma amacı güden gençler misali bu dişlilerle oynama yapmamızı gerektirecek bir durum söz konusu değil. RX3 performansıyla benim ihtiyaçlarıma cevap oluşturuyor. Titreşim var diye yorum yapan arkadaşlar sanki bir ölçüm cihazıymış gibi acımasızca yorum yapıyorlar, illa ki motosiklette titreşim olacak önemli olan katlanılabilecek boyutta olması,bana göre hiçyok,belkide full koruma gezdiğimdendir. Kaldı ki rx3 için titreşimi belirten arkadaşların da kendi kullanmakta oldukları motosikletteki titreşime alışmış olmaları da muhtemel. Kendi motorlarına ilk kez binmedikleri için bir titreşim sorgusu yapmıyorlar motosikletlerinde.
Sonuç olarak bu motorun dişlileri ile oynanılmaması taraftarıyım.Bi eksiği Arkadaki küçük çanta büyük olsun ve sis farı olsun
her harfine imzamı atarım.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
12 Nisan 2016, 12:32
#2287
driften rx3 e bayağı yol var ama :-) şöyleki bende mcx kullanıcısı olarak arkadaşıma aldığımız ikinci eli 9000 tl olan bir motorda bizim motordakine benzer titreşim olunca insan illaki takıntı yapıyor. 7000-7500 den sonra dikkat edin farkedersiniz gidonda ve ayaklarda..titreşimi çinlilerden gayet iyi bilirim.bizim motorların heryeri titriyor o ayrı mesele.sıfırı 12 bin olunca insan hiç titremesin istiyor ama. :-) aslında tercih meselesi kimi alısır rahatsız etmez kimi benim gibi takıntı yapar.
şöyleki cbf 150 2009 versiyonu vardı bir arkadaşın bindiğimde hiç hissetmedim titresimi ama 2013 cbf 150 aldı 1500 km de onda devir yaptığında direksiyonda ve ayak peglerinde vardı azıcık ama hissediliyor.2009 da yok arkadaş niye 2013 de var ? :-) insan kaliteli birsey alınca olmasın istiyor.demek istedigim tek silindirde hepsinde var honda 250 cc serilerinde bindigimde hissediyor.çinli gibi degil ama varmı var.cift silindir farklı zamanlarda inip çıkan piston titreşimi bir nevi engelliyor.mct 250 deli gibi titremesi aynı anda pistonun hareketinden.
rx3 de 7000 7500 arası kaç km gidilir konforlu şekilde onu merak ediyorum.motar çok güzel bu kötülemek degil kanımca eksi puan.pulsar titremiyor diyenler rx3 e binince karşılaştırsın isterim.sonuç olarak yüksek devirde titriyor hissediyoruz ama motor zevkimizden edermi etmez.biz titreşimi sepetli rus bizim burda ice derler onda iliklerimizde hissederdik.ama yine büyük keyifle sürerdik yaklasık 10-15 km kadar sürüp ellerimizi hissetmesek bile.:-)
güzel motor güzel modifikasyonlar ile daha güzel olabilir neden daha azıyla yetineyimki? ben sahsi olarak modifiyesiz orjinal haliyle bir motor kullanmadım.sıfır motara lastik alırım.görüntü modifikasyonları yada dişli degisimi vs.zevkler ve renkler tartışılmaz saygımız var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
bu arada olanı kader böyle yapmışlar ne yapalım diye neden arastırmadan ve daha iyi motor sürüş zevkimi nasıl gelistireyim demek varken kabulleneyimki? arka canta coğu icin küçük mesala.simdi mühendislerden iyimi bilecen muhabbeti yapıp apaçi ön yargısıyla yaklaşmayın lütfen.yurt dışı kaynakları tarayınca benim kafa dengim bircok insanı gördüm.arz talep meselesi sanırım .mesala arka disli alternatifleri bunun göstergesi.mühendisler ortalamaya genel insan tipine göre şekillendirir motoru.
