Eyvallah Teşekkür ediyorum. 1.75cm - 74kg
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------
YouTube diye bir şey var söylemek istediğim bu... Hepimiz bir motor beğendiğimizde Youtube dan aratmıyormuyuz? Vlog yapılabilirdi.
Çin' den siperliğim de geldi montajını yaptım arkadaşlar. Benelli yazılı radyatör koruma demirim de geldi ama henüz onu montaj yapamadım. Yapınca atarım.
Teknik olarak karşılaştırma yapamayacağım. Herşeyden öte TNT600 4 silindir 82PS bir makina. 4 silindir bir makina kullanmayan lütfen binsin önce ondan sonra düşünsün konuşsun ) Ben motora binmemişim dedim.
TRK ya ben o parayı vermem açıkcası vermedimde.. 3-5 oynamayla kendi motorumu da tur motoruna çevirdim.
Tur camını uzun yolda denemedim ama kısa mesafelerde yaptığım testte mükemmel bir rahatlama oldu diyebilirim rüzgarı hissetmiyorum. Rüzgarı kaskın üstüne atıyor kaskta rüzgar direnci hisssetmedim.
Çantamı özel seçtim, motorumun hatlarına uygun. Diğer çanta modelleri yuvarlak hatlı. Çanta da italyan olduğu için keskin hatlar ve minimal yapısı motorda sırıtmayıp gövde çizgilerine uyumlu oldu. Markası LEM bu arada... Motoru kullanan forumdaşlara tavsiye ederim.
Çanta demirini İzmir de servise yaptırdım piyasada bulunmuyor. Bunun dışında aliden radyatör ızgarası aldım. Uzun yolda iri böcekler radyatör peteklerine minik taşlar gibi çarpıp yamuk yumuk ediyor tüm motor kullananlara tavsiye ederim.
Motor bakımları abartılı olarak kısa zamanlarda yazılmış. emin olun onun en az 2-3 bin üzeri km de sağlıklı gidebilirsiniz. Yalnız benim gibi sakin kullanıcıysasnız. Eğer agresif kullanıyorsanız periyodik takvimdeki km de bakım yapmanız daha sağlıklı olur. Benim yağ turda olduğum için normal bakım km sinin bin km üstünde bakıma girdiğim halde çicek gibi çıktı. Burdan yola çıkarak diyorum yani.. Birde usta şöyle bir yorum yaptı, bilgili arkadaşlara da soruyorum yorumlarını yazarlarsa memnun olurum.
Usta diyorki sık motor yağı değişmek iyi değildir. Yağın belirli bir kıvamı ve km yi yapması lazımmış. Yağ içinde motoru temizleyen ve faydalı olan bazı kimyasallar belirli bir kmden sonra aktif oluyormuş. O nedenle yağ değişimini ona göre yapmak lazımmış. Yani 5binde bir yağ değişimi olacaksa ben 4binde yapayım filan bu sağlıklı bir durum değil dedi. Yağı kontrol ederek belirli bir kıvama renge gelince yapmalıymış. Bana da mantıklı geldi. Motor kullanıcı profiline göre yani agresif sakin v.s yağın kirlenme zamanı değişebiliyor. Bu konuda bilgisi olan var mı?
Teşekkür ederim . Youtube kanalımda 1-2 video var. TNT600Türkiye
bugün bir inceleme fırsatı elde ettim. CBR650F ve xj6 ya göre bu motorun şasisini acayip sağlam gördüm ben. Tabi kullanılan malzemenin elastikiyet modülünü bilmeden iş zor ama aynı çelik kullanıldığı takdirde honda ve yamahaya göre daha rijit bir şasi olacağı kesin...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Ben sana söyleyivereyim : 2.1 E+5 N/mm2
Şimdi hesaplayabilirsin.
Motoru mutlaka test edin arkadaşlar. Görünüm güzel ama gerçek bir düşünce belirtmek için sürmek lazım. Kağıt üzerinde şudur budur demeyle araç alınmıyor hepiniz biliyorsunuz zaten
Benelli Türkiye' ye fabrika açıyormuş. Hadi artık sırtımız yere gelmez
çanta da dahil şöyle motorun tamamını görebilceğimiz de bir fotoğraf olsaymış güzel olurmuş. Bende yeni tnt25 aldım üç sene sonra borcu bitince belli olmaz belki bende bir tnt600 alırım. Türkiye de fabrika kurma durumları filan da var belki fiyatlarda biraz aşağı düşer bu sayede daha uygun fiyatlara 4 silindir makine kullanma şansına erişiriz
no pain, no gain ...
Bu başlıkta benim dışımda TNT600 kullanan yok mu?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)