Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Benelli TNT 600

    REKLAM ALANI
  1. #141

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Fiyat performans ikileminde ne derece başarı gösteriyor tork nasıl bilgi verebilir misiniz ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142

    Üyelik
    03 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax250 momo 2015, benelli tnt600 2015
    Segmentindeki 600luklere gore torkunun dusuk oldugu zaten malum ancak beni rahatsiz etmedi 250ccden 600e gecen kimseyi de rahatsiz etmez diye dusunuyorum, soyle soyliyim aklinizda canlanmasi icin ben 110 kiloyum ve hafif seri kalkis da rahatlikla spin atabiliyorum bunun yaninda akan trafikte hangi devir ve hiz da olursam olayim yine rahatlikla ani hareket edebiliyorum. Fiyat performans olarak bakacak olursak bu fiyatlara bence bu goruntu bu parca kalitesi muazzam verdigim paradan hic pisman degilim, tabii ki gonul isterdi ki 1 2bin lira ucuz olsun ancak segmentindeki diger motorlara bakinca yine en makulu bu kotunun iyisi diyebiliriz.

  3. #143

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı siyahs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Segmentindeki 600luklere gore torkunun dusuk oldugu zaten malum ancak beni rahatsiz etmedi 250ccden 600e gecen kimseyi de rahatsiz etmez diye dusunuyorum, soyle soyliyim aklinizda canlanmasi icin ben 110 kiloyum ve hafif seri kalkis da rahatlikla spin atabiliyorum bunun yaninda akan trafikte hangi devir ve hiz da olursam olayim yine rahatlikla ani hareket edebiliyorum. Fiyat performans olarak bakacak olursak bu fiyatlara bence bu goruntu bu parca kalitesi muazzam verdigim paradan hic pisman degilim, tabii ki gonul isterdi ki 1 2bin lira ucuz olsun ancak segmentindeki diger motorlara bakinca yine en makulu bu kotunun iyisi diyebiliriz.
    Kötünün iyi malı kötülemek gibi olmuş sanki Kalitenin ucuzu desen yazdığın yoruma uyardı Tekerin düz bassın.

  4. #144

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı siyahs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Segmentindeki 600luklere gore torkunun dusuk oldugu zaten malum ancak beni rahatsiz etmedi 250ccden 600e gecen kimseyi de rahatsiz etmez diye dusunuyorum, soyle soyliyim aklinizda canlanmasi icin ben 110 kiloyum ve hafif seri kalkis da rahatlikla spin atabiliyorum bunun yaninda akan trafikte hangi devir ve hiz da olursam olayim yine rahatlikla ani hareket edebiliyorum. Fiyat performans olarak bakacak olursak bu fiyatlara bence bu goruntu bu parca kalitesi muazzam verdigim paradan hic pisman degilim, tabii ki gonul isterdi ki 1 2bin lira ucuz olsun ancak segmentindeki diger motorlara bakinca yine en makulu bu kotunun iyisi diyebiliriz.
    250ccden 600'e geçen için 2.5 katı bir makina olacağı için herkesi tatmin eder. Görüntü ve sesinden dolayı talep görecektir.

  5. #145

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti alanlar bi anda artmış gibi göründü forumda şuan yine herkes sessizleri oynuyor. Merak ediyorum bu motorun kaderini

  6. #146

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Alıntı Balc10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlla video eklenmesine gerek yok değerli yorumlarınız bile yeterli olacaktır.
    Nezaketin için çok teşekkür ederim Samsun çıkışlı iki motor Ege 'den Akdeniz 'e tüm kıyıları gezdik. 9 gün 3500km çadır kurduk kamp alanlarında. Yolculuk boyunca motorum beni hiç üzmedi şükürler olsun... Yolculuk öncesi gidon yükseltme ve yakınlaştırma, arka çanta demiri ve çanta yaptırdım. Koruma takozları taktım.
    Yakıt konusunda 22 krş - 27 krş arasında her depo doldurduğumda sonuç aldım. Burada benzin aldığım yerdeki benzin fiyatı yakıt hesaplamada oldukça etkili oldu. Gezinin tamamında ortalama yakıtım 25krş. 4 silindir 80 küsür beygirlik bir makina için ben memnunum. Arkadaşımda 2017 Cbr250 vardı. ortlama 15 krş da onun yakıtı tuttu. Her viteste her devirde beni tatmin ediyor. Facebook 'ta profilimde herkese açık kamp videolarım var. YouTube için kamp boyunca birşeyler yapmadım neden derseniz gezinin atmosferi benim için oldukça haz ve keyif verici geçti, YouTube ciddi zaman ve emek istiyor ben yaşadığım güzelliği bozmak istemedim. YouTube video yapanları çok takdir ediyorum. Ben ufak tefek bir kaç video hazırlardım.
    fedos bunu beğendi.