türk insanı olarak razıcı toplumuz.araştırmaktan uzak fazla emek harcamayı sevmez tembeliz :-).zaten forum mantığı paylaşmak degil hazırı almak daha çok.yorum yapmaya üsenir ve uzun yazıları okumak bile zor gelir bize.
orjinali cok severiz.sorgulama pek harcımız degil.konu dagıldı galiba :-)
demem o ki hep daha iyisi ortak ruhumuzun motorsiklet tutkumuzun fantazisidir.bu ruhu daha çok ateşlemek varken tabiki uygulanabilir ve sağlıklı modifiyeler olmak şartıyla neden olmasın ?
-
12 Nisan 2016, 12:34
#2288
sezgin bu sorun bende mevcut değil bir titreşim var fakat rahatsız eder boyutta değil eğer seni rahatsız eden bir durumsa belki amortisör ayarını doğru yapamamışlardır çok sertse bu titreşimi hissedebilirsin veya başka bir nedende olabilir sağlam bir servise göstermende fayda var.
Acaba amortisorleri sert seyettimdi ondan olmasin ozamandan beri artis var
-
12 Nisan 2016, 13:09
#2289
@turkish39 Emre kardeş. 11 aydır kullanıyorum diyorsunuz. Aynı lastik bizim modelde de var. Sizden ricam üzerindeki lastikle ilgili ıslak, kuru zemin ile viraj performansı ve güvenirliği hakkında yorum yapabilirmisiniz. Selamlar.
Not: arka çantanın küçük olduğu konusunda bakış açınızın ne olduğuna bağlı olarak yorum yapmak lazım. Ben çantasına illaki kask sığsın diyenlerden değilim. Diğer motorumda 52 litrelik Kappa çanta var ama (iki kask sığmasına rağmen) kask için kullanmadım. Büyük çantalar çok daha büyük ve ağır motorlarda bile 100 km üzeri hızlarda veya rüzgarda kafa sallamaya sebep olabiliyor. Bu nedenle bence bu motorun arka çantası (topcase) bu motorun ağırlığına ve büyüklüğüne göre ideal. Daha büyüğü sıkıntıya sebep olabilir. Haa, değiştiren değiştirsin tabi, herkesin kendi kararıdır. Herkese kazasız sürüşler dilerim.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
12 Nisan 2016, 13:13
#2290
Dünyanın en iddialı endurolarından xt 660 daki (Bora beyin yanında bana söz düşmese de kendileri Yamaha servisindedir )olsun , eski motorum nx4 Honda falcon daki (4 senede yaklaşık 10000 km) vibrasyon olsun , RX3İ evo dan daha fazla. XT 660 z tenere bugün 30000 liralarda. Bence bu kadar titreşim kadı kızında da olur. Saygılar hürmetler . ( Bora Hocam beni bağışla).
-
12 Nisan 2016, 13:31
#2291
Adana İl Temsilcisi
estağfurullah ali abi,doğru söylüyorsunuz,tek silindirli motorlarda belli bir devirden sonra olması normaldir.rx3'ün sayfasında TEKNİK ÖZELLİKLER'inde,motorunda balansör sisteminin olduğu yazıyordu.teknik olarak,silindir sayısı attıkça vibrasyon(titreşim)azalır.
ben de topcase'e kask koymayanlardanım.çanta ebadı konusunda da (veyis)naci hocama katılıyorum.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
12 Nisan 2016, 13:37
#2292
Lastiklerin kesin değiştirilmesi gerek diye düşünüyorum. Motorum şimdi 3060 km de. 18 inç . Öne 19 arkaya 17 jantı bulduğum gün değiştirecem nasib olursa .
-
12 Nisan 2016, 14:04
#2293
Naci63 adlı üyeden alıntı
@turkish39 Emre kardeş. 11 aydır kullanıyorum diyorsunuz. Aynı lastik bizim modelde de var. Sizden ricam üzerindeki lastikle ilgili ıslak, kuru zemin ile viraj performansı ve güvenirliği hakkında yorum yapabilirmisiniz. Selamlar.