  7. #147

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı temelyurekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nezaketin için çok teşekkür ederim Samsun çıkışlı iki motor Ege 'den Akdeniz 'e tüm kıyıları gezdik. 9 gün 3500km çadır kurduk kamp alanlarında. Yolculuk boyunca motorum beni hiç üzmedi şükürler olsun... Yolculuk öncesi gidon yükseltme ve yakınlaştırma, arka çanta demiri ve çanta yaptırdım. Koruma takozları taktım.
    Yakıt konusunda 22 krş - 27 krş arasında her depo doldurduğumda sonuç aldım. Burada benzin aldığım yerdeki benzin fiyatı yakıt hesaplamada oldukça etkili oldu. Gezinin tamamında ortalama yakıtım 25krş. 4 silindir 80 küsür beygirlik bir makina için ben memnunum. Arkadaşımda 2017 Cbr250 vardı. ortlama 15 krş da onun yakıtı tuttu. Her viteste her devirde beni tatmin ediyor. Facebook 'ta profilimde herkese açık kamp videolarım var. YouTube için kamp boyunca birşeyler yapmadım neden derseniz gezinin atmosferi benim için oldukça haz ve keyif verici geçti, YouTube ciddi zaman ve emek istiyor ben yaşadığım güzelliği bozmak istemedim. YouTube video yapanları çok takdir ediyorum. Ben ufak tefek bir kaç video hazırlardım.
    Video ve fotoğrafları burada da yayınlarsan çok iyi olur zira herkes markaya şüphe ile yaklaşıyor özellikle yüksek cc TRK 502 TNT 600 kullanıcıları bildiklerini dürüstçe aktarması gerekiyor. Saygılarımla.

  8. #148

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Alıntı tmp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Video ve fotoğrafları burada da yayınlarsan çok iyi olur zira herkes markaya şüphe ile yaklaşıyor özellikle yüksek cc TRK 502 TNT 600 kullanıcıları bildiklerini dürüstçe aktarması gerekiyor. Saygılarımla.
    Videolarım kampım ile ilgili motorla alakalı bir video yok. YouTube kanalımda bir kaç video mevcut faydalı olabilecek: https://www.youtube.com/channel/UCCP...wy7Kl4QIozk-tw

    Sormak istediğiniz ne varsa buradan yazın cevaplayabilirim.
    Bildirim gelmiyor sayfadan girince görüyorum çözemedim.
    Nepal 'deydim gecen ay, orada Benelli bayine gittim orijinal teker koruma takozlarını aldım çok şık oldular. Orada Türkiye 'de olmayan 600GT Touring modelini de görme fırsatım oldu.

    Buraya birşey yüklemek istemiyorum çok zahmetli, facebook 'tan aktaramadım. Isterseniz facebook fotoğraflarımdan bakabilirsiniz.

    https://www.facebook.com/yureklitemel/photos_albums

  9. #149
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Facebook sayfasındaki bağlantı bulunamadı diyor dostum.

  10. #150
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı temelyurekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videolarım kampım ile ilgili motorla alakalı bir video yok. YouTube kanalımda bir kaç video mevcut faydalı olabilecek: https://www.youtube.com/channel/UCCP...wy7Kl4QIozk-tw

    Sormak istediğiniz ne varsa buradan yazın cevaplayabilirim.
    Bildirim gelmiyor sayfadan girince görüyorum çözemedim.
    Nepal 'deydim gecen ay, orada Benelli bayine gittim orijinal teker koruma takozlarını aldım çok şık oldular. Orada Türkiye 'de olmayan 600GT Touring modelini de görme fırsatım oldu.

    Buraya birşey yüklemek istemiyorum çok zahmetli, facebook 'tan aktaramadım. Isterseniz facebook fotoğraflarımdan bakabilirsiniz.

    https://www.facebook.com/yureklitemel/photos_albums
    Teker koruma demirine ait fotoğrafları atabilir misin merak ettim birde orada fiyatı nedir TNT 600'ün

  11. #151

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Alıntı gezgin41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teker koruma demirine ait fotoğrafları atabilir misin merak ettim birde orada fiyatı nedir TNT 600'ün

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    Yana doğru tıkladıkça da gezinebilirsiniz diğer fotoğrafları.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

    Motorumu çok seviyorum. Bu türde 4 Silindir ve bu güçte makina ve bu fiyatlara bulmak çok güç, bir kaç seçenek var. Benelli TR de çok yeni, henüz 2 yıl olmuş. Dolayısıyla bir çok insan bilmiyor. Fiyatlar çok komik, geçen gün sıfır 25bin tl ilan gördüm kampanya yapmışlar. Çünkü makina büyük ve bu klasmana çıkan kişiler motor tecrübesi olan kişiler bu kitle de bilinmeyen bir marka yerine japon muadilleri tercih ediyor bu nedenle ikinci el piyasası TnT600 lerin inanılmaz durgun. Bence şuan büyük fırsat motoru TnT600 TR de sadece 2015 var ve malzeme kalitesi Italyan, TRK502 gibi kalitesiz durmuyor. Ben o motoru da test ettim bu arada.
    Ikinci el Satış, aksesuar v.s gibi kaygılarınız yoksa uzun vade kullanabileceğiniz ve garanti ederim sıkılmadan binebileceğiniz sorunsuz bir makina. Egzoz sesi kesinlikle tatmin edici, extra egzoz abartı olur. Uzun yolda ben kulak tıkaçı kullandım. Daha konforlu oluyor. Sadece benzin için durarak 400km gittim, motordan indiğimde ne elim ne ayağım titreşimden dolayı uyuştu. Yukarıda da bahsettim yaklaşık 4000 km tur yaptım 8 günde. Ege akdeniz kıyılarını gezdik. Sorunsuz geçti şükürler olsun. 7000 bakımını 8200 de yaptırmak zorunda kaldım, turumda Fethiye ye denk geldi ve inanın yağ pırıl pırıldı. Eğer benim gibi sakin kullanıyorsanız uzun sürelerde makinayı sıkıştırarak sürmüyorsanız bakım aralığı tahminim 5bin-7500 km arası. Kitapcık 4bin demiş ama kesinlikle söylediğim gibi bu km aralığı bence ticari. Servisler kazansın maksat.
    Aliexpress den bir çok aksesuarını bulabiliyorsunuz. Maalesef TR aksesuar bulmak mümkün değil. Çanta demirini özel yaptırmak zorunda kaldım. 3 gün önce radyatör koruma ve ön cam sipariş ettim. Bakalım gelince montaj yapım paylaşırım unutmazsam. Sanırım gelmesi 1 ayı bulur.

    Sormak istediğiniz ne varsa açık yüreklilikle cevap veririm arkadaşlar.

  12. #152

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Alıntı temelyurekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    Yana doğru tıkladıkça da gezinebilirsiniz diğer fotoğrafları.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

    Motorumu çok seviyorum. Bu türde 4 Silindir ve bu güçte makina ve bu fiyatlara bulmak çok güç, bir kaç seçenek var. Benelli TR de çok yeni, henüz 2 yıl olmuş. Dolayısıyla bir çok insan bilmiyor. Fiyatlar çok komik, geçen gün sıfır 25bin tl ilan gördüm kampanya yapmışlar. Çünkü makina büyük ve bu klasmana çıkan kişiler motor tecrübesi olan kişiler bu kitle de bilinmeyen bir marka yerine japon muadilleri tercih ediyor bu nedenle ikinci el piyasası TnT600 lerin inanılmaz durgun. Bence şuan büyük fırsat motoru TnT600 TR de sadece 2015 var ve malzeme kalitesi Italyan, TRK502 gibi kalitesiz durmuyor. Ben o motoru da test ettim bu arada.
    Ikinci el Satış, aksesuar v.s gibi kaygılarınız yoksa uzun vade kullanabileceğiniz ve garanti ederim sıkılmadan binebileceğiniz sorunsuz bir makina. Egzoz sesi kesinlikle tatmin edici, extra egzoz abartı olur. Uzun yolda ben kulak tıkaçı kullandım. Daha konforlu oluyor. Sadece benzin için durarak 400km gittim, motordan indiğimde ne elim ne ayağım titreşimden dolayı uyuştu. Yukarıda da bahsettim yaklaşık 4000 km tur yaptım 8 günde. Ege akdeniz kıyılarını gezdik. Sorunsuz geçti şükürler olsun. 7000 bakımını 8200 de yaptırmak zorunda kaldım, turumda Fethiye ye denk geldi ve inanın yağ pırıl pırıldı. Eğer benim gibi sakin kullanıyorsanız uzun sürelerde makinayı sıkıştırarak sürmüyorsanız bakım aralığı tahminim 5bin-7500 km arası. Kitapcık 4bin demiş ama kesinlikle söylediğim gibi bu km aralığı bence ticari. Servisler kazansın maksat.
    Aliexpress den bir çok aksesuarını bulabiliyorsunuz. Maalesef TR aksesuar bulmak mümkün değil. Çanta demirini özel yaptırmak zorunda kaldım. 3 gün önce radyatör koruma ve ön cam sipariş ettim. Bakalım gelince montaj yapım paylaşırım unutmazsam. Sanırım gelmesi 1 ayı bulur.