Not: arka çantanın küçük olduğu konusunda bakış açınızın ne olduğuna bağlı olarak yorum yapmak lazım. Ben çantasına illaki kask sığsın diyenlerden değilim. Diğer motorumda 52 litrelik Kappa çanta var ama (iki kask sığmasına rağmen) kask için kullanmadım. Büyük çantalar çok daha büyük ve ağır motorlarda bile 100 km üzeri hızlarda veya rüzgarda kafa sallamaya sebep olabiliyor. Bu nedenle bence bu motorun arka çantası (topcase) bu motorun ağırlığına ve büyüklüğüne göre ideal. Daha büyüğü sıkıntıya sebep olabilir. Haa, değiştiren değiştirsin tabi, herkesin kendi kararıdır. Herkese kazasız sürüşler dilerim.
Abim lastikler asfalt ayırıyor,Sıcak asfaltta çok güzel tutunuyor.Gelgelelim duble yollarda ve şehir içi de aynı malzemeden herhalde korkuyorum virajlarda,hele ani gaz açışlarında,direk kıç atıyor motor.Ancak sıcak asfaltta durum tam tersi bi başka sürüyorum motoru,yattıkça yatıyor motor,kaymadan eser yok.Her yerde sıcak asfalt değil Metzeller pahalı olmasa deneyecem de halâ motorun taksitini örüyorum.KLE 500 de metzeller aldı arkadaşım,abi çok güzel tutunuyor.Modelini yazarım.
Çanta dediğiniz gibi bazen motora kafa sallattırıyor,Sabah akşam bizim velete servis çektiğim için kıyafet ve kasklara yer lâzım.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
12 Nisan 2016, 14:10
#2294
Yaa titresim vardi zaten benim kabulumdu kanunidekinden sonra ama artti bayagi bukadar degildi aldigimda galiba amortisorden deneyecem eve giderken. Yoksa 7 8 binden sonra hafif bir ayak kasimasi vardi ki hicbirsey.
-
12 Nisan 2016, 15:39
#2295
bursalıali adlı üyeden alıntı
Lastiklerin kesin değiştirilmesi gerek diye düşünüyorum. Motorum şimdi 3060 km de. 18 inç . Öne 19 arkaya 17 jantı bulduğum gün değiştirecem nasib olursa .
Üstat bayi Mayıs Haziran gibi yeni jantların bayilere geleceğini söylüyor, hele bir gelsin jant lastik takım değiştireceğiz inşallah. Mitas MC24 takmayı düşünüyorum ben. Bir de arkaya çamurluk uydurduk mu oldu 2016 makyajlı kasa. Tabi o zamana kadar yeni konjektör gelip benim motor servisten çıkarsa.
-
12 Nisan 2016, 16:09
#2296
Abilerim motoru biraz önce teslim aldım. Koskoca alette en çok egzoz sesini sevdim. Böyle bir patırdama yok yahu. Hele kompresyonla yavaşlarkeki o uğuldama; efsane
-
12 Nisan 2016, 16:12
#2297
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
12 Nisan 2016, 16:14
#2298
turkish39 adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim abi, aleti tercih etmemde payın çoktur. İşten çıkayım, akşam biraz fotoğrafla şenlendiririm burayı inşallah
ride saferide responsiblyride smart
-
12 Nisan 2016, 16:30
#2299
Adana İl Temsilcisi
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
12 Nisan 2016, 17:03
#2300
Evoque adlı üyeden alıntı
Abilerim motoru biraz önce teslim aldım. Koskoca alette en çok egzoz sesini sevdim. Böyle bir patırdama yok yahu. Hele kompresyonla yavaşlarkeki o uğuldama; efsane
Hayirli olsun gule gule kullan
Yavaş gitmeyi hızlı hale getirmeyi deneyin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)