    Sormak istediğiniz ne varsa açık yüreklilikle cevap veririm arkadaşlar.
    radyatörü falan distribütörde bulunur ama ön cam'dan şüpheliyim. 2.el piyasası TNT 25'te oturdu sayılır ama daha 250'de oturmamış o yüzden 600'de oturması bir kaç yılı bulacaktır. TRK 502 parça kalitesi kötü değil hatta sayfayı takıp ediyorsan birisi 10.000 km'lik bir tur yapmış sıkıntı yaşamadan.
    temelyurekli bunu beğendi.

  13. #153

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Alıntı haydabre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    radyatörü falan distribütörde bulunur ama ön cam'dan şüpheliyim. 2.el piyasası TNT 25'te oturdu sayılır ama daha 250'de oturmamış o yüzden 600'de oturması bir kaç yılı bulacaktır. TRK 502 parça kalitesi kötü değil hatta sayfayı takıp ediyorsan birisi 10.000 km'lik bir tur yapmış sıkıntı yaşamadan.
    Ben parça demedim aksesuar dedim. Tur Camı, Motor korum takozu , çanta demiri v.s gibi aksesuarlar yani. Diğer motorsikletin parçalarında sıkıntı yok hepsini temin edebiliyorsunuz. TRK502 konusuna gelecek olursak ben motoru kötülemiş gibi olmayayım. Söylediğim gibi ben özel olarak o motoru teste gittim bayiye. Yani yakından gördüm bindim sürdüm. Gerçekten heybetli güzel makina oturuş konfor v.s herşey yerinde. Söylemek istediğim TnT600 ile yan yana koyduğumuzda arada ciddi bir kalite farkını görebiliyorsunuz. En basiti, TnT250 de bile fren hortumları çeliktir. TnT600 de de aynı çelik, gelin görünki TRK502 de bundan bile kaçınılmış fren hortumları pilastik. Test motorunun bazı yerleri oksitlenmişti ki şunun şurasında ne kadar zaman geçti hemen oksitlenme olmuş. Ayrıca 10bin km asla bir referans olamaz. En basit çin motoruyla bile o kmleri sorunsuz görebilirsiniz. Motorun tasarım 10 numara lakin olaya çinliler girdiği için ucuza kaçmışlar, bildiğiniz gibi Benelli büyük bir hissesi çin'e geçti ... Bu arada ben ciddi ciddi TRK502 alacaktım yani öyle bi göreyim diye gidip test etmedim. TnT600 gördükten sonra stratejimi değiştirerek sert bir kararla naked a geçiş yaptım ve şöyle düşündüm, TnT600 egzoz konumları çok iyi depo da yüksek ben buna bi tur camı, gidon yükseltme(aldım taktım 10 numara oldu)arka çanta koydu mu olur dedim. Bence oldu söküyorum naked oluyor takıyorum Enduro touring 4 Silindirin verdiği ivmelenmenin hazzıdan bahsetmiyorum bile...

    Özetle söylemek istediğim iki motorun kıyasını yapma sebebim birbirine yakın fiyatlarda motor olmaları ve burada tercih yaparken hangi parametrelerle ilerlediğim. Yoksa kimsenin tercihine sözüm yok ki söylediğim gibi TRK502 etkileyici bi makina.

    https://www.facebook.com/temel.yurek...60597007533064

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

  14. #154

    Üyelik
    03 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax250 momo 2015, benelli tnt600 2015
    Yag filtresi vb. bircok parca tnt250ninkiyle ayni arkadaslar gecenlerde gidip yag filtresi aldim taktim sorunsuz kullaniyorum zaten dedigim gibi birebir aynilar bircok parca.

  15. #155

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı temelyurekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben parça demedim aksesuar dedim. Tur Camı, Motor korum takozu , çanta demiri v.s gibi aksesuarlar yani. Diğer motorsikletin parçalarında sıkıntı yok hepsini temin edebiliyorsunuz. TRK502 konusuna gelecek olursak ben motoru kötülemiş gibi olmayayım. Söylediğim gibi ben özel olarak o motoru teste gittim bayiye. Yani yakından gördüm bindim sürdüm. Gerçekten heybetli güzel makina oturuş konfor v.s herşey yerinde. Söylemek istediğim TnT600 ile yan yana koyduğumuzda arada ciddi bir kalite farkını görebiliyorsunuz. En basiti, TnT250 de bile fren hortumları çeliktir. TnT600 de de aynı çelik, gelin görünki TRK502 de bundan bile kaçınılmış fren hortumları pilastik. Test motorunun bazı yerleri oksitlenmişti ki şunun şurasında ne kadar zaman geçti hemen oksitlenme olmuş. Ayrıca 10bin km asla bir referans olamaz. En basit çin motoruyla bile o kmleri sorunsuz görebilirsiniz. Motorun tasarım 10 numara lakin olaya çinliler girdiği için ucuza kaçmışlar, bildiğiniz gibi Benelli büyük bir hissesi çin'e geçti ... Bu arada ben ciddi ciddi TRK502 alacaktım yani öyle bi göreyim diye gidip test etmedim. TnT600 gördükten sonra stratejimi değiştirerek sert bir kararla naked a geçiş yaptım ve şöyle düşündüm, TnT600 egzoz konumları çok iyi depo da yüksek ben buna bi tur camı, gidon yükseltme(aldım taktım 10 numara oldu)arka çanta koydu mu olur dedim. Bence oldu söküyorum naked oluyor takıyorum Enduro touring 4 Silindirin verdiği ivmelenmenin hazzıdan bahsetmiyorum bile...

    Özetle söylemek istediğim iki motorun kıyasını yapma sebebim birbirine yakın fiyatlarda motor olmaları ve burada tercih yaparken hangi parametrelerle ilerlediğim. Yoksa kimsenin tercihine sözüm yok ki söylediğim gibi TRK502 etkileyici bi makina.

    https://www.facebook.com/temel.yurek...60597007533064

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
    TRK502 ile 45.000 km lik test sürüşü yapılmıştı umarım alan arkadaşlar ilerleyen dönemlerde problem yaşamazlar.

  16. #156

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Alıntı bireycell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TRK502 ile 45.000 km lik test sürüşü yapılmıştı umarım alan arkadaşlar ilerleyen dönemlerde problem yaşamazlar.
    Benim için hepsi şu an söylenti, bununla ilgili ne bir vlog var ne bir video var hiçbir kaynak bulamadım.

  17. #157

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı temelyurekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim için hepsi şu an söylenti, bununla ilgili ne bir vlog var ne bir video var hiçbir kaynak bulamadım.
    Euro 4 uyumluluğu için motorun hacmine göre 20 bin ve üzeri km test edilmesi gerekiyor. 20 bin km sonrasında emisyon değerleri tutmuyorsa, Euro 4 uyumluluğu alamıyor.
    Yani olay "motorumuza çok güveniyoruz, dünyayı geziyoruz" değil, mecburen yapılıyor.

  18. #158

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Euro 4 uyumluluğu için motorun hacmine göre 20 bin ve üzeri km test edilmesi gerekiyor. 20 bin km sonrasında emisyon değerleri tutmuyorsa, Euro 4 uyumluluğu alamıyor.
    Yani olay "motorumuza çok güveniyoruz, dünyayı geziyoruz" değil, mecburen yapılıyor.
    Tüm motosikletlerin üretildiği ülke şartlarına bağlı test standartları vardır. Euro4 te 20.000 km'yi ilk kez duyuyorum.

  19. #159

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Değerli yorumlarınıza katılıyorum lakin, bu kadar ciddi km lerde test yapılırken sosyal media kullanılmaz mı? Mondial Rx3Evo bile ilk lasman yapıldığında uzun yol testini paylaşmıştı.

  20. #160

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı temelyurekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli yorumlarınıza katılıyorum lakin, bu kadar ciddi km lerde test yapılırken sosyal media kullanılmaz mı? Mondial Rx3Evo bile ilk lasman yapıldığında uzun yol testini paylaşmıştı.
    Haklısın adamlar reklam vermiyor hiç malımız ortada diyor bi bakımada şu var reklam verirlerse fiyatlara yansıyacaktır 3 5 kuruş aşşağıda satmaları bu yüzden olabilir reklam diyip geçmeyelim ciddi rakamlar var


8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)